Hij speelt de woensdag.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:01 schreef yosander het volgende:
Van den Bergh, hopelijk speelt hij de donderdag(worden alweer genaaid met Barney - MvG
)
Ahquote:
Mooi dat jij dit ook een leuke oplossing vindt.quote:Op maandag 4 februari 2019 17:03 schreef Mani89 het volgende:
Dit is een hele leuke oplossing, moeten ze vaker doen.
De Premier League is toe aan een overhaul. Net als veel andere toernooien.quote:Op maandag 4 februari 2019 18:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mooi dat jij dit ook een leuke oplossing vindt.
Zeker het hele uitmelkstelsel moet op de schop. Die Masters en Champions League of Darts moeten ook gewoon lekker weg. Zorg desnoods voor extra Euro Tours of maak er een soort 'World Tour' van. Weet ik veel, maar dat darten voor de sake van het darten moet gewoon weg. Dat is een tumor in het kwadraat; supertumor.quote:Op maandag 4 februari 2019 18:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De Premier League is toe aan een overhaul. Net als veel andere toernooien.
Is die foto van Hopp genomen in een lachspiegel?quote:Op maandag 4 februari 2019 16:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ongelukkige foto’s van Dobey en Durrant zeg
Ben het niet met je eens over de CL, ik vind een major met alleen de topspelers over een korte tijdspanne gewoon een leuke toevoeging. Ze mogen van mij wel de kwalificatie wel anders doen, gewoon alle major winnaars van het afgelopen jaar zodat het de naam eer aan doet. Rest dan aanvullen met Pro Tour winnaars.quote:Op maandag 4 februari 2019 18:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zeker het hele uitmelkstelsel moet op de schop. Die Masters en Champions League of Darts moeten ook gewoon lekker weg. Zorg desnoods voor extra Euro Tours of maak er een soort 'World Tour' van. Weet ik veel, maar dat darten voor de sake van het darten moet gewoon weg. Dat is een tumor in het kwadraat; supertumor.
Maar de CLoD is een uitmelktoernooi, geen major. Een major blijft iets zoals de UK Open, World Matchplay, World Grand Prix en het WK.quote:Op maandag 4 februari 2019 19:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben het niet met je eens over de CL, ik vind een major met alleen de topspelers over een korte tijdspanne gewoon een leuke toevoeging. Ze mogen van mij wel de kwalificatie wel anders doen, gewoon alle major winnaars van het afgelopen jaar zodat het de naam eer aan doet. Rest dan aanvullen met Pro Tour winnaars.
Iedere week een andere speler.quote:Op maandag 4 februari 2019 19:51 schreef Coco. het volgende:
Ik heb het even gemist, wie komt er nu in de plaats van Gary?
#103quote:Op maandag 4 februari 2019 19:51 schreef Coco. het volgende:
Ik heb het even gemist, wie komt er nu in de plaats van Gary?
quote:Op maandag 4 februari 2019 19:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Iedere week een andere speler.
Dobbie, Durrent, Lennen, Hendersen, Hopp, De Zwaan, Van den Bergh, Aspinall en Humphries.
Leuke oplossingquote:
Bij Hendersons foto moest de fotograaf 3 meter naar achter staan zo te zienquote:Op maandag 4 februari 2019 16:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ongelukkige foto’s van Dobey en Durrant zeg
Impliceren dat Hendo niet kan schroeienquote:Op maandag 4 februari 2019 21:57 schreef Doevelaer het volgende:
Prima oplossing, keer wat anders. Al is t wel een verschilletje of je tegen VD Bergh op een van zijn schroeiavonden speelt of tegen Henderson. Da's dan wel zuur voor je puntenaantal
Hendo kan vooral heel goed rollenquote:Op maandag 4 februari 2019 21:58 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Impliceren dat Hendo niet kan schroeien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |