Wel logisch, een Schot in Aberdeen.quote:Op maandag 4 februari 2019 13:29 schreef Tagliano het volgende:
Dus: Aspinall, Humphries, Dobey, Hopp, Henderson, Lennon, De Zwaan, Durrant en Van den Bergh doen allemaal een potje mee
Best een tof idee, zo maak je die nieuwe gasten niet in een keer kapot met 9 verliespartijen maar laat je ze wel een beetje wennen. Al is in dat opzicht een Henderson een ietwat bijzondere keuze
Op zich is het ook oneerlijk of je vBarneveld tegenkomt die 100 gemiddeld gooit, of vBarneveld die net de 85 aantikt.quote:Op maandag 4 februari 2019 13:32 schreef Marcoss het volgende:
Het maakt nogal wat uit wie je tegenkomt van dat rijtje, dat maakt het ook nog een oneerlijke oplossing voor de "vaste" spelers.
Het telt niet mee voor de ranking.quote:Op maandag 4 februari 2019 13:32 schreef Marcoss het volgende:
Het maakt nogal wat uit wie je tegenkomt van dat rijtje, dat maakt het ook nog een oneerlijke oplossing voor de "vaste" spelers.
Raya treffen in Rotterdam is kut, daarbuiten is prima.quote:Op maandag 4 februari 2019 13:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op zich is het ook oneerlijk of je vBarneveld tegenkomt die 100 gemiddeld gooit, of vBarneveld die net de 85 aantikt.
Het is inderdaad wel logisch om daar een Schot neer te zetten zoals ze in principe overal een lokale rising star hebben. Maar buiten dat is Henderson wel een beetje de vreemde eend in de bijtquote:Op maandag 4 februari 2019 13:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel logisch, een Schot in Aberdeen.
En een leuke oplossing eigenlijk inderdaad zonder dat je ze kapotmaakt met 9 nederlagen.
Points won by the nine contenders will not count towards the league table, however their opponents will retain any points gained from the matches.quote:Op maandag 4 februari 2019 13:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het telt niet mee voor de ranking.
Uiteraard, maar dat blijft dezelfde speler die zelf ook meedoet in de PL. Nu moet je maar afwachten tegen wie je speelt en welk niveau deze speler heeft. En voor die speler maakt het uiteindelijk (behalve voor de eer) ook weinig uit of hij wint of verliest..quote:Op maandag 4 februari 2019 13:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op zich is het ook oneerlijk of je vBarneveld tegenkomt die 100 gemiddeld gooit, of vBarneveld die net de 85 aantikt.
Voor de vaste spelers welquote:Op maandag 4 februari 2019 13:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het telt niet mee voor de ranking.
ALTIJD TEGEN MIJ!!!quote:Op maandag 4 februari 2019 13:40 schreef Tagliano het volgende:
We hebben nu wel een avond met een Duitser en Duits publiek
Rip barnie.quote:Op maandag 4 februari 2019 13:40 schreef Tagliano het volgende:
We hebben nu wel een avond met een Duitser en Duits publiek
Tja dan gaat het publiek er achter staan en ik heb al zo’n last van mijn rug en het is zo koud in het stadionquote:
Ik vind het ook geen enorm vreemde keuze. Het zou lastig zijn om een paar dagen van te voren nog een vervangende speler te vinden; immers, potentieel 16 weken op pad plan je niet zomaar in.quote:Op maandag 4 februari 2019 13:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel een leuke tussenoplossing, gezien alle ‘aanstormende’ talenten.
Beter donderdag gaanquote:Op maandag 4 februari 2019 13:51 schreef IbanMayo het volgende:
Ik heb kaarten voor Rotterdam woensdag. Dus ik ga HET DANSJE zien JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |