abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184205660
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 19:50 schreef ato het volgende:
Zijn er wel eens kritische vragen aan de f#cking commissie gesteld?
Absoluut. In het jaar dat Daniel Dekker Anouk wilde sturen was de directeur van de Tros daar maar wat kritisch over.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator vrijdag 4 januari 2019 @ 19:53:12 #252
163650 crew  Greys
Nee.
pi_184205682
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 19:39 schreef Em31 het volgende:
Dat wordt weer een blauwe videoclip :7
Oh m'n hart. Ik had dit net een beetje verdrongen. :'( :D
Koutist in opleiding.
pi_184205697
DJ nobody + Moon the Stoneshop + Rapper Sjors
pi_184205771
Ja sorry hoor, dan kunnen jullie mij pessimistisch klinken. Maar dit klinkt toch onprofessioneel, zeg dan niets.
Wat een lul zeg die Jan en hier kunnen zij toch kritische vragen over stellen lijkt mij rot op.
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator vrijdag 4 januari 2019 @ 19:56:36 #255
163650 crew  Greys
Nee.
pi_184205776
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 19:50 schreef ato het volgende:
Zijn er wel eens kritische vragen aan de f#cking commissie gesteld?
Ato mop wat ben je aan het vloeken en tieren en briesen. Wacht daar anders even mee tot het daadwerkelijke geheel bekend wordt, misschien wordt het wel briljant :D

Ik heb nog steeds wel goede hoop hoor. Anders zouden ze er niet zo enorm lang over doen. Denk ik. Hoop ik.

Alleen dat het nummer 'voor 50 procent rond is' doet me een pietsie vrezen dat er kennelijk nog uit twee nummers gekozen moet worden en dat geen van die twee er dan met kop en schouders bovenuit steekt (anders had je niet meer hoeven kiezen) :P

Maar neeeeee ze jokken vast een beetje. Toch. TOCH??
Koutist in opleiding.
pi_184205789
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 19:52 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Absoluut. In het jaar dat Daniel Dekker Anouk wilde sturen was de directeur van de Tros daar maar wat kritisch over.
Toen Daniel nog wijs was
pi_184205821
Ik voel een Pierre Kartner moment aankomen :'( :'(
pi_184205822
Dat van Ilse zal er dan ook wel niets mee te maken hebben, want die zegt met zekerheid dat er iets gaat gebeuren in 2019 en Jan zegt dat er nog niets definitief is. :+
  vrijdag 4 januari 2019 @ 19:58:10 #259
87554 Cee
Welluk?
pi_184205826
Maar even, mensen, misschien vinden we het wel heel lang duren en zo (VIND IK OOK SCHIET NOU OP) maar vergeleken met andere landen/inzendingen van de afgelopen jaren zijn we toch niet z raar bezig? Ja, er zijn al wat Nationale voorrondes op gang maar er zijn ook zo veel landen waarvan we niks weten en die misschien nu ook op het zelfde punt zitten en waarvan de delegatie ook zoiets zou antwoorden. En wiens delegatie dat in voorgaande jaren op het zelfde tempo en met uiteindelijk succes in de finale hebben uitgevoerd.
pi_184205837
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 19:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Ato mop wat ben je aan het vloeken en tieren en briesen. Wacht daar anders even mee tot het daadwerkelijke geheel bekend wordt, misschien wordt het wel briljant :D

Ik heb nog steeds wel goede hoop hoor. Anders zouden ze er niet zo enorm lang over doen. Denk ik. Hoop ik.

Alleen dat het nummer 'voor 50 procent rond is' doet me een pietsie vrezen dat er kennelijk nog uit twee nummers gekozen moet worden en dat geen van die twee er dan met kop en schouders bovenuit steekt (anders had je niet meer hoeven kiezen) :P

Maar neeeeee ze jokken vast een beetje. Toch. TOCH??
Ja ik ben ook niet in een goede week denk ik, hopelijk is the voice nog leuk.
pi_184205877
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 19:58 schreef Cee het volgende:
Maar even, mensen, misschien vinden we het wel heel lang duren en zo (VIND IK OOK SCHIET NOU OP) maar vergeleken met andere landen/inzendingen van de afgelopen jaren zijn we toch niet z raar bezig? Ja, er zijn al wat Nationale voorrondes op gang maar er zijn ook zo veel landen waarvan we niks weten en die misschien nu ook op het zelfde punt zitten en waarvan de delegatie ook zoiets zou antwoorden. En wiens delegatie dat in voorgaande jaren op het zelfde tempo en met uiteindelijk succes in de finale hebben uitgevoerd.
Maar die zijn zo wijs om niets te zeggen.
  Moderator vrijdag 4 januari 2019 @ 20:00:36 #262
163650 crew  Greys
Nee.
pi_184205899
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 19:58 schreef Cee het volgende:
Ja joh. Tis puur ongeduld. Vorige week (ofzo) zeiden we hier nog dat we op zich nog helemaal niet laat zijn en we normaal ook pas in februari het lied weten. Maar dat zijn we kennelijk massaal weer vergeten. _O-

Komt ook beetje mss door Daniel die ergens zei dat er na kerst wel iets bekend kon worden oid. Zoiets toch. Hij zei er alleen niet bij kerst welk jaar. :+
Koutist in opleiding.
pi_184205926
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 19:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja en wat vindt deze commissie een goed nummer? Hoop dan serieus dat ze ook wat andere mensen om hun mening vragen.
pi_184205945
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 20:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja joh. Tis puur ongeduld. Vorige week (ofzo) zeiden we hier nog dat we op zich nog helemaal niet laat zijn en we normaal ook pas in februari het lied weten. Maar dat zijn we kennelijk massaal weer vergeten. _O-

Komt ook beetje mss door Daniel die ergens zei dat er na kerst wel iets bekend kon worden oid. Zoiets toch. Hij zei er alleen niet bij kerst welk jaar. :+
Welke kerst...... :D :D :D
pi_184205978
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 19:56 schreef ato het volgende:
Ja sorry hoor, dan kunnen jullie mij pessimistisch klinken. Maar dit klinkt toch onprofessioneel, zeg dan niets.
Wat een lul zeg die Jan en hier kunnen zij toch kritische vragen over stellen lijkt mij rot op.
Ik ben het met je eens ato. Uitspraken van Jan dat ze nog tijd zat hebben en dat pas in maart een keuze hoeft te worden gemaakt komt allemaal niet zo professioneel over. Alles straks zeker weer op het laatste moment.... En zij gaan als commissie straks het lied bepalen en er een artiest bij zoeken. Nou dan kom je wel weer uit bij Maan, Raffaela, Samantha en dat soort zangeressen.

Ik heb zo'n voorgevoel dat straks het 'Erger je hier aan de AVROTROS' topic weer uit de mottenballen kan worden gehaald. _O-
  vrijdag 4 januari 2019 @ 20:04:38 #266
87554 Cee
Welluk?
pi_184206010
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 20:00 schreef ato het volgende:

[..]

Dat weten we niet, misschien is in de Letse of Witrussische of Oostenrijkse media ook een dergelijke vraag al gesteld maar logisch dat we dat hier niet horen. Anders hadden de Wiwi’s het wel opgepikt want die reporten ieder slayende scheet en ook over de reactie van onze delegatie schrijven ze niet. :)
Ik blijf hoop hebben dat ze weten wat ze doen.
  Moderator vrijdag 4 januari 2019 @ 20:05:08 #267
163650 crew  Greys
Nee.
pi_184206022
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 20:00 schreef ato het volgende:

[..]

De NL commissie zegt in feite ook weinig tot niks. ;)

Cornald zei een tijd geleden dat 'het nog wel even ging duren'. Dat was een waarheid als een koe. O+

Laten we proberen wat meer vertrouwen te hebben. Ik denk stiekem dat ze meer weten dan (Jan) zeggen. Hoop ik.

Ik bedoel, Cornald wist ten al - toen we het vroegen - dat het nog lang ging duren. Dus dan is het kennelijk het plan geweest. Ofzo. Toch. *O*
Koutist in opleiding.
pi_184206075
Belgi, Griekenland hebben ook geen kandidaat. Maar daar zegt men toch ook niets?
Dank je librani, Jan is voor mij de super lul van 2019. Zo nu hou ik op. :X
  Moderator vrijdag 4 januari 2019 @ 20:08:02 #269
351614 crew  ijs_beer
IJskoud de lekkerste.
pi_184206083
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 20:03 schreef libranl het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens ato. Uitspraken van Jan dat ze nog tijd zat hebben en dat pas in maart een keuze hoeft te worden gemaakt komt allemaal niet zo professioneel over. Alles straks zeker weer op het laatste moment.... En zij gaan als commissie straks het lied bepalen en er een artiest bij zoeken. Nou dan kom je wel weer uit bij Maan, Raffaela, Samantha en dat soort zangeressen.

Ik heb zo'n voorgevoel dat straks het 'Erger je hier aan de AVROTROS' topic weer uit de mottenballen kan worden gehaald. _O-
Ik ga alvast zoeken. :D
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
  Moderator vrijdag 4 januari 2019 @ 20:08:47 #270
351614 crew  ijs_beer
IJskoud de lekkerste.
pi_184206103
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 20:07 schreef ato het volgende:
Belgi, Griekenland hebben ook geen kandidaat. Maar daar zegt men toch ook niets?
Is it a bird, is it a plane, No! It's superlul. *O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
pi_184206163
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 20:08 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

:D :D
pi_184206177
Zeg maar niets meer, ik ga weg als jij dat wilt. Dit is de laatste keer, ik weet jij kijkt nu op mij neer.. *O*
pi_184206194
quote:

[..]

_O-
pi_184206281
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 20:07 schreef ato het volgende:
:D _O-

quote:

[..]

_O- _O-
pi_184206362
Zouden ze wachten op een nummer van Zanger Rinus? Kan ook natuurlijk :Y.
PM
Ik heb quote-alerts uitstaan.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')