abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 januari 2019 @ 20:35:04 #1
163650 Greys
pi_184146854


Hier weer brainstormen over wie in 2019 Nederland op het Eurovisie zou kunnen/moeten vertegenwoordigen.

Niet beschikbaar op ESF data:
- Ruben Hein
- Nick en Simon
- Romy Monteiro
- Miss Montreal
- Koos Alberts

Willen niet:
- Jett Rebel (in interview gezegd nooit te willen ivm wereldburger)
- Kensington *klik*

Artiesten met opvallende data
- Ronde 7 mrt album (deadline esf 11 mrt)
- Haevn agenda leeg na 3 mei
- Thomas Azier na dec pas weer 23 mei optreden

Artiesten die Cornald volgt én ruimte hebben in agenda
- Typhoon
- Jacqueline Govaert

Eerder genoemde kandidaten (niet alles even serieus..)
- Marcel/Direct
- Kensington
- Wulf
- Haevn
- Kovacs
- Sharon den Adel
- Caro Emerald
- Racoon
- Sharon Doorson
- Ilse de Lange
- Maan
- Thomas Azier
- Anouk
- Rochelle
- Naaz
- Tommie Christiaan
- Tania Kross
- Vinchenzo
- Jeangu Macrooy
- Epica
- Delain
- Nightwish/Floor Jansen
- Anneke Giersbergen
- Wende Snijders
- Nathalie Rose
- Dotan
- Glennis Grace
- Mr. Probz
- Chef Special
- Blaudzun
- Klyne
- Davina Michelle
- De Jeugd van Tegenwoordig
- De Staat
- Jan Smit :')
- Nick en Simon
- The Bluebirds
- Thomas Berge

Data waarop voorgaande jaren de deelnemende artiest bekend werd gemaakt:

quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 22:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Douwe 23 september
Anouk 12 oktober
Og3ne 29 oktober
Waylon 9 november
Trijntje 10 november
TCL 25 november
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2019 @ 07:15:21 #2
368283 ato
pi_184155131
De AVRO/TROs zouden wel met nieuws komen in het nieuwe jaar. Laat maar komen, ik zag al de term een ESF power ballad voorbij komen. Typisch ESF hoeft voor mij niet. Maar een bombastisch goed horende ballad mag voor mij wel.
Life can be a bitch, so like it..
pi_184160032
De Staat mag van mij wel ^O^
pi_184160534
Straks mag het niet meer ivm bezuinigingen
pi_184162237
mijn eerste post hier :W Ik lurk al jaren mee op dit forum, en dankzij jullie enthousiasme ben ik helemaal songfestivalgek geworden :D . ik heb nu de moed gevonden om af en toe ook mee te posten,en ik hoop met jullie mee dat idd Davina gaat met een super goed lied. We zijn wel weer een keer toe aan een nieuwe overwinning, want het duurt te lang *O* *O* *O*
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2019 @ 16:31:01 #6
368283 ato
pi_184162814
Welkom
Life can be a bitch, so like it..
pi_184163529
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:03 schreef lylastich het volgende:
mijn eerste post hier :W Ik lurk al jaren mee op dit forum, en dankzij jullie enthousiasme ben ik helemaal songfestivalgek geworden :D . ik heb nu de moed gevonden om af en toe ook mee te posten,en ik hoop met jullie mee dat idd Davina gaat met een super goed lied. We zijn wel weer een keer toe aan een nieuwe overwinning, want het duurt te lang *O* *O* *O*
Welkom *O*

Hopelijk horen we deze week iets w/ *O*
pi_184163670
Gaat Davina?? ik weet het niet. Of zou Ilse toch zelf gaan en wordt het deze week medegedeeld zodat ze zaterdag a.s. (zoals al eerder vermeld) gaat optreden in het Muziekcafé zoals ook Waylon het heeft gedaan?

Lylastich welkom! *O*
  woensdag 2 januari 2019 @ 18:18:02 #9
403253 Meke
after all this time? always.
pi_184164636
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 17:24 schreef summer52 het volgende:
Gaat Davina?? ik weet het niet. Of zou Ilse toch zelf gaan en wordt het deze week medegedeeld zodat ze zaterdag a.s. (zoals al eerder vermeld) gaat optreden in het Muziekcafé zoals ook Waylon het heeft gedaan?

Als ik Ilse was, was ik niet het jaar ná Waylon gegaan. Zou toch niet helemaal okee voelen, zou dan eerder over een jaar of vier, vijf weer gaan.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_184164730
quote:
2s.gif Op woensdag 2 januari 2019 18:18 schreef Meke het volgende:

[..]

Als ik Ilse was, was ik niet het jaar ná Waylon gegaan. Zou toch niet helemaal okee voelen, zou dan eerder over een jaar of vier, vijf weer gaan.
Ik zou ook niet gaan, maar ja je weet natuurlijk niet hoe Ilse erover denkt. Ik zou het wel een rot streek vinden, maar ja we moeten maar afwachten.
pi_184166002
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:31 schreef ato het volgende:
Welkom
quote:
14s.gif Op woensdag 2 januari 2019 17:17 schreef Em31 het volgende:

[..]

Welkom *O*

Hopelijk horen we deze week iets w/ *O*
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 17:24 schreef summer52 het volgende:
Gaat Davina?? ik weet het niet. Of zou Ilse toch zelf gaan en wordt het deze week medegedeeld zodat ze zaterdag a.s. (zoals al eerder vermeld) gaat optreden in het Muziekcafé zoals ook Waylon het heeft gedaan?

Lylastich welkom! *O*
*O* dank aan het welkomstcomité *O*
ontopic: wie zou er gaan?
pi_184166042
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:33 schreef lylastich het volgende:

[..]


[..]


[..]

*O* dank aan het welkomstcomité *O*
ontopic: wie zou er gaan?
Beter nog: wanneer krijgen we het nou eindelijk eens te horen! :) :)
pi_184166125
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 18:24 schreef summer52 het volgende:

[..]

Ik zou ook niet gaan, maar ja je weet natuurlijk niet hoe Ilse erover denkt. Ik zou het wel een rot streek vinden, maar ja we moeten maar afwachten.
Een rotstreek? Juist mooi, en lekker dwars tegenin haar zorgvuldig gecultiveerde imago van naïeve Tukker.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 januari 2019 @ 19:58:29 #14
163650 Greys
pi_184166645
Ik denk niet dat Ilse zelf gaat. Anders zou ze er niet zo specifiek bij zetten dat ze dit keer voor een ander schrijven. Denk ik. :P

Maar kan idd allemaal fake zijn.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 januari 2019 @ 19:59:48 #15
163650 Greys
pi_184166685
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:37 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Een rotstreek? Juist mooi, en lekker dwars tegenin haar zorgvuldig gecultiveerde imago van naïeve Tukker.
Ik denk niet dat er nog íemand is die haar überhaupt een 'naïeve' Tukker vind. Toch? Tóch? :D Niets naïefs aan. (En dat bedoel ik niet negatief).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184168164
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:03 schreef lylastich het volgende:
mijn eerste post hier :W Ik lurk al jaren mee op dit forum, en dankzij jullie enthousiasme ben ik helemaal songfestivalgek geworden :D . ik heb nu de moed gevonden om af en toe ook mee te posten,en ik hoop met jullie mee dat idd Davina gaat met een super goed lied. We zijn wel weer een keer toe aan een nieuwe overwinning, want het duurt te lang *O* *O* *O*
Welkom! *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_184168189
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:58 schreef Greys het volgende:
Ik denk niet dat Ilse zelf gaat. Anders zou ze er niet zo specifiek bij zetten dat ze dit keer voor een ander schrijven. Denk ik. :P

Maar kan idd allemaal fake zijn.
Ik denk het ook echt niet. Zeker niet omdat Davina die week ook in Nashville was en we dat destijds toen al zo toevallig vonden, en dan nu ook dat gehint van Ilse de hele tijd over voor een ander schrijven.

Al kan het ook zo zijn dat dit hele project (want Davina heeft ermee te maken; anders is het echt té toevallig) losstaat van het ESF...
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_184168510
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 21:08 schreef Aoibhin het volgende:
Al kan het ook zo zijn dat dit hele project (want Davina heeft ermee te maken; anders is het echt té toevallig) losstaat van het ESF...
Dat is dus wat ik denk ja. Wij zijn nu eenmaal gefocust op het ESF, maar het kan vanalles zijn. (Oke, dat Rise Like A Phoenix guy erbij was is wel opvallend, maar geen idee wat die normaal gesproken doet, kan ook weer losstaan van het ESF).
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 januari 2019 @ 21:53:56 #19
163650 Greys
pi_184169141
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 21:23 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Dat is dus wat ik denk ja. Wij zijn nu eenmaal gefocust op het ESF, maar het kan vanalles zijn. (Oke, dat Rise Like A Phoenix guy erbij was is wel opvallend, maar geen idee wat die normaal gesproken doet, kan ook weer losstaan van het ESF).
Kan idd best voor heel iets anders zijn. Maar de combinatie met Rise Like A Phoenix dude en het geheimzinnige al vanaf augustus doet op z'n minst een beetje maken dat we aan ESF denken.

Straks is het voor San Marino. -O- _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 januari 2019 @ 21:55:41 #20
163650 Greys
pi_184169183
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 21:08 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik denk het ook echt niet. Zeker niet omdat Davina die week ook in Nashville was
Weten we eigenlijk wel zeker dat ze er die wéék ook was (ipv een andere week) en zo ja hoe weten we dat ook alweer. Ben het ff kwijt :@

Weet alleen nog dat AvroTros een tekst had over dat ze na haar deelname aan Beste Zangers naar Nashville ging om daar met haar team te gaan schrijven.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184169350
Daarbij denk ik ook echt niet dat ze zoiets zelf al zou willen. Ze was al helemaal excited dat ze in Nederland in het voorprogramma van Pink staat, denk niet dat ze dan wel het ESF voor een miljoenenpubliek stiekem in the pipeline heeft zitten.

Maar goed, ik laat me graag (positief) verrassen. :P
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 januari 2019 @ 22:03:30 #22
163650 Greys
pi_184169379
Wanneer is dat Pink concert eigenlijk? :D Past het dan überhaupt nu nog met de agenda?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184169508
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 22:03 schreef Greys het volgende:
Wanneer is dat Pink concert eigenlijk? :D Past het dan überhaupt nu nog met de agenda?
11 augustus :P
Koel en donker bewaren
pi_184169562
Oh en 16 juni in de Arena.
Koel en donker bewaren
pi_184169904
Ik hoop dat ze Thomas Azier zo gek hebben gekregen, al denk ik niet dat ze voor een lied gaan wat al is uitgebracht. Ik zie hem ook niet zo kort na een nieuw album nog een nieuwe song afleveren...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_184170083
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 21:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Weten we eigenlijk wel zeker dat ze er die wéék ook was (ipv een andere week) en zo ja hoe weten we dat ook alweer. Ben het ff kwijt :@

Weet alleen nog dat AvroTros een tekst had over dat ze na haar deelname aan Beste Zangers naar Nashville ging om daar met haar team te gaan schrijven.
Jaa, heeft ze vorige week ook weer in haar instragram verhaal gezet als herrinering en met de datum erbij wanneer Ilse er ook was, dus dat is zeker
pi_184170210
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 22:29 schreef Martijnnnpp het volgende:

[..]

Jaa, heeft ze vorige week ook weer in haar instragram verhaal gezet als herrinering en met de datum erbij wanneer Ilse er ook was, dus dat is zeker
Dat is dan toch wel een aardige hint....
pi_184170592
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:03 schreef lylastich het volgende:
mijn eerste post hier :W Ik lurk al jaren mee op dit forum, en dankzij jullie enthousiasme ben ik helemaal songfestivalgek geworden :D . ik heb nu de moed gevonden om af en toe ook mee te posten,en ik hoop met jullie mee dat idd Davina gaat met een super goed lied. We zijn wel weer een keer toe aan een nieuwe overwinning, want het duurt te lang *O* *O* *O*
Leuk dat je meepost w/
~The present is all there is~
pi_184170757
En daar is ie weer, het jaarlijkse 'Wat voorspelt paragnost X over het ESF?'

https://www.npo3fm.nl/san(...)estival-en-formule-1

Vanaf 5:32

Voor mensen die te lui zijn;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~The present is all there is~
pi_184170788
quote:
7s.gif Op woensdag 2 januari 2019 22:57 schreef grazz het volgende:
En daar is ie weer, het jaarlijkse 'Wat voorspelt paragnost X over het ESF?'

https://www.npo3fm.nl/san(...)estival-en-formule-1

Vanaf 5:32

Voor mensen die te lui zijn

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Evi.....(want eigenlijk Vlaming :) )
pi_184170854
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 22:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Evi.....(want eigenlijk Vlaming :) )
12 points van onze zuiderburen #widm *O*
~The present is all there is~
pi_184171081
quote:
7s.gif Op woensdag 2 januari 2019 22:57 schreef grazz het volgende:
En daar is ie weer, het jaarlijkse 'Wat voorspelt paragnost X over het ESF?'

https://www.npo3fm.nl/san(...)estival-en-formule-1

Vanaf 5:32

Voor mensen die te lui zijn;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze man heeft stiekem in dit topic zitten lezen :7
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 januari 2019 @ 23:25:07 #33
163650 Greys
pi_184171416
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 22:29 schreef Martijnnnpp het volgende:

[..]

Jaa, heeft ze vorige week ook weer in haar instragram verhaal gezet als herrinering en met de datum erbij wanneer Ilse er ook was, dus dat is zeker
Ze zei vorige week in een Instastory 'ik zat de zoveelste augustus in Nashville'? Oké, nou dan weten we dat iig zeker dat dat zo was. Dank!

Aan de andere kant, als het al sinds augustus dan bekend is bij de commissie dat het Davina zou worden, dan hadden ze de artiest al wel vast bekend kunnen maken inmiddels zou je denken. Hm..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184171429
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 23:11 schreef Em31 het volgende:

[..]

Deze man heeft stiekem in dit topic zitten lezen :7
Ik denk dat we er straks een stuk of 10 ESFparagnosten bij hebben O-)
~The present is all there is~
  Moderator woensdag 2 januari 2019 @ 23:26:58 #35
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_184171469
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 23:25 schreef grazz het volgende:

[..]

Ik denk dat we er straks een stuk of 10 ESFparagnosten bij hebben O-)
Ik zie een bepaald hemellichaam aan de horizon staan
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 januari 2019 @ 23:36:18 #36
163650 Greys
pi_184171751
Oh ja kijk..



Zie de naam erboven. The Mall at Green Hills.

En dat is in..



En dat was op:



Toen ging ze naar huis aan het vliegtuig te zien..

Ilse zat er volgens Insta foto's sowieso op 5 en 8 aug. Dus of ze zijn elkaar net misgelopen of ze zaten er toch echt tegelijk.

Wat wel nog kan is dat Ilse wel voor Davina schrijft maar niet voor het esf. Alleen dan snap ik het enorm geheimzinnige niet zo. Maar het kan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184171851
quote:
9s.gif Op woensdag 2 januari 2019 23:26 schreef Momo... het volgende:

[..]

Ik zie een bepaald hemellichaam aan de horizon staan
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 januari 2019 @ 23:40:50 #38
163650 Greys
pi_184171869
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:03 schreef lylastich het volgende:
mijn eerste post hier :W Ik lurk al jaren mee op dit forum, en dankzij jullie enthousiasme ben ik helemaal songfestivalgek geworden :D . ik heb nu de moed gevonden om af en toe ook mee te posten,en ik hoop met jullie mee dat idd Davina gaat met een super goed lied. We zijn wel weer een keer toe aan een nieuwe overwinning, want het duurt te lang *O* *O* *O*
Welkom welkom! Post lekker vaker mee. Ik zag in je postgeschiedenis dat je ooit ten tijde van Douwe al eens een postje had aangedurfd en ook bij Waylon geloof ik. Maar wordt maar lekker 'vaste klant' :D w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184172060
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 21:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Straks is het voor San Marino. -O- _O-
Ze schrijft een liedje voor de verspookte Rodrigo "Ken" :+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 januari 2019 @ 23:53:35 #40
163650 Greys
pi_184172195
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 23:47 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ze schrijft een liedje voor de verspookte Rodrigo "Ken" :+
_O-

Nee dat doet ze ons niet aan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184172210
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 23:25 schreef grazz het volgende:

[..]

Ik denk dat we er straks een stuk of 10 ESFparagnosten bij hebben O-)
Eigenlijk moeten we in onze eigen speculaties een soort fout zetten, een soort verzonnen artiest of een bepaalde codenaam. Als een van die "paragnosten" dat gaat roepen weten we meteen dat ze hier mee hebben zitten lezen. :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_184172359
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 23:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Aan de andere kant, als het al sinds augustus dan bekend is bij de commissie dat het Davina zou worden, dan hadden ze de artiest al wel vast bekend kunnen maken inmiddels zou je denken. Hm..
Dat zou dan inderdaad ook wel apart zijn. Als ze al in augustus wisten dat het Davina zou worden met een lied van Ilse en o.a. Rise Like a Phoenix gast, dan hadden ze dat inmiddels toch wel bekend kunnen maken? Het is dan immers precies dezelfde aanpak als de afgelopen jaren: artiest aanwijzen, al dan niet met songwriter erbij, en dan tot ongeveer maart wachten op het nummer. Ik zie geen reden om daar nu dan zo geheimzinnig over te lopen doen; het maakt niks uit of je dat nou wel of niet bekend maakt.

Als ze echt inderdaad eerst hét lied wilden en daarna pas de artiest (en er dus echt nog niets vaststond), dan is het lange wachten een stuk begrijpelijker.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_184172360
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 23:54 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Eigenlijk moeten we in onze eigen speculaties een soort fout zetten, een soort verzonnen artiest of een bepaalde codenaam. Als een van die "paragnosten" dat gaat roepen weten we meteen dat ze hier mee hebben zitten lezen. :D
hadden ee toch de naam van Ali verkeerd moeten houden... ;)
dag
pi_184172414
quote:
10s.gif Op woensdag 2 januari 2019 23:39 schreef grazz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
pi_184172500
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 23:36 schreef Greys het volgende:

Wat wel nog kan is dat Ilse wel voor Davina schrijft maar niet voor het esf. Alleen dan snap ik het enorm geheimzinnige niet zo. Maar het kan.
Ilse is inderdaad wel in meerdere berichten heel erg opzichtig geheimzinnig over dat schrijven voor iemand anders, en dat in combinatie met Rise Like a Phoenix schrijver, en tegelijk in Nashville zijn met Davina. Als ze met die Ali heeft geschreven voor Davina, waarom daar dan zo enorm geheimzinnig over doen? Laatst ook al met dat ze voor iemand geschreven had in Nashville, maar dat het 2019 nieuws was; ze zette er nog net niet in koeienletters *WINKWINK* achter.

Een paar maanden geleden had Ilse nog iets getweet over dat er nog een verrassing in petto was, maar dat ze daar nog niets over mocht zeggen. Ik weet het niet zeker, maar het was ook ten tijde van haar verblijf in Nashville.

Maar waarom het dan allemaal nu nog geheim moet blijven is mij dan weer een raadsel... En dat doet mij dan weer vermoeden dat dit met Davina (want ik denk wel dat zij degene is voor wie Ilse heeft geschreven) toch niets met het ESF te maken heeft, maar met iets anders groots.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_184172599
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 00:04 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ilse is inderdaad wel in meerdere berichten heel erg opzichtig geheimzinnig over dat schrijven voor iemand anders, en dat in combinatie met Rise Like a Phoenix schrijver, en tegelijk in Nashville zijn met Davina. Als ze met die Ali heeft geschreven voor Davina, waarom daar dan zo enorm geheimzinnig over doen? Laatst ook al met dat ze voor iemand geschreven had in Nashville, maar dat het 2019 nieuws was; ze zette er nog net niet in koeienletters *WINKWINK* achter.

Een paar maanden geleden had Ilse nog iets getweet over dat er nog een verrassing in petto was, maar dat ze daar nog niets over mocht zeggen. Ik weet het niet zeker, maar het was ook ten tijde van haar verblijf in Nashville.

Maar waarom het dan allemaal nu nog geheim moet blijven is mij dan weer een raadsel... En dat doet mij dan weer vermoeden dat dit met Davina (want ik denk wel dat zij degene is voor wie Ilse heeft geschreven) toch niets met het ESF te maken heeft, maar met iets anders groots.
Dat was dit ja: https://www.instagram.com(...)&igshid=gmqug19dtf8q Ook toen in augustus.
pi_184172665
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 00:09 schreef Em31 het volgende:

[..]

Dat was dit ja: https://www.instagram.com(...)&igshid=gmqug19dtf8q Ook toen in augustus.
Die inderdaad ook ja, maar ik bedoel ook een bepaald bericht over dat ze met een verrassing bezig was waarvan ze echt benadrukte dat ze er nog niets over mocht zeggen. Kan ook een filmpje zijn geweest, bij nader inzien.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  † In Memoriam † donderdag 3 januari 2019 @ 07:50:20 #48
368283 ato
pi_184175014
Vertelde Davina ook niet dat zij met nieuwe muziek bezig zou zijn in Januari? Of speculeer ik nu te veel?
Life can be a bitch, so like it..
pi_184175296
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:37 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Een rotstreek? Juist mooi, en lekker dwars tegenin haar zorgvuldig gecultiveerde imago van naïeve Tukker.
Naïef ….nou dat is ze zeker niet, ze speelt het heel goed, maar ik denk dat heel veel mensen daar wel door heen prikken. En als ze NU al naar het songfestival zou gaan krijg ik toch een beetje het gevoel van vals spel. Maar ja we zien wel wie er gaat, hebben we toch geen invloed op.
pi_184175432
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 08:48 schreef summer52 het volgende:

[..]

Naïef ….nou dat is ze zeker niet, ze speelt het heel goed, maar ik denk dat heel veel mensen daar wel door heen prikken. En als ze NU al naar het songfestival zou gaan krijg ik toch een beetje het gevoel van vals spel. Maar ja we zien wel wie er gaat, hebben we toch geen invloed op.
Ze is een vrij harde en uitgenaste zakenvrouw, maar in interviews doet ze vaak haar best om dat imago van Ilse uit Almeloooo in stand te houden. Daarom zou ik het wel leuk vinden als ze nu eens vol de bitch-kant op gaat, met een nummer als 'Outlaw In My Trunk' of zoiets.
  † In Memoriam † donderdag 3 januari 2019 @ 09:13:31 #51
368283 ato
pi_184175477
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 09:07 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Ze is een vrij harde en uitgenaste zakenvrouw, maar in interviews doet ze vaak haar best om dat imago van Ilse uit Almeloooo in stand te houden. Daarom zou ik het wel leuk vinden als ze nu eens vol de bitch-kant op gaat, met een nummer als 'Outlaw In My Trunk' of zoiets.
_O-
Life can be a bitch, so like it..
pi_184175648
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 08:48 schreef summer52 het volgende:

[..]

Naïef ….nou dat is ze zeker niet, ze speelt het heel goed, maar ik denk dat heel veel mensen daar wel door heen prikken. En als ze NU al naar het songfestival zou gaan krijg ik toch een beetje het gevoel van vals spel. Maar ja we zien wel wie er gaat, hebben we toch geen invloed op.
Hoezo valsspelen? :') ik hoop niet dat ze gaat omdat ik gewoon wil dat we een nieuw iemand sturen, maar beetje raar dat het niet zou mogen omdat het Ilse is.
  † In Memoriam † donderdag 3 januari 2019 @ 10:12:59 #53
368283 ato
pi_184176104
*verkeerde topic* :P

[ Bericht 91% gewijzigd door Greys op 03-01-2019 11:15:32 ]
Life can be a bitch, so like it..
  Admin donderdag 3 januari 2019 @ 10:38:15 #54
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_184176431
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 14:03 schreef quirina het volgende:
De Staat mag van mij wel ^O^
Lijkt me een zeer goede optie *O*
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin donderdag 3 januari 2019 @ 10:42:18 #55
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_184176487
quote:
10s.gif Op woensdag 2 januari 2019 23:39 schreef grazz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jack Whitehall *; *; *;
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin donderdag 3 januari 2019 @ 10:44:03 #56
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_184176512
Hebben we al eerder zo lang moeten wachten op een naam :?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_184176715
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 09:07 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Ze is een vrij harde en uitgenaste zakenvrouw, maar in interviews doet ze vaak haar best om dat imago van Ilse uit Almeloooo in stand te houden. Daarom zou ik het wel leuk vinden als ze nu eens vol de bitch-kant op gaat, met een nummer als 'Outlaw In My Trunk' of zoiets.
En dan met Trunkers in plaats van Krumpers. *O*
pi_184176877
quote:
17s.gif Op donderdag 3 januari 2019 10:44 schreef yvonne het volgende:
Hebben we al eerder zo lang moeten wachten op een naam :?
Nee eigenlijk niet sinds we met interne kandidaten te maken hebben, het Nationale Songfestival was wel vaak pas in februari...

Het kan ook niet anders of er rolt meteen een kandidaat mét liedje uit de hoge hoed... als je nu nog alleen maar de artiest bekend maakt en die nog moet gaan schrijven ben je al veel te laat...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 januari 2019 @ 11:17:02 #59
163650 Greys
pi_184177009
Daarom. Dat het zo lang duurt en er geen paniekerige oproepen zijn geweest ofzo al die tijd geeft me juist alle hoop dat het iets wordt dat heel goed en lang en zorgvuldig is voorbereid. *O*

En we moeten ook helemaal niet willen dat ons lied nu al bekend wordt. Dan is iedereen het echt zat in mei.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Admin donderdag 3 januari 2019 @ 11:45:50 #60
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_184177497
quote:
14s.gif Op donderdag 3 januari 2019 10:59 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

En dan met Trunkers in plaats van Krumpers. *O*
_O-
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_184177735
quote:
14s.gif Op donderdag 3 januari 2019 11:17 schreef Greys het volgende:
Daarom. Dat het zo lang duurt en er geen paniekerige oproepen zijn geweest ofzo al die tijd geeft me juist alle hoop dat het iets wordt dat heel goed en lang en zorgvuldig is voorbereid. *O*

En we moeten ook helemaal niet willen dat ons lied nu al bekend wordt. Dan is iedereen het echt zat in mei.
Vooral dat laatste ja. Laat het maar gewoon weer begin maart worden en dan het liefst op de manier zoals Waylon het vorig jaar deed. Zo heb je nog een week spanning en is ook hier iedereen weer lekker hyper, haha! :D
leven zoals het leven is
pi_184177766
Weetje wat ik nog wel dacht, Ilse had het al in augustus over een verrassing etc. maar dit stond in het artikel van de Metro (11 december):
quote:
Volgens de deskundige heeft de omroep afgelopen zomer een aantal componisten en tekstschrijvers benaderd met het verzoek een hit te schrijven. „Het is een andersom-traject dit jaar.” Waar ze nu in dat traject zitten, weet Van de Crommert niet. „Het kan dat ze al een nummer hebben en daar nu als een gek een artiest bij zoeken.”
Dus wist ze in augustus al dat het haar nummer zou worden (terwijl ze pas veel later met die Rise like a Phoenix-man schreef), of is ze eigenlijk gewoon met iets anders bezig en heeft het dus niets met het songfestival te maken? Aangezien we ook weten dat Jim van der Zee een nummer heeft geschreven was ze sowieso niet de enige.
pi_184177780
En als je dit dan weer leest zakt de moed je ook wel weer in de schoenen natuurlijk :7
quote:
In de wandelgangen gaat het verhaal rond dat de manager van Raffaëla Paton – je weet wel, die ene die de derde editie van Idols won – op gesprek is geweest bij de omroep.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 januari 2019 @ 12:17:45 #64
163650 Greys
pi_184178149
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 11:59 schreef Em31 het volgende:
Weetje wat ik nog wel dacht, Ilse had het al in augustus over een verrassing etc. maar dit stond in het artikel van de Metro (11 december):

[..]

Dus wist ze in augustus al dat het haar nummer zou worden (terwijl ze pas veel later met die Rise like a Phoenix-man schreef), of is ze eigenlijk gewoon met iets anders bezig en heeft het dus niets met het songfestival te maken? Aangezien we ook weten dat Jim van der Zee een nummer heeft geschreven was ze sowieso niet de enige.
Jim kan mss op eigen houtje iets hebben ingeleverd, of heeft ie bevestigd dat het echt op verzoek van de commissie was? Ben het ff kwijt.

En als Ilse in aug alleen schreef dat ze met iets geheims bezig was wil dat toch niet zeggen dat ze toen wist dat het sowieso haar nummer zou worden? :P Of mis ik iets? Misschien viel de schrijfsessie in Nashville tegen en hebben ze er daarom in sept/okt meer gedaan, niet in Nashville maar met die Duitsers waaronder Ali. Ze zal toch het beste nummer willen afleveren, als ze (een van) de gevraagden is om te schrijven. Zo streberig is ze gelukkig wel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184178388
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 12:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Jim kan mss op eigen houtje iets hebben ingeleverd, of heeft ie bevestigd dat het echt op verzoek van de commissie was? Ben het ff kwijt.

En als Ilse in aug alleen schreef dat ze met iets geheims bezig was wil dat toch niet zeggen dat ze toen wist dat het sowieso haar nummer zou worden? :P Of mis ik iets? Misschien viel de schrijfsessie in Nashville tegen en hebben ze er daarom in sept/okt meer gedaan, niet in Nashville maar met die Duitsers waaronder Ali. Ze zal toch het beste nummer willen afleveren, als ze (een van) de gevraagden is om te schrijven. Zo streberig is ze gelukkig wel.
Hmm ja misschien omdat ze het had over 'something real special and exciting..' klinkt zo definitief :P
pi_184178499
De artiest mag van mij nu wel bekend worden gemaakt. :)

Maar aan de andere kant is een totaalplaatje misschien wel leuker. Met een toffe teaser of snippet van het nummer straks. Of zo.

Het zou in ieder geval een anticlimax zijn als Jan of Maan wordt aangekondigd. Met een DJ. _O-
pi_184178717
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 09:07 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Ze is een vrij harde en uitgenaste zakenvrouw, maar in interviews doet ze vaak haar best om dat imago van Ilse uit Almeloooo in stand te houden. Daarom zou ik het wel leuk vinden als ze nu eens vol de bitch-kant op gaat, met een nummer als 'Outlaw In My Trunk' of zoiets.
_O-
pi_184178721
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 00:04 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ilse is inderdaad wel in meerdere berichten heel erg opzichtig geheimzinnig over dat schrijven voor iemand anders, en dat in combinatie met Rise Like a Phoenix schrijver, en tegelijk in Nashville zijn met Davina. Als ze met die Ali heeft geschreven voor Davina, waarom daar dan zo enorm geheimzinnig over doen? Laatst ook al met dat ze voor iemand geschreven had in Nashville, maar dat het 2019 nieuws was; ze zette er nog net niet in koeienletters *WINKWINK* achter.

Een paar maanden geleden had Ilse nog iets getweet over dat er nog een verrassing in petto was, maar dat ze daar nog niets over mocht zeggen. Ik weet het niet zeker, maar het was ook ten tijde van haar verblijf in Nashville.

Maar waarom het dan allemaal nu nog geheim moet blijven is mij dan weer een raadsel... En dat doet mij dan weer vermoeden dat dit met Davina (want ik denk wel dat zij degene is voor wie Ilse heeft geschreven) toch niets met het ESF te maken heeft, maar met iets anders groots.
Door dat openlijke geheimzinnige gedoe en 'interessant doen' krijg ik eigenlijk ook eerder het idee dat het juist helemaal niets met het Songfestival te maken heeft. Want het kan inderdaad net zo goed iets anders 'groots' zijn, bijv. dat er in 2019 een nieuw album aankomt van The Common Linnets evt. met Davina als gastlid. Of dat er iets speelt rondom Tuckerville.
pi_184178766
Vorig jaar was Sharon den Adel ook zo geheimzinnig dat er nieuws aan zat te komen. Dat gaf ook reden tot speculatie dat ze misschien de inzending voor het Songfestival zou zijn. Uiteindelijk werd het toen toch verrassend Waylon, waar weinigen op hadden gerekend.

Denk ook dat de selectiecommissie er niet zo blij mee is als Ilse allemaal 'hints' gaat geven via de (social) media. Die willen liever zo weinig mogelijk geruchten en het stil houden, zodat ze het zelf bekend kunnen maken.
pi_184178813
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 09:35 schreef Em31 het volgende:

[..]

Hoezo valsspelen? :') ik hoop niet dat ze gaat omdat ik gewoon wil dat we een nieuw iemand sturen, maar beetje raar dat het niet zou mogen omdat het Ilse is.
Het mag wel maar het staat een beetje raar als ze NU al zou gaan, krijg je toch een beetje het idee van "ik zal laten zien dat ik het beter kan". Ik heb ook liever iemand die "nieuw" is, maar het belangrijkste is een heel goed lied en een goede staging.
pi_184179053
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 12:57 schreef summer52 het volgende:

[..]

Het mag wel maar het staat een beetje raar als ze NU al zou gaan, krijg je toch een beetje het idee van "ik zal laten zien dat ik het beter kan". Ik heb ook liever iemand die "nieuw" is, maar het belangrijkste is een heel goed lied en een goede staging.
Is er dan iets mis mee als Ilse zou willen laten zien dat ze het beter kan? Op zich is dat toch een goede insteek/ drijfveer? :) Waylon is in dat opzicht niet heilig. Dus als Ilse dit jaar zou mogen, zou ik dat persoonlijk ook niet zien als vals spel. Zelfs als dat een jaar na Waylon is. Waylon heeft ook een tweede kans gehad.

Ik heb trouwens ook gewoon liever iemand die nieuw is, anders val je iedere keer terug op dezelfde artiesten. Beetje variatie is wel fijn.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 januari 2019 @ 13:16:01 #72
163650 Greys
pi_184179159
Oh wat dat betreft zou het mij idd ook niet uitmaken als Ilse nu zelf zou gaan. Tuurlijk mag zij ook nog een keer. De enige dingetjes dat ik het zelf dan liever in een later jaar zou hebben zou zijn omdat:

- de aanwezige pers dan vast tig keer naar Waylon gaat vragen en wat ze van vorig jaar vond en ik heb liever dat het over de nieuwe inzending gaat

- de kijkers mss zoiets hebben van OH GOD ALWEEEEEER COUNTRY

- ik zelf een heel ander genre ook weleens leuk zou vinden inmiddels

Dus dan liever eerst nu even héél iets anders en het jaar erna Ilse ofzo. Want ook al is ze niet m'n favoriete persoon, dat maakt geen bal uit, als artiest is ze goed en tuurlijk mag ze nog eens naar het ESF :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184180728
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 13:10 schreef libranl het volgende:

[..]

Is er dan iets mis mee als Ilse zou willen laten zien dat ze het beter kan? Op zich is dat toch een goede insteek/ drijfveer? :) Waylon is in dat opzicht niet heilig. Dus als Ilse dit jaar zou mogen, zou ik dat persoonlijk ook niet zien als vals spel. Zelfs als dat een jaar na Waylon is. Waylon heeft ook een tweede kans gehad.

Ik heb trouwens ook gewoon liever iemand die nieuw is, anders val je iedere keer terug op dezelfde artiesten. Beetje variatie is wel fijn.
Waylon is ook niet gelijk na TCL gegaan, en wie zegt dat Waylon heilig is? hoor je mij niet zeggen. Ik bedoel gewoon dat Ilse beter nog even kan wachten. Daarnaast speelt natuurlijk ook dat ik niet echt een fan ben van Ilse. Maar genoeg hierover, we zien het allemaal wel.
pi_184180748
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 13:16 schreef Greys het volgende:
Oh wat dat betreft zou het mij idd ook niet uitmaken als Ilse nu zelf zou gaan. Tuurlijk mag zij ook nog een keer. De enige dingetjes dat ik het zelf dan liever in een later jaar zou hebben zou zijn omdat:

- de aanwezige pers dan vast tig keer naar Waylon gaat vragen en wat ze van vorig jaar vond en ik heb liever dat het over de nieuwe inzending gaat

- de kijkers mss zoiets hebben van OH GOD ALWEEEEEER COUNTRY

- ik zelf een heel ander genre ook weleens leuk zou vinden inmiddels

Dus dan liever eerst nu even héél iets anders en het jaar erna Ilse ofzo. Want ook al is ze niet m'n favoriete persoon, dat maakt geen bal uit, als artiest is ze goed en tuurlijk mag ze nog eens naar het ESF :Y
Kijk jij weet het beter uit te leggen :Y
pi_184181282
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 14:42 schreef summer52 het volgende:

[..]

Waylon is ook niet gelijk na TCL gegaan, en wie zegt dat Waylon heilig is? hoor je mij niet zeggen. Ik bedoel gewoon dat Ilse beter nog even kan wachten. Daarnaast speelt natuurlijk ook dat ik niet echt een fan ben van Ilse. Maar genoeg hierover, we zien het allemaal wel.
Tja, of het verstandig is dat Ilse zou gaan dit jaar, dat is iets heeeeeel anders natuurlijk :P Persoonlijk lijkt het me sowieso niet slim dat ze weer gaat na 2014. En mede door wat Greys ook zegt, al die vragen die weer worden gesteld over Waylon etc.

Alleen gaf je zelf toch echt eerder aan het een 'rotstreek' en 'vals spel' te vinden als Ilse dit jaar zou gaan. ;) En dat vind ik gewoon onzin. Ik vroeg me dus oprecht af waarom het een rotstreek of vals spel zou zijn ten opzichte van Waylon als Ilse een jaar later zou gaan.....

Los daarvan vind ik dat Ilse ook beter kan wachten, of niet weer moet gaan. Verder heb ik ook helemaal niets met Ilse en ben totaal geen fan.
  donderdag 3 januari 2019 @ 16:04:42 #76
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184182297
Ilse gaat niet. Niet dit jaar, en ik vermoed eigenlijk nooit meer.

Maar mocht ze toch gaan: lijkt me niet verstandig, maar mijn zegen heeft ze.

Nu weer terug naar Maan, Davina, Vinchenzo etc.
:o)
  donderdag 3 januari 2019 @ 16:05:52 #77
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184182322
Is Sunnery James al genoemd, in combinatie met Maan?

Sun feat. Moon, dat zou ik best grappig vinden.
:o)
pi_184182347
quote:
10s.gif Op donderdag 3 januari 2019 16:05 schreef Dave het volgende:
Is Sunnery James al genoemd, in combinatie met Maan?

Sun feat. Moon, dat zou ik best grappig vinden.
:) :)
  donderdag 3 januari 2019 @ 17:09:17 #79
403253 Meke
after all this time? always.
pi_184183560
quote:
10s.gif Op donderdag 3 januari 2019 16:05 schreef Dave het volgende:
Is Sunnery James al genoemd, in combinatie met Maan?

Sun feat. Moon, dat zou ik best grappig vinden.
Samen met Sterretje? :7
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 januari 2019 @ 17:18:41 #80
163650 Greys
pi_184183793
quote:
2s.gif Op donderdag 3 januari 2019 17:09 schreef Meke het volgende:

[..]

Samen met Sterretje? :7
_O-

Common Heavenly Framework.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184185677
quote:
10s.gif Op donderdag 3 januari 2019 17:18 schreef Greys het volgende:

[..]

_O-

Common Heavenly Framework.
_O- _O- _O-
pi_184185769
Whahaha......mogen wij niet een act inzenden?? :D :D :D
  donderdag 3 januari 2019 @ 19:06:33 #83
403253 Meke
after all this time? always.
pi_184186087
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 18:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Whahaha......mogen wij niet een act inzenden?? :D :D :D
Ik ben voor, ik heb de achtergronddansers al *O* :



Milky way ballet O+ (dat rijmt toch mooi *) )
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_184186436
quote:
2s.gif Op donderdag 3 januari 2019 19:06 schreef Meke het volgende:

[..]

Ik ben voor, ik heb de achtergronddansers al *O* :

[ afbeelding ]

Milky way ballet O+ (dat rijmt toch mooi *) )
*O* *O* *O*
pi_184186464
Maan & Sun feat. Ster Roos Vis
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 3 januari 2019 @ 20:54:16 #86
39237 crew  H_T
2733
pi_184188682
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 09:07 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Ze is een vrij harde en uitgenaste zakenvrouw, maar in interviews doet ze vaak haar best om dat imago van Ilse uit Almeloooo in stand te houden. Daarom zou ik het wel leuk vinden als ze nu eens vol de bitch-kant op gaat, met een nummer als 'Outlaw In My Trunk' of zoiets.
It didn't take them long to decide
That Wayl' had to die
Goodbye Waylon

Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  donderdag 3 januari 2019 @ 23:48:10 #87
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184192361
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 09:07 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Ze is een vrij harde en uitgenaste zakenvrouw, maar in interviews doet ze vaak haar best om dat imago van Ilse uit Almeloooo in stand te houden. Daarom zou ik het wel leuk vinden als ze nu eens vol de bitch-kant op gaat, met een nummer als 'Outlaw In My Trunk' of zoiets.
Of “Burn out baby”.
:o)
pi_184192696
Nu heb ik zin om een Jailbird-achtig nummer te gaan schrijven wat Ilse over Waylon zou kunnen maken :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 januari 2019 @ 00:26:13 #89
163650 Greys
pi_184192859
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 00:13 schreef Aoibhin het volgende:
Nu heb ik zin om een Jailbird-achtig nummer te gaan schrijven wat Ilse over Waylon zou kunnen maken :D
Doen!
(Maar dan liefst wel in de SC, anders zitten we hier straks met z'n allen mee te schrijven ;) )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184193098
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 00:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Doen!
(Maar dan liefst wel in de SC, anders zitten we hier straks met z'n allen mee te schrijven ;) )
Ik ga er eens voor zitten! Ben al allemaal Waylon songtitels aan het opzoeken :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 januari 2019 @ 01:07:55 #91
163650 Greys
pi_184193144
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 01:00 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik ga er eens voor zitten! Ben al allemaal Waylon songtitels aan het opzoeken :P
:D Ben benieuwd.
En thanks als je het in de SC wilt doen. :* Kunnen we het er daar lekker uitgebreid over hebben zonder het hier al te offtopic te maken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 januari 2019 @ 01:09:58 #92
163650 Greys
pi_184193153
Stel dat het Davina niet is - want dat denken we 'alleen' maar omdat ze in Nashville was - wie zou er dan evt geschikt zijn voor een song van Team Ali Ilse? Ik zat nog aan de Bluebirds te denken die bij haar stijl passen. Maar dan ga je wel wéér naar country en weet eigenlijk wel zeker dat ze iets heel anders willen een keer.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184193271
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 01:07 schreef Greys het volgende:

[..]

:D Ben benieuwd.
En thanks als je het in de SC wilt doen. :* Kunnen we het er daar lekker uitgebreid over hebben zonder het hier al te offtopic te maken.
Heb een begin gemaakt, maar maak het morgen even af. Ben nu wel erg moe aan het worden. :)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_184193307
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 01:09 schreef Greys het volgende:
Stel dat het Davina niet is - want dat denken we 'alleen' maar omdat ze in Nashville was - wie zou er dan evt geschikt zijn voor een song van Team Ali Ilse? Ik zat nog aan de Bluebirds te denken die bij haar stijl passen. Maar dan ga je wel wéér naar country en weet eigenlijk wel zeker dat ze iets heel anders willen een keer.
Ik denk ook niet de Bluebirds. De selectiecommissie moet nu immers ook wel weten dat iets anders dan country-ish nu wel gewenst is. En de OG3NE vergelijkingen gaan dan ook nog eens komen (want drie vrouwen en meerstemmig).

Maar als het niet iets country-achtigs wordt, waarom dan speciaal Ilse benaderen om te schrijven, waarvoor ze helemaal naar Nashville afreist?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 januari 2019 @ 01:53:21 #95
163650 Greys
pi_184193348
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 01:40 schreef Aoibhin het volgende:

Maar als het niet iets country-achtigs wordt, waarom dan speciaal Ilse benaderen om te schrijven, waarvoor ze helemaal naar Nashville afreist?
Hmmmjah. Goed punt.
Misschien ging het zó:

Daniël D: "Hoi Ilse met Daniel, hoe issut nou? Zeg we benaderen een aantal songwriters om een lied voor het ESF te maken."

Ilse: "OHWAHLEEEEEUWK!"

Daniël: "Zou jij ook eens iets willen proberen maar dan geen c-.. Hallo..?"

*Ilse zit al in vliegtuig naar Nashville, tegen JB roepend ALLES BOVEN DE ACHTTIENDE PLAATS IS GOED DIT MOET LUKKEN WAHLEUKKKKK!*

Daniël: ".. Ilse wat ik dus nog wilde toevoegen, het moet geen country worden."

Ilse: "........ Oké moment. JEEBEE BEL JIJ EENS SNEL DIE OHWAHLEEEEEUKE JONGEN DIE DAT LIED SCHREEF VAN DAT ROTMOKKEL MET DIE BAARD DAT VAN ONS WON TOEN"

Daniël: "Dus dat gaat wel lukken Ilse?"

Ilse: "Komt goed Daniël, OHWAHLEUUUUUK".
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184193369
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 01:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Hmmmjah. Goed punt.
Misschien ging het zó:

Daniël D: "Hoi Ilse met Daniel, hoe issut nou? Zeg we benaderen een aantal songwriters om een lied voor het ESF te maken."

Ilse: "OHWAHLEEEEEUWK!"

Daniël: "Zou jij ook eens iets willen proberen maar dan geen c-.. Hallo..?"

*Ilse zit al in vliegtuig naar Nashville, tegen JB roepend ALLES BOVEN DE ACHTTIENDE PLAATS IS GOED DIT MOET LUKKEN WAHLEUKKKKK!*

Daniël: ".. Ilse wat ik dus nog wilde toevoegen, het moet geen country worden."

Ilse: "........ Oké moment. JEEBEE BEL JIJ EENS SNEL DIE OHWAHLEEEEEUKE JONGEN DIE DAT LIED SCHREEF VAN DAT ROTMOKKEL MET DIE BAARD DAT VAN ONS WON TOEN"

Daniël: "Dus dat gaat wel lukken Ilse?"

Ilse: "Komt goed Daniël, OHWAHLEUUUUUK".
_O- _O- _O-

Lees ook alles met Twents accent nu
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  † In Memoriam † vrijdag 4 januari 2019 @ 06:37:01 #97
368283 ato
pi_184193636
Rotmokkel _O-
Life can be a bitch, so like it..
pi_184193772
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 01:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Hmmmjah. Goed punt.
Misschien ging het zó:

Daniël D: "Hoi Ilse met Daniel, hoe issut nou? Zeg we benaderen een aantal songwriters om een lied voor het ESF te maken."

Ilse: "OHWAHLEEEEEUWK!"

Daniël: "Zou jij ook eens iets willen proberen maar dan geen c-.. Hallo..?"

*Ilse zit al in vliegtuig naar Nashville, tegen JB roepend ALLES BOVEN DE ACHTTIENDE PLAATS IS GOED DIT MOET LUKKEN WAHLEUKKKKK!*

Daniël: ".. Ilse wat ik dus nog wilde toevoegen, het moet geen country worden."

Ilse: "........ Oké moment. JEEBEE BEL JIJ EENS SNEL DIE OHWAHLEEEEEUKE JONGEN DIE DAT LIED SCHREEF VAN DAT ROTMOKKEL MET DIE BAARD DAT VAN ONS WON TOEN"

Daniël: "Dus dat gaat wel lukken Ilse?"

Ilse: "Komt goed Daniël, OHWAHLEUUUUUK".
Whahaha geniaal!
pi_184194665
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 01:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Hmmmjah. Goed punt.
Misschien ging het zó:

Daniël D: "Hoi Ilse met Daniel, hoe issut nou? Zeg we benaderen een aantal songwriters om een lied voor het ESF te maken."

Ilse: "OHWAHLEEEEEUWK!"

Daniël: "Zou jij ook eens iets willen proberen maar dan geen c-.. Hallo..?"

*Ilse zit al in vliegtuig naar Nashville, tegen JB roepend ALLES BOVEN DE ACHTTIENDE PLAATS IS GOED DIT MOET LUKKEN WAHLEUKKKKK!*

Daniël: ".. Ilse wat ik dus nog wilde toevoegen, het moet geen country worden."

Ilse: "........ Oké moment. JEEBEE BEL JIJ EENS SNEL DIE OHWAHLEEEEEUKE JONGEN DIE DAT LIED SCHREEF VAN DAT ROTMOKKEL MET DIE BAARD DAT VAN ONS WON TOEN"

Daniël: "Dus dat gaat wel lukken Ilse?"

Ilse: "Komt goed Daniël, OHWAHLEUUUUUK".
ik hoor het ze gewoon zeggen ohwahleuuuk _O- _O- _O-
  Moderator vrijdag 4 januari 2019 @ 10:13:52 #100
375570 crew  Cyan9
pi_184195279
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 01:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Hmmmjah. Goed punt.
Misschien ging het zó:

Daniël D: "Hoi Ilse met Daniel, hoe issut nou? Zeg we benaderen een aantal songwriters om een lied voor het ESF te maken."

Ilse: "OHWAHLEEEEEUWK!"

Daniël: "Zou jij ook eens iets willen proberen maar dan geen c-.. Hallo..?"

*Ilse zit al in vliegtuig naar Nashville, tegen JB roepend ALLES BOVEN DE ACHTTIENDE PLAATS IS GOED DIT MOET LUKKEN WAHLEUKKKKK!*

Daniël: ".. Ilse wat ik dus nog wilde toevoegen, het moet geen country worden."

Ilse: "........ Oké moment. JEEBEE BEL JIJ EENS SNEL DIE OHWAHLEEEEEUKE JONGEN DIE DAT LIED SCHREEF VAN DAT ROTMOKKEL MET DIE BAARD DAT VAN ONS WON TOEN"

Daniël: "Dus dat gaat wel lukken Ilse?"

Ilse: "Komt goed Daniël, OHWAHLEUUUUUK".
Ik hoor het haar gewoon zeggen. Ilse. O+
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 4 januari 2019 @ 10:15:53 #101
39237 crew  H_T
2733
pi_184195311
:D Greys _O-
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')