Ach, alles met George Michael heeft een functie wat mij betreft.quote:Op maandag 31 december 2018 16:52 schreef Zorro het volgende:
Geweldig uitvoering, daar niet van, maar toch overbodig.
Beter dan het origineel.quote:Op maandag 31 december 2018 16:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die was daar ook de beste die ze ooit gedaan hebben ja
#viesdikquote:Op maandag 31 december 2018 16:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Net een oliebol gegeten.
Ga lopio!quote:Op maandag 31 december 2018 16:52 schreef alopio het volgende:
Stemlijst genot (maar dan de versie zonder GM)
Sorry ik was weg...ik ga weer weg
Vetklep.quote:Op maandag 31 december 2018 16:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Net een oliebol gegeten.
Ranzig manquote:Op maandag 31 december 2018 16:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Net een oliebol gegeten.
Ik heb er twee vlak achter elkaar gegeten rond de klok van 14u.quote:Op maandag 31 december 2018 16:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Net een oliebol gegeten.
quote:Op maandag 31 december 2018 16:55 schreef Isorden het volgende:
Lieve mensen, ik ga er ook vandoor (mischien dat ik later vanavond nog ff langskom)
Zo niet, allemaal vast en fijne jaarwisseling en geniet nog ff van de laatste uurtjes!![]()
![]()
Ik ga nu een appelbeignet verorberen.quote:
Fijne jaarwisselingquote:Op maandag 31 december 2018 16:55 schreef Isorden het volgende:
Lieve mensen, ik ga er ook vandoor (mischien dat ik later vanavond nog ff langskom)
Zo niet, allemaal vast en fijne jaarwisseling en geniet nog ff van de laatste uurtjes!![]()
![]()
quote:Op maandag 31 december 2018 16:55 schreef Isorden het volgende:
![]()
#wanstaltigdikquote:Op maandag 31 december 2018 16:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Net een oliebol gegeten.
Fijne jaarwisseling en misschien tot laterquote:Op maandag 31 december 2018 16:55 schreef Isorden het volgende:
![]()
Ik zie Chevy anders nog postenquote:Op maandag 31 december 2018 16:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Net een oliebol gegeten.
Jij ookquote:Op maandag 31 december 2018 16:55 schreef Isorden het volgende:
![]()
Allemaal even lachen.quote:
David Bowie die Heroes speelde op dat Concert, en dan dat Basslijntje van Deaconquote:Op maandag 31 december 2018 16:53 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
David Bowie was ook genot. Under Pressure, All the Young Dudes en Heroes![]()
En Extreme met de Queen medley
quote:
Over de muur ook.quote:Op maandag 31 december 2018 16:57 schreef El-Stinho het volgende:
Old And Wise staat schandalig laag.
winkel? hier zijn allemaal al dichtquote:Op maandag 31 december 2018 16:57 schreef naatje_1 het volgende:
WANNEER MOET IK NU NAAR DE WINKELAllemaal goede nummers en reclameblok + nieuws is echt te kort
Gisteren.quote:Op maandag 31 december 2018 16:57 schreef naatje_1 het volgende:
WANNEER MOET IK NU NAAR DE WINKELAllemaal goede nummers en reclameblok + nieuws is echt te kort
Heeft ooit top 10 gestaan.quote:Op maandag 31 december 2018 16:57 schreef El-Stinho het volgende:
Old And Wise staat schandalig laag.
Deaconquote:Op maandag 31 december 2018 16:56 schreef King_Merc het volgende:
[..]
David Bowie die Heroes speelde op dat Concert, en dan dat Basslijntje van Deacon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |