Als je moeder geen kut had was jij er niet geweest.quote:Op maandag 31 december 2018 18:49 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als onder bewind of stempelen is het wel mijn geld!
Dat zie je verkeerd denk ik. Dat doet hij niet.quote:Op maandag 31 december 2018 18:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Oh, ik snap het al, john2406 wil even afgeven op in zijn ogen 'tokkies' zonder geld. Flikker gewoon op joh, debiel.
Debiel ik ben niet degene die zijn geld de lucht in schieten doet!quote:Op maandag 31 december 2018 18:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Oh, ik snap het al, john2406 wil even afgeven op in zijn ogen 'tokkies' zonder geld. Flikker gewoon op joh, debiel.
Vervelend, joh.quote:Op maandag 31 december 2018 18:41 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Je houding en toon hier in dit topic heeft er in elk geval voor gezorgd ik je helemaal niet serieus neem, of je er nou veel verstand van hebt of niet.
Nee, ik ook niet. Moeten mensen lekker zelf weten.quote:Op maandag 31 december 2018 18:50 schreef john2406 het volgende:
[..]
Debiel ik ben niet degene die zijn geld de lucht in schieten doet!
Jou moeder had geen kut?quote:Op maandag 31 december 2018 18:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Als je moeder geen kut had was jij er niet geweest.
Jouquote:Op maandag 31 december 2018 18:51 schreef john2406 het volgende:
[..]
Jou moeder had geen kut?
Dan heb ik het al het een en ander door hoor.
Die slachtoffers vallen bijna allemaal rond de jaarwisseling. Als er een totaalverbod komt, wordt dat getal gedecimeerd.quote:Op maandag 31 december 2018 18:45 schreef Halveprijs het volgende:
[..]
Jammer dat van die 90% 45% alsnog slachtoffer wordt.
Leuk sprookje. Geloof je daar zelf echt in?quote:Op maandag 31 december 2018 18:52 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Die slachtoffers vallen bijna allemaal ronde de jaarwisseling. Als er een totaalverbod komt, wordt dat getal gedecimeerd.
Waarom dan? Met welk autoriteitsbeginsel post je hier? Dit is overigens gewoon een serieuze vraag.quote:Op maandag 31 december 2018 18:40 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Omdat kennis en ervaringsniveaus verschillend zijn. Jij weet hoe je een schuttersputje moet graven en ik weet meer van anderen dingen. Bijvoorbeeld meteorologie.
Stap bellen. Die hebben die cijfers wel.quote:Op maandag 31 december 2018 17:23 schreef julius123 het volgende:
Ik vraag me af hoeveel doden en gewonden en gemiddeld elke dag vallen door bvb alcohol.
Met jouw toon en houding zit het wel snor, zie ik.quote:Op maandag 31 december 2018 18:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Boeiend. Nogmaals; wat kan jou dat nou schelen. Het is niet jouw geld. Flikker gewoon op joh, debiel.
Zekerquote:Op maandag 31 december 2018 18:55 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Met jou toon en houding zit het wel snor, zie ik.
Jou...quote:Op maandag 31 december 2018 18:55 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Dit, ook al kraamt John soms onbegrijpelijke taal uit hij zit in precies hetzelfde kamp als Scrummie.quote:Op maandag 31 december 2018 18:49 schreef Bart2002 het volgende:
Dat zie je verkeerd denk ik. Dat doet hij niet.
Maar ik ben niet van het soort wat ik iemand anders kan laten doen doe ik niet, putten graven?quote:Op maandag 31 december 2018 18:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dit, ook al kraamt John soms onbegrijpelijke taal uit hij zit in hetzelfde kamp als Scrummie.
Gaat gewoon gebeuren. Maar als jij denkt dat dat niet zo is, vertel dan maar wat jij denkt dat er gaat gebeuren als er een totaalverbod komt.quote:Op maandag 31 december 2018 18:53 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Leuk sprookje. Geloof je daar zelf echt in?
Niet veel anders dan wat je nu hebt.quote:Op maandag 31 december 2018 18:59 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Gaat gewoon gebeuren. Maar als jij denkt dat dat niet zo is, vertel dan maar wat jij denkt dat er gaat gebeuren als er een totaalverbod komt.
Heb je nou een stramme kabouter? Omdat je mij op een tikfout hebt kunnen betrappen?quote:
Je bedoelt het verbod op roken in de horeca (genoeg kroegen overigens waar nog gewoon gerookt word)?quote:Op maandag 31 december 2018 19:01 schreef john2406 het volgende:
Bij roken kon het waarom zou het niet bij vuurwerk mogen of kunnen?
Jouquote:Op maandag 31 december 2018 18:55 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |