Ken heel die vent ook niet.quote:Op maandag 31 december 2018 13:55 schreef Isorden het volgende:
Zou echt letterlijk niet weten hoe dat nummer van Kiwanuka klinkt.
Herkent bedoel jequote:Op maandag 31 december 2018 13:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ken alleen de tweede en laatste.
14:00 uur skip ik.
is een japannerquote:
Goed maar het zal hier wel afgefakkeld wordenquote:Op maandag 31 december 2018 13:55 schreef Isorden het volgende:
Onbewust wellicht.quote:Op maandag 31 december 2018 13:56 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dat geloof ik niet, je kent er vast meer
Zal het een eerlijke kans gevenquote:Op maandag 31 december 2018 13:58 schreef alpeko het volgende:
[..]
Goed maar het zal hier wel afgefakkeld worden
Goed hequote:Op maandag 31 december 2018 13:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Maar 3deze keer, het wordt al beter
Ssssstquote:Op maandag 31 december 2018 13:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zijn er ook maar 8 in totaal he
quote:Op maandag 31 december 2018 13:55 schreef Isorden het volgende:
Neuh, hoe kķm je daarbij!quote:Op maandag 31 december 2018 13:57 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat laat ie zelf gelukkig nooit weten
Onze buren zijn gister verhuisd en we zitten op de hoek van het blokquote:Op maandag 31 december 2018 13:58 schreef LTVDK het volgende:
Allebei de buren zijn weg dus Fool's Overture kan straks nog harder
Volgens mij is dit wel een nummer waar ik voorgaande jaren ookquote:
Master of Puppets zal je ook vast wel kennenquote:Op maandag 31 december 2018 13:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgens mij is dit wel een nummer waar ik voorgaande jaren ookbij zette en het vervolgens een
![]()
![]()
![]()
werd.
Maar ik zou nu echt niet weten hoe die gaat
Ik durf er wel een staatslot op te zettenquote:Op maandag 31 december 2018 13:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgens mij is dit wel een nummer waar ik voorgaande jaren ookbij zette en het vervolgens een
![]()
![]()
![]()
werd.
Dat zal. Maar meestal ben ik niet zo'n fan van Metallicaquote:Op maandag 31 december 2018 13:59 schreef Isorden het volgende:
[..]
Master of Puppets zal je ook vast wel kennen
Voor mij persoonlijk top 3 van beste platen ooitquote:Op maandag 31 december 2018 13:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
werd.
Ik ga niet op deze weddenschap inquote:Op maandag 31 december 2018 14:00 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik durf er wel een staatslot op te zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |