smakeloze alcolistenquote:Op maandag 31 december 2018 13:18 schreef LekkerWeertje het volgende:
Ik snap niet dat mensen de Miley Cyrus-versie boven het origineel verkiezen.
d'awwwwwwquote:
quote:Op maandag 31 december 2018 13:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ben na dit orgastisch hoge hoogtepunt even een wandeling maken met een vriendin. Tot later vrienden!
Die kan met een dubbele gezongen worden.quote:Op maandag 31 december 2018 13:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik mis tong80 wel bij de pastorale..
quote:
Echt hequote:Op maandag 31 december 2018 13:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit nummer blijft maar omhoog doorprammen
Je krijgt er toch een suspicious mind van.quote:Op maandag 31 december 2018 13:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind deze heel leuk, maar deze vind ik dan weer een tandje te hoog staan
doe niet zo antisocialquote:
Ja, maar deze ging hij zonder intropraatje inquote:Op maandag 31 december 2018 13:20 schreef MTheBassman het volgende:
Gijs hoort zichzelf volgens mij graag praten, ik kan het mis hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop