En alles van Freddy/Queen heeft een bonus gekregen door de filmquote:Op maandag 31 december 2018 09:41 schreef Isorden het volgende:
[..]
Montserrat is dit jaar overleden hè
Combi van haar dood en de Queen-film, denk ik ook.quote:Op maandag 31 december 2018 09:41 schreef Isorden het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik dacht dus eerst 'huh is deze zo weinig gestegen'quote:Op maandag 31 december 2018 09:41 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die ik nog steeds een keer moet gaan zien....quote:Op maandag 31 december 2018 09:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik dacht dus eerst 'huh is deze zo weinig gestegen'Want je hebt ook nog een zekere film
Mag ik vinden toch, ik hoor liever ander werk van Freddiequote:
qftquote:Op maandag 31 december 2018 09:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mag ik vinden toch, ik hoor liever ander werk van Freddie
Mogguhquote:Op maandag 31 december 2018 09:44 schreef Djeez het volgende:
Goedemorgen allemaal! Net wakker geworden, met helaas draken van platen achter elkaar
Terechte beslissingquote:Op maandag 31 december 2018 09:44 schreef LTVDK het volgende:
Ik ga me in het nieuwe jaar echt eens een beetje meer verdiepen in de Golden Earring want stiekem hebben ze best wel veel leuks gemaakt
Ik ook al blijft deze wel genotquote:
En dan is dit nog lang niet het beste!quote:Op maandag 31 december 2018 09:44 schreef LTVDK het volgende:
Ik ga me in het nieuwe jaar echt eens een beetje meer verdiepen in de Golden Earring want stiekem hebben ze best wel veel leuks gemaakt
Pearl Necklace is ook prima trouwens.quote:Op maandag 31 december 2018 09:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook al blijft deze wel genot
quote:Op maandag 31 december 2018 09:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leukste uit hun Earring periode trouwens dit
Nee klopt, maar heb deze week al best veel van ze voorbij horen komen en elke keer toch weer even verrast hoe goed het eigenlijk isquote:Op maandag 31 december 2018 09:46 schreef cafca het volgende:
[..]
En dan is dit nog lang niet het beste!
U haalt 2 verschillende bands door elkaar!quote:Op maandag 31 december 2018 09:46 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Pearl Necklace is ook prima trouwens.
Wie zegt dat het over muziek gaatquote:Op maandag 31 december 2018 09:47 schreef cafca het volgende:
[..]
U haalt 2 verschillende bands door elkaar!
Ze konden iig wel een rusty trombone gebruikenquote:
4G ftw.quote:Op maandag 31 december 2018 09:49 schreef PippenScottie het volgende:
Onze modem is stuk.
De monteur komt tussen 12 en 18 uur...
Daar zou ik van walgen als luisteraar van radio 2. Ik heb die onchristelijke tijden nog niet gehaald (gelukkig dan maar)quote:Op maandag 31 december 2018 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij zet elk lied de schuif van het cafe open
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |