In D.'s 'wat moet er in de top 2000'-competitie wonnen vorig jaar The Motors met Airport voor Talk Talk met Living in another World. Wij verwachten beide liedjes dus vanzelfsprekend deze editie in de lijst. Maar dan moeten jullie wel even meestemmen.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorig jaar waren HoudJeMond en ArnieAlberts onze representatives in het café, wie o wie worden het dit jaar.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De lijst door de jaren heen:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: peaceman had tijd te veel2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terecht de hoogste, maar staat nog zeker niet op een goede plek.quote:Op maandag 31 december 2018 08:14 schreef cafca het volgende:
Terecht de hoogste Dylan, dit. Al komen er nog 2 covers straks.
Maar als je bedenkt wat er nog meer komt inderdaad....
De laatste 31 december 2018 ooit!quote:Op maandag 31 december 2018 08:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
Nou, zijn we dan. Laatste dag van de top2000
Another one bites the dust is ook geweestquote:Op maandag 31 december 2018 08:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke Kwien noteringen hebben we vannacht gehad? Is Another One Bites The Dust bijvoorbeeld al geweest? Of Killer Queen? Ik zag We Are The Champions en These Are The Days, maar krijgen we serieus nog 14x Kwien?
En de minste dag van de Top, zowat. Of nouja, altijd pareltjes afwisselen met zooi de laatste jarenquote:Op maandag 31 december 2018 08:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
Nou, zijn we dan. Laatste dag van de top2000
Nog 11quote:Op maandag 31 december 2018 08:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke Kwien noteringen hebben we vannacht gehad? Is Another One Bites The Dust bijvoorbeeld al geweest? Of Killer Queen? Ik zag We Are The Champions en These Are The Days, maar krijgen we serieus nog 14x Kwien?
13x Kwien dus nogquote:Op maandag 31 december 2018 08:16 schreef Isorden het volgende:
[..]
Another one bites the dust is ook geweest
Queen komt nog 12x vandaagquote:Op maandag 31 december 2018 08:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
best een leuk bandje maar dit is wel heel extreem.quote:
Eens. Net als de Beatlesquote:Op maandag 31 december 2018 08:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
best een leuk bandje maar dit is wel heel extreem.
Killer Queen staat in de top 100quote:Op maandag 31 december 2018 08:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jaquote:Op maandag 31 december 2018 08:15 schreef Isorden het volgende:
[..]
De laatste 31 december 2018 ooit!
Die hebben hun noteringen in ieder geval veel meer verspreid over de lijst.quote:
Ik bespeur enig sarcasme op deze mooie ochtend.quote:Op maandag 31 december 2018 08:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
best een leuk bandje maar dit is wel heel extreem.
Das elke dagquote:Op maandag 31 december 2018 08:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En de minste dag van de Top, zowat. Of nouja, altijd pareltjes afwisselen met zooi de laatste jaren
Ik verwacht nog:quote:Op maandag 31 december 2018 08:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Killer Queen staat in de top 100
Barcelona van Freddie komt straks, Radio Gaga, I want to break free..
al aan het werk?quote:
Dat is waar, en niet dat ze het nier verdienen he. Maar worden er volgens mij vooral ingestemd door verstokte groepjes fans die 35 Beatles nummers stemmenquote:Op maandag 31 december 2018 08:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben hun noteringen in ieder geval veel meer verspreid over de lijst.
net gearriveerdquote:
Ik denk dat dat wel zon beetje kloptquote:Op maandag 31 december 2018 08:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verwacht nog:
BohRhap
Innuendo
Love of My Life
Somebody x2
Don't Stop Me Now
I Want To Break Free
Who Wants To Live
Under Pressure
Show Must Go On
Killer Queen
Barcelona
Radio Gaga
Van de Bee Gees?quote:
Nja dat is met veel artiesten die zoveel nummers hebben wel, Blof en Bruce hebben er ook 'last' van gok ik zoquote:Op maandag 31 december 2018 08:21 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Dat is waar, en niet dat ze het nier verdienen he. Maar worden er volgens mij vooral ingestemd door verstokte groepjes fans die 35 Beatles nummers stemmen
Begin van een tijdperk..quote:
M'n grap zal wel iets te vergezocht zijn.quote:
Jij moet ook werken vandaag? Fijn uiteinde alvast.quote:Op maandag 31 december 2018 08:25 schreef Zorro het volgende:
Heel even dan
Fear Of The Dark gehoordToch mijn stemlijst kunnen volgen
Rammstein genot, Hurricane was ook lekker, Journey
En nog wat leuke op komst dit uur, ik kom mijn tijd hier op het werk wel door geloof ik
Het is nog relatief vroegquote:Op maandag 31 december 2018 08:25 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
M'n grap zal wel iets te vergezocht zijn.
Jaquote:Op maandag 31 december 2018 08:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij moet ook werken vandaag? Fijn uiteinde alvast.
Die staat niet in de lijstquote:Op maandag 31 december 2018 08:27 schreef PzKpfw het volgende:
Hierna misschien wel de mooiste van Pearl Jam.
Ik zie toch echt een Jeremy staan op plek 156.quote:
Nee joh, alles behalve Go Your Own Way is al geweest (dus Dreams, Songbird, Don't Stop denk ik)quote:
Ja ach op den duur moet je gewoon een keer gaan pitten. Ik wou ook om twaalf uur gaan slapen. Kon niet in slaap komen. En toen zag ik dat er van 1-2 vannacht drie van m'n stemnummers voorbij kwamen...quote:Op maandag 31 december 2018 08:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
Best wat pareltjes gemist vannacht
Tis 9 uur op oudjaarsdag en voor veel mensen ook nog eens een gewone werkdag, niet gekquote:
quote:
Mensen die vandaag werkenquote:Op maandag 31 december 2018 08:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis 9 uur op oudjaarsdag en voor veel mensen ook nog eens een gewone werkdag, niet gek
quote:Op maandag 31 december 2018 08:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mensen die vandaag werken
Ik hoor je toch nietquote:Op maandag 31 december 2018 08:41 schreef livelink het volgende:
Oké, ik zit alleen dus nu ga ik gewoon ongegeneerd meezingen. Oren dicht allemaal!
Ik vind Fields of Gold mooier.quote:Op maandag 31 december 2018 08:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is mooier dan Fields of Gold wel, denk ik
Dan heb je het niet helemaal begrepen nee.quote:Op maandag 31 december 2018 08:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mensen die vandaag werken
* cafca zingt meequote:Op maandag 31 december 2018 08:41 schreef livelink het volgende:
Oké, ik zit alleen dus nu ga ik gewoon ongegeneerd meezingen. Oren dicht allemaal!
Ik las "café" zingt meequote:
Ik bedoelde op het album. Maar is het eerste nummer van kant 2quote:Op maandag 31 december 2018 08:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij is juist 100 plaatsen gestegen.
[..]
Nee joh, alles behalve Go Your Own Way is al geweest (dus Dreams, Songbird, Don't Stop denk ik)
Neeee, die moet voor altijd en eeuwig dicht blijven.quote:Op maandag 31 december 2018 08:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schuif van het café kan hierbij wel open
Overrated en niks te zoeken zo hoog in de lijstquote:
Who caresquote:Op maandag 31 december 2018 08:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
En de 280 topics gaan we vandaag ook niet halen zo te zien
Oneens, maar staat wel wat hoog door de metallobbyquote:Op maandag 31 december 2018 08:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Overrated en niks te zoeken zo hoog in de lijst
Gelukkig maak jij dat niet uit.quote:Op maandag 31 december 2018 08:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Overrated en niks te zoeken zo hoog in de lijst
Jij ook nietquote:
Mogguhquote:Op maandag 31 december 2018 08:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een goede morgen, FOK!ers van het goede leven
Het is feitelijk het blanke equivalent van roetveegquote:Op maandag 31 december 2018 08:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
Heeft Sylvana al geklaagd over de titel van dit liedje?
quote:Op maandag 31 december 2018 08:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jij dacht ik sta precies op tijd op voor Dréetjequote:Op maandag 31 december 2018 08:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Youbetcha!quote:Op maandag 31 december 2018 08:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij dacht ik sta precies op tijd op voor Dréetje
Goedemorgenquote:Op maandag 31 december 2018 08:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gevolgd door Leef jawelquote:Op maandag 31 december 2018 08:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Wat fijn wakker worden weer, A Whiter Shade of Pale
En misschien ben ik wel mede schuldig aan die positie door op Hazes jr te stemmenquote:Op maandag 31 december 2018 08:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Jawel want ik heb er op gestemd dus ben mede schuldig aan deze notering.![]()
Om de radio kapot te smijten enzo?quote:Op maandag 31 december 2018 08:51 schreef alpeko het volgende:
Ik heb ineens zin om energie te verspillen
Dit kan ik na diverse gebeurtenissen dit jaar alleen maar beamen.quote:Op maandag 31 december 2018 08:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja FOK!kers. Vergeet niet te leven. Geniet van het moment. Op zich heeft Dre wel gelijk
Ik hoor liever Imagine Dragons en Coldplay dan dit.quote:Op maandag 31 december 2018 08:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wat een haat!
Er is al genoeg haat in deze wereld. Coldplay, Bløf, Racoon, imagine Dragons, etc etc
Eens, maar dan graag zonder die hoempapa beat er onder...quote:Op maandag 31 december 2018 08:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja FOK!kers. Vergeet niet te leven. Geniet van het moment. Op zich heeft Dre wel gelijk
En dan zit je de dag erop met een kater en een lege bankrekening.quote:Op maandag 31 december 2018 08:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Volgende uur starten met Adele...quote:Op maandag 31 december 2018 08:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wat een haat!
Er is al genoeg haat in deze wereld. Coldplay, Bløf, Racoon, imagine Dragons, etc etc
Ditquote:Op maandag 31 december 2018 08:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit kan ik na diverse gebeurtenissen dit jaar alleen maar beamen.
Ik blijf dat projecteren lezen..quote:Op maandag 31 december 2018 08:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ook prachtig!quote:Op maandag 31 december 2018 08:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgende uur starten met Adele...
Ongewenste virtuele knuffel voor Cee.quote:Op maandag 31 december 2018 08:53 schreef Cee het volgende:
[..]
#metooquote:Op maandag 31 december 2018 08:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ongewenste virtuele knuffel voor Cee.
#metooquote:Op maandag 31 december 2018 08:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ongewenste virtuele knuffel voor Cee.
Maar dan heb je wel in een café een polonaise gelopen of zo.quote:Op maandag 31 december 2018 08:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En dan zit je de dag erop met een kater en een lege bankrekening.
En met ruzie met je vrouw.
Nee, dank je.
Op zich dit een lekker vrolijk liedje, met een prima boodschap. Snap ook wel dat mensen dit leuk vinden. Maar ik niet. En zeker niet na klassiekers als Hurricane en Whiter shade of pale.quote:Op maandag 31 december 2018 08:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wat een haat!
Ik wilde er eigenlijk onder “en niet als in Scotty” zetten maar vond het vroeg genoeg voor mensen om niet zó scherp te zijn maar was even vergeten dat jij er bent.quote:Op maandag 31 december 2018 08:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik blijf dat projecteren lezen..
Alles wat die man doet is goed.quote:
Broer van Raymond...quote:Op maandag 31 december 2018 08:55 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Alles wat die man doet is goed.
De liefde voor muziek druipt er van af.
Wat? Heb ik goddomme Hurricane gemistquote:Op maandag 31 december 2018 08:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Op zich dit een lekker vrolijk liedje, met een prima boodschap. Snap ook wel dat mensen dit leuk vinden. Maar ik niet. En zeker niet na klassiekers als Hurricane en Whiter shade of pale.
Bieber?quote:Op maandag 31 december 2018 08:55 schreef DecoAoreste het volgende:
Versie van (vul maar in) is beter
Justin Timberlake Bieber?quote:Op maandag 31 december 2018 08:55 schreef DecoAoreste het volgende:
Over de plek op de lijst kan je zeker discussiëren. Net als dit van Kyteman. Prima liedje, maar zo hoog?quote:Op maandag 31 december 2018 08:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Op zich dit een lekker vrolijk liedje, met een prima boodschap. Snap ook wel dat mensen dit leuk vinden. Maar ik niet. En zeker niet na klassiekers als Hurricane en Whiter shade of pale.
Ik heb vooral genoten van de memes.quote:
Bieberquote:Op maandag 31 december 2018 08:55 schreef DecoAoreste het volgende:
Een kinderhand is gauw gevuld...quote:Op maandag 31 december 2018 08:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb vooral genoten van de memes.
[ afbeelding ]
Woedendquote:Op maandag 31 december 2018 08:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat moet die uit de hand gelopen soundcheck toch zo hoog in de lijst..
niet top 2000 waardig..quote:
Deze kende ik nog nietquote:Op maandag 31 december 2018 08:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb vooral genoten van de memes.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 december 2018 08:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat moet die uit de hand gelopen soundcheck toch zo hoog in de lijst..
En die van Kensington komt nog....quote:Op maandag 31 december 2018 08:56 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Kensington, Timberlake. Zoveel nummers die zo heten.
Ja sorryquote:Op maandag 31 december 2018 08:57 schreef Isorden het volgende:
[..]
En die van Kensington komt nog....![]()
![]()
Maar dat kun je over driekwart van de lijst. Andere kwart staat te laagquote:Op maandag 31 december 2018 08:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Over de plek op de lijst kan je zeker discussiëren. Net als dit van Kyteman. Prima liedje, maar zo hoog?
Timberlake heeft toch geen nummer dat Sorry heet?quote:Op maandag 31 december 2018 08:56 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Kensington, Timberlake. Zoveel nummers die zo heten.
Was het maar een liedje..quote:Op maandag 31 december 2018 08:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Over de plek op de lijst kan je zeker discussiëren. Net als dit van Kyteman. Prima liedje, maar zo hoog?
Ja, die fout maakte ik ook al. Die andere Justin wordt waarschijnlijk bedoeld.quote:Op maandag 31 december 2018 08:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Timberlake heeft toch geen nummer dat Sorry heet?
Hayward?quote:Op maandag 31 december 2018 08:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, die fout maakte ik ook al. Die andere Justin wordt waarschijnlijk bedoeld.
Ohquote:Op maandag 31 december 2018 08:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, die fout maakte ik ook al. Die andere Justin wordt waarschijnlijk bedoeld.
Dat sowiesoquote:Op maandag 31 december 2018 08:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Maar dat kun je over driekwart van de lijst. Andere kwart staat te laag
Omdat mensenquote:Op maandag 31 december 2018 09:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Godver, waarom moet die leeuw nou weer dood?
Ik heb onderhand zo veel irritante beddenreclames gehoord dat ik in 2019 op planken ga slapen.quote:Op maandag 31 december 2018 09:00 schreef livelink het volgende:
De Baak kan wat mij betreft op de lijst van instituten waar ik nooit iets mee te maken wil hebben.
Sorryquote:Op maandag 31 december 2018 09:00 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
OhIk ging ervan uit dat die ook nog bestond omdat jij het zei. Zo goed ben ik niet thuis in het oeuvre van die man.
Dat zal ze leren!quote:Op maandag 31 december 2018 09:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb onderhand zo veel irritante beddenreclames gehoord dat ik in 2019 op planken ga slapen.
quote:Op maandag 31 december 2018 09:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb onderhand zo veel irritante beddenreclames gehoord dat ik in 2019 op planken ga slapen.
Je kunt met een gerust hart diabetes krijgen dankzij de nummer één app.quote:Op maandag 31 december 2018 09:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Die moet nog bijschnabbelen. Heeft zelf ook nog nooit iets gewonnenquote:Op maandag 31 december 2018 09:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waarom doet Tommie van Sesamstraat die oudejaarsloterijreclame?
Diabetes lijkt me door die commercial zo leuk!quote:Op maandag 31 december 2018 09:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kunt met een gerust hart diabetes krijgen dankzij de nummer één app.
Poehee!quote:Op maandag 31 december 2018 09:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Die moet nog bijschnabbelen. Heeft zelf ook nog nooit iets gewonnen
Ik hoorde groentepotjes.quote:Op maandag 31 december 2018 09:05 schreef Isorden het volgende:
Van deze reclame worden mensen nog alcoholist
Is ook voor hoger opgeleiden, dus dat mogen wij ook helemaal niet weten.quote:
de reclame van Art is ergerquote:Op maandag 31 december 2018 09:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Diabetes, is dat niet die volkerenverspreiding die altijd zoveel invloed heeft bij de publieksstemmen van het ESF?quote:Op maandag 31 december 2018 09:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Diabetes lijkt me door die commercial zo leuk!![]()
Nee, dat is het suikerfeest, niet suikerziekte...quote:Op maandag 31 december 2018 09:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Diabetes, is dat niet die volkerenverspreiding die altijd zoveel invloed heeft bij de publieksstemmen van het ESF?
Nee, dat is tinnitus.quote:Op maandag 31 december 2018 09:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Diabetes, is dat niet die volkerenverspreiding die altijd zoveel invloed heeft bij de publieksstemmen van het ESF?
Of gooi ze gewoon in de vuilcontainer.quote:Op maandag 31 december 2018 09:07 schreef cafca het volgende:
Sta je vaak bij de glasbak om je leeggedronken flessen weg te gooien? Koop dan voortaan wijn in een jerrycan
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
31 december 9-10 uurquote:
ow, ik dacht diaspora, maar dat zijn natuurlijk van die dingen die je kunt beamenquote:
quote:Op maandag 31 december 2018 09:07 schreef cafca het volgende:
Sta je vaak bij de glasbak om je leeggedronken flessen weg te gooien? Koop dan voortaan wijn in een jerrycan
quote:
Mijn hemel.quote:Op maandag 31 december 2018 09:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
ow, ik dacht diaspora, maar dat zijn natuurlijk van die dingen die je kunt beamen
vergeet die 2x F. Mercury nietquote:Op maandag 31 december 2018 09:09 schreef Bugno2 het volgende:
Matige JvT, twee keer Adele, Coldplay. Klinkt als 31-12 in de T2K.
Op zeker dat ze weer de drumsolo van Bonzo afkappenquote:Op maandag 31 december 2018 09:10 schreef Cee het volgende:
150 Hello Adele
149 Enjoy The Silence Depeche Mode
148 Summer Of '69 Bryan Adams
147 Hallelujah Jeff Buckley
146 A Sky Full Of Stars Coldplay & Avicii
145 Sterrenstof De Jeugd Van Tegenwoordig
144 Make You Feel My Love Adele
143 Barcelona Freddie Mercury & M. Caballé![]()
![]()
142 When The Lady Smiles Golden Earring
141 Whole Lotta Love Led Zeppelin![]()
140 We Will Rock You Queen
Buckley's Hallelujah is natuurlijk een prachtige vertolking van het origineel, alleen jammer dat het zowat zijn enige nummer is die veel stemmen krijgt van het Radio 2 publiek. Nummers als Last Goodbye, Lover You Should've Come Over en uiteraard Grace verdienen dezelfde notering, zoniet hoger.quote:Op maandag 31 december 2018 09:10 schreef Bugno2 het volgende:
Mensen die op Hallelujah in plaats van Grace stemmen zijn goed achterlijk.
Toen was het nog veel meer een (toen)40 plussers lijstquote:Op maandag 31 december 2018 09:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blijf het vreemd vinden dat Enjoy er in 2006 nog niet in stond
Das de ketting van de keukenquote:Op maandag 31 december 2018 09:18 schreef MadMaster het volgende:
Standing on your mama's koord.
Dat moet een flinke tampon zijn...
Ja maar People are people en Just Can't Get Enough stonden er wel al meteen inquote:Op maandag 31 december 2018 09:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Toen was het nog veel meer een (toen)40 plussers lijst
Beste. Nummer. Ooit.quote:
Hebben ze toen niet de top 2000 wat breder opengesteld?quote:Op maandag 31 december 2018 09:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blijf het vreemd vinden dat Enjoy er in 2006 nog niet in stond
In 2007 ja, maar het is niet alsof heel Depeche er daarvoor niet in stond.quote:Op maandag 31 december 2018 09:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hebben ze toen niet de top 2000 wat breder opengesteld?
Dat is in verschillende fases gegaan inderdaad. Vroeger mochten Metallica en Nirvana er niet eens in staan.quote:Op maandag 31 december 2018 09:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hebben ze toen niet de top 2000 wat breder opengesteld?
quote:
Ik dommel weer inquote:
Daarom, mooie tijdquote:Op maandag 31 december 2018 09:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die 69 in het liedje is niet als jaartal bedoeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop