Om de radio kapot te smijten enzo?quote:Op maandag 31 december 2018 08:51 schreef alpeko het volgende:
Ik heb ineens zin om energie te verspillen
Dit kan ik na diverse gebeurtenissen dit jaar alleen maar beamen.quote:Op maandag 31 december 2018 08:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja FOK!kers. Vergeet niet te leven. Geniet van het moment. Op zich heeft Dre wel gelijk
Ik hoor liever Imagine Dragons en Coldplay dan dit.quote:Op maandag 31 december 2018 08:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wat een haat!
Er is al genoeg haat in deze wereld. Coldplay, Bløf, Racoon, imagine Dragons, etc etc
Eens, maar dan graag zonder die hoempapa beat er onder...quote:Op maandag 31 december 2018 08:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja FOK!kers. Vergeet niet te leven. Geniet van het moment. Op zich heeft Dre wel gelijk
En dan zit je de dag erop met een kater en een lege bankrekening.quote:Op maandag 31 december 2018 08:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Volgende uur starten met Adele...quote:Op maandag 31 december 2018 08:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wat een haat!
Er is al genoeg haat in deze wereld. Coldplay, Bløf, Racoon, imagine Dragons, etc etc
Ditquote:Op maandag 31 december 2018 08:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit kan ik na diverse gebeurtenissen dit jaar alleen maar beamen.
Ik blijf dat projecteren lezen..quote:Op maandag 31 december 2018 08:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit kan ik na diverse gebeurtenissen dit jaar alleen maar beamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |