SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op zondag 30 december 2018 21:41 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
En namens Lucky een kleine knuffel terug (mag toch wel Lucky?)
Jullie ook allemaal een fijne jaarwisseling!quote:
quote:Op zondag 30 december 2018 22:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zat ik helemaal op scherp met 'Wat er achter DJ 11 komt is naatje...', lapo gemist.
Sorryquote:Op zondag 30 december 2018 22:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zat ik helemaal op scherp met 'Wat er achter DJ 11 komt is naatje...', lapo gemist.
quote:Op zondag 30 december 2018 22:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Jouwe is gepaster.quote:Op zondag 30 december 2018 22:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Sorry![]()
Hij zou heel goed zijn geweest.
quote:Op zondag 30 december 2018 22:08 schreef naatje_1 het volgende:
Ga je een hele lange final countdown draaien elf?
Graag gedaan hoorquote:Op zondag 30 december 2018 22:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heer 11, dank voor alle moeite die er wéér is ingestopt en voor de muziek.
Jawel, eentje met een Lucky's Law blokje.quote:Op zondag 30 december 2018 22:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Graag gedaan hoorEr is niks leuker dan een show als deze
Fijn om te horen. Mooi dat je een aantal nummers in je eigen playlist hebt gezetquote:Op zondag 30 december 2018 22:10 schreef livelink het volgende:
In mijn spotify-playlist staan overigens de volgende nummers die ik dit jaar uit de shows van Elf heb gehaald
Finneas - Break my heart again
Charlie Winston - The Weekend
Laing - Du bist mir nicht mehr sicher
Guy Sebastian - Before I go
AnneMayKantereit - Hinter klugen Sätzen
Dank je wel Elf. Het was een fijne lijst en door het hele jaar door heb ik van je nieuwe muziek genoten.
Jimi Charles Moody komt er sowieso bij.quote:Op zondag 30 december 2018 22:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Fijn om te horen. Mooi dat je een aantal nummers in je eigen playlist hebt gezet![]()
Misschien op je dooie gemak nog maar eens de onderste 50 van mijn lijst doorpluizen. Wie weet wat er nog voor leuks tussen zit.
dat komt zometeen nog ook, denk ikquote:Op zondag 30 december 2018 22:19 schreef brother52 het volgende:
Naatje, je wekker gaat af op de achtergrond!
Dat klinkt anders... Ten minste, bij de vrachtwagens en bussen die ik ken.quote:Op zondag 30 december 2018 22:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Volgens mij is dat piepende geluid een sample gemaakt van een achteruitrijdende kleine vrachtwagen, of bus.
Kan hoor, ik ben het geluid van een wekker al een paar jaar kwijt.quote:Op zondag 30 december 2018 22:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat klinkt anders... Ten minste, bij de vrachtwagens en bussen die ik ken.
Ik ook van 2 van de 3 wekkers. Word tegenwoordig al wakker van mijn eerste wekker.quote:Op zondag 30 december 2018 22:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kan hoor, ik ben het geluid van een wekker al een paar jaar kwijt.
Ja, goeie tracks kan je wel aan naatje overlaten.quote:Op zondag 30 december 2018 22:25 schreef Elfletterig het volgende:
Fijne muziek![]()
* Elfletterig is ondertussen even iets te eten aan het klaarmaken
quote:Op zondag 30 december 2018 22:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ook van 2 van de 3 wekkers. Word tegenwoordig al wakker van mijn eerste wekker.
Het zou Engels moeten zijnquote:Op zondag 30 december 2018 22:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
naatje spreekt één of andere vreemde taal.
Straks word je al wakker voordat de wekker gaat. En dan ook in het weekendquote:Op zondag 30 december 2018 22:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ook van 2 van de 3 wekkers. Word tegenwoordig al wakker van mijn eerste wekker.
Ik slaap een stuk minder diep dan vroeger. Merk ook dat ik meer uren slaap nodig heb.quote:Op zondag 30 december 2018 22:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]En dat ondanks behoorlijk slaapgebrek.
Dat je eindelijk uit kan slapen en het gewoon niet gaat.quote:Op zondag 30 december 2018 22:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Straks word je al wakker voordat de wekker gaat. En dan ook in het weekend![]()
Gaat niet lang duren, brother.
Ga ik nu eindelijk doenquote:Op zondag 30 december 2018 22:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, goeie tracks kan je wel aan naatje overlaten.![]()
Eet smakelijk straks, 11.
Gesneter wit de Neterquote:Op zondag 30 december 2018 22:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
naatje spreekt één of andere vreemde taal.
Nou, dat heb je nog best snel gedaan dan.quote:
Ping!quote:Op zondag 30 december 2018 22:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, dat heb je nog best snel gedaan dan.
Kijk, en dat zonder wekkerquote:Op zondag 30 december 2018 22:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Afgelopen nacht ook uitgeslapen tot 03.00 uur.
In het weekend zet ik geen wekkerquote:Op zondag 30 december 2018 22:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Straks word je al wakker voordat de wekker gaat. En dan ook in het weekend![]()
Gaat niet lang duren, brother.
Dan was hij toch een tikkeltje langzaam.quote:
Diepvriesmaaltijd, klaargemaakt in de wokpanquote:
quote:Op zondag 30 december 2018 22:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan was hij toch een tikkeltje langzaam.
quote:Op zondag 30 december 2018 22:37 schreef brother52 het volgende:
Ik haak af, word hier veel te nerveus van...
ik kan helaas ook niet beloven dat het wat dat betreft beter wordtquote:Op zondag 30 december 2018 22:37 schreef brother52 het volgende:
Fijne avond nogquote:Op zondag 30 december 2018 22:37 schreef brother52 het volgende:
Blijf nog wel even in het topic hangen hoor. Ga alleen even naar iets rustgevends luisteren (voor mij danquote:
Geweldig lettertype! Ik ben erbij.quote:Op zondag 30 december 2018 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
+ 1 minuutje extra op het rooster voor het geval dat...
Ik ben niet thuis en helaas dus niet in de gelegenheid om te luisteren.quote:Op zondag 30 december 2018 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben bang dat ik ook niet kan luisteren, maar als wel, zet ik het zeker opquote:Op zondag 30 december 2018 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Jij ook!quote:Op zondag 30 december 2018 22:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis en helaas dus niet in de gelegenheid om te luisteren.
Alvast een spetterend uiteinde
Dan ben ik wel thuis.quote:Op zondag 30 december 2018 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Deze keer Duitsquote:Op zondag 30 december 2018 22:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
naatje sprak alweer een vreemde taal.
Ik hoop dat ik er iets van kan luisteren, maar ik vrees dat ik sociaal moet doen.quote:Op zondag 30 december 2018 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Er is niets dat gaat boven Nederlands fabrikaat? Ja, dat hoorde ik wel.quote:
en in het deens, niet zekerquote:Op zondag 30 december 2018 22:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Er is niets dat gaat boven Nederlands fabrikaat? Ja, dat hoorde ik wel.
daar kan ik wel inkomen jaquote:Op zondag 30 december 2018 22:59 schreef Elfletterig het volgende:
Dit heeft in de verte iets Röyksopp-achtigs
Lijkt op Yann Tiersen (of bedoelde je dat niet?)quote:Op zondag 30 december 2018 23:03 schreef Elfletterig het volgende:
Ergens in een woonkamer, op een bank, met oliebollen op tafel, knikt Peaceman instemmend.
Het is Thom Yorke van Radioheadquote:Op zondag 30 december 2018 23:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Lijkt op Yann Tiersen (of bedoelde je dat niet?)
Hij is niet de enige.quote:Op zondag 30 december 2018 23:03 schreef Elfletterig het volgende:
Ergens in een woonkamer, op een bank, met oliebollen op tafel, knikt Peaceman instemmend.
Oh jaquote:Op zondag 30 december 2018 23:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is Thom Yorke van Radiohead
quote:Op zondag 30 december 2018 23:04 schreef livelink het volgende:
Ik dacht eerst even dat het een Nederlandstalig nummer was. Door Naatje hoor ik nu alle talen door elkaar.
Ja, maar toch...quote:
Ditquote:Op zondag 30 december 2018 23:09 schreef livelink het volgende:
Geen straf om hem nog een keer te horen
whut, hoe dan?quote:Op zondag 30 december 2018 23:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Jezus, naatje, je liet me schrikken.
Onbegrijpelijk dat ze maar met 1 nummer in de top 2000 staan en cencerton met 10quote:Op zondag 30 december 2018 23:17 schreef Elfletterig het volgende:
Deze band heeft meer creativiteit in huis dan de meeste andere Nederlandse "topbands" bij elkaar.
Ik heb mezelf voorgenomen om in 2019 het draaien van muziek uit de Top 2000 zo veel mogelijk te vermijden. Zelden zoiets wanstaltigs gezien.quote:Op zondag 30 december 2018 23:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat ze maar met 1 nummer in de top 2000 staan en cencerton met 10
Fijne jaarwisseling alvastquote:Op zondag 30 december 2018 23:25 schreef just me het volgende:
Ik ga me voorbereiden op de overgang van 2018 naar 2019
bedankt voor de muziekjes Naatjewelterusten
Welterusten just mequote:Op zondag 30 december 2018 23:25 schreef just me het volgende:
Welterusten en mocht ik je niet meer treffen, alvast een heel fijne jaarwisseling!quote:Op zondag 30 december 2018 23:25 schreef just me het volgende:
Trustenquote:Op zondag 30 december 2018 23:25 schreef just me het volgende:
Trusten, just me en een hele fijne tijd!quote:Op zondag 30 december 2018 23:25 schreef just me het volgende:
Geen punt hoorquote:Op zondag 30 december 2018 23:32 schreef ok01 het volgende:
Sorry dat ik niet kon luisteren Elf![]()
Ga zeker wel wat nummers van je lijst terugluisteren
Trusten, ll koel héé.quote:Op zondag 30 december 2018 23:36 schreef livelink het volgende:
Ik trap mezelf naar bed, geloof ik.
Morgen nog een hele drukke dag en ik word te wakker van deze muziek![]()
Dank je wel Naatje
Slaap lekker en jij ook alvast een fijne jaarwisseling!quote:Op zondag 30 december 2018 23:36 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Naatje
Ik zie al dat je veel Charlie Winston er in hebt staanquote:Op zondag 30 december 2018 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen punt hoorGelukkig is er Spotify.
Ook trusten!quote:Op zondag 30 december 2018 23:36 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Naatje
Ik heb na het darten de oordoppen er nog maar even bij gepakt...quote:
Morgenavond ook optreden ergens?quote:Op zondag 30 december 2018 23:47 schreef Elfletterig het volgende:
Ik moet helaas ook zo afhaken. Morgen gewoon weer werken.
Ja, dat deed van Gerwen niet onaardig. Hoewel Anderson nog een setje pakte.quote:Op zondag 30 december 2018 23:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb na het darten de oordoppen er nog maar even bij gepakt...
En whitewash, Lucky?
Die 2e pot wel...
Dan gok ik dat verlenging ook gewenst is, laten we tot 1 uur doorgaan vooralsnogquote:Op zondag 30 december 2018 23:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb na het darten de oordoppen er nog maar even bij gepakt...
En whitewash, Lucky?
Die 2e pot wel...
Ik zat ondertussen die banner te maken, dacht dat het wel even zou gaan duren.quote:Op zondag 30 december 2018 23:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat deed van Gerwen niet onaardig. Hoewel Anderson nog een setje pakte.
Ow, ik beloof niks qua luistertijd.quote:Op zondag 30 december 2018 23:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan gok ik dat verlenging ook gewenst is, laten we tot 1 uur doorgaan vooralsnog
Spannende finale zit er aan te komen.quote:Op zondag 30 december 2018 23:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zat ondertussen die banner te maken, dacht dat het wel even zou gaan duren.
Maar ik kwam beneden met 4-0...
Als je nou langer luistert, kan je die spieren ook nog wat meer trainenquote:Op zondag 30 december 2018 23:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, ik beloof niks qua luistertijd.
Mijn gaapspieren spelen wel al een beetje op...
Ja, dat hoop ik wel...quote:Op zondag 30 december 2018 23:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Spannende finale zit er aan te komen.
Heb je wel eens echt kramp in je kaken gehad?quote:Op zondag 30 december 2018 23:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je nou langer luistert, kan je die spieren ook nog wat meer trainen
Geldt dat ook voor sluitspieren?quote:Op zondag 30 december 2018 23:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je nou langer luistert, kan je die spieren ook nog wat meer trainen
Nee, wel van het tanden knarsenquote:Op zondag 30 december 2018 23:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je wel eens echt kramp in je kaken gehad?
En dan niet van het lachen, maar van het gapen?
Nee, medio januari pas weer. En ook eentje in het tweede weekend van februari.quote:Op zondag 30 december 2018 23:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morgenavond ook optreden ergens?
Laat daar nou toch eens wat van horen joh.quote:Op zondag 30 december 2018 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, medio januari pas weer. En ook eentje in het tweede weekend van februari.
Ah, jij treedt/jullie treden dus niet elk weekend op.quote:Op zondag 30 december 2018 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, medio januari pas weer. En ook eentje in het tweede weekend van februari.
Ik heb je show verlengd tot 01:00 uurquote:Op zondag 30 december 2018 23:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan gok ik dat verlenging ook gewenst is, laten we tot 1 uur doorgaan vooralsnog
Top, en jij ook fijne jaarwisseling!quote:Op zondag 30 december 2018 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb je show verlengd tot 01:00 uur
Helaas ga ik nu wel afhaken. Even achter dat computerscherm weg en dan pitten.
Ik wens jullie allemaal een fijne jaarwisseling
Trusten!quote:Op zondag 30 december 2018 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee joh... zou ik ook helemaal niet willen. De band is ook niet zo extreem fanatiek; oefent slechts eens per twee weken.quote:Op zondag 30 december 2018 23:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, jij treedt/jullie treden dus niet elk weekend op.
Dacht dat je dat intensiever deed...
Trusten, 11 en van hetzelfde.quote:Op zondag 30 december 2018 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
externe luisteraarsquote:Op maandag 31 december 2018 00:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Jeugd van tegenwoordig. Door wie dan?
#notmetooquote:Op maandag 31 december 2018 00:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Jeugd van tegenwoordig. Door wie dan?
quote:Op maandag 31 december 2018 00:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn er in totaal nog 3, die andere 2 zijn fake...
ben bang van niet, want ik ga dingen doen met vrinden, maar als ik thuis blijf dan ga ik zeker luisteren.quote:Op maandag 31 december 2018 00:08 schreef MadMaster het volgende:
En zo meteen nog 4, want ik kak in...
Dank Naatje en tot morgen?
Tevens fijne jaarwisseling alvast!quote:Op maandag 31 december 2018 00:09 schreef MadMaster het volgende:
Groet allen, ook de externe fake luisteraars!
Morgen, als in de komende 24 uur.quote:Op maandag 31 december 2018 00:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ben bang van niet, want ik ga dingen doen met vrinden, maar als ik thuis blijf dan ga ik zeker luisteren.
quote:Op maandag 31 december 2018 00:09 schreef MadMaster het volgende:
Groet allen, ook de externe fake luisteraars!
van mijn showquote:Op maandag 31 december 2018 00:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
BSE, waar kennen we dat nog meer van...
Rafquote:Op maandag 31 december 2018 00:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wie is degene die je op het rooster zette?
Ah.quote:Op maandag 31 december 2018 00:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
RafAlthans, degene die me heeft verlengd tot 7.30
Ja, dat bedoelde ik.quote:Op maandag 31 december 2018 00:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
de hapering was van de remix, als je dat bedoeld
ik vind het nog steeds hilarisch dat ik dit op 3fm heb weten te pluggenquote:Op maandag 31 december 2018 00:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh mèn, dit blijft ook zo'n geweldig nummer.
Ja, dat was een goeie van je en terecht.quote:Op maandag 31 december 2018 00:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik vind het nog steeds hilarisch dat ik dit op 3fm heb weten te pluggen
Joe, slaap lekker! Tevens fijne jaarwisselingquote:Op maandag 31 december 2018 01:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
naatje, bedankt man. Tijd om te pitten.Fijne voortzetting verder mensen!
ik denk dat de volgende ook wel eentje is waarvan je denkt: die had ik ook wel aan kunnen vragenquote:Op maandag 31 december 2018 01:04 schreef BasEnAad het volgende:
Haha deze had ik ook aan kunnen vragen,
ik dacht er net nog ff aan
Klassiekertje welquote:Op maandag 31 december 2018 01:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik denk dat de volgende ook wel eentje is waarvan je denkt: die had ik ook wel aan kunnen vragen
Dit ook. Hierna een nummer die ik heel tof vind, maar weinig mensen kennen. De artiest is wel weer enorm bekend.quote:
SPANNEND!!!!quote:Op maandag 31 december 2018 01:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit ook. Hierna een nummer die ik heel tof vind, maar weinig mensen kennen. De artiest is wel weer enorm bekend.
Wel aardig nog, ja ik ben niet zo van faithlessquote:Op maandag 31 december 2018 01:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat vond je eigenlijk van Music Matters?
nietquote:Op maandag 31 december 2018 01:36 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Wel aardig nog, ja ik ben niet zo van faithless
ja ik weet niet, te gemaakt, te gecomponeerd. Het trekt me nietquote:Op maandag 31 december 2018 01:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nietligt wel in lijn met dingen als darude enzo
Aja, daar kan ik nog wel inkomen jaquote:Op maandag 31 december 2018 01:38 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
ja ik weet niet, te gemaakt, te gecomponeerd. Het trekt me niet
Kan me voorstellen dat Disclosure je dan ook niet trektquote:Op maandag 31 december 2018 01:38 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
ja ik weet niet, te gemaakt, te gecomponeerd. Het trekt me niet
Nee, dit vind ik wel lekker. Het is misschien de pretentie die in de muziek van faithless zit.quote:Op maandag 31 december 2018 01:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat Disclosure je dan ook niet trekt
hihi ja meid!quote:Op maandag 31 december 2018 01:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je hebt het zelf aangevraagd heh
Ik houd je niet tegen in ieder gevalquote:Op maandag 31 december 2018 02:15 schreef BasEnAad het volgende:
Helemaal gek.
Zal ik nog n verzoekje doen?
Ik weet alleen niet precies waar ik t moet zoeken
geïnspireerd door La Grande Bellezza die ik laatst heb gezienquote:Op maandag 31 december 2018 02:28 schreef Outpost76 het volgende:
Bon Sinclar feat. Raffaella Carra
70's replay oid?
Draai dan een leuk liedje uit 76.quote:Op maandag 31 december 2018 02:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
geïnspireerd door La Grande Bellezza die ik laatst heb gezien
De remix komt niet uit 76 hehquote:Op maandag 31 december 2018 02:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Draai dan een leuk liedje uit 76.
6 zelfsquote:Op maandag 31 december 2018 02:33 schreef naatje_1 het volgende:
5 luisteraarsWe zijn gestegen in luisteraantal!
Goed en Avond Naatjequote:Op maandag 31 december 2018 02:33 schreef naatje_1 het volgende:
5 luisteraarsWe zijn gestegen in luisteraantal!
dat is geen electronica volgens mij, dat is wel een vrij grote genrebreukquote:Op maandag 31 december 2018 02:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goed en Avond Naatje![]()
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Kies er maar 1 of 2 Naatje!
Sorry, ik dacht dat je jaren 70 muziek draaide....quote:Op maandag 31 december 2018 02:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat is geen electronica volgens mij, dat is wel een vrij grote genrebreukmoet ik naar opbouwen enzo
volgens mij was jij degene die op een gegeven moment zei van ja, als het avond is dan moet er gewoon geknald worden met electronicaquote:Op maandag 31 december 2018 02:49 schreef Outpost76 het volgende:
Dit klinkt ook niet echt als 70's muziek.... Ohw wacht je was ff of the stream...
Hahahaha, ja dat was ik en ik ontken dat ook niet! Ik wilde alleen niet weer die lul zijn en dacht me aan te passen door me aan jou show te conformeren...quote:Op maandag 31 december 2018 02:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
volgens mij was jij degene die op een gegeven moment zei van ja, als het avond is dan moet er gewoon geknald worden met electronicaMaar ik kan me vergissen
ik hoef niets van de jaren 70 hoor, zoals eerder gezegd: die van Bob Sinclar kwam van 2012quote:Op maandag 31 december 2018 02:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hahahaha, ja dat was ik en ik ontken dat ook niet! Ik wilde alleen niet weer die lul zijn en dacht me aan te passen door me aan jou show te conformeren...
Maar als je electronica wil en iets van de jaren 70, doe dan iets van The A teens... Abba teens van een aantal jaren terug.... Of heb je dat al gedaan?
quote:Op maandag 31 december 2018 02:58 schreef Outpost76 het volgende:
Oeh, gaan we deze kant op? Ja![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe dan ook deze :
Juggernaut - Ruffneck Rules Da Artcore Scene
Dat heb ik gemist, ik viel in toen je 70 jaren muziek oid draaide, weet ik veul verder...quote:Op maandag 31 december 2018 02:58 schreef naatje_1 het volgende:
Het begin van de show was zelfs alleen maar platen die in 2018 waren uitgekomen
Als ze dit niet waarderen, moeten ze maar verzoekjes indienenquote:Op maandag 31 december 2018 03:02 schreef Outpost76 het volgende:
Draai wel wat normale muziek tussen door, ik wil niet je luisteraars weg jagen....![]()
Ook weer zo maar je moet ze wel die kans geven zonder ze te over poweren met mijn hardcore herrie...quote:Op maandag 31 december 2018 03:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als ze dit niet waarderen, moeten ze maar verzoekjes indienen
Want je hebt Neophyte - I will have that power niet?quote:Op maandag 31 december 2018 03:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
IS hard creation - i will have that power ook goed
die kan soulseek niet vinden iigquote:Op maandag 31 december 2018 03:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Want je hebt Neophyte - I will have that power niet?
Ik ken het nummer niet wat jij hebt gevonden.....quote:Op maandag 31 december 2018 03:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die kan soulseek niet vinden iig![]()
dan zal het ook wel hetzelfde zijnquote:Op maandag 31 december 2018 03:12 schreef Outpost76 het volgende:
Het lijkt het zelfde nummer zover...
Ïk snap niet waarom het anders heet maar ik vind het prima.quote:Op maandag 31 december 2018 03:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan zal het ook wel hetzelfde zijnVolgens mij is hard creation een andere benaming oid
Gast dit is nog maar 0,0000000001% van wat ik heb....quote:Op maandag 31 december 2018 03:21 schreef naatje_1 het volgende:
Mijn hardcorecollectie wordt even bijgevuld, lol
Dan geef ik je over een paar nummers wat rust, ik heb een pauze ingelast als Naat het lukt om ze te dlen....quote:
Hakkuh!!quote:Op maandag 31 december 2018 03:27 schreef naatje_1 het volgende:
ik kan me dus niet voorstellen dat dit op x fijn is
ja, nog even nietquote:Op maandag 31 december 2018 03:32 schreef Outpost76 het volgende:
Ok iets rustiger dan? Krezip kennen jullie allemaal maar Melanie Martinez?
Geeft niet, ik wilde alvast wat geven zodat ze weten dat t niet alleen maar takke herrie is.quote:
Die laatste kende ik niet eens volgens mij, Krezip is af en toe leuk imoquote:Op maandag 31 december 2018 03:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geeft niet, ik wilde alvast wat geven zodat ze weten dat t niet alleen maar takke herrie is.![]()
Krezip door, plug it in and turn me on...... Dat vind ik zo een geile zin en van zo een geile vrouw toen ze het zong.... Speciaal plekje door alleen dat.
Melanie Martinez, geen idee waarom maar ik vind dit 1 van de beste nummers ooit! Ze deed mee aan the voice en won. Maar dwong af dat ze zich zelf mocht blijven en dat is ze!Anders dan andere en zo uniek!
Heb je beide nummers? Zo ja heb ik liever dat je Melanie Melanez draait ..........quote:Op maandag 31 december 2018 03:37 schreef naatje_1 het volgende:
Op happy hardcore kan ik me dan x wel weer voorstellen
Waar reageert dat op?quote:Op maandag 31 december 2018 03:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb je beide nummers? Zo ja heb ik liever dat je Melanie Melanez draait ..........
WTF? Als je dit doet Naat ga ik nu offline!
Ja, die passen niet helemaal in het thema, dus helaasquote:Op maandag 31 december 2018 03:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Verzoekjes en ik heb er nog 2 open staan!
Offlinequote:Op maandag 31 december 2018 03:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, die passen niet helemaal in het thema, dus helaasIk heb er wel een hoop ingewilligd heh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |