You look sad and lonely. Is something wrong tonight? - Noquote:
In de tuin van Valentina Monettaquote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:43 schreef TLC het volgende:
Stel dat ze dit ooit gaan winnen, waar moeten ze het ESF gaan houden in dat land ??
er is totaal geen plaats
zet er een oliebollenkraam neer en de rest kan er niet meer bij
San Marino heeft jarenlang een Formule 1-race gehad!quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:43 schreef TLC het volgende:
Stel dat ze dit ooit gaan winnen, waar moeten ze het ESF gaan houden in dat land ??
er is totaal geen plaats
zet er een oliebollenkraam neer en de rest kan er niet meer bij
#hupserhatquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Serhat laatste in de semi! Zou het dan dit jaar allemaal op z'n plek vallen voor San Marino?
Ohhh ik hoop het zoquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Serhat laatste in de semi! Zou het dan dit jaar allemaal op z'n plek vallen voor San Marino?
Je weet wat ze zeggen he: Que Serhat, Serhatquote:
Denk het wel. Hoort zeker wel bij de meest entertainende songs van het jaar.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
quote:Op woensdag 3 april 2019 00:21 schreef grazz het volgende:
Ik heb zojuist een tent gekocht zodat ik die volgend jaar bij Valentina Monetta in de tuin kan opzetten. San Marino 2020
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |