1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | Friday December 28 Afternoon Session (1230) Fourth Round x3 Nathan Aspinall v Devon Petersen Benito van de Pas v Brendan Dolan Ryan Joyce v James Wade Evening Session (1900) Fourth Round x3 Ryan Searle v Michael Smith Jamie Lewis v Dave Chisnall Rob Cross v Luke Humphries Saturday December 29 Afternoon Session (1230) Quarter-Finals x2 Aspinall/Petersen v Van de Pas/Dolan J Lewis/Chisnall v G Anderson/Dobey Evening Session (1900) Quarter-Finals x2 Cross/Humphries v Searle/M Smith Van Gerwen/A Lewis v Joyce/Wade Sunday December 30 (1900) Semi-Finals Tuesday January 1 (2000) Final |
SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. "Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
Misschien moeten ze het setsysteem ook met ABBA systeem gaan doen.quote:Op zondag 30 december 2018 21:02 schreef KennyPowers het volgende:
Is dit de magie van het setsysteem?
Je ziet bij bijvoorbeeld Cross maar in het verleden ook Bunting wel wat het aan kan richtenquote:
Wimderon leest dit topic na de wedstrijden terug.quote:Op zondag 30 december 2018 21:04 schreef Grifte het volgende:
Valt me nog mee dat Wimderon niet weer honderden foto's plaatst van wat er op Twitter wordt gegooid bij #rtl7darts.
Komt over een paar uurtjes welquote:Op zondag 30 december 2018 21:04 schreef Grifte het volgende:
Valt me nog mee dat Wimderon niet weer honderden foto's plaatst van wat er op Twitter wordt gegooid bij #rtl7darts.
Even zwaaien naar Wimgodquote:Op zondag 30 december 2018 21:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Komt over een paar uurtjes wel
Dan quote hij dit ook
Deze posts heeft ie al in z’n WordPad gezetquote:Op zondag 30 december 2018 21:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Komt over een paar uurtjes wel
Dan quote hij dit ook
Ik vond hem altijd wat vervelends hebben in het verledenquote:
Die bijnaam komt door z'n werk op een boerderij. Met koeien.quote:Op zondag 30 december 2018 21:04 schreef BB-King het volgende:
Nou lever die naam Bullyboy maar weer in.
Raar.quote:Op zondag 30 december 2018 21:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vond hem altijd wat vervelends hebben in het verleden
Daar moet ik op terugkomen
Je bent vast beïnvloed door Stinhoquote:Op zondag 30 december 2018 21:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Evenals alle andere posts die de betreffende poster kunnen achtervolgenquote:Op zondag 30 december 2018 21:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Deze posts heeft ie al in z’n WordPad gezet
Eigenlijk alleen Bunting, en dat is sowieso een jongen met dat soort problemen. Cross deed het uitstekend in de PL. Een Price werd gesloopt in de PL en komt er nu uitstekend uit.quote:Op zondag 30 december 2018 21:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je ziet bij bijvoorbeeld Cross maar in het verleden ook Bunting wel wat het aan kan richten
Jij kent m al jaren?quote:Op zondag 30 december 2018 21:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Cross deed het op zich wel goed maar die heeft wel meerdere malen geklaagd over al die drukte. Daarna kwamen tuurlijk ook nog de World Series, op een gegeven moment gaat dat je wel opbrekenquote:Op zondag 30 december 2018 21:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen Bunting, en dat is sowieso een jongen met dat soort problemen. Cross deed het uitstekend in de PL. Een Price werd gesloopt in de PL en komt er nu uitstekend uit.
Ben het met je eens dat het te vroeg zou zijn maar met een finaleplek op het WK sta je daar gewoon, en wie weet doet het Aspinall goed.
Hijzelf en 5 familieledenquote:Op zondag 30 december 2018 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
wereldwijd 6 man die op Aspinall als WK gewed hebben, van tevoren (500/1)
Nouja kennen, ik heb hem de afgelopen jaren wel vaker voorbij zien komen jaquote:
Die uberhaupt aan hebben getrokkenquote:Op zondag 30 december 2018 21:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Broekje is niet alleen uit maar onderbroekje ook
JE MOT ZE OPVRETEquote:Op zondag 30 december 2018 21:08 schreef Ambrosius het volgende:
Mooi dat respect naar elkaar tijdens de wedstrijd.
Als ie de finale haalt zit je gebakken, dat is makkelijk te coverenquote:Op zondag 30 december 2018 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
wereldwijd 6 man die op Aspinall als WK gewed hebben, van tevoren (500/1)
105 om 102. Kinderspel.quote:Op zondag 30 december 2018 21:08 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kan mij haast niet voorstellen dat Anderson - mvg nog hoger niveau gaat zijn
Open deur genotquote:Op zondag 30 december 2018 21:08 schreef Max23 het volgende:
Op deze manier gaat de winnaar hiervan MVG of Gando prima tegenstand bieden in de finale
Hey dat kan ik ook denk ik, mag ik 's proberen?quote:Op zondag 30 december 2018 21:09 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nathan Aspinall
Natha Naspinall
Nath Anaspinall
etc
Gewoon een enorme baas. Hopelijk geen eendagsvliegquote:Op zondag 30 december 2018 21:10 schreef El-Stinho het volgende:
Wel bijzonder hoe Aspinall letterlijk met de ronde meer imponeert. Nu is dat ook logisch met betere tegenstand, maar voor een debutant op het WK razend knap.
Nu orgasmes ewquote:Op zondag 30 december 2018 21:10 schreef Tagliano het volgende:
Die ABN reclames zijn weer van de buis af he
Ja hoor, al levert je dat nu geen 600/1 meer opquote:Op zondag 30 december 2018 21:10 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Hey dat kan ik ook denk ik, mag ik 's proberen?
De beste mannen tegen elkaar. Ik voel me nooit bekocht als ik een wedstrijd van hen zie. Links- of rechtsom.quote:
Net Lewis. Echt apart. Uit bijna het niets gewoon.quote:Op zondag 30 december 2018 21:10 schreef El-Stinho het volgende:
Wel bijzonder hoe Aspinall letterlijk met de ronde meer imponeert. Nu is dat ook logisch met betere tegenstand, maar voor een debutant op het WK razend knap.
Voorafgaand aan deze partij had ik dat niet verwacht, jij wel dan?quote:
Kleine voorspelling voor de volgende partij?quote:Op zondag 30 december 2018 21:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De beste mannen tegen elkaar. Ik voel me nooit bekocht als ik een wedstrijd van hen zie. Links- of rechtsom.
Hij heeft op zijn minst al een Pro Tour-event gewonnen. J. Lewis had veel meer mazzel, natuurlijk.quote:Op zondag 30 december 2018 21:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gewoon een enorme baas. Hopelijk geen eendagsvlieg
Oké, oké. Komt-ie.quote:Op zondag 30 december 2018 21:11 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ja hoor, al levert je dat nu geen 600/1 meer op
Keurigquote:Op zondag 30 december 2018 21:12 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Oké, oké. Komt-ie.
Doevelaer
D'n Doevel
Doevke
etc
Zoiets?
Geen idee. Van Gerwen heeft tegen Lewis natuurlijk zijn beste spel laten zien met 109 gemiddeld, maar ook toen kon Lewis toch bijblijven. Anderson zal zeker niet nalaten om dat af te straffen. Gisteren waren zijn finishes 55%.quote:Op zondag 30 december 2018 21:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kleine voorspelling voor de volgende partij?
quote:Op zondag 30 december 2018 21:14 schreef Tagliano het volgende:
Haha Sjak doet of hij een sociaal leven heeft
quote:Op zondag 30 december 2018 21:14 schreef KennyPowers het volgende:
Zjak doet alsof hij een sociaal leven heeft
Superaspquote:Op zondag 30 december 2018 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Aspinall mag wel de manager van Gurney bellen voor een betere bijnaam, the Asp is niks.
Buiten dat zie ik deze jongen graag aansluiten bij de top.
Ja, als je goed doorgraaft op Twitter kan je zien dat zijn kinderen hem op zijn verjaardag mee uit eten namen voor de Chinees (lol).quote:
Dit zijn wel de avonden stinho.quote:Op zondag 30 december 2018 21:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen idee. Van Gerwen heeft tegen Lewis natuurlijk zijn beste spel laten zien met 109 gemiddeld, maar ook toen kon Lewis toch bijblijven. Anderson zal zeker niet nalaten om dat af te straffen. Gisteren waren zijn finishes 55%.
quote:Op zondag 30 december 2018 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij staat wel vaak bij speeltuintjes in de buurt.
Hij heeft ook een vrouw!quote:Op zondag 30 december 2018 21:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja, als je goed doorgraaft op Twitter kan je zien dat zijn kinderen hem op zijn verjaardag mee uit eten namen voor de Chinees (lol).
Verschil moet er zijn Stijn. We doen ons niet allen te goed aan Bourgondische lekkernijen zoals jij daar als een god in het zuiden.quote:Op zondag 30 december 2018 21:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja, als je goed doorgraaft op Twitter kan je zien dat zijn kinderen hem op zijn verjaardag mee uit eten namen voor de Chinees (lol).
Hier heb ik ook een handje van.quote:Op zondag 30 december 2018 21:17 schreef KennyPowers het volgende:
Voor de Mensur gaan als je niet Mensur bent
Gemiddeld iedere leg een 180 in een bo13 sets, man man manquote:
Oh ik dacht dat hij tegen Jelle en Koert zei dat hij geen ervaring had met poepluiersquote:Op zondag 30 december 2018 21:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het WK en World Matchplay is waar de besten naar boven komen. Alleen is het WK veel spannender dankzij het systeem. En dat is waarvoor we het natuurlijk doen.quote:Op zondag 30 december 2018 21:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit zijn wel de avonden stinho.
Fuck PL en Grand slam etc.
Ik woon niet in het Zuiden.quote:Op zondag 30 december 2018 21:17 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Verschil moet er zijn Stijn. We doen ons niet allen te goed aan Bourgondische lekkernijen zoals jij daar als een god in het zuiden.
Kutkinderen.quote:Op zondag 30 december 2018 21:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 december 2018 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gemiddeld iedere leg een 180 in een bo13 sets, man man man
Klopt ook wel. Zeker als het Gerrie weinig meer uitmaakt omdat de ander toch wel uit gaat gooien gooit hij gewoon 180quote:Op zondag 30 december 2018 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gary en Mike zijn ook wel gasten die bij 188 gerust 180 gooien. Waar anderen het toch wat netter wegzetten.
Wat een logica.quote:Op zondag 30 december 2018 21:19 schreef El-Stinho het volgende:
Anderson moet de finale wel gewoon halen. Dan hebben we tenminste zekerheid dat MvG v Anderson geen halve finale wordt in het komende jaar.
Dan wordt Anderson #2. Lijkt me logische logicaquote:
Maar waarom daar nu al mee bezig zijn zo.quote:Op zondag 30 december 2018 21:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan wordt Anderson #2. Lijkt me logische logica
Hakim Ziyech hebben we al besloten.quote:Op zondag 30 december 2018 21:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bedenk hier een goede bijnaam voor Aspinall
Casual hooliganquote:Op zondag 30 december 2018 21:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Spinvisquote:Op zondag 30 december 2018 21:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nou nou nouquote:Op zondag 30 december 2018 21:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Echt genot dat respect
Taylor mvg aids was niks met die haat naar elkaar
Belediging. Ik woon slechts in Leiden.quote:Op zondag 30 december 2018 21:20 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
El Stienjo klinkt anders verdacht zuidelijk
Barney die Taylor toen ging trollen met dat bord was wel genot.quote:Op zondag 30 december 2018 21:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Echt genot dat respect
Taylor mvg aids was niks met die haat naar elkaar
the wASPquote:Op zondag 30 december 2018 21:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Niks mis met good old dubbel 4quote:Op zondag 30 december 2018 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gary en Mike zijn ook wel gasten die bij 188 gerust 180 gooien. Waar anderen het toch wat netter wegzetten.
The Aspquote:Op zondag 30 december 2018 21:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ben je de buurman van Nattekat?quote:Op zondag 30 december 2018 21:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Belediging. Ik woon slechts in Leiden.
Heeft Nattekat een kind dan?quote:
Big Ass.quote:Op zondag 30 december 2018 21:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het leven als Bourgondiër is mooi Stijn. Overweeg het.quote:Op zondag 30 december 2018 21:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Belediging. Ik woon slechts in Leiden.
Dat zal me verbazenquote:
Zeker, bij Aspinall gaat zn schouder elke beurt uit de kom..quote:Op zondag 30 december 2018 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Smith heeft wel een lekker nonchalante worp.
Alleen wil je jezelf ophangen als een hele dag die zachte g hebt gehoord.quote:Op zondag 30 december 2018 21:22 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Het leven als Bourgondiër is mooi Stijn. Overweeg het.
quote:Op zondag 30 december 2018 21:22 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Die tover je gewoon binnen 1 minuut tevoorschijn
De hele straat heeft kinderen, op één kluizenaar na.quote:
En bedanktquote:Op zondag 30 december 2018 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen wil je jezelf ophangen als een hele dag die zachte g hebt gehoord.
quote:Op zondag 30 december 2018 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Barney die Taylor toen ging trollen met dat bord was wel genot.
Ja hij staat ook lekker stabiel.quote:Op zondag 30 december 2018 21:23 schreef Szura het volgende:
Durven we al te zeggen dat Smiss na Beaton de mooiste worp heeft?
Het laatste hoogtepunt van Raya.quote:
Jij piept wel anders als een wulpse Brabantse iets liefs in je iets te vettige oortje fluistert.quote:Op zondag 30 december 2018 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen wil je jezelf ophangen als een hele dag die zachte g hebt gehoord.
Dan weet je waar NK woontquote:Op zondag 30 december 2018 21:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De hele straat heeft kinderen, op één kluizenaar na.
Als ze maar BBW is doe ik niet moeilijk.quote:Op zondag 30 december 2018 21:24 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Jij piept wel anders als een wulpse Brabantse iets liefs in je iets te vettige oortje fluistert.
Nee is Taylor of Barney rond 2006-2007 (die worp was bizar, de meest vloeiende ooit)quote:Op zondag 30 december 2018 21:23 schreef Szura het volgende:
Durven we al te zeggen dat Smiss na Beaton de mooiste worp heeft?
Joh. Die hebben we ZAT! Bourgondisch he, goed en lekker eten.quote:Op zondag 30 december 2018 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze maar BBW is doe ik niet moeilijk.
Matige timing idd.quote:
Worstenbroodje erin schuiven allen.quote:Op zondag 30 december 2018 21:27 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Joh. Die hebben we ZAT! Bourgondisch he, goed en lekker eten.
Stukje diabetesquote:Op zondag 30 december 2018 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze maar BBW is doe ik niet moeilijk.
Al dat bier met carnaval.quote:Op zondag 30 december 2018 21:27 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Joh. Die hebben we ZAT! Bourgondisch he, goed en lekker eten.
Ah nee niet dit weer de hele tijdquote:Op zondag 30 december 2018 21:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoe noem je het als Aspinall het morgen is vergeten dat ie op een WK heeft gegooid?
Aspinalzheimer
Hoe moet Aspinall gaan spelen als hij dreigt uitgeschakeld te worden?quote:Op zondag 30 december 2018 21:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoe noem je het als Aspinall het morgen is vergeten dat ie op een WK heeft gegooid?
Aspinalzheimer
Je weet ervan Joopie. Je weet ervan.quote:Op zondag 30 december 2018 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Al dat bier met carnaval.
Oliebol met extra antidepressiva genotquote:Op zondag 30 december 2018 21:30 schreef BB-King het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel oliebollen Barney op heeft gegeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |