Hey dat kan ik ook denk ik, mag ik 's proberen?quote:Op zondag 30 december 2018 21:09 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nathan Aspinall
Natha Naspinall
Nath Anaspinall
etc
Gewoon een enorme baas. Hopelijk geen eendagsvliegquote:Op zondag 30 december 2018 21:10 schreef El-Stinho het volgende:
Wel bijzonder hoe Aspinall letterlijk met de ronde meer imponeert. Nu is dat ook logisch met betere tegenstand, maar voor een debutant op het WK razend knap.
Nu orgasmes ewquote:Op zondag 30 december 2018 21:10 schreef Tagliano het volgende:
Die ABN reclames zijn weer van de buis af he
Ja hoor, al levert je dat nu geen 600/1 meer opquote:Op zondag 30 december 2018 21:10 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Hey dat kan ik ook denk ik, mag ik 's proberen?
De beste mannen tegen elkaar. Ik voel me nooit bekocht als ik een wedstrijd van hen zie. Links- of rechtsom.quote:
Net Lewis. Echt apart. Uit bijna het niets gewoon.quote:Op zondag 30 december 2018 21:10 schreef El-Stinho het volgende:
Wel bijzonder hoe Aspinall letterlijk met de ronde meer imponeert. Nu is dat ook logisch met betere tegenstand, maar voor een debutant op het WK razend knap.
Voorafgaand aan deze partij had ik dat niet verwacht, jij wel dan?quote:
Kleine voorspelling voor de volgende partij?quote:Op zondag 30 december 2018 21:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De beste mannen tegen elkaar. Ik voel me nooit bekocht als ik een wedstrijd van hen zie. Links- of rechtsom.
Hij heeft op zijn minst al een Pro Tour-event gewonnen. J. Lewis had veel meer mazzel, natuurlijk.quote:Op zondag 30 december 2018 21:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gewoon een enorme baas. Hopelijk geen eendagsvlieg
Oké, oké. Komt-ie.quote:Op zondag 30 december 2018 21:11 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ja hoor, al levert je dat nu geen 600/1 meer op
Keurigquote:Op zondag 30 december 2018 21:12 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Oké, oké. Komt-ie.
Doevelaer
D'n Doevel
Doevke
etc
Zoiets?
Geen idee. Van Gerwen heeft tegen Lewis natuurlijk zijn beste spel laten zien met 109 gemiddeld, maar ook toen kon Lewis toch bijblijven. Anderson zal zeker niet nalaten om dat af te straffen. Gisteren waren zijn finishes 55%.quote:Op zondag 30 december 2018 21:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kleine voorspelling voor de volgende partij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |