105 om 102. Kinderspel.quote:Op zondag 30 december 2018 21:08 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kan mij haast niet voorstellen dat Anderson - mvg nog hoger niveau gaat zijn
Open deur genotquote:Op zondag 30 december 2018 21:08 schreef Max23 het volgende:
Op deze manier gaat de winnaar hiervan MVG of Gando prima tegenstand bieden in de finale
Hey dat kan ik ook denk ik, mag ik 's proberen?quote:Op zondag 30 december 2018 21:09 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nathan Aspinall
Natha Naspinall
Nath Anaspinall
etc
Gewoon een enorme baas. Hopelijk geen eendagsvliegquote:Op zondag 30 december 2018 21:10 schreef El-Stinho het volgende:
Wel bijzonder hoe Aspinall letterlijk met de ronde meer imponeert. Nu is dat ook logisch met betere tegenstand, maar voor een debutant op het WK razend knap.
Nu orgasmes ewquote:Op zondag 30 december 2018 21:10 schreef Tagliano het volgende:
Die ABN reclames zijn weer van de buis af he
Ja hoor, al levert je dat nu geen 600/1 meer opquote:Op zondag 30 december 2018 21:10 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Hey dat kan ik ook denk ik, mag ik 's proberen?
De beste mannen tegen elkaar. Ik voel me nooit bekocht als ik een wedstrijd van hen zie. Links- of rechtsom.quote:
Net Lewis. Echt apart. Uit bijna het niets gewoon.quote:Op zondag 30 december 2018 21:10 schreef El-Stinho het volgende:
Wel bijzonder hoe Aspinall letterlijk met de ronde meer imponeert. Nu is dat ook logisch met betere tegenstand, maar voor een debutant op het WK razend knap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |