Heeft Nattekat een kind dan?quote:
Big Ass.quote:Op zondag 30 december 2018 21:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bedenk hier een goede bijnaam voor Aspinall
Het leven als Bourgondiër is mooi Stijn. Overweeg het.quote:Op zondag 30 december 2018 21:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Belediging. Ik woon slechts in Leiden.
Dat zal me verbazenquote:
Zeker, bij Aspinall gaat zn schouder elke beurt uit de kom..quote:Op zondag 30 december 2018 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Smith heeft wel een lekker nonchalante worp.
Alleen wil je jezelf ophangen als een hele dag die zachte g hebt gehoord.quote:Op zondag 30 december 2018 21:22 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Het leven als Bourgondiër is mooi Stijn. Overweeg het.
quote:Op zondag 30 december 2018 21:22 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Die tover je gewoon binnen 1 minuut tevoorschijn
De hele straat heeft kinderen, op één kluizenaar na.quote:
En bedanktquote:Op zondag 30 december 2018 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen wil je jezelf ophangen als een hele dag die zachte g hebt gehoord.
quote:Op zondag 30 december 2018 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Barney die Taylor toen ging trollen met dat bord was wel genot.
Ja hij staat ook lekker stabiel.quote:Op zondag 30 december 2018 21:23 schreef Szura het volgende:
Durven we al te zeggen dat Smiss na Beaton de mooiste worp heeft?
Het laatste hoogtepunt van Raya.quote:
Jij piept wel anders als een wulpse Brabantse iets liefs in je iets te vettige oortje fluistert.quote:Op zondag 30 december 2018 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen wil je jezelf ophangen als een hele dag die zachte g hebt gehoord.
Dan weet je waar NK woontquote:Op zondag 30 december 2018 21:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De hele straat heeft kinderen, op één kluizenaar na.
Als ze maar BBW is doe ik niet moeilijk.quote:Op zondag 30 december 2018 21:24 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Jij piept wel anders als een wulpse Brabantse iets liefs in je iets te vettige oortje fluistert.
Nee is Taylor of Barney rond 2006-2007 (die worp was bizar, de meest vloeiende ooit)quote:Op zondag 30 december 2018 21:23 schreef Szura het volgende:
Durven we al te zeggen dat Smiss na Beaton de mooiste worp heeft?
Joh. Die hebben we ZAT! Bourgondisch he, goed en lekker eten.quote:Op zondag 30 december 2018 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze maar BBW is doe ik niet moeilijk.
Matige timing idd.quote:
Worstenbroodje erin schuiven allen.quote:Op zondag 30 december 2018 21:27 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Joh. Die hebben we ZAT! Bourgondisch he, goed en lekker eten.
Stukje diabetesquote:Op zondag 30 december 2018 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze maar BBW is doe ik niet moeilijk.
Al dat bier met carnaval.quote:Op zondag 30 december 2018 21:27 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Joh. Die hebben we ZAT! Bourgondisch he, goed en lekker eten.
Ah nee niet dit weer de hele tijdquote:Op zondag 30 december 2018 21:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoe noem je het als Aspinall het morgen is vergeten dat ie op een WK heeft gegooid?
Aspinalzheimer
Hoe moet Aspinall gaan spelen als hij dreigt uitgeschakeld te worden?quote:Op zondag 30 december 2018 21:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoe noem je het als Aspinall het morgen is vergeten dat ie op een WK heeft gegooid?
Aspinalzheimer
Je weet ervan Joopie. Je weet ervan.quote:Op zondag 30 december 2018 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Al dat bier met carnaval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |