Zo'n jongen van de straat heeft warmte nodig, hij vind dit bij de Noor.quote:Op zondag 30 december 2018 18:19 schreef Jiveje het volgende:
Pogba in 3 wedstrijden onder Solskjaer: 4 goals en 2 assists
Maddison blessa?quote:Op dinsdag 1 januari 2019 13:52 schreef Bolasie het volgende:
Er is niks beter dan het jaar beginnen met wat Premier League voetbal op de buis.
quote:Op dinsdag 1 januari 2019 17:35 schreef RamboDirk het volgende:
"Arsenal is het even kwijt"
Volgens mij is Arsenal het al 15 jaar kwijt
Er staan 3 man voor de goal, en Eriksen weet nog subtiel het gaatje te vinden. Genot.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 18:43 schreef franske19 het volgende:
In de eredivisie staan ze nog compacter te verdedigen.
Eriksen is geniaal in het vinden van gaatjes maar ze staan ook op 2 meter te verdedigen.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 18:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Er staan 3 man voor de goal, en Eriksen weet nog subtiel het gaatje te vinden. Genot.
Die actie waarmee hij die bal klaarlegt is toch ook gewoon heerlijk?quote:Op dinsdag 1 januari 2019 18:47 schreef franske19 het volgende:
[..]
Eriksen is geniaal in het vinden van gaatjes maar ze staan ook op 2 meter te verdedigen.
Anyways hoop dat Spurs de druk erop kan houden.
naja het is te hopen voor spurs want Son moet volgens mij binnenkort terug naar korea voor een prijs. vergeten wat ze daar hebbenquote:Op dinsdag 1 januari 2019 18:47 schreef franske19 het volgende:
[..]
Eriksen is geniaal in het vinden van gaatjes maar ze staan ook op 2 meter te verdedigen.
Anyways hoop dat Spurs de druk erop kan houden.
Ik heb die rotzooi ook tijden niet opgezet.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:23 schreef FireFox1 het volgende:
Ik begin United nu echt leuk te vinden sinds die engerd weg is.
Ga je switchenquote:Op woensdag 2 januari 2019 22:23 schreef FireFox1 het volgende:
Altijd genot.quote:
Newcastle heeft het lang volgehouden zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:39 schreef Caland het volgende:
Met 4 man naar de bal kijken en Rashford die zo wegloopt
Lekker gewerkt pik
die engerd had deze 4 potjes ook wel gewonnenquote:Op woensdag 2 januari 2019 22:23 schreef FireFox1 het volgende:
Dat denk ik dus ook steeds.quote:Op donderdag 3 januari 2019 14:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
die engerd had deze 4 potjes ook wel gewonnen
Ik ook eigenlijk, sommige Liverpoolfans beginnen een beetje vervelend te wordenquote:Op donderdag 3 januari 2019 18:04 schreef Bolasie het volgende:
Deze pot doet me nogal denken aan de welbekende wedstrijd tegen Chelsea van een aantal jaar geleden. Ik juich voor Manchester City vanavond.
Wijnaldumgodquote:Op donderdag 3 januari 2019 15:07 schreef Mykonos het volgende:
The Guardian schrijft alvast een lovend stuk over Wijnaldum.
heyquote:Op donderdag 3 januari 2019 18:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk, sommige Liverpoolfans beginnen een beetje vervelend te worden
Ik vind liverpool leuk om naar te kijken, maar ik kijk ook graag naar een competitie waar wat spanning op staat, dus beter dat het gat niet te groot wordtquote:
Ja dit was veel beterquote:Op donderdag 3 januari 2019 19:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vind liverpool leuk om naar te kijken, maar ik kijk ook graag naar een competitie waar wat spanning op staat, dus beter dat het gat niet te groot wordt
ik zeg toch ook niet dat dat beter was?quote:Op donderdag 3 januari 2019 19:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja dit was veel beter![]()
[ afbeelding ]
De rest van de top 6 moet gewoon gut gidden
Nee maar je hebt me gekwetstquote:Op donderdag 3 januari 2019 19:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik zeg toch ook niet dat dat beter was?
Wow kijk jij voetbal.quote:Op donderdag 3 januari 2019 20:29 schreef O_o_ het volgende:
Ik zit er zo klaar voor, met cake, alles.
Hopelijk vermaak je je ermee danquote:Op donderdag 3 januari 2019 20:30 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Mijn goed voornemen voor 2019, om weer eens mee te kijken.
AGUERROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
Dit maak ik zelf wel uit.quote:Op donderdag 3 januari 2019 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk vermaak je je ermee dan.
Nee van gaalquote:Op donderdag 3 januari 2019 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat maken de beide elftallen uit.
Nee Van Dijk gaat scorenquote:Op donderdag 3 januari 2019 20:34 schreef O_o_ het volgende:
Ik hoop niet dat mocht Wijnaldum scoren dat 'ie een eerbetoon gaat maken aan die doodgeschoten rapper.
Klopt, Maine roadquote:Op donderdag 3 januari 2019 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was vroeger de volksclub van Manchester toch.
Voor ze overgenomen werden door die sjeik had ik er wel sympathie voor.quote:
Gerard Wiekens had ooit de mooiste carrière in het voetbal dankzij een heel slecht Man Cityquote:Op donderdag 3 januari 2019 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor ze overgenomen werden door die sjeik had ik er wel sympathie voor.
Nu nog steeds liever City dan United.
Leuk voor jequote:Op donderdag 3 januari 2019 20:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
Gerard Wiekens had ooit de mooiste carrière in het voetbal dankzij een heel slecht Man City
Denk dat Van Dijk niet lang bij lpool blijft.quote:Op donderdag 3 januari 2019 20:40 schreef O_o_ het volgende:
Ik denk dat Dirk Kuyt wel met kinnesinne zit te koekeloeren nu dat Van Dijk stilaan een grotere Nederlandse held in Liverpool begint te worden.
Voor de arabmoney wel ja.quote:Op donderdag 3 januari 2019 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was vroeger de volksclub van Manchester toch.
Denk het wel, niemand kan hem betalen.quote:Op donderdag 3 januari 2019 20:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Denk dat Van Dijk niet lang bij lpool blijft.
Als Liverpool kampioen wordt, wordt er nooit meer over de verloren CL-finale van 2007 gesproken.quote:Op donderdag 3 januari 2019 20:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Denk dat Van Dijk niet lang bij lpool blijft.
Realgodquote:Op donderdag 3 januari 2019 20:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Denk het wel, niemand kan hem betalen.
quote:Op donderdag 3 januari 2019 20:43 schreef Coco. het volgende:
[..]
Die heeft niet aan Harvard gestudeerd.
Wow tegelijk.quote:Op donderdag 3 januari 2019 20:43 schreef klaasweetalles het volgende:
van gaal houw je klep
je heb gefaald bij manchester
quote:
vindt.quote:Op donderdag 3 januari 2019 20:45 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wellicht vind er iets leuks plaats in de rust.
Geen fok layout.quote:Op donderdag 3 januari 2019 20:46 schreef de_boswachter het volgende:
Even een peiling onder de FOK users (voor een stage opdracht op de MBO. Dank voor het invullen).
Poll: Wie hoop je dat wint vanavond?
• Manchester City
• Liverpool
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Zullen we vanaf nu normaal gaan doen Klaas.quote:Op donderdag 3 januari 2019 20:46 schreef klaasweetalles het volgende:
ziggo blijft ook een bizar clubje
normaal zie je jack van gelder nooit
maar bij deze wedstrijd moet die kut van gelder met debiele kop in beeld
Jack is best vaak op Ziggo.quote:Op donderdag 3 januari 2019 20:46 schreef klaasweetalles het volgende:
Je daar druk om makenquote:Op donderdag 3 januari 2019 20:46 schreef klaasweetalles het volgende:
quote:Op donderdag 3 januari 2019 20:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jack is best vaak op Ziggo.
Nog nooit gezien tijdens een engelse wedstrijdquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2019 20:46 schreef klaasweetalles het volgende:
quote:Op donderdag 3 januari 2019 20:50 schreef klaasweetalles het volgende:
Normaal zitten daar altijd wim kieft of youri muldier of die dikzak van Feyenoord er
iedereen mee eens?
bedamlt
Spacecakeje zekerquote:Op donderdag 3 januari 2019 20:55 schreef O_o_ het volgende:
De cake is goed gelukt. Al twee plakken m'n strot ingegooid.
Gelukkig kun je nog van jezelf genietenquote:Op donderdag 3 januari 2019 20:55 schreef klaasweetalles het volgende:
een halve gare die alleen onzin uitkraamt is zeker genieten
Jammer dat hij niet meer zoveel in het nieuws komt nu blijkt dat Lonzo “Air” Ball en LaMelo er geen reet van kunnen.quote:
Er is geen darts.quote:Op donderdag 3 januari 2019 20:59 schreef Bolasie het volgende:
Zelden zo druk geweest in een PL topic.
Ga krijgen.quote:Op donderdag 3 januari 2019 21:00 schreef klaasweetalles het volgende:
IK heb het gevoel dat Kompany een rode kaart ga krijgen
hij is te traag voor de snelheid van Liverpool voorin
Dan heb je er weinig kaas van gegeten. Zelfs het gelijkspelletje vorige keer was genot.quote:Op donderdag 3 januari 2019 21:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zal wel een draak van een pot worden.
Middelste moet maar weer eens wat spul jatten en Melo kan nog altijd een gehandicapte Bieber worden of iets dergelijksquote:Op donderdag 3 januari 2019 20:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet meer zoveel in het nieuws komt nu blijkt dat Lonzo Air Ball en LaMelo er geen reet van kunnen.
Stijn vindt hier iets vanquote:Op donderdag 3 januari 2019 21:01 schreef Merkie het volgende:
Eerste PL-wedstrijd die ik kijk in twee jaar tijd oid.
Dit is een goede tip.quote:Op donderdag 3 januari 2019 21:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Niet met Engels commentaar luisteren.
Luister vanavond weer naar je moeder. Zou jij ook moeten doen.quote:Op donderdag 3 januari 2019 21:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Niet met Engels commentaar luisteren.
Ik ben vorig seizoen nog in dit stadion geweestquote:Op donderdag 3 januari 2019 21:02 schreef Tjacka het volgende:
Ja je bent alleen een echte!! als je in voetbaltopics post
Zeker.quote:
Geen BBW dingen vandaag?quote:Op donderdag 3 januari 2019 21:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
De rest van de tv is pure aids. Blote piemelshow op 5 en wat achterlijke films
2/10quote:Op donderdag 3 januari 2019 21:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Luister vanavond weer naar je moeder. Zou jij ook moeten doen.
Die charlotte had wel een goed stel.quote:Op donderdag 3 januari 2019 21:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Moet jij geen maten in de steek laten?quote:Op donderdag 3 januari 2019 21:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Luister vanavond weer naar je moeder. Zou jij ook moeten doen.
Caland jij bent een echte echte.quote:Op donderdag 3 januari 2019 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben vorig seizoen nog in dit stadion geweest
Ik ben een ekte
Nee.quote:Op donderdag 3 januari 2019 21:04 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Moet jij geen maten in de steek laten?
Je zingt ook 'Don't take me home' in de Kuip.quote:Op donderdag 3 januari 2019 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben vorig seizoen nog in dit stadion geweest
Ik ben een ekte
Ziggodquote:Op donderdag 3 januari 2019 21:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Idd, wist niet eens dat mijn TV dat kon.
Frans Teeuwen vandaag teruggekeken, matige geforceerde rotzooi.quote:Op donderdag 3 januari 2019 21:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Welkom op RTL SJW 4quote:Op donderdag 3 januari 2019 21:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Frans Teeuwen vandaag teruggekeken, matige geforceerde rotzooi.
Aan niks.quote:Op donderdag 3 januari 2019 21:05 schreef klaasweetalles het volgende:
City is heleboel kracht en energie aan het verspillen
Absoluut.quote:Op donderdag 3 januari 2019 21:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je zingt ook 'Don't take me home' in de Kuip.
Kerncentrale Doel wenst City veel succes.quote:Op donderdag 3 januari 2019 21:05 schreef klaasweetalles het volgende:
City is heleboel kracht en energie aan het verspillen
Fons, je hebt een WIJNVLEKquote:Op donderdag 3 januari 2019 21:09 schreef O_o_ het volgende:
Die keeper van City heeft in zijn nek wat Badr Hari op zijn rug heeft.
Ik kijk niet Johanquote:Op donderdag 3 januari 2019 20:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat wordt echt een kut wedstrijd voor jou
Wedstrijd schreeuwt om een doelpunt.quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2019 21:14 schreef skysherrif het volgende:
Wat mag City veel zeg van die scheids, komt ie toevallig uit een dorpje ten zuiden ervan ofzo
Slotje.quote:Op donderdag 3 januari 2019 21:15 schreef klaasweetalles het volgende:
Liverpool hoeft niet
Mancity mag niet verliezen
Bedankt Louisquote:Op donderdag 3 januari 2019 21:15 schreef klaasweetalles het volgende:
Liverpool hoeft niet
Mancity mag niet verliezen
Er bestaan betere buitenspelers dan Mané ja.quote:
Geld maakt voor hun geen flikker uit johquote:Op donderdag 3 januari 2019 21:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat is ook wel leuk. Meer dan honderd miljoen uitgeven aan Keita en Fabinho en uiteindelijk in wat mogelijk de grootste wedstrijd van het jaar is met Henderson en Milner aantreden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |