Ik heb die rotzooi ook tijden niet opgezet.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:23 schreef FireFox1 het volgende:
Ik begin United nu echt leuk te vinden sinds die engerd weg is.
Ga je switchenquote:Op woensdag 2 januari 2019 22:23 schreef FireFox1 het volgende:
Altijd genot.quote:
Newcastle heeft het lang volgehouden zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:39 schreef Caland het volgende:
Met 4 man naar de bal kijken en Rashford die zo wegloopt
Lekker gewerkt pik
die engerd had deze 4 potjes ook wel gewonnenquote:Op woensdag 2 januari 2019 22:23 schreef FireFox1 het volgende:
Dat denk ik dus ook steeds.quote:Op donderdag 3 januari 2019 14:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
die engerd had deze 4 potjes ook wel gewonnen
Ik ook eigenlijk, sommige Liverpoolfans beginnen een beetje vervelend te wordenquote:Op donderdag 3 januari 2019 18:04 schreef Bolasie het volgende:
Deze pot doet me nogal denken aan de welbekende wedstrijd tegen Chelsea van een aantal jaar geleden. Ik juich voor Manchester City vanavond.
Wijnaldumgodquote:Op donderdag 3 januari 2019 15:07 schreef Mykonos het volgende:
The Guardian schrijft alvast een lovend stuk over Wijnaldum.
heyquote:Op donderdag 3 januari 2019 18:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk, sommige Liverpoolfans beginnen een beetje vervelend te worden
Ik vind liverpool leuk om naar te kijken, maar ik kijk ook graag naar een competitie waar wat spanning op staat, dus beter dat het gat niet te groot wordtquote:
Ja dit was veel beterquote:Op donderdag 3 januari 2019 19:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vind liverpool leuk om naar te kijken, maar ik kijk ook graag naar een competitie waar wat spanning op staat, dus beter dat het gat niet te groot wordt
ik zeg toch ook niet dat dat beter was?quote:Op donderdag 3 januari 2019 19:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja dit was veel beter![]()
[ afbeelding ]
De rest van de top 6 moet gewoon gut gidden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |