u snapt hetquote:Op zondag 30 december 2018 13:29 schreef Chiappucci het volgende:
DE ZOUTE ZEE SLAAKT EEN DIEPE ZILTE ZUCHT
Ik had echt bizar weinig tijd voor voorpret en dergelijke dus ik ben gewoon begonnen met luisteren op eerste kerstdag zonder te weten waar alles stond en waar ik op heb gestemd.quote:Op zondag 30 december 2018 13:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Toen ik mijn stemlijst terug keek zag ik ook een paar nummers waarvan ik vergeten was erop gestemd te hebben
Street Spiritquote:Op zondag 30 december 2018 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar 1 dubbele, maar de kans daarop is natuurlijk ook niet zo heel groot. Wel vrij veel nummers die het bij mij goed doen, ook een paar waarmee ik weinig kan (Omarm, Ben). Veel dezelfde artiesten ook wel
Wij luisteren ook.quote:Op zondag 30 december 2018 13:29 schreef Chiappucci het volgende:
DE ZOUTE ZEE SLAAKT EEN DIEPE ZILTE ZUCHT
Heerlijk juistquote:
Ik ben al een paar keer MAD geworden op de non-kennis van de DJs. White Rabbit van Cream, Sound and Vision uit 1982, Whisky in the Jar origineel van Thin Lizzy...quote:Op zondag 30 december 2018 13:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoe werd er hier trouwens gereageerd toen Stasse Rhiannon aan Rumours toedichtte?
Net of je een kutje opvreet.quote:
Mosselsquote:
Jup, mijn werkelijke lijstje heeft wel minder indie en meer oude liedjes (omdat ik de indie onderin de lijst vaak niet zo sterk vind)quote:Op zondag 30 december 2018 13:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Street SpiritMaar veel in hetzelfde straatje
Nee hoor, mijn favoriete Beatles heeft het niet gehaaldquote:Op zondag 30 december 2018 13:29 schreef alpeko het volgende:
[..]
Kortom 0 x de Beatles. Dan slaat je jankmsoel smiley reactie op mij nergens op dus. Je bewijst mijn gelijk.
Nou, wel wat langer. 5 minuut 50. Eagle is 5 minuut 51.quote:Op zondag 30 december 2018 13:27 schreef Djeez het volgende:
[..]
Die duurt net iets meer dan 5 minuten idd
Wat ordinair.quote:Op zondag 30 december 2018 13:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Lekker een asperge in een mossel proppen
Tot men zat is en voldaanquote:Op zondag 30 december 2018 13:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Lekker een asperge in een mossel proppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |