abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_184084275
Dus.

Ik heb een meid leren kennen zij heeft al een kind en we hebben het allebei druk.
We zien elkaar bijna niet en ik heb mij echt moeten bewijzen als man, omdat ze veel gekwetst is in haar verleden en niet snel vertrouwd.
Zij had het altijd over balletjes die ze wilt halen voor in haar vagina😜 en dan kan ze trainen dat het strakker word ik luisterde hier altijd half naar.

2 dagen geleden kwamen we op het punt dat we seks hadden.

Ik dacht altijd dat dit een fabeltje was, maar haar k*t is te groot en te nat ik voel niks!!??

Een maat zij " is het alsof je een frikandel door de gang gooit " rare vergelijking, maar hij is wel gepast...😋

Ik voel niks maakt niet uit welk standje ik doe dit is fucking hinderlijk en merk dat dit echt ten koste zal gaan van de relatie op ten duur.

Wie heeft dit wel is meegemaakt of heeft tips ?
pi_184084341
En het ligt niet aan jou?
Dat zij denkt: zit ie er al in??
Vallen is niet erg, blijven liggen wel...
pi_184084346
Het antwoord geef je zelf al:
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 12:46 schreef Lavida123 het volgende:
Zij had het altijd over balletjes die ze wilt halen voor in haar vagina😜 en dan kan ze trainen dat het strakker word ik luisterde hier altijd half naar.
Google is your friend, abuse your friends
pi_184084522
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 12:47 schreef Tribble het volgende:
En het ligt niet aan jou?
Dat zij denkt: zit ie er al in??
Hahaha nee man ik wou het er niet bij zetten en op me borstkast slaan hoe groot die wel niet is, maar ben redelijk groot geschapen.
Ik hoor ook van haar vriendinne dat ze zegt dat ik een flink apparaat heb hangen .

Bij deze weet je ook wat van mij damn🤣
pi_184084587
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 12:48 schreef Metalfrost het volgende:
Het antwoord geef je zelf al:

[..]

Ik weet niet wat voor balletjes dat dan zijn, maar moet wel magisch zijn dan ?
pi_184084592
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 12:53 schreef Lavida123 het volgende:

[..]

Hahaha nee man ik wou het er niet bij zetten en op me borstkast slaan hoe groot die wel niet is, maar ben redelijk groot geschapen.
Ik hoor ook van haar vriendinne dat ze zegt dat ik een flink apparaat heb hangen .

Bij deze weet je ook wat van mij damn🤣
Respect!
Het had gekund he?
Mensen wijzen wel vaker eerst naar een ander.
Vallen is niet erg, blijven liggen wel...
  zondag 30 december 2018 @ 12:59:26 #7
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_184084711
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 12:55 schreef Lavida123 het volgende:

[..]

Ik weet niet wat voor balletjes dat dan zijn, maar moet wel magisch zijn dan ?
Plompzakken kerel! :7
pi_184084879
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 12:55 schreef Tribble het volgende:

[..]

Respect!
Het had gekund he?
Mensen wijzen wel vaker eerst naar een ander.
Ja kiezen voor de makkelijkste weg he.
Ja had gekund, maar dat is het niet zij geeft zelf ook aan dat die groot is en groter dan der ex etc.
Maar ook al is het op internet en anoniem toch raar om het er bij te vermelden ben hier niet om praatjes te hebben.
Plus dat zij het al aangaf, maar zoals ik zij luisterde half en dacht zal wel meevallen..
pi_184084937
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 12:59 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Plompzakken kerel! :7
Haha ik moest opzoeken wat het was, maar is me ook een beetje te kinky bro
pi_184084955
Wij losten dat op door heel snel de condoom te vergeten. Verder standjes ontwikkelen waarbij zij de benen tegen elkaar hield. Verder kan je meer dan alleen alleen maar pompen. Vaak wat handwerk om het af te maken. De relatie heeft niet lang geduurd maar de sex was daardoor wel creatief.
pi_184085030
Denk je dat dat echt ten koste gaat van de relatie? Dit moet toch geen dealbreaker zijn, hoop ik.

Ze kan oefeningen doen ja, dat kan helpen. Hoe groot is ‘te groot’? Kan je door middel van penetratie zelf wel gewoon klaarkomen?

Ik zou het wel chill vinden, vaak genoeg meegemaakt dat het zo nauw was dat ik na vijf minuten al op klappen stond :@
-nee-
pi_184085041
Gewoon een vuist naast je pen0r er in steken. B-)


Opgelost, slotje strakke kut.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_184085129
quote:
99s.gif Op zondag 30 december 2018 13:08 schreef qajariaq het volgende:
Wij losten dat op door heel snel de condoom te vergeten. Verder standjes ontwikkelen waarbij zij de benen tegen elkaar hield. Verder kan je meer dan alleen alleen maar pompen. Vaak wat handwerk om het af te maken. De relatie heeft niet lang geduurd maar de sex was daardoor wel creatief.
Haha strijder!
Condoom doe ik niet en probeer elk standje, maar zij is niet zo gepasioneerd met seks ben op ten duur alleen maar creatief aan het wezen en verlies me lust.
pi_184085251
Als zij op dr rug ligt met haar benen gekruist omhoog ( snap je het )
Maakt haar dat niet wat strakker dan?
Vallen is niet erg, blijven liggen wel...
pi_184085260
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 13:15 schreef Lavida123 het volgende:

[..]

Haha strijder!
Condoom doe ik niet en probeer elk standje, maar zij is niet zo gepasioneerd met seks ben op ten duur alleen maar creatief aan het wezen en verlies me lust.
Begin eens met alleen op haar genot te concentreren. Als zij een paar keer is klaargekomen dan wil ze je vast wel op andere wijze ten dienste zijn. Als zij echt geen passie heeft dan wordt het wel lastig. Eerst volhouden en zorgen dat het voor haar leuk is. Haar frustratie heeft ze al langer natuurlijk. Makkelijk zal dat voor haar niet zijn.
pi_184085383
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 13:11 schreef Marsenal het volgende:
Denk je dat dat echt ten koste gaat van de relatie? Dit moet toch geen dealbreaker zijn, hoop ik.

Ze kan oefeningen doen ja, dat kan helpen. Hoe groot is ‘te groot’? Kan je door middel van penetratie zelf wel gewoon klaarkomen?

Ik zou het wel chill vinden, vaak genoeg meegemaakt dat het zo nauw was dat ik na vijf minuten al op klappen stond :@
Ja denk het wel een hele hoop bagage en gedoe meer dan me lief is zegmaar. De lusten en de lasten zijn niet meer in balans maar probeer openminded te zijn, maar als zelfs dit niet genieten is...

Ja dat kan ook dat het te strak is, maar dan kan je zelf een beetje spelen met de wrijving. En miss iets groter idd beter maar je hebt groot en groot.
Nooit gedacht, maar dit is echt gevoelloos
"frikandellen gooien in de gang 🤣

Ergste is dat ik wel een zwak voor der heb
pi_184085419
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 12:53 schreef Lavida123 het volgende:

[..]

Hahaha nee man ik wou het er niet bij zetten en op me borstkast slaan hoe groot die wel niet is, maar ben redelijk groot geschapen.
Ik hoor ook van haar vriendinne dat ze zegt dat ik een flink apparaat heb hangen .

Bij deze weet je ook wat van mij damn🤣
Hoe weten haar vriendinnen van de lengte van jouw babyarm?
  zondag 30 december 2018 @ 13:25:00 #18
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184085446
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 12:46 schreef Lavida123 het volgende:
Dus.

Ik heb een meid leren kennen zij heeft al een kind en we hebben het allebei druk.
We zien elkaar bijna niet en ik heb mij echt moeten bewijzen als man, omdat ze veel gekwetst is in haar verleden en niet snel vertrouwd.
Zij had het altijd over balletjes die ze wilt halen voor in haar vagina😜 en dan kan ze trainen dat het strakker word ik luisterde hier altijd half naar.

2 dagen geleden kwamen we op het punt dat we seks hadden.

Ik dacht altijd dat dit een fabeltje was, maar haar k*t is te groot en te nat ik voel niks!!??

Een maat zij " is het alsof je een frikandel door de gang gooit " rare vergelijking, maar hij is wel gepast...😋

Ik voel niks maakt niet uit welk standje ik doe dit is fucking hinderlijk en merk dat dit echt ten koste zal gaan van de relatie op ten duur.

Wie heeft dit wel is meegemaakt of heeft tips ?
Wat een geweldige vriend ben jij zeg. :') En ze was al vaker gekwetst zei je?.... en dan doe jij dit ook nog even achter haar rug om.
Weetje wat jij lekker moet doen. Het uit maken en haar eerlijk zeggen dat dat komt omdat haar kut te groot is.
Want dat haar kut te groot is kan zij zelf namelijk niet veranderen he. Ze heeft nou eenmaal een grote kut. Daar kan zij ook niks aan doen verder. En als jij dat zo hinderlijk vind, en daar niet mee kan leven dan gaat deze relatie helemaal niks worden.
Daaaaag. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_184085488
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 13:19 schreef Tribble het volgende:
Als zij op dr rug ligt met haar benen gekruist omhoog ( snap je het )
Maakt haar dat niet wat strakker dan?
Al gedaan ben alleen maar aan het gymnastieken. Dan is het idd iets beter en dat voelt zo lekker dat je het meer wilt maar is hem ook niet plus trek der gewrichten nog is uit elkaar op die manier ( last van de rug etc)
pi_184085652
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 13:25 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Wat een geweldige vriend ben jij zeg. :') En ze was al vaker gekwetst zei je?.... en dan doe jij dit ook nog even achter haar rug om.
Weetje wat jij lekker moet doen. Het uit maken en haar eerlijk zeggen dat dat komt omdat haar kut te groot is.
Want dat haar kut te groot is kan zij zelf namelijk niet veranderen he. Ze heeft nou eenmaal een grote kut. Daar kan zij ook niks aan doen verder. En als jij dat zo hinderlijk vind, en daar niet mee kan leven dan gaat deze relatie helemaal niks worden.
Daaaaag. :')
Yo rustig man.

Ik ben een goede vriend en doe goed mij best neem een hoop op mijn schouders.

Ik wil intiem met haar zijn en dat wegenieten van elkaar t is alleen moeilijk zo.


Weet niet wat jou dwars zit ?
pi_184085728
quote:
99s.gif Op zondag 30 december 2018 13:19 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Begin eens met alleen op haar genot te concentreren. Als zij een paar keer is klaargekomen dan wil ze je vast wel op andere wijze ten dienste zijn. Als zij echt geen passie heeft dan wordt het wel lastig. Eerst volhouden en zorgen dat het voor haar leuk is. Haar frustratie heeft ze al langer natuurlijk. Makkelijk zal dat voor haar niet zijn.
Maar dat is het hem dat doe ik altijd wil goed werk leveren!
Ik focus me veel op haar en tijdens de seks ook, maar het kost allemaal zo veel energie dat ik bijna mij zelf vergeet.
Ik wil ook genieten en niet hele dagen please.
pi_184085778
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 13:24 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Hoe weten haar vriendinnen van de lengte van jouw babyarm?
Ja net als ik dit hier doe en niet van de daken roep.
Doen zij dat blijkbaar wel.
Ik wil al helemaal niet als het serieus is te veel delen op dat gebied met 3de over har
pi_184085853
Alle vriendinnen van mijn vrouw weten ook hoe mijn pener er uitziet, dat vind ik niet gek, vrouwen blijven vrouwen, die moeten iedere dag 6000 woorden uitwisselen anders implodeert het heelal. :T
-nee-
pi_184085939
Andere gat al geprobeerd?
  zondag 30 december 2018 @ 13:44:02 #25
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_184086015
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 13:41 schreef UJF045 het volgende:
Andere gat al geprobeerd?
En dat gaat DE oplossing zijn denk je?

Ik denk dat vriendin al veel oplost door haar spieren te trainen.
pi_184086055
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 13:41 schreef UJF045 het volgende:
Andere gat al geprobeerd?
Mond bedoel je?
pi_184086086
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 13:38 schreef Marsenal het volgende:
Alle vriendinnen van mijn vrouw weten ook hoe mijn pener er uitziet, dat vind ik niet gek, vrouwen blijven vrouwen, die moeten iedere dag 6000 woorden uitwisselen anders implodeert het heelal. :T
Ja snapje maakt ook niet echt uit.
Verbaasd me wel alleen.
Btw wel lekker en ik hier om advies vragen om haar niet in verlegenheis te brengen 🤣
pi_184086103
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 13:41 schreef UJF045 het volgende:
Andere gat al geprobeerd?
Wilt ze niet
  zondag 30 december 2018 @ 13:49:38 #29
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_184086150
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 13:24 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Hoe weten haar vriendinnen van de lengte van jouw babyarm?
Inderdaad. En dat pas 2 dagen na de seks. Die roddel gaat wel heel snel.

quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 12:46 schreef Lavida123 het volgende:
Zij had het altijd over balletjes die ze wilt halen voor in haar vagina😜 en dan kan ze trainen dat het strakker word ik luisterde hier altijd half naar.

quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 12:46 schreef Lavida123 het volgende:
Wie heeft dit wel is meegemaakt of heeft tips ?
Mijn tip: luister niet half als ze zoiets zegt. Het had op zijn minst inspiratie gegeven voor een kerst cadeau.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  zondag 30 december 2018 @ 13:52:16 #30
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_184086199
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 13:45 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Mond bedoel je?
Hahaha ^^

Je moet idd alles proberen he.
pi_184086209
quote:
3s.gif Op zondag 30 december 2018 13:49 schreef Elpis het volgende:

[..]

Inderdaad. En dat pas 2 dagen na de seks. Die roddel gaat wel heel snel.

[..]


[..]

Mijn tip: luister niet half als ze zoiets zegt. Het had op zijn minst inspiratie gegeven voor een kerst cadeau.
Attent persoon ben jij.
Ik zelf denk meer bij cadeautjes als een horloge ofzo.
Wil niet dit soort dingen hoeven halen voor mijn vriendin eigenlijk.


MAAAAAR ze hadden idd wel aan de kerstboom kunnen hangen hahahaha 🤣🤙
pi_184086227
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 13:52 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Hahaha ^^

Je moet idd alles proberen he.
Ja is normaal.
maar je wilt toch meer is op ten duur ook leuk geweest
  zondag 30 december 2018 @ 13:53:32 #33
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_184086233
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 13:38 schreef Marsenal het volgende:
Alle vriendinnen van mijn vrouw weten ook hoe mijn pener er uitziet, dat vind ik niet gek, vrouwen blijven vrouwen, die moeten iedere dag 6000 woorden uitwisselen anders implodeert het heelal. :T
_O-
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_184086286
Ze moet als een gek gaan kegelen, maar ja dat moet zij dus doen e ze klinkt een beetje lui?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_184086335
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 13:19 schreef Tribble het volgende:
Als zij op dr rug ligt met haar benen gekruist omhoog ( snap je het )
Maakt haar dat niet wat strakker dan?
Inderdaad, volgens mij moet er met de juiste standjes sowieso wel een mouw aan te passen zijn.

TS, ze is verder niet incontinent toch? dus op zich functioneert het qua spieren dan wel gewoon voldoende daar beneden. En die zijn dus te trainen met die balletjes en in principe ook met seks zelf.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2018 13:58:54 ]
pi_184086377
Overigens schijnt het al dan niet krijgen van babies maar minimaal effect te hebben op de strakheid van de poen.

Spant ze haar spieren ook totaal niet aan ofwa? Ik kan me echt niets voorstellen bij niets voelen, zeker niet wanneer je een flinke penis hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_184086408
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 13:52 schreef Lavida123 het volgende:

[..]

Attent persoon ben jij.
Ik zelf denk meer bij cadeautjes als een horloge ofzo.
Wil niet dit soort dingen hoeven halen voor mijn vriendin eigenlijk.
jij hebt een probleem met haar vagina maar je koopt liever een horloge ipv een potientiële oplossing voor je probleem. Nee, dat is niet attent.
  zondag 30 december 2018 @ 14:01:09 #39
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184086423
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 13:47 schreef Lavida123 het volgende:

[..]

Wilt ze niet
Waarom wil ze niet anaal?
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_184086430
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 14:01 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Waarom wil ze niet anaal?
Wil jij anaal genomen worden?
pi_184086495
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 14:01 schreef Chia het volgende:

[..]

Wil jij anaal genomen worden?
Wat doet dat er toe,het gaat er toch om wat mensen wél willen. Sjongenjongen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184086498
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 14:00 schreef Prego het volgende:

[..]

jij hebt een probleem met haar vagina maar je koopt liever een horloge ipv een potientiële oplossing voor je probleem. Nee, dat is niet attent.
Als cadeau idd..
zij niet dat ik attent was.
  zondag 30 december 2018 @ 14:05:06 #43
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184086499
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 14:01 schreef Chia het volgende:

[..]

Wil jij anaal genomen worden?
Luister eens wijffie. Mijn vriend neemt mij al anaal hoor. :')

Maar het gaat nu niet om mij. Het gaat om de vriendin van TS.
Vandaar mijn vraag waarom zij geen anaal wil.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_184086548
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 13:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Overigens schijnt het al dan niet krijgen van babies maar minimaal effect te hebben op de strakheid van de poen.

Spant ze haar spieren ook totaal niet aan ofwa? Ik kan me echt niets voorstellen bij niets voelen, zeker niet wanneer je een flinke penis hebt.
Daarom luisterde ik ook half en dacht ik zit wel goed.
Misschien een beetje onzekerheid maar ik ben echt verbaasd en niet positief.
  zondag 30 december 2018 @ 14:07:52 #45
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_184086558
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 12:46 schreef Lavida123 het volgende:
Een maat zij
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 13:05 schreef Lavida123 het volgende:
zij geeft zelf ook aan dat die groot is
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 13:47 schreef Lavida123 het volgende:
Wilt ze niet
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 14:05 schreef Lavida123 het volgende:

[..]

Als cadeau idd..
zij niet dat ik attent was.
Ik zou hier ook van verslappen eerlijk gezegd. :{

quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 13:15 schreef Lavida123 het volgende:

[..]

Haha strijder!
Condoom doe ik niet en probeer elk standje, maar zij is niet zo gepasioneerd met seks ben op ten duur alleen maar creatief aan het wezen en verlies me lust.
Ah je doet aan de soa-roulette?
Ik zou zeggen kap het maar af. Dit gaat alleen maar minder worden en dan gaat dat ook waarschijnlijk ook (of moet ik zeggen 'wel' :') ) wrijving geven.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_184086559
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 14:05 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat doet dat er toe,het gaat er toch om wat mensen wél willen. Sjongenjongen.
Ja daarom vraag ik toch of hij dat wél wil.
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 14:05 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Luister eens wijffie. Mijn vriend neemt mij al anaal hoor. :')

Maar het gaat nu niet om mij. Het gaat om de vriendin van TS.
Vandaar mijn vraag waarom zij geen anaal wil.
Oké. Maar jij hebt een prostaat, dat maakt het nog een stuk aangenamer. Voor veel vrouwen is het gewoon omgekeerd schijten qua gevoel, dus tenzij het je ding is, is het gewoon niet zo.
  zondag 30 december 2018 @ 14:09:07 #47
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184086584
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 14:07 schreef Elpis het volgende:

Ik zou hier ook van verslappen eerlijk gezegd. :{

[..]

Ah je doet aan de soa-roulette?
Ik zou zeggen kap het maar af. Dit gaat alleen maar minder worden en dan gaat dat ook waarschijnlijk ook (of moet ik zeggen 'wel' :') ) wrijving geven.
Dit.
Maar niet heus.....Daaaag.
  zondag 30 december 2018 @ 14:10:49 #48
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_184086619
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 13:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Overigens schijnt het al dan niet krijgen van babies maar minimaal effect te hebben op de strakheid van de poen.

Spant ze haar spieren ook totaal niet aan ofwa? Ik kan me echt niets voorstellen bij niets voelen, zeker niet wanneer je een flinke penis hebt.
Het kan natuurlijk ook zijn dat ts met een te stevige hand fapt.
Death grip syndroom. In combi met slappe bekkenbodemspieren kan ik me best voorstellen dat je dan niets voelt.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_184086621
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 14:05 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Luister eens wijffie. Mijn vriend neemt mij al anaal hoor. :')

Maar het gaat nu niet om mij. Het gaat om de vriendin van TS.
Vandaar mijn vraag waarom zij geen anaal wil.
Vind ze niks blijkbaar..
  zondag 30 december 2018 @ 14:12:10 #50
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184086648
quote:
6s.gif Op zondag 30 december 2018 14:07 schreef Chia het volgende:

Oké. Maar jij hebt een prostaat, dat maakt het nog een stuk aangenamer. Voor veel vrouwen is het gewoon omgekeerd schijten qua gevoel, dus tenzij het je ding is, is het gewoon niet zo.
Ja uh....zij moet ook wel ff het een en ander doen om hem tegemoet te komen he.
TS is nu al helemaal afgeknapt op mevrouw dr wijde poes. :')
Zo meteen zegt TS bye bye tegen haar.
Maar niet heus.....Daaaag.
  zondag 30 december 2018 @ 14:13:03 #51
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184086672
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 14:10 schreef Lavida123 het volgende:

[..]

Vind ze niks blijkbaar..
Weetje wat....dit word helemaal niks. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_184086833
quote:
3s.gif Op zondag 30 december 2018 14:10 schreef Elpis het volgende:

[..]

Het kan natuurlijk ook zijn dat ts met een te stevige hand fapt.
Death grip syndroom. In combi met slappe bekkenbodemspieren kan ik me best voorstellen dat je dan niets voelt.
Ja dat zou ook echt goed kunnen dat ik te verwend ben in dat optiek🤣is
Maar bij anderen partners geen problemen mee gehad
pi_184086841
quote:
13s.gif Op zondag 30 december 2018 14:13 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Weetje wat....dit word helemaal niks. :')
  zondag 30 december 2018 @ 14:21:47 #54
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_184086855
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 13:15 schreef Lavida123 het volgende:

[..]

Haha strijder!
Condoom doe ik niet en probeer elk standje, maar zij is niet zo gepasioneerd met seks ben op ten duur alleen maar creatief aan het wezen en verlies me lust.
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 13:53 schreef Lavida123 het volgende:

[..]

Ja is normaal.
maar je wilt toch meer is op ten duur ook leuk geweest
Je doet hier alsof je er al eeuwen mee bezig bent terwijl je nog maar 1 keer seks hebt gehad.
Ik kan het niet echt met elkaar rijmen.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_184086911
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 14:21 schreef Lavida123 het volgende:

[..]

Maar ik heb dat zelf ook nooit gedaan en hoeft niet perse wil gewoon e vagina

pi_184086929
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 14:21 schreef Elpis het volgende:

[..]


[..]

Je doet hier alsof je er al eeuwen mee bezig bent terwijl je nog maar 1 keer seks hebt gehad.
Ik kan het niet echt met elkaar rijmen.
Ik weet toch wat ik lekker vind en wat mijn verwachtingen zijn
  zondag 30 december 2018 @ 14:28:04 #57
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184086990
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 14:21 schreef Lavida123 het volgende:

[..]

Maar echt he.

En jij was de genen die net helemaal vond dat ik negwtief was en een slechte vriend?
Ik vind oprecht dat alles wat jij nu in dit topic hebt geschreven eigenlijk allemaal tegen haar had moeten zeggen hoor. Nu komt het allemaal toch een beetje.....geheimzinnig over om dit allemaal achter haar rug om te schrijven.
Bovendien had zij jou eigenlijk al gewaarschuwd maar daar heb jij niet naar geluisterd.

Aan de andere kant is het wel weer zo dat het mevrouw dr plicht is om jou toch een beetje te plezieren.....aan die verplichting voldoet mevrouw op dit moment gewoon niet.
Ik zie helaas geen happy end achter dit verhaal spijtig genoeg.
Tenzij jij echt super veel van haar houd ofzo. Maar zo kom je niet echt over eigenlijk? Je bent vooral gefixeerd op haar (te grote) poes. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
  zondag 30 december 2018 @ 14:29:13 #58
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184087005
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 14:21 schreef Elpis het volgende:

Je doet hier alsof je er al eeuwen mee bezig bent terwijl je nog maar 1 keer seks hebt gehad.
Ik kan het niet echt met elkaar rijmen.
Dit.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_184087074
Heeft ze buiten “te ruime kut” ook nog andere ongemakkelijke dingen? Bv urine verlies bij inspanning?

Ze kan misschien een zwakke bekkenbodem hebben, dat kun je trainen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_184087258
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 14:21 schreef Elpis het volgende:

[..]

[..]

Je doet hier alsof je er al eeuwen mee bezig bent terwijl je nog maar 1 keer seks hebt gehad.
Ik kan het niet echt met elkaar rijmen.
En dan ook nog zijn vriendin verwijten dat ze er die keer geen trek in had om het hele sekswoordenboek uit te proberen.
pi_184087426
Dikke dildo in haar kont terwijl je haar vaginaal neukt.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zondag 30 december 2018 @ 14:49:44 #62
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_184087432
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 14:43 schreef Sjemmert het volgende:
Komkommer in de vrieskast. Bevroren komkommer in die kut roeren. Door de kou zal die kut krimpen en samentrekken. Dan je pener erin. Als nog niet strak genoeg is dan ipv komkommer water bevriezen in een vorm waarmee je kunt penetreren.
Of hij laat haar eerst klaarkomen voordat hij haar penetreert. Dan is ze ook strakker. Wel zo fijn voor haar. ;)
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_184087437
Wat is ruim.. Kan je je vuist er makkelijk in laten glijden? Lijkt me niet fijn, maarja.. Dan wordt het trainen voor d'r. Of jij flink de penis pomp erop zetten met cockring dat je d'r toch een beetje vult.
pi_184087473
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 14:49 schreef Elpis het volgende:

[..]

Of hij laat haar eerst klaarkomen voordat hij haar penetreert. Dan is ze ook strakker. Wel zo fijn voor haar. ;)
Dat sowieso. Heb je daarna die soort van stress ook niet dat ze nog moet komen.
pi_184087864
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 14:51 schreef Vlicious87 het volgende:

[..]

Dat sowieso. Heb je daarna die soort van stress ook niet dat ze nog moet komen.
Met die mentaliteit moet je ook geen seks hebben stress dat zij moet komen. Gewoon vuurwerk en zorgen dat jij komt als zij niet komt kan ze het vertellen. Maar heel het probleem is dat ik zo niet kan komen
  zondag 30 december 2018 @ 15:24:03 #66
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184088262
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 14:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Dikke dildo in haar kont terwijl je haar vaginaal neukt.
De vriendin van TS wou toch helemaal niks in haar kont hebben heeft TS toch al eerder verteld. Lees het topic even door. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_184088405
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 15:07 schreef Lavida123 het volgende:

[..]

Met die mentaliteit moet je ook geen seks hebben stress dat zij moet komen. Gewoon vuurwerk en zorgen dat jij komt als zij niet komt kan ze het vertellen. Maar heel het probleem is dat ik zo niet kan komen
:')
Verder vind ik het raar om na één neuksessie direct zulke harde conclusies te trekken. Je hebt basic dingen als haar eerst laten klaarkomen niet eens geprobeerd.

En heeft ze nou ook last van urineverlies of niet?

Ook een beetje destructief dat je het direct als probleem aanmerkt omdat je die keer niet in haar vagina kon klaarkomen, dat is namelijk iets anders dan in zijn geheel niet kunnen komen.

Aangezien ik vermoed dat je selectief op deze post zal reageren, nog een keer de belangrijkste vraag:
En heeft ze nou ook last van urineverlies of niet?
pi_184088509
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 15:30 schreef Chia het volgende:

[..]

:')
Verder vind ik het raar om na één neuksessie direct zulke harde conclusies te trekken. Je hebt basic dingen als haar eerst laten klaarkomen niet eens geprobeerd.

En heeft ze nou ook last van urineverlies of niet?

Ook een beetje destructief dat je het direct als probleem aanmerkt omdat je die keer niet in haar vagina kon klaarkomen, dat is namelijk iets anders dan in zijn geheel niet kunnen komen.

Aangezien ik vermoed dat je selectief op deze post zal reageren, nog een keer de belangrijkste vraag:
En heeft ze nou ook last van urineverlies of niet?
Uhm selectief?

Geloof het niet ze plast wel veel, maar niet schokkend en ze heeft dit nooit gezegd..

Niet desteuctief, maar zij is erg onzeker en wil haar het beste geven ik zeg ook dat het niet haar schuld is.
Maar is vervelend als je jou vriendin onzeker ziet zijn terwijl ik op alle vlakken me best doe.
  zondag 30 december 2018 @ 15:39:56 #69
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184088639
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 15:30 schreef Chia het volgende:

En heeft ze nou ook last van urineverlies of niet?
Volgens mij interesseert dat TS ook helemaal niks. Hij wil gewoon een strakke poes. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
  zondag 30 december 2018 @ 15:40:37 #70
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_184088654
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 15:07 schreef Lavida123 het volgende:

[..]

Met die mentaliteit moet je ook geen seks hebben stress dat zij moet komen. Gewoon vuurwerk en zorgen dat jij komt als zij niet komt kan ze het vertellen. Maar heel het probleem is dat ik zo niet kan komen
Ik mag toch wel hopen dat jij voelt of zij komt toch? :?

Hoe vond zij de seks trouwens? Voelde zij jou wel?
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  zondag 30 december 2018 @ 15:41:56 #71
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_184088704
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 15:07 schreef Lavida123 het volgende:

[..]

Met die mentaliteit moet je ook geen seks hebben stress dat zij moet komen. Gewoon vuurwerk en zorgen dat jij komt als zij niet komt kan ze het vertellen. Maar heel het probleem is dat ik zo niet kan komen
Tja,als je vooral bezig bent met jouw genot vind ik het niet zo raar dat het bij haar wat doods is daar. Standjes die ongemakkelijk zijn voor haar in combi met zij moet maar aan haar eigen genot komen klinkt niet echt heel erg fijn...

Zij kan haar bekkenbodem trainen, zat over te vinden op het net.
Jij kan ook dingen proberen. Ook jouw bekkenbodem trainen waardoor je gevoeliger wordt bv. Maar ook experimenteren met haar genot en wat dat doet.

Probeer het eens voor elkaar te krijgen dat zij klaarkomt terwijl je haar neukt (handjes laten wapperen erbij dus), de samentrekkingen dan kunnen jou ook laten klaarkomen. Of tot op het randje van een orgasme brengen en dan neuken, het is mogelijk dat ze dan strakker is. Of net na haar orgasme.
Het verschilt van vrouw tot vrouw en zelfs van moment tot moment (cyclus) wat het beste werkt (of zelfs loser maakt, dat kan ook).

Denk ook eens na over omstandigheden, hadden jullie bv een drankje op? Vele vrouwen zijn dan wat losser als normaal, ook letterlijk.
Hoe opgewonden was ze, waar zat ze in haar cyclus?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 30 december 2018 @ 15:52:15 #72
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_184088976
Is het trouwens een andere meid dan 2 weken terug?
SEX / Moeilijke situatie
Want daar had je al veel eerder seks.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_184091934
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 15:07 schreef Lavida123 het volgende:

[..]

Met die mentaliteit moet je ook geen seks hebben stress dat zij moet komen. Gewoon vuurwerk en zorgen dat jij komt als zij niet komt kan ze het vertellen. Maar heel het probleem is dat ik zo niet kan komen
Gast :'). Volgens mij verdien je ook niet beter. Ik kan me niks voorstellen dat je weinig kan voelen trouwens of je hebt je zenuwen al helemaal kapot gemaakt. Misschien ben je toch niet zo groot als je wordt aangeprezen.
  zondag 30 december 2018 @ 18:13:17 #74
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184092692
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 17:43 schreef Vlicious87 het volgende:

[..]

Gast :'). Volgens mij verdien je ook niet beter. Ik kan me niks voorstellen dat je weinig kan voelen trouwens of je hebt je zenuwen al helemaal kapot gemaakt. Misschien ben je toch niet zo groot als je wordt aangeprezen.
Dit.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_184092810
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 17:43 schreef Vlicious87 het volgende:

[..]

Gast :'). Volgens mij verdien je ook niet beter. Ik kan me niks voorstellen dat je weinig kan voelen trouwens of je hebt je zenuwen al helemaal kapot gemaakt. Misschien ben je toch niet zo groot als je wordt aangeprezen.
Wie ben jij dan.
Kom je hier ruzie maken om wat? Je weet niks joh voelt je aangevallen zonder reden maakt jou man het zelfde met je mee zeker ?😂
  zondag 30 december 2018 @ 18:42:23 #76
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_184093419
Allemensen joh. Je hebt 1 keer seks gehad. Doe haar een plezier en kap het af. kan zij een kerel vinden die haar wel respecteert.
  zondag 30 december 2018 @ 18:46:15 #77
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184093553
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 18:42 schreef Flogging het volgende:
Allemensen joh. Je hebt 1 keer seks gehad. Doe haar een plezier en kap het af. kan zij een kerel vinden die haar wel respecteert.
Dit.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_184094057
Haha, wauw. Iedereen vet lomp van 'geen echte liefde'. Ze zijn toch net samen, dan is dat toch niet raar. Kan me voorstellen dat als de seks tegenvalt de verliefdheid een stuk kan minderen of dat je er iig erg van baalt.
pi_184094602
Ik vind het wel dapper dat je het zonder condoom doet btw...
pi_184094875
quote:
14s.gif Op zondag 30 december 2018 19:15 schreef skygazer het volgende:
Ik vind het wel dapper dat je het zonder condoom doet btw...
Test gedaan beide dont worrie
pi_184094908
pi_184095081
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 19:01 schreef Koettie het volgende:
Haha, wauw. Iedereen vet lomp van 'geen echte liefde'. Ze zijn toch net samen, dan is dat toch niet raar. Kan me voorstellen dat als de seks tegenvalt de verliefdheid een stuk kan minderen of dat je er iig erg van baalt.
Inderdaad👍
pi_184095128
quote:
🤣
pi_184095152
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 19:21 schreef Lavida123 het volgende:

[..]

Test gedaan beide dont worrie
Dat is top! Maar dan nog.... vrouwen blijken verrassend vaak "in ene" zwanger .... ;)
  zondag 30 december 2018 @ 19:40:07 #85
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_184095602
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 19:21 schreef Lavida123 het volgende:

[..]

Test gedaan beide dont worrie
quote:
7s.gif Op zondag 30 december 2018 15:52 schreef Elpis het volgende:
Is het trouwens een andere meid dan 2 weken terug?
SEX / Moeilijke situatie
Want daar had je al veel eerder seks.
Binnen twee weken ja?
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_184095716
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 13:38 schreef Marsenal het volgende:
Alle vriendinnen van mijn vrouw weten ook hoe mijn pener er uitziet, dat vind ik niet gek, vrouwen blijven vrouwen, die moeten iedere dag 6000 woorden uitwisselen anders implodeert het heelal. :T
_O-
  Moderator zondag 30 december 2018 @ 19:44:09 #87
236264 crew  capricia
pi_184095755
Maaruh, wat vond zij van de seks met jou? Wat voelde zij?
Is ze überhaupt gekomen?
Definitely not CIA
  zondag 30 december 2018 @ 19:46:29 #88
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184095817
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 19:44 schreef capricia het volgende:
Maaruh, wat vond zij van de seks met jou? Wat voelde zij?
Is ze überhaupt gekomen?
Goede vraag (die vraag is al vaker gesteld), maar TS geeft daar steeds geen antwoord op. Zijn genot lijkt toch belangrijker te zijn dan die van zijn vriendin.

[ Bericht 2% gewijzigd door Samuel24 op 30-12-2018 19:55:39 ]
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_184095842
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 19:40 schreef Elpis het volgende:

[..]

[..]

Binnen twee weken ja?
man man man..... _O-

:X :N
pi_184100104
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 14:05 schreef Lavida123 het volgende:

[..]

Als cadeau idd..
zij niet dat ik attent was.
klopt, je spelling is zo dermate slecht dat ik er misschien overheen heb gelezen.
pi_184100434
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 19:21 schreef Lavida123 het volgende:

[..]

Test gedaan beide dont worrie
Je weet dat je niet alle SOA's direct kan testen he? Sommige moet je 3 maanden op wachten.

En geef haar dan gewoon van die kegel balletjes? Gaat ze vast leuk vinden, aangezien ze het er over heeft gehad. Bekkenbodem spieren trainen maakt een hoop verschil.
pi_184101903
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 21:16 schreef Prego het volgende:

[..]

klopt, je spelling is zo dermate slecht dat ik er misschien overheen heb gelezen.
Oke dan held goed bezig je verdiend een schouderklopje
pi_184101966
[quote]0s.gif Op zondag 30 december 2018 19:44 schreef capricia het volgende:
Maaruh, wat vond zij van de seks met jou? Wat voelde zij?
Is ze überhaupt gekomen?


Denk het niet
  zondag 30 december 2018 @ 22:03:16 #94
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184102485
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 21:52 schreef Lavida123 het volgende:

[..]

Oke dan held goed bezig je verdiend een schouderklopje
Luister @Lavida123. We snappen je frustratie, je moet het doen met een te wijde kut en daar baal jij gewoon van. Dat snappen we.
Maar is het voor jou niet gewoon beter om in oplossingen te denken in plaats van problemen? Want daar heb je namelijk meer aan. Je vriendin kan beginnen met bekkenbodem oefeningen en mocht dat niet helpen dan is het misschien een idee voor haar om een operatie te ondergaan. Dan kunnen ze haar kut wat nauwer maken (helaas zou het kunnen zijn dat ze die operatie wel zelf moet betalen).

De vraag is alleen....wil jij uberhoupt wel bij haar blijven? Of ben je er al klaar mee?
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_184103136
Je kunt altijd nog je hoofd erin drukken.
  zondag 30 december 2018 @ 22:17:41 #96
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184103266
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 22:15 schreef Cockwhale het volgende:
Je kunt altijd nog je hoofd erin drukken.
_O-

Wat een geweldig idee eigenlijk. Zo zie je maar... er zijn zat mogelijkheden voor onze beste brave TS.
Maar niet heus.....Daaaag.
  Moderator zondag 30 december 2018 @ 22:20:58 #97
236264 crew  capricia
pi_184103432
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 21:53 schreef Lavida123 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 30 december 2018 19:44 schreef capricia het volgende:
Maaruh, wat vond zij van de seks met jou? Wat voelde zij?
Is ze überhaupt gekomen?


Denk het niet
Dan weet je waar je aan moet werken, kerel.
Ze kwam niet, en vond er kennelijk niet veel aan. Damn.
Definitely not CIA
  Moderator zondag 30 december 2018 @ 22:51:30 #98
441859 crew  Lenny77
pi_184104982
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 22:20 schreef capricia het volgende:

[..]

Dan weet je waar je aan moet werken, kerel.
Ze kwam niet, en vond er kennelijk niet veel aan. Damn.
Dat interesseert hem toch helemaal niet?
Ik lees sowieso dat hij al tegen bergen opkijkt maar dat dit een beetje de druppel is.
Als de sex goed was, dan had hij het na een tijdje ook beëindigd! Al het gedoe er rondom...
Doe haar inderdaad een plezier en laat haar gaan.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_184106486
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 22:15 schreef Cockwhale het volgende:
Je kunt altijd nog je hoofd erin drukken.
Straks komt ze nog klaar hierdoor en wordt z'n hoofd samengeperst.
  zondag 30 december 2018 @ 23:31:29 #100
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184107209
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 23:19 schreef Vlicious87 het volgende:

[..]

Straks komt ze nog klaar hierdoor en wordt z'n hoofd samengeperst.
_O-

Ja maar dat is juist de bedoeling. Mevrouw heeft dan eindelijk wat gevoel in dr poes. En @Lavida123 kan eindelijk eens de strakke kut ervaren van mevrouw (waar hij al tijden van droomt).
Ik zie het allemaal zeer hoopvol tegemoet hoor.
Maar niet heus.....Daaaag.
  zondag 30 december 2018 @ 23:38:37 #101
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184107547
Nou ja hoe dan ook, :') gelukkig is mijn sterretje teminste nog wel lekker strak en vitaal. Mijn vriend heeft absoluut geen klachten wat dat betreft.

[ Bericht 2% gewijzigd door Samuel24 op 30-12-2018 23:46:56 ]
Maar niet heus.....Daaaag.
  Moderator zondag 30 december 2018 @ 23:39:56 #102
441859 crew  Lenny77
pi_184107594
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 23:38 schreef Samuel24 het volgende:
Nou ja, :') gelukkig is mijn sterretje teminste nog wel lekker strak en vitaal. Mijn vriend heeft absoluut geen klachten wat dat betreft.
Nu wel nog ja. Geef het nog een paar jaren!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 30 december 2018 @ 23:45:38 #103
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184107821
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 23:39 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nu wel nog ja. Geef het nog een paar jaren!
Ja, en mijn vriend maakte al plannen om mij ooit een keer te fisten en alles.
Nou....maar daar komt natuurlijk helemaal niks meer van terecht he. Dat snap je zelf ook wel. :')
Ik moet er niet aan denken om helemaal uitgelubberd te worden. Geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_184107929
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 23:38 schreef Samuel24 het volgende:
Nou ja hoe dan ook, :') gelukkig is mijn sterretje teminste nog wel lekker strak en vitaal. Mijn vriend heeft absoluut geen klachten wat dat betreft.
So gay on so many levels _O_
-nee-
  zondag 30 december 2018 @ 23:49:59 #105
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184107996
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 23:48 schreef Marsenal het volgende:

[..]

So gay on so many levels _O_
Ja maar ik zeg toch al dat ik niet meer gefist wil worden. Ik wil namelijk niet zo eindigen zoals die arme vriendin van TS.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_184131941
Lijkt mij een kwestie van spieren om de vagina trainen.
Mijn vrouw kan deze behoorlijk samenknijpen.
En als ze klaarkomt als ik erin zit heb ik bijna het idee dat ze 'm eraf knijpt.
pi_184154550
Een wijde kut?
Ik heb ook al gehoord dat dit 'fucking in a bucket of porridge' genoemd wordt.
  donderdag 3 januari 2019 @ 08:58:13 #108
467403 Pudd1ngbuks
schiet uit de losse heup
pi_184175383
Ik heb ook ooit eens een grietje gehad waarbij ik gewoon helemaal niks voelde. Ze was klein en slank en (voor zover ik weet) geen milf. Ze voelde aan alsof ze dagelijks een stel negers op bezoek kreeg. Het gekke was dat ze het zelf wél leek te voelen. Helaas had ik toendertijd nog nooit van het begrip fisten gehoord, dat heb ik later wel bij andere vrouwen gedaan.

Wat TS zou kunnen doen, is op easytoys ofzo zo’n sleeve bestellen die je om kunt doen.
pi_184175575
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 23:38 schreef Samuel24 het volgende:
Nou ja hoe dan ook, :') gelukkig is mijn sterretje teminste nog wel lekker strak en vitaal. Mijn vriend heeft absoluut geen klachten wat dat betreft.
Bedankt voor deze informatie.
  donderdag 3 januari 2019 @ 09:51:29 #110
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184175856
quote:
9s.gif Op donderdag 3 januari 2019 09:24 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Bedankt voor deze informatie.
Joh, als je het niet wilt lezen dan moet je maar je ogen dicht doen.
Daaaag. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_184280241
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 08:58 schreef Pudd1ngbuks het volgende:
Ik heb ook ooit eens een grietje gehad waarbij ik gewoon helemaal niks voelde. Ze was klein en slank en (voor zover ik weet) geen milf. Ze voelde aan alsof ze dagelijks een stel negers op bezoek kreeg. Het gekke was dat ze het zelf wél leek te voelen. Helaas had ik toendertijd nog nooit van het begrip fisten gehoord, dat heb ik later wel bij andere vrouwen gedaan.

Wat TS zou kunnen doen, is op easytoys ofzo zo’n sleeve bestellen die je om kunt doen.
Ja maar had je niet dat je verbaasd was en dacht die uitspraken hier over waren dus geen fabels. Ik moest ook gelijk heel zielig denken aan nummer van doe maar is dit alles..
  dinsdag 8 januari 2019 @ 15:25:54 #112
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184280393
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 15:14 schreef Lavida123 het volgende:

[..]

Ja maar had je niet dat je verbaasd was en dacht die uitspraken hier over waren dus geen fabels. Ik moest ook gelijk heel zielig denken aan nummer van doe maar is dit alles..
Weer google translate gebruikt?
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_184288641
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 15:14 schreef Lavida123 het volgende:

[..]

Ja maar had je niet dat je verbaasd was en dacht die uitspraken hier over waren dus geen fabels. Ik moest ook gelijk heel zielig denken aan nummer van doe maar is dit alles..
This post gave me aids..
pi_184328000
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 12:53 schreef Lavida123 het volgende:

[..]

Hahaha nee man ik wou het er niet bij zetten en op me borstkast slaan hoe groot die wel niet is, maar ben redelijk groot geschapen.
Ik hoor ook van haar vriendinne dat ze zegt dat ik een flink apparaat heb hangen .

Bij deze weet je ook wat van mij damn🤣
Dus 2 dagen geleden heb je voor het eerst seks met haar gehad en haar vriendinnen vertellen jou nu al dat zij aan hen heeft verteld dat jij groot geschapen bent.

Sounds legit.
pi_184328212
quote:
14s.gif Op zondag 30 december 2018 19:15 schreef skygazer het volgende:
Ik vind het wel dapper dat je het zonder condoom doet btw...
Wat is daar dapper aan?
pi_184330974
Kutten verschillen enorm. Ik neukte eerst Monica. Die had een spannerke. Daarna Nicole. Die was uitgegelebberd tot en met zoals TS schrijft. De eerste had kinderen gehad met keizersnede. De 2de 4 kinderen normaal geboren.
Dan leerde ik Conny kennen. Die had 2 kinderen gehad maar spande zoals nooit gezien. Zij kon ook goed haar kut samenknijpen.
pi_184331803
quote:
16s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 01:13 schreef Pimpeltje het volgende:
Kutten verschillen enorm. Ik neukte eerst Monica. Die had een spannerke. Daarna Nicole. Die was uitgegelebberd tot en met zoals TS schrijft. De eerste had kinderen gehad met keizersnede. De 2de 4 kinderen normaal geboren.
Dan leerde ik Conny kennen. Die had 2 kinderen gehad maar spande zoals nooit gezien. Zij kon ook goed haar kut samenknijpen.
Lullen ook. De ene man maakt zich druk om het aanspannen, de ander hoopt dat ze kunnen ontspannen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')