Ze zeiden vooraf zeker Break a Leg tegen hemquote:Op zondag 30 december 2018 12:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zag ze live toen dit een hit was.
Na 1,5 nummer brak Billy zijn enkel. Afgelopen.
Ja, idd. Herinner me de hele avond nog wel goed.quote:Op zondag 30 december 2018 12:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat was wel een gedenkwaardig optreden dan. Maar ouch!
Hebben de nazaten van Bach al een rechtszaak aangespannen?quote:Op zondag 30 december 2018 12:43 schreef Sabata het volgende:
Verassend hoeveel de melodie op de Bach canon lijkt
Volgens mij herinner jij je alles wel goed.quote:Op zondag 30 december 2018 12:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, idd. Herinner me de hele avond nog wel goed.
Doe een beetje aardig tegen Diaanquote:
quote:Op zondag 30 december 2018 12:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dit was van voor Diaan peaceman leerde kennen
Ook weer zo.quote:Op zondag 30 december 2018 12:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij herinner jij je alles wel goed.
Voor mij waren vooral de American Idiot nummers jeugdsentiment. Ik kan me nu nauwelijks meer voorstellen dat GD t/m 2011 nooit in de lijst had gestaan.quote:
Weet je dat zeker, dat "voor"?quote:Op zondag 30 december 2018 12:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
Liever Michael dan Live hoorquote:
Heb jij geen agenda dan?quote:Op zondag 30 december 2018 12:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze mama appelsap is wel echt heel irritant en heeft het nummer voor mij een klein beetje verpest
Of juist niet.quote:Op zondag 30 december 2018 12:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |