abonnement Unibet Coolblue
pi_184217127
quote:
"Wie het traagst is met Mario kart moet thee zetten."

AD niveautje hoor, making tea betekent avondeten maken in groot Brittannië...

Verder ben ik voor, mijn vrouw komt amper vooruit in mario kart :)
  zaterdag 5 januari 2019 @ 13:10:38 #104
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_184217393
Valkyria Chronicles 4 uit _O_ alle cutscenes geskipt :P maar het spel zelf is *O*
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  zaterdag 5 januari 2019 @ 13:23:27 #105
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184217602
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 12:52 schreef zatoichi het volgende:

[..]

"Wie het traagst is met Mario kart moet thee zetten."

AD niveautje hoor, making tea betekent avondeten maken in groot Brittannië...

Verder ben ik voor, mijn vrouw komt amper vooruit in mario kart :)
Zeker weten :?

https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Making%20Tea
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 5 januari 2019 @ 13:25:24 #106
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_184217633
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_184217788
quote:
Klinkt nog steeds als veel werk :)
pi_184275178
Pokemon rpg te pre orderen heeft deze dan het basis speltypes?
pi_184275258
Pfff...wat is Zelda enorm groot zeg. Tot de zomer ben ik wel zoet geloof ik! :D
  dinsdag 8 januari 2019 @ 16:54:33 #111
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184281876
quote:
Ik heb ooit het origineel geprobeerd, maar die vond ik veel te hardcore. Ik denk dat ik dit aan me voorbij laat gaan.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_184281974
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:54 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik heb ooit het origineel geprobeerd, maar die vond ik veel te hardcore. Ik denk dat ik dit aan me voorbij laat gaan.
Volgens mij wel eens gespeeld op de PS3 door PS Plus. Toen was ik alleen meer bezig met de PS4 :P
SOONY
pi_184291227
Wist niet eens dat Tales ook naar de switch kwam, en dan ook nog New Super Mario U Deluxe?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 9 januari 2019 @ 05:12:09 #114
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184292783
Yoshi op 29 maart. Wisten we dat al?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 9 januari 2019 @ 05:54:05 #115
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_184292975
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:54 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik heb ooit het origineel geprobeerd, maar die vond ik veel te hardcore. Ik denk dat ik dit aan me voorbij laat gaan.
:') die game is heerlijk arcade

Dat je noob bent in games weten we wel
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 9 januari 2019 @ 05:59:29 #116
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_184292990
Je had gewoon een wizard class moeten maken dan kon je deze badass shit doen ( en hoe simpel gewoon 1 knop inhouden en bam je spell is klaar geen ingewikkelde 'hardcore' shizzle. )

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 9 januari 2019 @ 07:21:46 #117
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184293482
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 05:54 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

:') die game is heerlijk arcade

Dat je noob bent in games weten we wel
Zelfs Kensuke geeft in de review aan dat de game moeilijk is. Dat je kunt cheaten doet daar niets aan af.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 9 januari 2019 @ 07:36:21 #118
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_184293573
Hoezo cheaten dat zijn gewoon skills waar je in kan investeren?

Ja de game is pittig maar om het nou hardcore te noemen :').

Ik vind het tevens een pluspunt dat het moeilijk is. Teveel games speel je met 1 vinger in je neus uit tegenwoordig terwijl je om de 5 minuten beladen wordt met cutscenes en auto checkpoints.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_184293612
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 23:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wist niet eens dat Tales ook naar de switch kwam, en dan ook nog New Super Mario U Deluxe?
Gelukkig heb ik die niet gekocht voor de 3ds :@
  woensdag 9 januari 2019 @ 07:57:45 #120
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184293800
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 07:36 schreef MMaRsu het volgende:
Hoezo cheaten dat zijn gewoon skills waar je in kan investeren?

Ja de game is pittig maar om het nou hardcore te noemen :').

Ik vind het tevens een pluspunt dat het moeilijk is. Teveel games speel je met 1 vinger in je neus uit tegenwoordig terwijl je om de 5 minuten beladen wordt met cutscenes en auto checkpoints.
Het is nergens voor nodig om RDR2 er weer bij te halen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 9 januari 2019 @ 08:01:25 #121
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_184293831
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 07:57 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Het is nergens voor nodig om RDR2 er weer bij te halen.
barneveld.gif
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_184294843

SOONY
  Forum Admin woensdag 9 januari 2019 @ 09:32:11 #124
35723 crew  GGMM
pi_184294869
Ja, ziet er wel grappig uit. Waarschijnlijk weer super easy. Is na Dark Souls ook wel weer eens lekker.

Ik ga er over nadenken deze te halen. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin woensdag 9 januari 2019 @ 09:33:38 #125
35723 crew  GGMM
pi_184294886
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 07:57 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Het is nergens voor nodig om RDR2 er weer bij te halen.
:D
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_184295154
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 07:57 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Het is nergens voor nodig om RDR2 er weer bij te halen.
Eerlijk is eerlijk, ik denk dat ik na Zelda nooit meer een Rockstar of Ubi open world game kan spelen...
pi_184295219
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 09:49 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk, ik denk dat ik na Zelda nooit meer een Rockstar of Ubi open world game kan spelen...
Ik heb Skyrim ook na Zelda gekocht, gewoon frustrerend dat je niet een berg op kan klimmen oid. Kan me voor stellen dat het voor Zelda een topgame was, maar nu ik het na Zelda heb gespeeld voelt het zwaar verouderd.
pi_184295816
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 09:49 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk, ik denk dat ik na Zelda nooit meer een Rockstar of Ubi open world game kan spelen...
En dat terwijl Zelda ook gewoon de 'klim op een toren om het gebied te unlocken' van Ubi doet :P
Verder een heerlijke game dat Botw ben nu op het punt dat ik naar Ganon kan, kan iemand me hier vertellen of de DLC de moeite waard is? lees er hele wisselende dingen over.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_184295842
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 10:28 schreef Ceased2Be het volgende:
En dat terwijl Zelda ook gewoon de 'klim op een toren om het gebied te unlocken' van Ubi doet :P
Ja, maar in Ubi games is het altijd hetzelfde, en als je de top bereikt wordt je hele map gevuld met icoontjes. Kreun. :{ Bij Zelda is het bereiken van de toren vaak al een hele (afwisselende) klus, waarna het beklimmen en het prachtige uitzicht meer een beloning is. O+

quote:
Verder een heerlijke game dat Botw ben nu op het punt dat ik naar Ganon kan, kan iemand me hier vertellen of de DLC de moeite waard is? lees er hele wisselende dingen over.
Ook nieuwsgierig naar. :)
pi_184295921
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 10:31 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Ja, maar in Ubi games is het altijd hetzelfde, en als je de top bereikt wordt je hele map gevuld met icoontjes. Kreun. :{ Bij Zelda is het bereiken van de toren vaak al een hele (afwisselende) klus, waarna het beklimmen en het prachtige uitzicht meer een beloning is. O+
Mijn map staat nu ook vol met icoontjes van al die shrines, maar snap je punt.
Het blijft ook een openworld game met de daarbij behorende torens, collectables en whatnots. Enige waar ik me bij BotW echt aan irriteer zijn de zeikstemmen van de vrouwelijke personages voor de rest speelt het wel erg leuk weg.

-edit-
niet helemaal waar dat laatste; paarden zijn ook stom. en nadat ik m'n skelettenpaard niet in kon leveren bij een stal heb ik die helemaal links laten liggen. :P
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_184296034
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 13:22 schreef CoExist het volgende:
Zojuist ARMS opgepikt voor ¤ 27,-
Even kijken of dat wat is voor mij.
Erg vermakelijke game. Ook met z'n 2en erg leuk om te doen!

quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 05:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yoshi op 29 maart. Wisten we dat al?
Dat wist ik nog niet, super veel zin in! Maar eerst vrijdag New Super Mario Bros Deluxe *O*
pi_184296088
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 10:28 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

En dat terwijl Zelda ook gewoon de 'klim op een toren om het gebied te unlocken' van Ubi doet :P
Verder een heerlijke game dat Botw ben nu op het punt dat ik naar Ganon kan, kan iemand me hier vertellen of de DLC de moeite waard is? lees er hele wisselende dingen over.
Ik vond de DLC's zeker de moeite waard!
pi_184296123
Iemand super smash te koop?
pi_184296157
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 10:50 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Ik vond de DLC's zeker de moeite waard!
Wat voegde het voor jou specifiek toe dat je het de moeite waard vond? Die master mode lijkt me niet zoveel aan (althans ik ga het spel niet nog eens volledig doorspelen). En die extra shrines/armor sets zijn volgens mij niet echt boeiend als je het al hebt uitgespeeld toch?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_184296203
Die Yoshi game wordt toch wel een pareltje hoor. Wat ziet dat er leuk en mooi uit.
pi_184296214
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 10:31 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Ja, maar in Ubi games is het altijd hetzelfde, en als je de top bereikt wordt je hele map gevuld met icoontjes. Kreun. :{ Bij Zelda is het bereiken van de toren vaak al een hele (afwisselende) klus, waarna het beklimmen en het prachtige uitzicht meer een beloning is. O+

Grappig, ik had echt exact het tegenovergestelde bij Zelda, torentje hier, tempeltje daar, alle hetzelfde maar net een andere variatie. Dat is de ook de reden dat ik afgehaakt ben. Ik kreeg gewoon heimwee naar Skyrim (of assasin' s creed for that matter).

Nu moet ik zeggen dat ik geen enkele ervaring heb met eerdere Zelda games, dus ook niets heb met de lore van Zelda, en kan ik me voorstellen dat als ik nu een assasin' s creed zou gaan spelen (of skyrim) wellicht hetzelfde gevoel heb hoor, ik hou het erop dat het aan mij ligt ;)

Ik vermaak me echt enorm met Civ 6 overigens, voor mij een van de beste spellen op de switch, met name omdat het wegleggen van de switch en oppakken en verder gaan waar je gebleven was zo goed werkt ^O^

Ik ga het bijna jammer vinden dat ik "maar" 40 minuten met de trein naar mijn werk moet O-)
pi_184296330
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 10:56 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Grappig, ik had echt exact het tegenovergestelde bij Zelda, torentje hier, tempeltje daar, alle hetzelfde maar net een andere variatie. Dat is de ook de reden dat ik afgehaakt ben. Ik kreeg gewoon heimwee naar Skyrim (of assasin' s creed for that matter).
...
Heb hetzelfde hoor, open world gotta open world. Vind x torens, x shrines, x seeds etc. De sidequests zijn tot nog toe niet heel boeiend en de mainquest is ook maar een 13-in-een-dozijn verhaaltje. :)
Dit is de eerste Zelda die ik daadwerkelijk zelf ga uitspelen. Heb ze op de NES en SNES mee mogen kijken bij een buurjongen en heb verder niets met de franchise.
Deze speelt echter lekker weg en m'n vriendin vind het een heerlijk spel om mee te kijken da's vooral een goede reden om door te spelen :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_184296712
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_184297246
Even voor de zekerheid nog de vraag: Super Mario bros U Deluxe, is een andere versie dan die van de Wii toch? Met andere levels en zo?

Ik heb de Wii U nooit gespeeld, de Wii wel.
Vici, Vidi, Veni!
pi_184297268
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 10:54 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Wat voegde het voor jou specifiek toe dat je het de moeite waard vond? Die master mode lijkt me niet zoveel aan (althans ik ga het spel niet nog eens volledig doorspelen). En die extra shrines/armor sets zijn volgens mij niet echt boeiend als je het al hebt uitgespeeld toch?
DLC 1, master mode is super uitdagend (vooral in het begin), de quests voor items/outfits zijn leuk en de Sword Trial (die krijg je denk ik pas met de DLC als ik het goed heb) is ook een leuke toevoeging.

DLC 2 Meerdere quests die ook uitdagend zijn. Elke titaan opnieuw bevechten voor upgrades en een nieuwe eindbaas met de daarbij behorende reward,

Zeker wel de moeite waard in elk geval. Zeker als je het spel zelf tof vind.
pi_184298761
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 11:57 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Even voor de zekerheid nog de vraag: Super Mario bros U Deluxe, is een andere versie dan die van de Wii toch? Met andere levels en zo?

Ik heb de Wii U nooit gespeeld, de Wii wel.
ja
pi_184298848
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 11:57 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Even voor de zekerheid nog de vraag: Super Mario bros U Deluxe, is een andere versie dan die van de Wii toch? Met andere levels en zo?

Ik heb de Wii U nooit gespeeld, de Wii wel.
Het is de Wii U-versie met een paar aanpassing, dus inderdaad niet de Wii-versie. De stijl lijkt er wel op.
SOONY
pi_184304348
Thanks beide
Vici, Vidi, Veni!
pi_184308573
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_184314183
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 10:56 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Grappig, ik had echt exact het tegenovergestelde bij Zelda, torentje hier, tempeltje daar, alle hetzelfde maar net een andere variatie. Dat is de ook de reden dat ik afgehaakt ben. Ik kreeg gewoon heimwee naar Skyrim (of assasin' s creed for that matter).

Nu moet ik zeggen dat ik geen enkele ervaring heb met eerdere Zelda games, dus ook niets heb met de lore van Zelda, en kan ik me voorstellen dat als ik nu een assasin' s creed zou gaan spelen (of skyrim) wellicht hetzelfde gevoel heb hoor, ik hou het erop dat het aan mij ligt ;)
Ik vind het mooie aan deze Zelda juist dat er geen uitgebreide lore is. Geen eindeloze gesprekken, boeken of cut scenes. Er is een (eenvoudig) verhaal wat je kunt volgen, maar je wordt in principe los gelaten in de wereld en je kunt er wel/niet voor kiezen om de main quest te volgen. Het is allemaal optioneel en de game laat jou de ruimte om van alles zelf te ontdekken en uit te proberen zonder dat het allemaal voorgekauwd wordt. Zoals gezegd, de torens voelen meer aan als beloning voor een trektocht door onbekend terrein dan een doel. De shrines zijn heerlijke “one room puzzels” die zorgen voor afwisseling.

quote:
Ik vermaak me echt enorm met Civ 6 overigens, voor mij een van de beste spellen op de switch, met name omdat het wegleggen van de switch en oppakken en verder gaan waar je gebleven was zo goed werkt ^O^

Ik ga het bijna jammer vinden dat ik "maar" 40 minuten met de trein naar mijn werk moet O-)
Trekt de Switch de endgame van Civ6 een beetje? Dus als je veel steden/units hebt? Dat was altijd een zwak punt van de mac-versie, en een van de redenen dat ik hem niet voor de iPad heb gehaald.
pi_184314228
Volgens mij ben ik de enige hier die Zelda nog steeds niet aangeraakt heeft :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_184314273
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 08:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
Volgens mij ben ik de enige hier die Zelda nog steeds niet aangeraakt heeft :')
Voor mij is alleen Zelda al de aanschaf van de Switch waard geweest. Alle andere toekomstige games zijn bonus. :D

Ik had overigens hetzelfde met P4G op de Vita. O+
pi_184314361
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 08:27 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Voor mij is alleen Zelda al de aanschaf van de Switch waard geweest. Alle andere toekomstige games zijn bonus. :D

Ik had overigens hetzelfde met P4G op de Vita. O+
Ik heb hem ook gekocht tijdens de release :') _O-
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_184314433
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 08:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
Volgens mij ben ik de enige hier die Zelda nog steeds niet aangeraakt heeft :')
Ik heb MK en Smash als boosdoener :P Zelda ligt hier allang maar ja meer tijd om gamen waar vind ik het ;(
mag het weten
pi_184314570
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 08:27 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Voor mij is alleen Zelda al de aanschaf van de Switch waard geweest. Alle andere toekomstige games zijn bonus. :D

100% Zelda is met Bloodborne mijn favouriete game uit de huidige generatie.
pi_184315114
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 08:15 schreef Aurelius het volgende:

Trekt de Switch de endgame van Civ6 een beetje? Dus als je veel steden/units hebt? Dat was altijd een zwak punt van de mac-versie, en een van de redenen dat ik hem niet voor de iPad heb gehaald.
Tja, het gaat wat moeizaam, ik vind het niet storend, maar wat lang duurt zijn de zetten van de tegenstanders (wat niet gek is) en het laden als je weer wat wil bouwen. Dat laatste duurt toch echt wel een seconde of twee.
pi_184320001
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 08:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
Volgens mij ben ik de enige hier die Zelda nog steeds niet aangeraakt heeft :')
Nee hoor, ik houd niet van Zelda en speel het dus ook niet :D
pi_184320015
Morgen! Super Marioooooooooo!!

Dat is voor mij DE reden om de Switch te kopen. Wii U niet gehad door omstandigheden, dus dat komt wel goed uit :Y
pi_184320101
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:07 schreef GereDathan het volgende:
Morgen! Super Marioooooooooo!!

Dat is voor mij DE reden om de Switch te kopen. Wii U niet gehad door omstandigheden, dus dat komt wel goed uit :Y
Woohoo jihaa woohoohoohoo it's me mario _O_


*O*

Sowieso dr. Mario bij smash 8-) gebruik
Hem de hele tijd bij adventure mode. >:)
pi_184320331
Kon de verleiding niet weerstaan helaas, vanavond maar ophalen met Smash erbij.

Zal nooit veel tijd hebben om echt goed erin te worden, maar als ik iedereen op Twitch zie prutsen dan schat ik mezelf sowieso wel wat hoger in. Zal sowieso wel leuk worden iig.
pi_184320489
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:29 schreef Kerftminister het volgende:
Kon de verleiding niet weerstaan helaas, vanavond maar ophalen met Smash erbij.

Zal nooit veel tijd hebben om echt goed erin te worden, maar als ik iedereen op Twitch zie prutsen dan schat ik mezelf sowieso wel wat hoger in. Zal sowieso wel leuk worden iig.
welkom bij de club
  donderdag 10 januari 2019 @ 17:37:46 #157
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184322703
Allemaal nieuwe mensen *O* Welkom *O*
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_184322741
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:07 schreef GereDathan het volgende:
Morgen! Super Marioooooooooo!!

Dat is voor mij DE reden om de Switch te kopen. Wii U niet gehad door omstandigheden, dus dat komt wel goed uit :Y
Morgen waarschijnlijk ook Mario halen :Y :Y)
SOONY
pi_184323303
Smash heb ik al helemaal nog nooit aangeraakt _O-

Mario komt er natuurlijk wel, WiiU versie was ook geweldig _O_
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_184323305
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 17:39 schreef DKUp het volgende:

[..]

Morgen waarschijnlijk ook Mario halen :Y :Y)
Ik zit hem nu te spelen, heerlijk!! *O*
pi_184323454
Is er zo een Nintendo Direct?
  Forum Admin donderdag 10 januari 2019 @ 18:18:07 #162
35723 crew  GGMM
pi_184323483
Ik snap oprecht niet waarom New Mario Bros zo populair is.

Koop dan Donkey Kong
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Redactie Games donderdag 10 januari 2019 @ 18:19:14 #163
181272 crew  Noppie2000
pi_184323499
quote:
5s.gif Op donderdag 10 januari 2019 18:16 schreef Qunix het volgende:
Is er zo een Nintendo Direct?
Nee, waarom denk je dat?
pi_184323541
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 18:06 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Ik zit hem nu te spelen, heerlijk!! *O*
:Y)
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 18:18 schreef GGMM het volgende:
Ik snap oprecht niet waarom New Mario Bros zo populair is.

Koop dan Donkey Kong
Al gespeeld :P
SOONY
  Donald Duck held donderdag 10 januari 2019 @ 18:24:55 #165
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_184323595
Staat de New Super Luigi U uitbreiding op de cartridge zelf, of is dat een download?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_184323634
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 18:24 schreef __Saviour__ het volgende:
Staat de New Super Luigi U uitbreiding op de cartridge zelf, of is dat een download?
Cartridge
SOONY
pi_184323672
Rip nintendo direct 10 januari 2019 ;(
pi_184323785
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 18:19 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Nee, waarom denk je dat?
2e week van januari was er altijd een Direct...
pi_184323792
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 18:18 schreef GGMM het volgende:
Ik snap oprecht niet waarom New Mario Bros zo populair is.

Koop dan Donkey Kong
Ik heb Donkey Kong gespeeld tot nu, zoethoudertje voor tussendoor maar dat is het dan ook wel.
  Donald Duck held donderdag 10 januari 2019 @ 18:39:06 #170
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_184323879
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 18:26 schreef DKUp het volgende:

[..]

Cartridge
Mooi!
Deze staat ook zeker op het wenslijstje voor later, platform Mario is nooit een misser.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  Redactie Games donderdag 10 januari 2019 @ 18:43:51 #171
181272 crew  Noppie2000
pi_184323978
quote:
14s.gif Op donderdag 10 januari 2019 18:33 schreef Qunix het volgende:

[..]

2e week van januari was er altijd een Direct...
Behalve dan die twee januari's waar niks gebeurde ;)
pi_184324099
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 18:18 schreef GGMM het volgende:
Ik snap oprecht niet waarom New Mario Bros zo populair is.

Koop dan Donkey Kong
Die kunnen niet tippen aan de eerste 3 Donkey Kong Country games.
  donderdag 10 januari 2019 @ 18:51:28 #173
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184324105
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 18:18 schreef GGMM het volgende:
Ik snap oprecht niet waarom New Mario Bros zo populair is.

Koop dan Donkey Kong
Donkey is verreweg de beste 2D platformer op WiiU/Switch. Mario/Luigi U is echter een goede tweede.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_184324565
Final Fantasy X/X-2-remaster komt op 16 april naar Nintendo Switch en Xbox One
https://tweakers.net/nieu(...)tch-en-xbox-one.html
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 10 januari 2019 @ 19:20:30 #175
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184324597
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 19:18 schreef Aether het volgende:
Final Fantasy X/X-2-remaster komt op 16 april naar Nintendo Switch en Xbox One
https://tweakers.net/nieu(...)tch-en-xbox-one.html
FFXII op 30 april.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_184327197
Zojuist een switch gehaald maar nu lijkt de linker controler niks te doen. Heb het ook een tijdje in de oplader gezet, rechts vol links niet en er brandt ook niks.

Kan ik nog iets doen of moet ik terug de winkel met de controller?
pi_184327245
quote:
*O* vandaag binnen gekregen *O*
En toen ik wilde spelen was de Switch leeg... dochterlief had m leeg gespeeld..
Ik claim de Switch zondag })
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 10 januari 2019 @ 21:48:12 #178
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_184327440
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 21:36 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Zojuist een switch gehaald maar nu lijkt de linker controler niks te doen. Heb het ook een tijdje in de oplader gezet, rechts vol links niet en er brandt ook niks.

Kan ik nog iets doen of moet ik terug de winkel met de controller?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_184327555
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_184330299
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_184332885
quote:
14s.gif Op donderdag 10 januari 2019 18:51 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Donkey is verreweg de beste 2D platformer op WiiU/Switch. Mario/Luigi U is echter een goede tweede.
Echt niet :{w
  Redactie Games vrijdag 11 januari 2019 @ 10:20:53 #182
181272 crew  Noppie2000
pi_184334120
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 08:49 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Echt niet :{w
Daar staan geen leugens hoor.
  Forum Admin vrijdag 11 januari 2019 @ 10:42:34 #183
35723 crew  GGMM
pi_184334400
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 18:51 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Die kunnen niet tippen aan de eerste 3 Donkey Kong Country games.
Ja zeker wel.

(oké niet aan DKC2, maar hij is beter dan 1 en 3)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Redactie Games vrijdag 11 januari 2019 @ 10:58:26 #184
181272 crew  Noppie2000
pi_184334600
DKC 2 > Tropical Freeze > DKC 3 > Returns > DKC

Fight me.
  vrijdag 11 januari 2019 @ 11:07:18 #185
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_184334728
welke toffe games staan er eigenlijk op het programma voor 2019?
Van 2018 had ik dat nog aardig op de rit, maar ben nu een beetje het spoor bijster wat we nog kunnen verwachten ^^' ... Misschien heeft één van jullie een toffe lijst?
  Forum Admin vrijdag 11 januari 2019 @ 11:08:34 #186
35723 crew  GGMM
pi_184334744
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 11:07 schreef DjUntzUntz het volgende:
welke toffe games staan er eigenlijk op het programma voor 2019?
Van 2018 had ik dat nog aardig op de rit, maar ben nu een beetje het spoor bijster wat we nog kunnen verwachten ^^' ... Misschien heeft één van jullie een toffe lijst?
Deze werd hier laatst gepost:

Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin vrijdag 11 januari 2019 @ 11:08:49 #187
35723 crew  GGMM
pi_184334748
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 10:58 schreef Noppie2000 het volgende:
DKC 2 > Tropical Freeze > DKC 3 > Returns > DKC

Fight me.
Volledig mee eens. :o
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_184334826
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 10:58 schreef Noppie2000 het volgende:
DKC 2 > Tropical Freeze > DKC 3 > Returns > DKC

Fight me.
DKC 2 > DKC 3 > DKC 1 > DKC Tropical Freeze > DKC Returns

DKC Returns vond ik echt onspeelbaar op de Wii en kreeg ik pas plezier in op de 3DS.
DKC Tropical Freeze is echt wel een toffe game. Maar het haalt het net niet bij de eerste 3 DKC games. En op de een of andere manier vind ik de Kremlins toffere vijanden dan die Tiki Tokkie beesten.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_184335390
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 10:20 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Daar staan geen leugens hoor.
100% leugens.

DK is NOOIT beter dan SMB!

Zo, dat is eruit!
pi_184335846
New Super Mario Bros. U Deluxe ploft hier net op de deurmat. *O*
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_184336228
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 11:08 schreef GGMM het volgende:

[..]

Deze werd hier laatst gepost:

[ afbeelding ]
Final Fantasy X/X2 en Phoenix Wright genot _O_

De rest vind ik meh.
mag het weten
pi_184338280
Ultimate speelt wel heel anders dan Smash 4. Had ik niet verwacht. Wel erg positief. Die stick van de joycon is wel ff wennen ten opzichte van de Playstation, soms iets te gevoelig of juist niet gevoelig genoeg dan weer. Misschien puur gewenning.
pi_184338616
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 14:11 schreef Kerftminister het volgende:
Ultimate speelt wel heel anders dan Smash 4. Had ik niet verwacht. Wel erg positief. Die stick van de joycon is wel ff wennen ten opzichte van de Playstation, soms iets te gevoelig of juist niet gevoelig genoeg dan weer. Misschien puur gewenning.
ik raad het spelen met joycons af bij smash
  Forum Admin vrijdag 11 januari 2019 @ 14:28:46 #194
35723 crew  GGMM
pi_184338649
Smash spelen zonder Gamecube controller zou eigenlijk verboden moeten zijn.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_184338770
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 14:28 schreef GGMM het volgende:
Smash spelen zonder Gamecube controller zou eigenlijk verboden moeten zijn.
Iets anders werkt gewoon niet. Sowieso die joycons. Handheld wil het nog wel. Maar in tabletop setting of beide gecombineerd in een grip? Ben blij met mijn gamecube controller voor Smash en Mario Kart. En voor Zelda grijp ik wel naar een xbox one s controller met mayflash adapter :P
mag het weten
  vrijdag 11 januari 2019 @ 17:14:44 #196
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184342014
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 11:13 schreef CoExist het volgende:

[..]

DKC 2 > DKC 3 > DKC 1 > DKC Tropical Freeze > DKC Returns

DKC Returns vond ik echt onspeelbaar op de Wii en kreeg ik pas plezier in op de 3DS.
DKC Tropical Freeze is echt wel een toffe game. Maar het haalt het net niet bij de eerste 3 DKC games. En op de een of andere manier vind ik de Kremlins toffere vijanden dan die Tiki Tokkie beesten.
De DKC trilogie is eigenlijk baggerslecht.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Forum Admin vrijdag 11 januari 2019 @ 17:18:09 #197
35723 crew  GGMM
pi_184342065
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 17:14 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

De DKC trilogie is eigenlijk baggerslecht.
Jou neem ik vanaf nu niet meer serieus.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Donald Duck held vrijdag 11 januari 2019 @ 17:28:27 #198
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_184342215
De oude trilogie is tof. Speelt strakker ook, Returns en Tropical voelen wat meer zweverig aan. Maar absoluut vermakelijke spellen nog.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_184342414
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 14:28 schreef GGMM het volgende:
Smash spelen zonder Gamecube controller zou eigenlijk verboden moeten zijn.
nee man GameCube is echt slecht
pi_184342434
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 17:14 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

De DKC trilogie is eigenlijk baggerslecht.
:? Jouw bescheiden mening.

Ik vond het in 1994 echt een verademing op de SNES.
Was toen wel even klaar met de zoveelste Mario game.
DKC had prachtige graphics, een mooie soundtrack van David Wise en een goede moeilijkheidsgraad t.o.v. Mario titels.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')