Voor mij blijft dat Basket Case... ook al vergeten om op te stemmenquote:
Bier zuipen. Veel zinnige worden kwamen er vervolgens niet meer uit, dus daar hadden we ook geen woorden voor.quote:
Niet lullig bedoeld, maar ik kan me er iets bij voorstellenquote:Op zaterdag 29 december 2018 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vriendinlief vindt het ook leuk, maar vond het net iets té
Verrek inderdaad, die ontbreken.quote:Op zaterdag 29 december 2018 22:41 schreef Sfeermaker het volgende:
Volgend jaar Sum 41 eens in de top2000 stemmen
Ik weet dat ook niet, maar het gaat hier om een verschil in status - Africa en Piano Man zijn gedragen klassiekers, Leef is een lollig zuipnummmer. Ik dacht dat mensen dat onderscheid wel konden makenquote:Op zaterdag 29 december 2018 22:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
In het kort: je zingt samen liedjes en zuipt bier.
[..]
Ja, ik begrijp ook niet waarom juist Piano Man die aanhang heeft gekregen, maar het is gewoon zo.
We doen dat inderdaad al jaren. Ze weten niet beter.quote:Op zaterdag 29 december 2018 22:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat kan ik me niet anders herinneren bij jullie. en jullie jongste had iets met die apen in dat liedje..
Wat wil je als je Lennon heet!quote:Op zaterdag 29 december 2018 22:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Wij luisteren ook samen. En de kinderen moeten er ook aan geloven....
quote:Op zaterdag 29 december 2018 22:42 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind hier eerlijk gezegd niets aan. Maar geniet vooral verder.
Dat verwacht je van zuipende studenten?quote:Op zaterdag 29 december 2018 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet dat ook niet, maar het gaat hier om een verschil in status - Africa en Piano Man zijn gedragen klassiekers, Leef is een lollig zuipnummmer. Ik dacht dat mensen dat onderscheid wel konden maken
Marco Borsoto - Ik Leef niet meer voor jou en Rob de Nijs - Malle Babbe, ook dat kaliberquote:Op zaterdag 29 december 2018 22:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
In het kort: je zingt samen liedjes en zuipt bier.
[..]
Ja, ik begrijp ook niet waarom juist Piano Man die aanhang heeft gekregen, maar het is gewoon zo.
ja dat ene nummer dat die apen in de clip zaten....quote:Op zaterdag 29 december 2018 22:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We doen dat inderdaad al jaren. Ze weten niet beter.
Apen? Zegt me zo even niets.
In Too Deep en Fat Lip zijn wel klassiekers in het genrequote:Op zaterdag 29 december 2018 22:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Verrek inderdaad, die ontbreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |