Zullen we ruilen?quote:Op zaterdag 29 december 2018 22:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie niet de verkeerde partner
Hier luisteren we gewoon samen
klinkt als een spannende wandelingquote:Op zaterdag 29 december 2018 22:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mevrouw moet al de gehele dag de Top 2000 aanhoren, dit enge wandelingetje zonder was haar nog wel gegund.
Vriendinlief vindt het ook leuk, maar vond het net iets téquote:Op zaterdag 29 december 2018 22:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie niet de verkeerde partner
Hier luisteren we gewoon samen
Dat deed ik ook toen ik student was, maar toen noemden we dat niet zo.quote:
Studenten jargonquote:
hoe noemde je dat dan?quote:Op zaterdag 29 december 2018 22:40 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dat deed ik ook toen ik student was, maar toen noemden we dat niet zo.
In het kort: je zingt samen liedjes en zuipt bier.quote:
Ja, ik begrijp ook niet waarom juist Piano Man die aanhang heeft gekregen, maar het is gewoon zo.quote:Op zaterdag 29 december 2018 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat Leef dezelfde status heeft als Africa en Piano Man vind ik wel bizar. Overigens zou dan Dromen Zijn Bedrog en Het Is Een Nacht ook veel hoger moeten, en Jan Klaassen De Trompetter terug in de Lijst
dat kan ik me niet anders herinneren bij jullie. en jullie jongste had iets met die apen in dat liedje..quote:Op zaterdag 29 december 2018 22:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Wij luisteren ook samen. En de kinderen moeten er ook aan geloven....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |