1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | Friday December 28 Afternoon Session (1230) Fourth Round x3 Nathan Aspinall v Devon Petersen Benito van de Pas v Brendan Dolan Ryan Joyce v James Wade Evening Session (1900) Fourth Round x3 Ryan Searle v Michael Smith Jamie Lewis v Dave Chisnall Rob Cross v Luke Humphries Saturday December 29 Afternoon Session (1230) Quarter-Finals x2 Aspinall/Petersen v Van de Pas/Dolan J Lewis/Chisnall v G Anderson/Dobey Evening Session (1900) Quarter-Finals x2 Cross/Humphries v Searle/M Smith Van Gerwen/A Lewis v Joyce/Wade Sunday December 30 (1900) Semi-Finals Tuesday January 1 (2000) Final |
SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. -
Waarom vrouwen die hondslelijke schoenen zo leuk vinden zal ik nooit begrijpen.quote:
Eensquote:Op zaterdag 29 december 2018 20:43 schreef Coco. het volgende:
[..]
Waarom vrouwen die hondslelijke schoenen zo leuk vinden zal ik nooit begrijpen.
Je moet toch ietsquote:
quote:Op zaterdag 29 december 2018 20:43 schreef Coco. het volgende:
[..]
Lekker warm.quote:Op zaterdag 29 december 2018 20:43 schreef Coco. het volgende:
[..]
Kan je dit iets uitgebreider analyseren?quote:Op zaterdag 29 december 2018 20:44 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vind deze gasten matig gooien
Jij snapt er helemaal niks van Klaas.quote:Op zaterdag 29 december 2018 20:44 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vind deze gasten matig gooien
Ik heb uggs handschoenen. En het is net alsof ik mijn hand in een kut steek zo warm.quote:
tuurlijk kan ik ditquote:Op zaterdag 29 december 2018 20:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan je dit iets uitgebreider analyseren?
Stak je dat maar denk je dan..quote:Op zaterdag 29 december 2018 20:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb uggs handschoenen. En het is net alsof ik mijn hand in een kut steek zo warm.
Anderson?quote:Op zaterdag 29 december 2018 20:45 schreef El-Stinho het volgende:
Nu hebben we Aspinall, Jizzy en Humphries met een 100+ bull?
Gerrie ook volgens mijquote:Op zaterdag 29 december 2018 20:45 schreef El-Stinho het volgende:
quote:Op zaterdag 29 december 2018 20:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb uggs handschoenen. En het is net alsof ik mijn hand in een kut steek zo warm.
Maar hoe kan het dan dat Andy Fordham dit toernooi niet gaat winnen?quote:Op zaterdag 29 december 2018 20:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
tuurlijk kan ik dit
deze gasten hebben te weinig onderkin om te kunnen winnen
Daardoor heb je gewoon minder balans in het gooien van de pijltjes
Harvard
Ah, dan is het goed. Even de tel kwijt.quote:
Gerrie ook 130quote:Op zaterdag 29 december 2018 20:45 schreef El-Stinho het volgende:
Top 4045 is een deurtje verder allen.quote:Op zaterdag 29 december 2018 20:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ah, dan is het goed. Even de tel kwijt.
te weinig hamburgers gegetenquote:Op zaterdag 29 december 2018 20:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar hoe kan het dan dat Andy Fordham dit toernooi niet gaat winnen?
Keukenkampioen wenst de hulpdiensten veel succes.quote:Op zaterdag 29 december 2018 20:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Brienenoordbrug verwelkomt Smith!
Ik maak er even notitie vanquote:Op zaterdag 29 december 2018 20:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
te weinig hamburgers gegeten
quote:
Michael Smith heeft te weinig onderkin?quote:Op zaterdag 29 december 2018 20:46 schreef klaasweetalles het volgende:
deze gasten hebben te weinig onderkin om te kunnen winnen
Dolan is de loser zo blijktquote:Op zaterdag 29 december 2018 20:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ah, dan is het goed. Even de tel kwijt.
Moet wel een enorme debiel zijn geweestquote:Op zaterdag 29 december 2018 20:50 schreef franklop het volgende:
Wie heeft klaas naar dit topic gelokt?
Helaas altijd veel dagjesvolk aan einde van WKquote:Op zaterdag 29 december 2018 20:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Moet wel een enorme debiel zijn geweest
quote:Op zaterdag 29 december 2018 20:50 schreef klaasweetalles het volgende:
Deze gasten gaan niet winnen
ik zie teveel instabiliteit
Pijltjes gooien is niet moeilijk
Het gaat erom wat er tussen je oren gebeurd
dat mag jij vindenquote:Op zaterdag 29 december 2018 20:41 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind roland echt een teringdebiel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankquote:
Sorry.. niemand opende een nieuw topiquequote:Op zaterdag 29 december 2018 20:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dank
Grapjokerts die het nummer van de TT veranderenVolgende keer een maanban
Hij heeft in die zin geluk dat Gerwin zijn niveau niet haalde (en alsnog alle kansen had om hem over de streep te trekken)quote:Op zaterdag 29 december 2018 20:07 schreef Grifte het volgende:
Aspinall had toch niet bijzonder geluk man. Heeft zelf Prijs en de altijd sympathieke Kyle Anderson eruit gesmeten.
naar de maanquote:Op zaterdag 29 december 2018 20:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dank
maand??quote:Op zaterdag 29 december 2018 20:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dank
Ben de tel kwijtquote:
Jammer dat hij niet meer bij DrankA.nl zit. Ik heb nog wat nodig voor oud&nieuwquote:Op zaterdag 29 december 2018 20:58 schreef borisz het volgende:
https://www.huurpontons.nl/
Iemand nog een tijdelijke brug nodig?
Vraag naar Roland voor korting.
Tijdje geen eb en vloed?quote:Op zaterdag 29 december 2018 20:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dank
Je gaat toch niet een leven hebben ouwe reusquote:Op zaterdag 29 december 2018 20:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet meer bij DrankA.nl zit. Ik heb nog wat nodig voor oud&nieuw
Er is dan geen darten he vriend. Moet wat voorraad hebben om een dag over te leven, zittend in een hoekje.quote:Op zaterdag 29 december 2018 20:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je gaat toch niet een leven hebben ouwe reus
Humphries is een achternaam voor een negerquote:Op zaterdag 29 december 2018 20:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Humphries zit op dartsen hoor
Gelijk nieuwjaarsdag knallen, dat is wel lekker hoorquote:Op zaterdag 29 december 2018 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er is dan geen darten he vriend. Moet wat voorraad hebben om een dag over te leven, zittend in een hoekje.
Waarom ben jij zoquote:Op zaterdag 29 december 2018 21:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Humphries is een achternaam voor een neger
waarom is deze man blank
MvG gaat na sesamstraat alvast naar bed met oordoppen in en gehoorbeschermers erop.quote:Op zaterdag 29 december 2018 21:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelijk nieuwjaarsdag knallen, dat is wel lekker hoor
Als hij de finale haaltquote:Op zaterdag 29 december 2018 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
MvG gaat na sesamstraat alvast naar bed met oordoppen in en gehoorbeschermers erop.
Eerst maar voorbij Gerrie komenquote:Op zaterdag 29 december 2018 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
MvG gaat na sesamstraat alvast naar bed met oordoppen in en gehoorbeschermers erop.
zo wat?quote:
quote:
Geen vertrouwen hebben in Mighty Mikequote:Op zaterdag 29 december 2018 21:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eerst maar voorbij Gerrie komen
Posts zijn ook al snel niet meer actueelquote:
Dat is sowieso het probleem met live topics.quote:Op zaterdag 29 december 2018 21:03 schreef Szura het volgende:
[..]
Posts zijn ook al snel niet meer actueel
Je spelt z'n naam dan ook verkeerd. Het is 'De Humper'.quote:Op zaterdag 29 december 2018 21:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Humphries is een achternaam voor een neger
waarom is deze man blank
We kunnen posten wat we willen. GENIETEN IS ONS LEVEN BAVARIA.quote:Op zaterdag 29 december 2018 21:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat is sowieso het probleem met live topics.
Shout out naar JR-stijl. Ggggenniiieeetteeee.quote:Op zaterdag 29 december 2018 21:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
We kunnen posten wat we willen. GENIETEN IS ONS LEVEN BAVARIA.
Ik vind dat DRT collectief excuses aan moet bieden voor het beledigen van Smiss. Genotsspeler man.quote:
Jij neemt een loopje met mijn postquote:Op zaterdag 29 december 2018 21:07 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Mooier: met dit tempo zijn de legs niet bij te benen
5-4 5-4, 5-3 en 5-0quote:Op zaterdag 29 december 2018 21:06 schreef Tagliano het volgende:
Dit wordt weer een kort avondje
Vorig jaar waren die kwartfinales ook al schijt of herinner ik me dat verkeerd
Astenblief niet zegquote:Op zaterdag 29 december 2018 21:07 schreef Anneloos het volgende:
Dat gaat een mooie beanlevering worden straks
Bedankt maat,komt goedquote:Op zaterdag 29 december 2018 21:08 schreef Grifte het volgende:
[..]
Lekker man, ga ik morgenavond ook maken. Eet smakelijk
Ik herinnerde me dat aardig verkeerd jaquote:
of flodderquote:Op zaterdag 29 december 2018 21:07 schreef Anneloos het volgende:
Dat gaat een mooie beanlevering worden straks
Och woon je ook in Rotterdam?quote:Op zaterdag 29 december 2018 21:09 schreef franklop het volgende:
Aantal bomaanslagen hier achter elkaar.
Kut vuurwerk.
Niet heel gek ver ervandaanquote:
5-0, 15-0quote:Op zaterdag 29 december 2018 21:09 schreef Caland het volgende:
Van Gerwen - Joyce gaat gewoon zielig worden
Als viesdikke vrouw, mag ik mij hier niet over uit spreken.quote:Op zaterdag 29 december 2018 21:10 schreef Smoofie het volgende:
Anneloos, wat vind jij van al die dikke darters als vrouw?
quote:Op zaterdag 29 december 2018 21:11 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Als viesdikke vrouw, mag ik mij hier niet over uit spreken.
Maandagnacht weer kijken hoe anderen voor 100'en of 1000'en euro's aan geld verspillen, met een glas en een fles champagne in de hand.quote:
Zou kunnenquote:Op zaterdag 29 december 2018 21:13 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zingen ze niet Loek, Loek, Loek?
Anders krijg je dit:quote:Op zaterdag 29 december 2018 21:13 schreef skysherrif het volgende:
Waar ik ben wordt er helaas wel bizar veel afgestoken. Blijf er ver vandaan.
Kom daar inderdaad niet vaak.quote:Op zaterdag 29 december 2018 21:13 schreef skysherrif het volgende:
Waar ik ben wordt er helaas wel bizar veel afgestoken. Blijf er ver vandaan.
Ik hoop dat ze hun afsteekhand verliezen /Yannickquote:Op zaterdag 29 december 2018 21:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Maandagnacht weer kijken hoe anderen voor 100'en of 1000'en euro's aan geld verspillen, met een glas en een fles champagne in de hand.
That’s a firstquote:Op zaterdag 29 december 2018 21:14 schreef Coco. het volgende:
In Eindhoven knalt het ook.
Maar ik klaag niet als een zure ouwe sloot.
Lekker voor mquote:Op zaterdag 29 december 2018 21:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Anders krijg je dit:
Vuurwerk gaat af in hand van 14-jarige jongen
AD.nl
Snap niet waarom je het risico zou willen nemenquote:Op zaterdag 29 december 2018 21:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Anders krijg je dit:
Vuurwerk gaat af in hand van 14-jarige jongen
AD.nl
Dacht dat luckass al onderweg was.quote:Op zaterdag 29 december 2018 21:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hulpdiensten rukken andermaal uit naar Brienenoordbrug. Dit maal voor Cool Hand Luke
Ik kijk met een glas bier wel hoe de rest het afsteekt aan de overkant van de straat.quote:Op zaterdag 29 december 2018 21:15 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Maak jij je dan ook uit de voeten?
Ik heb al jip en janneke champagne gehaald. Weet niet wat de plannen gaan brengenquote:Op zaterdag 29 december 2018 21:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik kijk met een glas bier wel hoe de rest het afsteekt aan de overkant van de straat.
Niet erg wild zo te lezenquote:Op zaterdag 29 december 2018 21:16 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik heb al jip en janneke champagne gehaald. Weet niet wat de plannen gaan brengen
Ja.. wilde naar zwolle, maar ik werk tot 6 en dan moet ik eerst nog naar huis en dan rijden er geen treinen meer. Met vrienden als enige single hangen.. is nou ook niet chill.. soo ik zie het welquote:
Houdt niet van dagjesvolk.quote:Op zaterdag 29 december 2018 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom zit Stijn daar ipv hier
Teveel dagjesmensen hierquote:Op zaterdag 29 december 2018 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom zit Stijn daar ipv hier
Afgewogen tegen de altijd bizar hoge verwachtingen is NYE vaak een sof tbhquote:Op zaterdag 29 december 2018 21:18 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja.. wilde naar zwolle, maar ik werk tot 6 en dan moet ik eerst nog naar huis en dan rijden er geen treinen meer. Met vrienden als enige single hangen.. is nou ook niet chill.. soo ik zie het wel
dan ben je hier op de goede plekquote:Op zaterdag 29 december 2018 21:09 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Die ken ik allemaal al uit mijn hoofd
Een sof?quote:Op zaterdag 29 december 2018 21:20 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Afgewogen tegen de altijd bizar hoge verwachtingen is NYE vaak een sof tbh
Wss is KP ook daarquote:Op zaterdag 29 december 2018 21:21 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Maar daar is Stijn zelf een dagmensje
Meer milfs daar.quote:
Naja heb het de afgelopen 2 jaar anders gedaan door eens naar vrienden in hoofdstad te gaan. Beviel me beter dan me zoals vanouds in het dorp op oudjaarsdag al lam te zuipen en savonds geen druppel meer waard te zijnquote:Op zaterdag 29 december 2018 21:20 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Afgewogen tegen de altijd bizar hoge verwachtingen is NYE vaak een sof tbh
Mijne zijn altijd wel leuk. Meestal met familie.. vroeger altijd op pad, beetje vuurwerkjes afsteken. Gewoon niet in de partymood ofzo, masturbeer me wel het nieuwe jaar in ajuquote:
Jaquote:Op zaterdag 29 december 2018 21:23 schreef franklop het volgende:
Zeg het maar jongens en meisjes. Joyce meer dan 4 legs of niet?
Jawel joh.quote:Op zaterdag 29 december 2018 21:23 schreef franklop het volgende:
Grotendeels eens hoor, maar vierde vorig jaar zelf NYE in Amsterdam en oh boy...quote:Op zaterdag 29 december 2018 21:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Naja heb het de afgelopen 2 jaar anders gedaan door eens naar vrienden in hoofdstad te gaan. Beviel me beter dan me zoals vanouds in het dorp op oudjaarsdag al lam te zuipen en savonds geen druppel meer waard te zijn
Dit jaar ook werken op oudjaarsdag en toch misschien maar weer naar AMS.
Beide houden ze heel erg van lijstjes en cijfertjes. Dat hoort bij een bepaalde aandoening.quote:Op zaterdag 29 december 2018 21:22 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Mensen die de top2000 volgen![]()
![]()
![]()
@Mexi
@Stinho
jaquote:Op zaterdag 29 december 2018 21:23 schreef franklop het volgende:
Welkom.quote:Op zaterdag 29 december 2018 21:24 schreef El-Stinho het volgende:
Kijk onze volksmenner eens opvrolijken als hij het over een Nederlander kan hebben.
Had wel een thuisfeestje daar met grote groep. Kostelijk vermaakt welquote:Op zaterdag 29 december 2018 21:24 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Grotendeels eens hoor, maar vierde vorig jaar zelf NYE in Amsterdam en oh boy...
Aju (even onder ons: met of zonder paraplu?)quote:Op zaterdag 29 december 2018 21:23 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Mijne zijn altijd wel leuk. Meestal met familie.. vroeger altijd op pad, beetje vuurwerkjes afsteken. Gewoon niet in de partymood ofzo, masturbeer me wel het nieuwe jaar in aju
Ah ja. NYE Huisfeesten >>>> NYE uitgaansfeestquote:Op zaterdag 29 december 2018 21:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Had wel een thuisfeestje daar met grote groep. Kostelijk vermaakt wel
Je geniet?quote:Op zaterdag 29 december 2018 21:26 schreef Tagliano het volgende:
Ik zou iedereen in dit topic de HJ Enkel aan willen raden
Natte bedoeling.quote:Op zaterdag 29 december 2018 21:25 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Aju (even onder ons: met of zonder paraplu?)
Ik ga eens kijken of ik uberhaupt nog bier in huis hebquote:Op zaterdag 29 december 2018 21:26 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb haast teveelquote:Op zaterdag 29 december 2018 21:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken of ik uberhaupt nog bier in huis heb
Die hertog kan biertjes maken, da is nie mee normaa.quote:Op zaterdag 29 december 2018 21:26 schreef Tagliano het volgende:
Ik krijg iedere keer bier uit Limburg mee als ik daar geweest ben.quote:
Eensquote:Op zaterdag 29 december 2018 21:27 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die hertog kan biertjes maken, da is nie mee normaa.
Lokale?quote:Op zaterdag 29 december 2018 21:27 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik krijg iedere keer bier uit Limburg mee als ik daar geweest ben.
Ahhghgh das toch genietejho heujquote:Op zaterdag 29 december 2018 21:27 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die hertog kan biertjes maken, da is nie mee normaa.
Dolle boel zou dat wordenquote:Op zaterdag 29 december 2018 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oud en Nieuw bij Tagliano allen!
Worstenfeest.quote:Op zaterdag 29 december 2018 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom zou je jezelf dat aandoen?quote:Op zaterdag 29 december 2018 21:30 schreef franklop het volgende:
na 13 januari heb ik 2 maanden drooglegging qua alcohol trouwens
Dan wordt er geneukt ook.quote:Op zaterdag 29 december 2018 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
12 januari doen we nog een biermeet in Utrecht, dus dat lijkt mij een mooi momentquote:Op zaterdag 29 december 2018 21:30 schreef franklop het volgende:
na 13 januari heb ik 2 maanden drooglegging qua alcohol trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |