Idd, met vrienden uit eten en dan tussen de parkeerplaats en het restaurant al dit gezeik en in het restaurant mag hij geen oogcontact maken met de serveerster? WTF?!quote:Op maandag 31 december 2018 10:56 schreef geppie het volgende:
Ik had die Larissa met gierende banden naar de luchthaven gebracht als ik Colt was. Wat een debiel wijf
Lmao. Je gaat er nog wel achterkomen dat je 110% mis zitquote:Op maandag 31 december 2018 11:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
, Colt, flirten
Zij weten ook echt wel dat Colt niet een of andere player is die met iedere serveerster flirt.
Laat ik het zo stellen: dat niemand zijn zogenaamde geflirt serieus neemt, Colt is een saaie sukkel en geen player.quote:Op maandag 31 december 2018 13:33 schreef RipCity het volgende:
[..]
Lmao. Je gaat er nog wel achterkomen dat je 110% mis zit
Echt helemaal niks aan. Kan me ook niet voorstellen dat er iemand met hem flirt. Maar die Larissa moet hij lozen. Wat een idoot wijf.quote:Op maandag 31 december 2018 13:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen: dat niemand zijn zogenaamde geflirt serieus neemt, Colt is een saaie sukkel en geen player.
Mocht ie willen.
die Colty mag in zijn dikke zwetigere handjes wrijven met zo'n geile latina als Larissaquote:Op maandag 31 december 2018 10:56 schreef geppie het volgende:
Ik had die Larissa met gierende banden naar de luchthaven gebracht als ik Colt was. Wat een debiel wijf
Echt niet. Hij wordt gebruikt tot ze haar verblijfsvergunning heeft en dan is ze pleite.quote:Op maandag 31 december 2018 14:21 schreef 20100 het volgende:
[..]
die Colty mag in zijn dikke zwetigere handjes wrijven met zo'n geile latina als Larissa
Dat zal best, maar Larissa deugt niet en maakt misbruik van hem.quote:Op maandag 31 december 2018 15:48 schreef Roces18 het volgende:
Colt is een moederskindje met een contactstoornis
Hij maakt misbruik van haar en zij van hem. Ik gun het hen van beide. Twee idioten.quote:Op maandag 31 december 2018 16:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zal best, maar Larissa deugt niet en maakt misbruik van hem.
Daar ben ik het mee eens.quote:Op maandag 31 december 2018 19:02 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hij maakt misbruik van haar en zij van hem. Ik gun het hen van beide. Twee idioten.
Enige normale stel zijn die colombianen
En voor haar twee kids zorgen, de bofkontquote:Op maandag 31 december 2018 14:21 schreef 20100 het volgende:
[..]
die Colty mag in zijn dikke zwetigere handjes wrijven met zo'n geile latina als Larissa
Ik en jessie wonen in dezelfde stadquote:Op maandag 31 december 2018 14:07 schreef Lavenderr het volgende:
En die Jesse. Je schaamt je kapot dat hij uit Nederland komt.
Het was dezelfde serveerster, dit keer zonder bril.quote:Op maandag 31 december 2018 11:41 schreef Leandra het volgende:
Idd, met vrienden uit eten en dan tussen de parkeerplaats en het restaurant al dit gezeik en in het restaurant mag hij geen oogcontact maken met de serveerster? WTF?!
Helemaal hilarisch dat zij claimt dat hij vorige keer met de serveerster liep de flirten, Colt, flirten
Juridisch klopt dat helemaal niet.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 04:04 schreef Za het volgende:
Steven wil de baby meenemen en Olga heeft daar als niet American citizen zijnde niets over te zeggen, het is namelijk zijn zoon.
"My son, an American citizen" x 300
Heeft die spook ook nog kinderen?quote:Op dinsdag 1 januari 2019 01:03 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En voor haar twee kids zorgen, de bofkont
quote:Op dinsdag 1 januari 2019 21:49 schreef Leandra het volgende:
Wat bezielt zo'n Amerikaanse om naar Algerije te gaan omdat ze zogenaamd zielsveel houdt van iemand waarmee ze geen 3 woorden kan wisselen zonder Google translate en die al flipt van het kruisje aan haar ketting.
Wel grappig dat je als Amerikaanse een visum nodig hebt voor Algerije en dat je een uitnodiging van een inwoner moet hebben om dat visum te krijgen
Koet haf hit mie in de ei.quote:Op zaterdag 29 december 2018 20:48 schreef bloempjuh het volgende:
Jesse is een eikel, met z'n "Sjie troe a sjoe et mie, wat is nekst, a gless?"...
quote:
Helemaal getraumatiseerd, arme schat. En dat heeft in het leger gezetenquote:
tot ze haar green card heeft kan hij ze wel krikkenquote:Op maandag 31 december 2018 15:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt niet. Hij wordt gebruikt tot ze haar verblijfsvergunning heeft en dan is ze pleite.
Ik hoop het voor hem.quote:Op woensdag 2 januari 2019 11:26 schreef 20100 het volgende:
[..]
tot ze haar green card heeft kan hij ze wel krikken
Larissa heeft toch geen kinderen?quote:Op dinsdag 1 januari 2019 01:03 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En voor haar twee kids zorgen, de bofkont
Jawel, 2. Alleen geen voogdij.quote:Op woensdag 2 januari 2019 21:55 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Larissa heeft toch geen kinderen?
Ze heeft al 3 kids in het buitenland die ze heeft moeten afstaan. Eentje ervan is nog wel betrokken bij haar familie. Andere 2 niet meer.quote:Op woensdag 2 januari 2019 21:55 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Jawel, 2 of 3.quote:Op woensdag 2 januari 2019 21:55 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ja ik las het al. Onverantwoord typje dat afgeeft op haar lover dat die zo dom is maar zelf valt de appel ook niet ver van de boom.quote:
Ze wou zelf zo graag een kind.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:12 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja ik las het al. Onverantwoord typje dat afgeeft op haar lover dat die zo dom is maar zelf valt de appel ook niet ver van de boom.
ongelooflijk ja, alsof het niks isquote:Op vrijdag 4 januari 2019 20:45 schreef Leandra het volgende:
Ik vind het wel raar hoor, dat die Amerikaanse post-puber denkt dat hij zijn kind zo even uit Rusland bij moeders weg kan halen omdat hij de Amerikaanse nationaliteit voor dat kind geregeld heeft.
Ja, want gut, anders moet hij die baby ook zo missen....
ja, dat heb ik dus gemistquote:Op vrijdag 4 januari 2019 21:04 schreef Leandra het volgende:
Ik weet het niet hoor, zo'n dramalama die stelt dat je NU naar huis moet komen als zij vindt dat je naar huis moet komen, en nog een keer zegt dat ze gek is nadat ze je gevraagd heeft of je nog met jaar wilt trouwen.
Nou valt die op zich verder wel mee, maar dat totaal achterlijke gedoe van vorige week toen hij met een vriend wat zat te drinken en per direct naar huis moest komen omdat zij.... ehm, alleen was? daar kan ik echt helemaal niets mee.
nou dat dus, en ze is ook erg jaloers toch? mede door eerdere relaties?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 21:09 schreef Leandra het volgende:
Ja, als je het drama van vorige week gemist hebt dan was dit allemaal heel evenwichtig
Dat stel wat nu trouwt snap ik ook niet, wat moet je als 31-jarige vrouw met een knul van 20?
Die zit toch in een totaal andere belevingswereld?
Ja, volgens mij wel.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 21:11 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
nou dat dus, en ze is ook erg jaloers toch? mede door eerdere relaties?
sowieso, maar heel die opstelling van larissa kloot van kantquote:Op vrijdag 4 januari 2019 21:16 schreef Leandra het volgende:
Lijkt me verstandig als moeder en Larissa niet in hetzelfde huis blijven wonen.
Ongeacht wie Colt krijgt
Nee idd, dat is er zo een die vertrekt zodra haar verblijfsvergunning definitief is en waar je dan jaren alimentatie voor mag gaan betalen.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 21:17 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
sowieso, maar heel die opstelling van larissa kloot van kant
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 21:26 schreef Leandra het volgende:
Oh gut, mevrouw had in Indonesië een heel team aan kappers en visagisten.... tuurlijk.
En geen ex-vrouw, want dat hij alimentatie moet betalen vindt ze ook maar vervelend....quote:Op vrijdag 4 januari 2019 21:29 schreef JaneDoe het volgende:
[..]![]()
had eric maar geen kinderen.. oh wacht
ze zei eerder dat dat in indonesië niet gebruikelijk is, maar weet niet of ik dat moet gelovenquote:Op vrijdag 4 januari 2019 21:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
En geen ex-vrouw, want dat hij alimentatie moet betalen vindt ze ook maar vervelend....
Waarom krijgt ze zelf geen alimentatie trouwens?
Nou, ik verwacht dat het nogal meevalt met die gefortuneerde familie, als er niemand van haar familie naar de bruiloft komt.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 21:32 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ze zei eerder dat dat in indonesië niet gebruikelijk is, maar weet niet of ik dat moet geloven
dat ze uit een gefortuneerde familie komt zal ook wel schelen
naar indonesische maatstaven gefortuneerdquote:Op vrijdag 4 januari 2019 21:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik verwacht dat het nogal meevalt met die gefortuneerde familie, als er niemand van haar familie naar de bruiloft komt.
Enne... ze kan zoveel zeggen: http://www.wijayaco.com/l(...)support-in-indonesia
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 21:31 schreef JaneDoe het volgende:
asuelu moet een pik van goud hebben, want ik kan verder niks aantrekkelijks aan hem ontdekken
het is net een reuzenkind
ze lijkt wel jaloersquote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:22 schreef Leandra het volgende:
Wat zit die zus drama te maken trouwens, zij is niet zwanger.
tja, sneuquote:
Achteraf wel natuurlijk, maar is nu de derde keer dat zij bedrogen wordt en dat is wel matigquote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:28 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
tja, sneu
de manier hoe ze haar beste vriendin afblafte toen die wat kanttekeningen plaatste...die had dus gewoon gelijk
daarom juist, wees dan zelf ook wat kritischerquote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Achteraf wel natuurlijk, maar is nu de derde keer dat zij bedrogen wordt en dat is wel matig
Zielig.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Achteraf wel natuurlijk, maar is nu de derde keer dat zij bedrogen wordt en dat is wel matig
En nu moet ze 10 jaar garant staan voor hemquote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:32 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
daarom juist, wees dan zelf ook wat kritischer
ze negeerde al de waarschuwingen
Het boeit hem verder niet of hij haar verdriet doet. Hij is binnen en gaat lekker aan de boemel met elke vrouw waar hij zin in heeft. Schaamteloos en nul respect.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:32 schreef Leandra het volgende:
Man man man, hij kan niet eens even zijn fatsoen houden, maar maakt direct na zijn trouwerij een Tinder-account aan.
Ik schrik ervan hoe lomp hij verkondigt het liefst de baby van zijn moeder te scheiden, maar ik moet zeggen dat ik het ook wel mooi vind om te zien hoe belangrijk hij zijn zoon vindt.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 21:42 schreef Leandra het volgende:
Oh, hij beseft toch dat hij niet zomaar zijn babyzoon bij zijn moeder kan weghalen.... nou, applaus.
Ik denk dat hier de regie heeft ingegrepen.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 21:44 schreef JaneDoe het volgende:
ik ga onze zoon meenemen, ik heb gelogen over de visumaanvraag, nou vooruit je mag onze zoon bij je houden, om het allemaal een beetje goed te maken: hier een ring
Eerder andersom: ze hebben vast gedramatiseerd wat hij zei over het kind mee naar Amerika nemen.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:09 schreef Za het volgende:
[..]
Ik denk dat hier de regie heeft ingegrepen.
Dan volgt hij blijkbaar een compleet script, want het woord "ons" heb ik hem nog nooit horen bezigen.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:10 schreef Claudia_x het volgende:
Eerder andersom: ze hebben vast gedramatiseerd wat hij zei over het kind mee naar Amerika nemen.
Het verhaal dat TLC wil vertellen is duidelijk dat hij het kind mee naar Amerika wil nemen. Aflevering na aflevering gaat het hierover en dan ineens horen we heel even dat hij natuurlijk niet de baby van de moeder wil scheiden. Ik geloof er niks van dat dit uit de lucht komt vallen.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:15 schreef Za het volgende:
[..]
Dan volgt hij blijkbaar een compleet script, want het woord "ons" heb ik hem nog nooit horen bezigen.
Hij heeft het altijd over "MY son".
Olga deed nog nooit terzake in deze reeks.
Dacht precies hetzelfde dinsdag.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:13 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het trouwens altijd zo suf als in de show twee vrienden in het Engels en niet in hun moedertaal met elkaar praten. Dat was laatst bij Jesse het geval en nu ook weer bij Olga. Daardoor merk je goed dat er op z'n minst het een en ander in scene wordt gezet.
Degene die jaloers, onzeker en afhankelijk is, is Jonathan, het emotionele wrak met psychopatische trekken.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:23 schreef Claudia_x het volgende:
Waar ik wel van overtuigd ben:
- Fernanda is jaloers, onzeker en afhankelijk.
Jaloezie is een onaangenaam trekje van menig Zuid-Amerikaanse vrouw. Je ziet dat ook bij Larissa, het opdirken en constant zoeken naar aandacht en bevestiging. Misschien is het niet zozeer een trekje van de Zuid-Amerikaanse vrouw maar van de trophy wife. Jonathan heeft nota bene een stel tieten gekocht voor zijn pronkexemplaar. Ze heeft zich gemodelleerd naar de ideale vrouw, met het gezicht van een engel en het lichaam van een stoeipoes. Hij heeft nog niet door dat zij hem niet alleen zijn centen kost, maar ook zijn vrijheid, eigen wil en alles wat neigt naar een leven waar zij geen deel van uitmaakt. Heel beklemmend.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 02:14 schreef Za het volgende:
[..]
Degene die jaloers, onzeker en afhankelijk is, is Jonathan, het emotionele wrak met psychopatische trekken.
Hij probeert al vanaf dag 1 Fernanda te breken; het bewust laten slingeren van lingerie, tegen een andere vrouw kronkelen, zeggen dat zijn moeder en zijn zus haar zullen afkeuren, haar oproepen negeren.
Dit alles om een reactie te ontlokken bij de zelfverzekerde Fernanda, het vervolgens proberen zo te draaien dat zij overdreven reageert, de indruk te wekken dat de dames zich om hem verdringen en zij niet veel voorstelt. Zij nog maar 19 raakt er verward en emotioneel van, legt het bij, maar hij zal de grenzen blijven opzoeken net zo lang tot haar verzet gebroken is en eigenwaarde verloren.
Ik hoop niet dat het hem gaat lukken, zij is redelijk sterk en hij een wrak, dus wie weet haakt ze tijdig af.
We hebben het hier niet over menig Zuid Amerikaanse vrouw.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:21 schreef Claudia_x het volgende:
Jaloezie is een onaangenaam trekje van menig Zuid-Amerikaanse vrouw. Je ziet dat ook bij Larissa
Het is precies andersom, hij wil haar alles afnemen, haar eigenwaarde, haar trots, haar weerstand, haar eigen wil en haar vrijheid.quote:Hij heeft nog niet door dat zij hem niet alleen zijn centen kost, maar ook zijn vrijheid, eigen wil en alles wat neigt naar een leven waar zij geen deel van uitmaakt. Heel beklemmend.
Als mijn lief me een berichtje stuurt dat ik meteen thuis moet komen omdat hij gezelschap nodig heeft, dan heeft hij geluk als ik dat binnen een dagdeel zie. Ik ga zeker niet op stel en sprong naar huis als ik het zie terwijl ik met iemand iets aan het drinken ben, tenzij er sprake is van medische noodzaak. Van dat claimgedrag van Fernanda krijg ik het benauwd. Jij vindt het normaal om zo met je geliefde om te gaan?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 14:14 schreef Za het volgende:
Het is precies andersom, hij wil haar alles afnemen, haar eigenwaarde, haar trots, haar weerstand, haar eigen wil en haar vrijheid.
Kijken we wel naar hetzelfde programma?
Hij had een afspraak met Fernanda, 45 minuten na de afgesproken tijd was hij nog niet thuis en belde ze hem, hij negeerde deze oproep en de twee oproepen erna ook.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 17:43 schreef Claudia_x het volgende:
Als mijn lief me een berichtje stuurt dat ik meteen thuis moet komen omdat hij gezelschap nodig heeft, dan heeft hij geluk als ik dat binnen een dagdeel zie. Ik ga zeker niet op stel en sprong naar huis als ik het zie terwijl ik met iemand iets aan het drinken ben, tenzij er sprake is van medische noodzaak. Van dat claimgedrag van Fernanda krijg ik het benauwd. Jij vindt het normaal om zo met je geliefde om te gaan?
Ze claimt hem heel erg. Ziekelijk, dat controleren.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:38 schreef Za het volgende:
[..]
Hij had een afspraak met Fernanda, 45 minuten na de afgesproken tijd was hij nog niet thuis en belde ze hem, hij negeerde deze oproep en de twee oproepen erna ook.
Ik zie geen claim gedrag sorry.
Welk controleren?quote:Op zondag 6 januari 2019 14:21 schreef Lavenderr het volgende:
Ze claimt hem heel erg. Ziekelijk, dat controleren.
wat ziet kalani in hem eigenlijkquote:Op vrijdag 4 januari 2019 21:31 schreef JaneDoe het volgende:
asuelu moet een pik van goud hebben, want ik kan verder niks aantrekkelijks aan hem ontdekken
het is net een reuzenkind
twitter:JohnYates327 twitterde op maandag 07-01-2019 om 04:03:37What. Just. Happened? #90DayFiance https://t.co/TIePMxHPEP reageer retweet
die asuelu is echt niet goed hoorquote:Op maandag 7 januari 2019 07:06 schreef RipCity het volgende:
Volgende week helemaal genieten van deel2 van de tell all
Einde was wel hilarisch.twitter:JohnYates327 twitterde op maandag 07-01-2019 om 04:03:37What. Just. Happened? #90DayFiance https://t.co/TIePMxHPEP reageer retweet
En hoe kan je nou 2x per ongeluk zwanger worden zo kort achter elkaar? Daar ben je toch zelf bij? Ik kan dat echt niet aan haha..quote:
Zij kon geen anticonceptie want borstvoeding en hij vind condooms voor mietjes.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 12:47 schreef Smash-it het volgende:
[..]
En hoe kan je nou 2x per ongeluk zwanger worden zo kort achter elkaar? Daar ben je toch zelf bij? Ik kan dat echt niet aan haha..
tis nou niet bepaald dat ze het hem lastig heeft gemaaktquote:Op dinsdag 8 januari 2019 17:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij flikt het toch maar om haar weer zwanger te maken. Daarin is hij wel doortrapt.
Omdat hij dat niet wilde toch? Of heb ik dat verkeerd begrepen?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:41 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
tis nou niet bepaald dat ze het hem lastig heeft gemaakt
ze gebruiken geen anti conceptie
ze gebruiken beiden niksquote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Omdat hij dat niet wilde toch? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
juistquote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Onverantwoordelijk en oerstom dus.
Ik begrijp er echt geen bal van. Ze ergert zich (terecht) kapot aan hem maar ze duikt wel steeds met hem de koffer in. Waarom? Onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:48 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
juist
zij doet zich voor als de verantwoordelijke van de twee, maar is nu voor de tweede keer binnen twee jaar ongepland zwanger
she's dicknotizedquote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik begrijp er echt geen bal van. Ze ergert zich (terecht) kapot aan hem maar ze duikt wel steeds met hem de koffer in. Waarom? Onbegrijpelijk.
Asuleu is verstandelijk beperkt.quote:
Maar zij opent toch haar benen?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 17:09 schreef Lavenderr het volgende:
Hij flikt het toch maar om haar weer zwanger te maken. Daarin is hij wel doortrapt.
Ik heb er niet zo'n moeite mee.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:22 schreef Claudia_x het volgende:
Het is heel moeilijk om te bepalen of hij verstandelijk beperkt is.
Heb je het filmpje bekeken een paar posts terug?quote:Misschien is het wel zo. Zijn beheersing van het Engels is erg beperkt en de cultuurkloof is groot. Daardoor lijkt iemand al gauw een beperkt intellect te hebben.
Nee, want dat stond in een posting over de tell-all en die heb ik nog niet gezien. Ik vermijd spoilers het liefst.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:24 schreef Za het volgende:
Heb je het filmpje bekeken een paar posts terug?
Dit.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, want dat stond in een posting over de tell-all en die heb ik nog niet gezien. Ik vermijd spoilers het liefst.
Om een voorbeeld te geven: Asuelu verzuimt niet een condoom om te doen omdat hij te dom is om over de gevolgen na te denken. Vanuit zijn culturele achtergrond wíl hij juist graag een groot gezin en lijkt het hem genoeg om van een palmboom te leven. De complexiteit van het leven in een westers land vat hij nauwelijks. Dat is niet per se omdat hij achterlijk is, al valt dat ook niet uit te sluiten.
Zij weet daarentegen heel goed wat er nodig is om een kind in de VS op te voeden. Zij wil niet (meteen) nog een kind en ze laat zich toch leiden door haar geilheid. Tja, wie is er dan niet al te snugger?
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, want dat stond in een posting over de tell-all en die heb ik nog niet gezien. Ik vermijd spoilers het liefst.
Om een voorbeeld te geven: Asuelu verzuimt niet een condoom om te doen omdat hij te dom is om over de gevolgen na te denken. Vanuit zijn culturele achtergrond wíl hij juist graag een groot gezin en lijkt het hem genoeg om van een palmboom te leven. De complexiteit van het leven in een westers land vat hij nauwelijks. Dat is niet per se omdat hij achterlijk is, al valt dat ook niet uit te sluiten.
Zij weet daarentegen heel goed wat er nodig is om een kind in de VS op te voeden. Zij wil niet (meteen) nog een kind en ze laat zich toch leiden door haar geilheid. Tja, wie is er dan niet al te snugger?
ik denk dat ze in eerste instantie niet de tijd ervoor heeft genomen om tot die conclusie kunnen te komen: hup, snel laten ontmaagden tijdens een vakantie en oeps, zwanger!quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:18 schreef Za het volgende:
[..]
Asuleu is verstandelijk beperkt.
Ik vind het daarom obsceen dat Kalani een sexuele relatie heeft met deze man.
eens!quote:Op dinsdag 8 januari 2019 21:09 schreef houdjemond het volgende:
Hazel kan je beter daar laten hoor, mis je niks aan
Ze mishandeld haar boobies ook in dat pakjequote:
sowieso!quote:Op dinsdag 8 januari 2019 21:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ze mishandeld haar boobies ook in dat pakje.
Maar ze zijn allebei beter af zonder elkaar denk ik
hij is tegen condoomsquote:Op dinsdag 8 januari 2019 12:47 schreef Smash-it het volgende:
[..]
En hoe kan je nou 2x per ongeluk zwanger worden zo kort achter elkaar? Daar ben je toch zelf bij? Ik kan dat echt niet aan haha..
ik wel, is dat nog niet aan bod gekomen?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en dan weet ik niet eens waarom hij een strafblad heeft.
misschien vergat ze de pil in te slikkenquote:Op dinsdag 8 januari 2019 21:43 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
alsof er geen andere voorbehoedsmiddelen bestaan
en zero verstand van babiesquote:Op dinsdag 8 januari 2019 21:45 schreef JaneDoe het volgende:
en jon vind ik ook maar een engerd, dat je daar je baby aan bloot stelt
Dat weet ik niet, ik kijk het als ik het zie.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 21:46 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik wel, is dat nog niet aan bod gekomen?
Volgens mij vechtpartijen in de pub en zulks.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
ik heb een aantal afleveringen gezien toen ik in de vs was een paar maanden geleden, vandaar dat ik sommige dingen al wel weetquote:Op dinsdag 8 januari 2019 21:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik kijk het als ik het zie.
Dus soms de reguliere uitzending, soms de marathon.
Dat strafblad van die oostblokker die in Ierland werkte was eerst ook eem probleem (en dan als bonus dat hij er bij de visumaanvraag over gelogen had), dus ik ben benieuwd hoeveel erger dit is, en of dat nog goed gaat komen.
Iets met uitgaansgeweld, een kort lontje en teveel alcohol. Dat en hij had meerdere open scharrelrelaties, voor de lange-afstandsrelatie met Rachel. Vage kerel.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hmmzquote:Op dinsdag 8 januari 2019 21:55 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Iets met uitgaansgeweld, een kort lontje en teveel alcohol. Dat en hij had meerdere open scharrelrelaties, voor de lange-afstandsrelatie met Rachel. Vage kerel.
jes ei wilquote:
Echt hequote:
ik ookquote:Op dinsdag 8 januari 2019 22:00 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Echt heben niet zo van de stereotypering maar..
quote:
Ik snap die haast ook niet. Gaat toch nooit wat worden. Hij heeft haar bij wijze van nog niet eens zonder make-up gezien.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 22:02 schreef JaneDoe het volgende:
hoe lang kent hij haar, 2 weken?
waarom zijn ze allemaal zo wanhopig?
Maar niet écht veelquote:Op dinsdag 8 januari 2019 22:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die vond ze mooi, zei ze...
Maar ze zegt wel meer.
zei ze ja...quote:Op dinsdag 8 januari 2019 22:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die vond ze mooi, zei ze...
Maar ze zegt wel meer.
Niemand kan die "rap" oprecht mooi vindenquote:Op dinsdag 8 januari 2019 22:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar als ze wat zegt geloof ik het de helft van de tijd nog niet.
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 22:31 schreef Leandra het volgende:
Nou, het is wel duidelijk wat het doel van Michael is...
Hij had 3 maanden geloof ik en moet bijna terug daarom ook zo snel getrouwd.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 22:39 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik bedoel wanneer is ze dan zwanger geraakt, is hij al zo lang daar?
Wat naarquote:Op dinsdag 8 januari 2019 22:39 schreef Leandra het volgende:
Overgang van embryo naar foetus is met 8-9 weken, dat is een moment waarop het vaker mis gaat.
Dan is het vruchtje echt niet sterk genoeg.
Been there, done that.
Er zijn zoveel redenen waarop het juist in die termijn mis kan gaan.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 22:39 schreef houdjemond het volgende:
Maar als het genetisch is, kunnen ze dan überhaupt kinderen krijgen? Bedoel je lichaam stoot het niet voor niks af?
* houdjemond Is écht een leek qua zwangerschappen en alles voor een vrouw![]()
Ah, duidelijk. Klonk al zo zwaar en bindend.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 22:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zijn zoveel redenen waarop het juist in die termijn mis kan gaan.
Sowieso de aanname dat het genetisch is, en die "misvorming" met een korreltje zout nemen.
Bijna een jaar later bevallen van een kerngezonde zoon, die inmiddels 8 is, dus alles kwam goedquote:
Kijk!quote:Op dinsdag 8 januari 2019 22:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bijna een jaar later bevallen van een kerngezonde zoon, die inmiddels 8 is, dus alles kwam goed
Nee joh, de overgang van embryo naar foetus is echt een moment waarop het heel vaak fout gaat.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 22:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ah, duidelijk. Klonk al zo zwaar en bindend.
Ik leer nog eens ietsquote:Op dinsdag 8 januari 2019 22:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee joh, de overgang van embryo naar foetus is echt een moment waarop het heel vaak fout gaat.
En een miskraam komt vaak vanzelf op gang (niet altijd), en zonder de huidige kennis en mogelijkheden leek het dan vroeger net alsof je cyclus van slag was, met daarna een erg zware bloeding.
Maar tegenwoordig weet je al bijna dat je zwanger bent voor je overtijd bent.
Ja, mooi kereltje is het, en diep van binnen weet ik ook gewoon dat dat andere kindje nooit gezond zou zijn geweest.quote:
Oh absoluut, je gaat kapot op dat moment.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 22:49 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik leer nog eens iets. Maar blijft hoe dan ook sneu voor ze natuurlijk.
As said, denk dat je lichaam heel goed weet wat het doet met dat soort dingen.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 22:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, mooi kereltje is het, en diep van binnen weet ik ook gewoon dat dat andere kindje nooit gezond zou zijn geweest.
Ja idd.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 22:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
As said, denk dat je lichaam heel goed weet wat het doet met dat soort dingen.
Nee absoluut niet natuurlijk, zo bedoelde ik het ook niet!quote:Op dinsdag 8 januari 2019 22:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja idd.
Dat maakt het niet minder verdrietig.
echt, ze lijkt juist slankerquote:Op dinsdag 8 januari 2019 22:51 schreef houdjemond het volgende:
Staat er nog niet eens zo heel verkeerd
Sowieso mooiere vorm dan die hemdjes waar ze normaal in looptquote:
Nee weet ikquote:Op dinsdag 8 januari 2019 22:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee absoluut niet natuurlijk, zo bedoelde ik het ook niet!
Net een Fabiënne Chapot printjequote:Op dinsdag 8 januari 2019 22:51 schreef houdjemond het volgende:
Staat er nog niet eens zo heel verkeerd
Was wel een hele lage vieze bitchmove.quote:
Volgens mij dacht ze dat het al min of meer uit was, want ze dacht dat hij misschien af wilde spreken om het goed te maken.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 22:58 schreef houdjemond het volgende:
Ik zou vriendlief toch wel even vertellen dat ik gearresteerd ben, maar wie ben ik
Juist!quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:48 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
juist
zij doet zich voor als de verantwoordelijke van de twee, maar is nu voor de tweede keer binnen twee jaar ongepland zwanger
Het is echt een engerd. Hij houdt alleen van zichzelf. Creep. Ze mag blij zijn dat ze van hem af is.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 23:03 schreef bloempjuh het volgende:
Jeetje, TLC, dat was wel een heel kort 'Daarzie en Djessie'-momentje. Wacht ik daar nou een hele week op..?
Uiteraard: JA. Complete hate-watch. Wat een ongelooflijke zak is die nep-Beckham toch!
En zoveel nieuws hebben we uiteindelijk niet gezien.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 23:03 schreef bloempjuh het volgende:
Jeetje, TLC, dat was wel een heel kort 'Daarzie en Djessie'-momentje. Wacht ik daar nou een hele week op..?
Uiteraard: JA. Complete hate-watch. Wat een ongelooflijke zak is die nep-Beckham toch!
Ik snap het probleem eigenlijk niet zo, hij geeft aan dat hij van haar hield. Dat mag je toch wel zeggenquote:Op dinsdag 8 januari 2019 22:09 schreef houdjemond het volgende:
Tegen je ex zeggen dat je van haar houd, top natuurlijk
Filmpje duurt 1 minuut en heeft geen spoilers, het is alles zeggend wb Azuelu let alleen op hem svp, hij gaat zichzelf meppen, je kunt gerust kijken:quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:31 schreef Claudia_x het volgende:
Asuelu.quote:Om een voorbeeld te geven: Asuelu verzuimt niet een condoom om te doen omdat hij te dom is om over de gevolgen na te denken. Vanuit zijn culturele achtergrond wíl hij juist graag een groot gezin en lijkt het hem genoeg om van een palmboom te leven. De complexiteit van het leven in een westers land vat hij nauwelijks. Dat is niet per se omdat hij achterlijk is, al valt dat ook niet uit te sluiten.
De creep is Darcy.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 23:17 schreef Lavenderr het volgende:
Het is echt een engerd. Hij houdt alleen van zichzelf. Creep. Ze mag blij zijn dat ze van hem af is.
Oh ik dacht dat het tegenwoordige tijd was. Mwah. Dan valt het mee, ansich, maar hij heeft al zoveel rare acties dus ik zou ook vraagtekens hebben..quote:Op dinsdag 8 januari 2019 23:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap het probleem eigenlijk niet zo, hij geeft aan dat hij van haar hield. Dat mag je toch wel zeggenNu vertrouw ik hem niet echt maar deze opmerking vond ik niet zo heel vreemd.
Nog over Osuelu die niet helemaal goed is: ik heb dat bij Karine. Die is echt behoorlijk sloommaar Osuelu is inderdaad ook echt niet helemaal 100
dit meen je niet serieus, toch?quote:Op woensdag 9 januari 2019 00:07 schreef Za het volgende:
[..]
De creep is Darcy.
Volkomen terecht dat Jessie geen deel uit wil maken van dit ordinaire zooitje die door de politie uit elkaar gehaald moeten worden tijdens dronkemans familie catfights.
Netjes dat hij het nog ff persoonlijk komt uitmaken, maar de alcoholiste is binnen 2 minuten in de taxi alweer over de rooie na de verstandige adviezen van Jessie dat ze aan zichzelf moet werken en de booze moet laten staan.
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 22:20 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Niemand kan die "rap" oprecht mooi vinden
Het is tenminste geen "fuck bitches" tekst.quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2019 09:11 schreef CarOnline het volgende:
Asuelu wilde geen condooms gebruiken want ze waren geen ‘slut people’.
In zijn cultuur ben je ‘slut people’ als je een condoom gebruikt.
Tsja.
(Dit is echt mijn eerste post weer in 5 jaar ofzo)
Haha en een hele mooie post direct!quote:Op woensdag 9 januari 2019 09:11 schreef CarOnline het volgende:
Tsja.
welkom terugquote:Op woensdag 9 januari 2019 09:11 schreef CarOnline het volgende:
Tsja.
Haha ja, later dacht ik: misschien handiger als ik een quote gebruikt had. Nou viel het ook zo uit de lucht.quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:04 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Haha en een hele mooie post direct!
Dát was het. Bedanktquote:Op woensdag 9 januari 2019 09:11 schreef CarOnline het volgende:
Tsja.
Ik ben laatst eens blijven hangen bij deze show en dacht dit kan toch niet waar zijn maar ja zender TLC zegt al genoeg. Zogenaamde reality tv maar dan wel gescript. Ben ook eens gaan zoeken en inderdaad producers sturen aan op meer drama scenes voor meer ratings in return voor cadeautjes zoals vakanties e.d. Ongelooflijk dat mensen nog denken dat dit soort reality shows echt zijn, wat een pulp tv, je wordt genept waar je bijzit.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 16:34 schreef Snoopyfrl het volgende:
Veel afleveringen van 90 days gezien en me even zoveel keer verbaasd. Ongelooflijke combinaties, te gek voor woorden waarom ze bij elkaar blijven. Inmiddels ben ik af gehaakt, ik kan geen touw vast knopen aan de reeksen. Stellen die je al in een eerdere reeks gezien hebt, komen ineens weer voorbij in een andere reeks. Niet te volgen.
Het kwam op mij allemaal te gescript over. Ik weet dat tv vaak fake is, maar dit is me te fake.
Heeft iemand de uitzendingen over Nicole en Azan gezien? Zelfs de namen zijn niet hun echte naam. Azan Tefou heet Hassan Marouani, Jorge en Anfisa - echte naam van Jorge is Andrew Lopez.
Zoals de stellen hier staan, komt het niet overeen met de uitgezonden seizoenen:
https://en.wikipedia.org/wiki/90_Day_Fianc%C3%A9#Nicole_&_Azan
Dit inderdaad. Krijg de rillingen van hem bah.quote:Op woensdag 9 januari 2019 00:18 schreef geppie het volgende:
Darcey is een dramaqueen maar die Jesse is een narcistische psychopaat, eng gewoon
Maar we genieten wel allemaal van die 2 uurtjes "verstand op 0" tvquote:Op donderdag 10 januari 2019 08:39 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik ben laatst eens blijven hangen bij deze show en dacht dit kan toch niet waar zijn maar ja zender TLC zegt al genoeg. Zogenaamde reality tv maar dan wel gescript. Ben ook eens gaan zoeken en inderdaad producers sturen aan op meer drama scenes voor meer ratings in return voor cadeautjes zoals vakanties e.d. Ongelooflijk dat mensen nog denken dat dit soort reality shows echt zijn, wat een pulp tv, je wordt genept waar je bijzit.
2 Uur???? Smaken verschillen maar nee sorry, ik heb er niets mee en ga zeker geen 2 uur naar iets zitten kijken waarvan de helft geflest is. Sowieso TLCquote:Op donderdag 10 januari 2019 12:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Maar we genieten wel allemaal van die 2 uurtjes "verstand op 0" tv
Natuurlijk wordt er gescript, maar niet alles is gescript. Soms is de realiteit vreemder dan de fictie die we kunnen bedenken. Dan denk ik bijvoorbeeld aan Paul die op straat loopt in Brazilië voor de boodschappen... in een kogelvrij vest.quote:Op donderdag 10 januari 2019 08:39 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik ben laatst eens blijven hangen bij deze show en dacht dit kan toch niet waar zijn maar ja zender TLC zegt al genoeg. Zogenaamde reality tv maar dan wel gescript. Ben ook eens gaan zoeken en inderdaad producers sturen aan op meer drama scenes voor meer ratings in return voor cadeautjes zoals vakanties e.d. Ongelooflijk dat mensen nog denken dat dit soort reality shows echt zijn, wat een pulp tv, je wordt genept waar je bijzit.
als je alles wat gescript is zou schrappen blijft er weinig overquote:Op donderdag 10 januari 2019 14:37 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
2 Uur???? Smaken verschillen maar nee sorry, ik heb er niets mee en ga zeker geen 2 uur naar iets zitten kijken waarvan de helft geflest is. Sowieso TLC
&twitter:JohnYates327 twitterde op vrijdag 11-01-2019 om 06:44:25This is not an act - this is scary. #90DayFiance @laricrisjohnson https://t.co/WYHRFLUtbs reageer retweet
twitter:JohnYates327 twitterde op vrijdag 11-01-2019 om 07:01:56This is insane! #90DayFiance https://t.co/eKaZz2dpj4 reageer retweet
Dat is echt geniaal.quote:Op donderdag 10 januari 2019 14:41 schreef Claudia_x het volgende:
Even opgezocht. De werkelijkheid blijkt nog vreemder te zijn: het is een koelvest.
[ afbeelding ]
Vertel... Wie?quote:Op zondag 13 januari 2019 21:07 schreef nils7 het volgende:
Denk dat de producers wel stoken.
En dan sommigen wel acteurs zijn kan je zien bij een paar hun insta.
Ik heb er eentje voor in de zomerquote:Op donderdag 10 januari 2019 14:41 schreef Claudia_x het volgende:
Even opgezocht. De werkelijkheid blijkt nog vreemder te zijn: het is een koelvest.
[ afbeelding ]
Volgens m'n vriendin staat het gewoon hun insta's.quote:Op zondag 13 januari 2019 23:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vertel... Wie?
Heb alle seizoenen gevolgd maar wie is dan geeindigd als acteur?
quote:
Hahahaha dat is waar. Ik ben gestopt met kijken. Mijn tenen kunnen het niet meer aan.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 21:55 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
duidelijk
het kon over alle stellen gaan eigenlijk
heerlijk het programmaquote:Op dinsdag 15 januari 2019 21:56 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hahahaha dat is waar. Ik ben gestopt met kijken. Mijn tenen kunnen het niet meer aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |