abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184291031
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 23:03 schreef bloempjuh het volgende:
Jeetje, TLC, dat was wel een heel kort 'Daarzie en Djessie'-momentje. Wacht ik daar nou een hele week op..?

Uiteraard: JA. Complete hate-watch. Wat een ongelooflijke zak is die nep-Beckham toch!
En zoveel nieuws hebben we uiteindelijk niet gezien.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 23:33:19 #252
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_184291155
Een bericht van Melissa hmm?
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteorod: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  Moderator dinsdag 8 januari 2019 @ 23:34:39 #253
7566 crew  MaJo
Kalten Polar Br
pi_184291184
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 22:09 schreef houdjemond het volgende:
Tegen je ex zeggen dat je van haar houd, top natuurlijk _O_
Ik snap het probleem eigenlijk niet zo, hij geeft aan dat hij van haar hield. Dat mag je toch wel zeggen :? Nu vertrouw ik hem niet echt maar deze opmerking vond ik niet zo heel vreemd.

Nog over Osuelu die niet helemaal goed is: ik heb dat bij Karine. Die is echt behoorlijk sloom :X maar Osuelu is inderdaad ook echt niet helemaal 100 :Y
24 aug - 14 sep: Jakarta / Bogor / Bandung / Yogyakarta / Malang / Bromo / Munduk / Ubud
pi_184291592
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 20:31 schreef Claudia_x het volgende:

Nee, want dat stond in een posting over de tell-all en die heb ik nog niet gezien. Ik vermijd spoilers het liefst.
Filmpje duurt 1 minuut en heeft geen spoilers, het is alles zeggend wb Azuelu let alleen op hem svp, hij gaat zichzelf meppen, je kunt gerust kijken:

https://mobile.twitter.co(...)/1082110477465980933

quote:
Om een voorbeeld te geven: Asuelu verzuimt niet een condoom om te doen omdat hij te dom is om over de gevolgen na te denken. Vanuit zijn culturele achtergrond wl hij juist graag een groot gezin en lijkt het hem genoeg om van een palmboom te leven. De complexiteit van het leven in een westers land vat hij nauwelijks. Dat is niet per se omdat hij achterlijk is, al valt dat ook niet uit te sluiten.

Zij weet daarentegen heel goed wat er nodig is om een kind in de VS op te voeden. Zij wil niet (meteen) nog een kind en ze laat zich toch leiden door haar geilheid. Tja, wie is er dan niet al te snugger?
Asuelu.

Ik waardeer hoe open minded je bent mbt Asuelu, en Kalani als een geile niet al te snuggere portretteert, maar ik kan mijn standpunt inzake zijn geestelijke beperking niet herzien.

[ Bericht 0% gewijzigd door Za op 09-01-2019 00:13:40 ]
pi_184291820
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 23:17 schreef Lavenderr het volgende:

Het is echt een engerd. Hij houdt alleen van zichzelf. Creep. Ze mag blij zijn dat ze van hem af is.
De creep is Darcy.
Volkomen terecht dat Jessie geen deel uit wil maken van dit ordinaire zooitje die door de politie uit elkaar gehaald moeten worden tijdens dronkemans familie catfights.
Netjes dat hij het nog ff persoonlijk komt uitmaken, maar de alcoholiste is binnen 2 minuten in de taxi alweer over de rooie na de verstandige adviezen van Jessie dat ze aan zichzelf moet werken en de booze moet laten staan.
  woensdag 9 januari 2019 @ 00:18:05 #256
177523 geppie
Tot hier en niet verder!
pi_184291929
Darcey is een dramaqueen maar die Jesse is een narcistische psychopaat, eng gewoon :{
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  woensdag 9 januari 2019 @ 00:37:31 #257
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_184292122
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 23:34 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik snap het probleem eigenlijk niet zo, hij geeft aan dat hij van haar hield. Dat mag je toch wel zeggen :? Nu vertrouw ik hem niet echt maar deze opmerking vond ik niet zo heel vreemd.

Nog over Osuelu die niet helemaal goed is: ik heb dat bij Karine. Die is echt behoorlijk sloom :X maar Osuelu is inderdaad ook echt niet helemaal 100 :Y
Oh ik dacht dat het tegenwoordige tijd was. Mwah. Dan valt het mee, ansich, maar hij heeft al zoveel rare acties dus ik zou ook vraagtekens hebben..
“Monsters are real, and ghosts are real too.
They live inside us, and sometimes, they win.”
pi_184292195
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 00:07 schreef Za het volgende:

[..]

De creep is Darcy.
Volkomen terecht dat Jessie geen deel uit wil maken van dit ordinaire zooitje die door de politie uit elkaar gehaald moeten worden tijdens dronkemans familie catfights.
Netjes dat hij het nog ff persoonlijk komt uitmaken, maar de alcoholiste is binnen 2 minuten in de taxi alweer over de rooie na de verstandige adviezen van Jessie dat ze aan zichzelf moet werken en de booze moet laten staan.
dit meen je niet serieus, toch? _O-
pi_184292263
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 22:20 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Niemand kan die "rap" oprecht mooi vinden _O-
Rip City
  woensdag 9 januari 2019 @ 01:14:21 #260
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_184292395
quote:
Het is tenminste geen "fuck bitches" tekst. _O_
pi_184294518
Elke keer als ik Hazel en Tarik zie vind ik het toch jammer dat Turk en Carla Espinosa blijkbaar uit elkaar zijn en hij nu dit soort omwegen nodig heeft. ;(
pi_184294596
Asuelu wilde geen condooms gebruiken want ze waren geen ‘slut people’.
In zijn cultuur ben je ‘slut people’ als je een condoom gebruikt.

Tsja.

(Dit is echt mijn eerste post weer in 5 jaar ofzo *O* )
Screw them.
We're going home.
  woensdag 9 januari 2019 @ 09:17:39 #263
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184294677
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 09:11 schreef CarOnline het volgende:

Tsja.

*O*
Wullie bin KOEL Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 9 januari 2019 @ 17:04:16 #264
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_184303145
quote:

Tsja.

Haha en een hele mooie post direct! :Y
  woensdag 9 januari 2019 @ 18:14:58 #265
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_184304314
quote:

Tsja.

welkom terug
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteorod: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_184307461
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 17:04 schreef Smash-it het volgende:

[..]

Haha en een hele mooie post direct! :Y
Haha ja, later dacht ik: misschien handiger als ik een quote gebruikt had. Nou viel het ook zo uit de lucht.

Ik ken jou van DGK toch? 😬
Screw them.
We're going home.
pi_184307493
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 18:14 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

welkom terug
Dank je!

En hoi Leandra :)
Screw them.
We're going home.
  Moderator woensdag 9 januari 2019 @ 23:07:15 #268
249559 crew  Lavenderr
pi_184311039
quote:

Tsja.

Dt was het. Bedankt :)
En welkom terug ^O^
  donderdag 10 januari 2019 @ 08:39:40 #269
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_184314384
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 16:34 schreef Snoopyfrl het volgende:
Veel afleveringen van 90 days gezien en me even zoveel keer verbaasd. Ongelooflijke combinaties, te gek voor woorden waarom ze bij elkaar blijven. Inmiddels ben ik af gehaakt, ik kan geen touw vast knopen aan de reeksen. Stellen die je al in een eerdere reeks gezien hebt, komen ineens weer voorbij in een andere reeks. Niet te volgen.
Het kwam op mij allemaal te gescript over. Ik weet dat tv vaak fake is, maar dit is me te fake.

Heeft iemand de uitzendingen over Nicole en Azan gezien? Zelfs de namen zijn niet hun echte naam. Azan Tefou heet Hassan Marouani, Jorge en Anfisa - echte naam van Jorge is Andrew Lopez.

Zoals de stellen hier staan, komt het niet overeen met de uitgezonden seizoenen:
https://en.wikipedia.org/wiki/90_Day_Fianc%C3%A9#Nicole_&_Azan
Ik ben laatst eens blijven hangen bij deze show en dacht dit kan toch niet waar zijn maar ja zender TLC zegt al genoeg. Zogenaamde reality tv maar dan wel gescript. Ben ook eens gaan zoeken en inderdaad producers sturen aan op meer drama scenes voor meer ratings in return voor cadeautjes zoals vakanties e.d. Ongelooflijk dat mensen nog denken dat dit soort reality shows echt zijn, wat een pulp tv, je wordt genept waar je bijzit.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 10 januari 2019 @ 10:14:03 #270
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_184315565
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 20:52 schreef CarOnline het volgende:

Ik ken jou van DGK toch? 😬
Haha jaaa, dat was 2007/2008!
pi_184315588
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 00:18 schreef geppie het volgende:
Darcey is een dramaqueen maar die Jesse is een narcistische psychopaat, eng gewoon :{
Dit inderdaad. Krijg de rillingen van hem bah.
  donderdag 10 januari 2019 @ 12:12:15 #272
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_184317274
quote:
14s.gif Op donderdag 10 januari 2019 08:39 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik ben laatst eens blijven hangen bij deze show en dacht dit kan toch niet waar zijn maar ja zender TLC zegt al genoeg. Zogenaamde reality tv maar dan wel gescript. Ben ook eens gaan zoeken en inderdaad producers sturen aan op meer drama scenes voor meer ratings in return voor cadeautjes zoals vakanties e.d. Ongelooflijk dat mensen nog denken dat dit soort reality shows echt zijn, wat een pulp tv, je wordt genept waar je bijzit.
Maar we genieten wel allemaal van die 2 uurtjes "verstand op 0" tv :D
  donderdag 10 januari 2019 @ 14:37:14 #273
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_184319554
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 12:12 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Maar we genieten wel allemaal van die 2 uurtjes "verstand op 0" tv :D
2 Uur???? Smaken verschillen maar nee sorry, ik heb er niets mee en ga zeker geen 2 uur naar iets zitten kijken waarvan de helft geflest is. Sowieso TLC :'(
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_184319574
quote:
14s.gif Op donderdag 10 januari 2019 08:39 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Natuurlijk wordt er gescript, maar niet alles is gescript. Soms is de realiteit vreemder dan de fictie die we kunnen bedenken. Dan denk ik bijvoorbeeld aan Paul die op straat loopt in Brazili voor de boodschappen... in een kogelvrij vest.

DnQac1xUYAEWzTq.jpg

Ben ik nou gek? Het was toch een kogelvrij vest?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_184319631
Even opgezocht. De werkelijkheid blijkt nog vreemder te zijn: het is een koelvest.

DnQdqnQXgAEmFbq?format=jpg&name=small
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')