quote:Op vrijdag 4 januari 2019 21:31 schreef JaneDoe het volgende:
asuelu moet een pik van goud hebben, want ik kan verder niks aantrekkelijks aan hem ontdekken
het is net een reuzenkind
ze lijkt wel jaloersquote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:22 schreef Leandra het volgende:
Wat zit die zus drama te maken trouwens, zij is niet zwanger.
tja, sneuquote:
Achteraf wel natuurlijk, maar is nu de derde keer dat zij bedrogen wordt en dat is wel matigquote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:28 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
tja, sneu
de manier hoe ze haar beste vriendin afblafte toen die wat kanttekeningen plaatste...die had dus gewoon gelijk
daarom juist, wees dan zelf ook wat kritischerquote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Achteraf wel natuurlijk, maar is nu de derde keer dat zij bedrogen wordt en dat is wel matig
Zielig.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Achteraf wel natuurlijk, maar is nu de derde keer dat zij bedrogen wordt en dat is wel matig
En nu moet ze 10 jaar garant staan voor hemquote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:32 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
daarom juist, wees dan zelf ook wat kritischer
ze negeerde al de waarschuwingen
Het boeit hem verder niet of hij haar verdriet doet. Hij is binnen en gaat lekker aan de boemel met elke vrouw waar hij zin in heeft. Schaamteloos en nul respect.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:32 schreef Leandra het volgende:
Man man man, hij kan niet eens even zijn fatsoen houden, maar maakt direct na zijn trouwerij een Tinder-account aan.
Ik schrik ervan hoe lomp hij verkondigt het liefst de baby van zijn moeder te scheiden, maar ik moet zeggen dat ik het ook wel mooi vind om te zien hoe belangrijk hij zijn zoon vindt.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 21:42 schreef Leandra het volgende:
Oh, hij beseft toch dat hij niet zomaar zijn babyzoon bij zijn moeder kan weghalen.... nou, applaus.
Ik denk dat hier de regie heeft ingegrepen.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 21:44 schreef JaneDoe het volgende:
ik ga onze zoon meenemen, ik heb gelogen over de visumaanvraag, nou vooruit je mag onze zoon bij je houden, om het allemaal een beetje goed te maken: hier een ring
Eerder andersom: ze hebben vast gedramatiseerd wat hij zei over het kind mee naar Amerika nemen.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:09 schreef Za het volgende:
[..]
Ik denk dat hier de regie heeft ingegrepen.
Dan volgt hij blijkbaar een compleet script, want het woord "ons" heb ik hem nog nooit horen bezigen.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:10 schreef Claudia_x het volgende:
Eerder andersom: ze hebben vast gedramatiseerd wat hij zei over het kind mee naar Amerika nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |