Nee, dat was al een jaar bekend toenquote:Op zaterdag 29 december 2018 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij voorspelde gewoon het overlijden van de Bossche Popquiz
de dag erna geloof ik of niet?quote:Op zaterdag 29 december 2018 19:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Was net na de "laatste" Bossche Popquiz
Niet te vergelijken.quote:Op zaterdag 29 december 2018 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Unpopular opinion: Blackstar is een betere LP dan Low
en Wondeful days staat hogerquote:Op zaterdag 29 december 2018 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liever 2 keer dit dan die schijtlol.
Yupquote:
Dat laatste sowieso. Er is denk ik geen album dat ik de afgelopen 2 jaar zo vaak heb gedraaid als Blackstar.quote:Op zaterdag 29 december 2018 19:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja Blackstar is ook niet vies van vaagheid... maar het is een kwestie van persoonlijk voorkeur natuurlijk. Daarbij speelt voor Blackstar het momentum onbewust toch mee denk ik.
tja.. ik probeer het hier mee oneens te zijn, maar het lukt niet.quote:Op zaterdag 29 december 2018 19:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Niet te vergelijken.
ik zou zeggen: Blackstar is een andere LP dan Low
onweerlegbare opiniequote:Op zaterdag 29 december 2018 19:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Niet te vergelijken.
ik zou zeggen: Blackstar is een andere LP dan Low
Ja, Blackstar heeft ook bijzondere nummers, maar het is niet dat je op het begin lekker zit te luisteren en ineens het gevoel hebt dat je tegen een muur op zit te boksen. Er zijn letterlijk 3 albums waarmee ik dat heb, en Low is daar helaas 1 van. Ik vind het nog altijd een prima LP, maar ik luister hem dus bijna nooit.quote:Op zaterdag 29 december 2018 19:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja Blackstar is ook niet vies van vaagheid... maar het is een kwestie van persoonlijk voorkeur natuurlijk. Daarbij speelt voor Blackstar het momentum onbewust toch mee denk ik.
Yep. Dat weet ik nog, want ik luisterde dat album voor het eerst onderweg daarheen.quote:Op zaterdag 29 december 2018 19:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Was net na de "laatste" Bossche Popquiz
quote:Op zaterdag 29 december 2018 19:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
Die Bowie gifjes laten wel duidelijk een lichaam kapot van de chemo enzo zien..... zo zag m'n moeder d'r huid er ook uit...
Ojaquote:Op zaterdag 29 december 2018 19:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, dat was al een jaar bekend toen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |