Zolang we Limburg niet afstoten sowieso niet neequote:
Nee man, lekker de mensen daar 12 uur in de rij laten wachten voor een half uurtje. Zijn ze in ieder geval niet op straat.quote:Op zaterdag 29 december 2018 19:29 schreef TheVulture het volgende:
Dat café, schaf het in hemelsnaam af
Nee, tenzij we Limburg aan Duitsland gevenquote:
aub niet doen... trollen kan een ban opleveren.quote:Op zaterdag 29 december 2018 19:31 schreef D. het volgende:
[..]
Op naar de top 100
Het is een kwestie van geduld
Dat ga ik niet meer luisteren..quote:Op zaterdag 29 december 2018 19:31 schreef D. het volgende:
[..]
Op naar de top 100
Het is een kwestie van geduld
quote:Op zaterdag 29 december 2018 19:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Voortaan ff in een spoiler
jezusquote:Op zaterdag 29 december 2018 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stond ooit op 61 dit, dames en heren
Wacht maar afquote:Op zaterdag 29 december 2018 19:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
aub niet doen... trollen kan een ban opleveren.
Ow, TERUG in de top 100 dusquote:Op zaterdag 29 december 2018 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
and he's back, als je het over de duvel hebtquote:Op zaterdag 29 december 2018 19:33 schreef MTheBassman het volgende:
Wederom slechte timing van terugkomst
Dan is deze plaats beter.... maar nog steeds te hoog. 2010 ofzo is prima.quote:Op zaterdag 29 december 2018 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie zijn gewoon verzuurd geraakt. Te veel top2000 geluisterd.quote:Op zaterdag 29 december 2018 19:33 schreef MTheBassman het volgende:
Wederom slechte timing van terugkomst
Als Groninger kan ik niet vrolijk worden van Limburgse muziek.quote:Op zaterdag 29 december 2018 19:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon verzuurd geraakt. Te veel top2000 geluisterd.
Ja, maar er zijn best veel platen waarbij de hoogste positie ooit iets bizars is. Zeker wanneer die toppositie in 1999 of 2000 was.quote:Op zaterdag 29 december 2018 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Limburg best een prima liedje, maar 61 is wel belachelijk
quote:Op zaterdag 29 december 2018 19:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon verzuurd geraakt. Te veel top2000 geluisterd.
Een chick met tieten en bananen......quote:
quote:
Zijn vast filmpjes vanquote:Op zaterdag 29 december 2018 19:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Een chick met tieten en bananen......
Haha, niet!quote:
The Sweet - Ballroom Blitzquote:Op zaterdag 29 december 2018 19:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn best veel platen waarbij de hoogste positie ooit iets bizars is. Zeker wanneer die toppositie in 1999 of 2000 was.
En ik heb je nog wel gesteund met Daniel Lohues. Peaceman helemaal getrotseerd zelfs.quote:Op zaterdag 29 december 2018 19:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Als Groninger kan ik niet vrolijk worden van Limburgse muziek.
ABBA daarentegen
Ja, mannen ook...quote:Op zaterdag 29 december 2018 19:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jawel hoor, in meer of mindere mate.
Kijk eens bij een hardloopwedstrijdquote:
Ik hoop dat het niet zover komt!quote:Op zaterdag 29 december 2018 19:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hoop dat je dan nog wel blijft posten hoor
hebben die geen neppers dan?quote:
Ik zie hier toch wel veel juichsmileys nu, maar ik kan me herinneren dat dit altijd een beetje in het Fernando/I Have A Dream hoekje werd gegooid, wmb ten onrechtequote:Op zaterdag 29 december 2018 19:34 schreef Homdeck het volgende:
Chiquitita![]()
roffelgenot
Ondergewaardeerd nummer, zoals ik al al las van een verstandige user.
Amalia Rodriguesquote:Op zaterdag 29 december 2018 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Sweet - Ballroom Blitz
Anneke Gronloh - Brandend Zand
Lynn Anderson - Rose Garden
zoek deze maar eens op.
Maar Limburg stond wel jaren rond de top 100-200 natuurlijk, volgens mij totdat November werd geintroduceerd in de lijst.
Je woont dan ook dichter bij Zweden dan bij Limburgquote:Op zaterdag 29 december 2018 19:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Als Groninger kan ik niet vrolijk worden van Limburgse muziek.
ABBA daarentegen
Bij jou in huis?quote:Op zaterdag 29 december 2018 19:36 schreef TheVulture het volgende:
Er staat iemand met een opblaasbanaan te zwaaien
ABBA is altijd goedquote:Op zaterdag 29 december 2018 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie hier toch wel veel juichsmileys nu, maar ik kan me herinneren dat dit altijd een beetje in het Fernando/I Have A Dream hoekje werd gegooid, wmb ten onrechte
Voor mij zit dit nog steeds wel een beetje in dat hoekje. Net iets er boven misschien.quote:Op zaterdag 29 december 2018 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie hier toch wel veel juichsmileys nu, maar ik kan me herinneren dat dit altijd een beetje in het Fernando/I Have A Dream hoekje werd gegooid, wmb ten onrechte
Nooit door mij. Ik vind dit echt een mooi nummerquote:Op zaterdag 29 december 2018 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In dat caféquote:
we zijn milder gewordenquote:Op zaterdag 29 december 2018 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon weinig meequote:Op zaterdag 29 december 2018 19:35 schreef livelink het volgende:
[..]
En ik heb je nog wel gesteund met Daniel Lohues. Peaceman helemaal getrotseerd zelfs.
Daar kunnen veel artiesten van nu wel eens lering uit trekken.quote:Op zaterdag 29 december 2018 19:37 schreef Zorro het volgende:
Toch konden die ABBA mannetjes wel een leuk deuntje neerpennen.
oh vandaar HET fokschaap....quote:Op zaterdag 29 december 2018 19:37 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
kunnen we het gesprek weer even genderneutraal voeren aub
Misschien wel een van de mooiste 'outro's' uit de popmuziek als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 29 december 2018 19:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor mij zit dit nog steeds wel een beetje in dat hoekje. Net iets er boven misschien.
Sorry. Nee.quote:Op zaterdag 29 december 2018 19:37 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Goddank van wel, daar hebben ze goeie metal, bohh niet normaalquote:Op zaterdag 29 december 2018 19:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Je woont dan ook dichter bij Zweden dan bij Limburg
weerquote:Op zaterdag 29 december 2018 19:37 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik...quote:Op zaterdag 29 december 2018 19:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon weinig mee
Ik vind Wer Bisto leuk en dat is Fries, dus dat ik automatisch een hekel heb aan dialectmuziek is ook niet waar
Daar hoor je toch weer echt de klasse van Bjorn en Bennyquote:
Er was er nog zoeen die in 2002 ineens op 300 ofzo stond om het jaar erna er weer uit te liggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |