Ik zou gewoon lekker gezellig samen in Volendam gaan wonen!quote:Op zaterdag 29 december 2018 17:54 schreef VleesLollie het volgende:
Wat vinden jullie dat ik moet doen?
That's what she said.quote:Op zaterdag 29 december 2018 17:56 schreef VleesLollie het volgende:
Niet gaan lopen trollen aub. Dankjewel
quote:Op zaterdag 29 december 2018 17:54 schreef VleesLollie het volgende:
Jullie kunnen wel raden, wat ik toen zag....
ik kreeg er een harde penis van.
Ze stond op, draaide zich om, en bukte voorover om wat zeep te pakken.
quote:Op zaterdag 29 december 2018 18:30 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Toptieten, wel jammer van de siliconen
Vindquote:Op zaterdag 29 december 2018 18:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Zus belde net, ze zei dat je beter neukt dan je vader, en je moeder vind dat ook
Zus belde net, ze zei dat je beter neukt dan je vader, en je moeder vind dat ook
Leer eens fatsoenlijk spellen.quote:Op zaterdag 29 december 2018 18:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Samuel24quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2018 18:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoi homo!quote:Op zaterdag 29 december 2018 18:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Lekker hequote:Op zaterdag 29 december 2018 23:44 schreef cabe0002 het volgende:
Snoeihard gekomen zojuist. Mijn dank is groot.
Hmmmmmquote:Op zaterdag 29 december 2018 23:50 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
[..]
Lekker he
[ afbeelding ]
Even de OP quoten zodat TS dit niet kan verwijderen. Link van dit topic gaat naar de politie aangezien ik het vermoeden heb dat TS een verstandelijke beperking heeft en dus misbruikt wordt door zijn zus. Nee dit is niet om te lachen zoiets.quote:Op zaterdag 29 december 2018 17:54 schreef VleesLollie het volgende:
Ik ben zelf 24, en mijn zus is twee jaar ouder. Geregeld gaan wij nog samen in bad gewoon voor de gezelligheid, zoals we vroeger ook wel deden toen we nog heel erg jong waren.
zo ook gister avond. Beide Iets wat beschonken al stelde ze voor om in bad te gaan. Prima idee... het begon onschuldig, een beetje met het sopklieren enzovoorts. Elkaar onder het schuim smeren. Maar op eens gebeurde er iets wat mij nog nooit in bad met mijn zus is overkomen. Ze stond op, draaide zich om, en bukte voorover om wat zeep te pakken.
Jullie kunnen wel raden, wat ik toen zag.... ik kreeg er een harde penis van. Beschaamd, met een rood hoofd, ben ik snel uit bad gegaan. Ze kwam me achterna en toen ging het heel vlug.
We belande in bed en hebben het gedaan.
Klacht: nu durf ik mijn zus niet meer te bellen of te zien. Heel erg raar is het wel
Wat vinden jullie dat ik moet doen?
vindquote:Op zaterdag 29 december 2018 18:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op maandag 31 december 2018 00:58 schreef NoWayInHell het volgende:
De zoveelste herhaling van friends gekeken soms?
quote:Op maandag 31 december 2018 02:46 schreef DerRabbit het volgende:
Niets mis mee bij, ik kom ik nog maandelijks bij je zusje om haar even ee numertje met haar te makkelijk!
quote:Op zondag 30 december 2018 11:11 schreef MichaelScott het volgende:
Ik mis Guapo en zijn incest-topics.
In de post waar je op reageert lees ik nergens dat hij het niet walgelijk vindt?quote:Op maandag 31 december 2018 10:08 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Mieter toch op met je onzin. Je vind een broer en zus die sexs hebben prima en totaal niet smerig (je gaat er zelfs nog serieus op in hier). Maar twee mannen die zoenen vind je walgelijk?
Die post van jou nu..... Dat is pas walgelijk.
Daaag.
Waar heb je het over?quote:Op maandag 31 december 2018 10:10 schreef SpecialK het volgende:
[..]
In de post waar je op reageert lees ik nergens dat hij het niet walgelijk vindt?
Daaaaaaagquote:Op maandag 31 december 2018 10:12 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Waar heb je het over?Hij benoemd het toch nergens? Of wel? Maar twee zoenende mannen!?...ooooh walgelijk zeg.
MADquote:Op maandag 31 december 2018 10:08 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Mieter toch op met je onzin. Je vind een broer en zus die sexs hebben prima en totaal niet smerig (je gaat er zelfs nog serieus op in hier). Maar twee mannen die zoenen vind je walgelijk?
Daaag.
Zo hoort dat op de Filipijnenquote:Op maandag 31 december 2018 10:08 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Daaag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |