Even de OP quoten zodat TS dit niet kan verwijderen. Link van dit topic gaat naar de politie aangezien ik het vermoeden heb dat TS een verstandelijke beperking heeft en dus misbruikt wordt door zijn zus. Nee dit is niet om te lachen zoiets.quote:Op zaterdag 29 december 2018 17:54 schreef VleesLollie het volgende:
Ik ben zelf 24, en mijn zus is twee jaar ouder. Geregeld gaan wij nog samen in bad gewoon voor de gezelligheid, zoals we vroeger ook wel deden toen we nog heel erg jong waren.
zo ook gister avond. Beide Iets wat beschonken al stelde ze voor om in bad te gaan. Prima idee... het begon onschuldig, een beetje met het sopklieren enzovoorts. Elkaar onder het schuim smeren. Maar op eens gebeurde er iets wat mij nog nooit in bad met mijn zus is overkomen. Ze stond op, draaide zich om, en bukte voorover om wat zeep te pakken.
Jullie kunnen wel raden, wat ik toen zag.... ik kreeg er een harde penis van. Beschaamd, met een rood hoofd, ben ik snel uit bad gegaan. Ze kwam me achterna en toen ging het heel vlug.
We belande in bed en hebben het gedaan.
Klacht: nu durf ik mijn zus niet meer te bellen of te zien. Heel erg raar is het wel
Wat vinden jullie dat ik moet doen?
vindquote:Op zaterdag 29 december 2018 18:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Zus belde net, ze zei dat je beter neukt dan je vader, en je moeder vind dat ook
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op maandag 31 december 2018 00:58 schreef NoWayInHell het volgende:
De zoveelste herhaling van friends gekeken soms?
quote:Op maandag 31 december 2018 02:46 schreef DerRabbit het volgende:
Niets mis mee bij, ik kom ik nog maandelijks bij je zusje om haar even ee numertje met haar te makkelijk!
quote:Op zondag 30 december 2018 11:11 schreef MichaelScott het volgende:
Ik mis Guapo en zijn incest-topics.
In de post waar je op reageert lees ik nergens dat hij het niet walgelijk vindt?quote:Op maandag 31 december 2018 10:08 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Mieter toch op met je onzin. Je vind een broer en zus die sexs hebben prima en totaal niet smerig (je gaat er zelfs nog serieus op in hier). Maar twee mannen die zoenen vind je walgelijk?
Die post van jou nu..... Dat is pas walgelijk.
Daaag.
Waar heb je het over?quote:Op maandag 31 december 2018 10:10 schreef SpecialK het volgende:
[..]
In de post waar je op reageert lees ik nergens dat hij het niet walgelijk vindt?
Daaaaaaagquote:Op maandag 31 december 2018 10:12 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Waar heb je het over?Hij benoemd het toch nergens? Of wel? Maar twee zoenende mannen!?...ooooh walgelijk zeg.
MADquote:Op maandag 31 december 2018 10:08 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Mieter toch op met je onzin. Je vind een broer en zus die sexs hebben prima en totaal niet smerig (je gaat er zelfs nog serieus op in hier). Maar twee mannen die zoenen vind je walgelijk?
Daaag.
Zo hoort dat op de Filipijnenquote:Op maandag 31 december 2018 10:08 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Daaag.
Dat is allemaal leuk en aardig wijffie, maar we zijn nu in Nederland.quote:
Hij met zijn hoofd nietquote:Op maandag 31 december 2018 10:37 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Dat is allemaal leuk en aardig wijffie, maar we zijn nu in Nederland.
Je probeert je eigen incestueuze acties gewoon goed te pratenquote:Op maandag 31 december 2018 11:08 schreef Argo het volgende:
Zonder incest waren we hier nu niet? Is het daarom een goed ding, een slecht ding? Waarom roept incest zulke problemen op waarom zijn mensen er zo op tegen?
Een simpel voorbeeld zijn vuurgarnalen bijvoorbeeld. Die kunnen eerst mooi rood zijn maar ze neuken als konijnen als er geen nieuwe 'bloed' bijkomt. Gaan de garnalen gaandeweg een paar generaties later niet meer rood zijn. Echter is de natuur er wel op berust dat incest eens een paar keer voorkomt.
Vroeger zullen er ook periodes zijn geweest toen de genepool in een stam beperkt was.
Welnu: Als we gaan kijken naar dat mensen boos zijn omdat vervolgens de kans op een gehandicapt kind groter is. Dan is mijn vraag? Waarom wordt er zo krampachtig op incest gereageerd maar niet op bv een zwangere vrouw die drinkt en rookt tijdens zwangerschap?
Is incest zo'n probleem omdat het de maatschappelijke cohesie in gevaar brengt? Natuurlijk als we het allemaal zouden doen zou het menselijke ras gedoemd zijn.
De vraag is dan ook stel dat ik geadopteerd was uit Thailand en ik een zusje had geadopteerd uit laten we Vietnam zeggen? Zou het dan wel acceptabel zijn als ik met mijn zusje seks had en uiteindelijk trouwde en kinderen kreeg?
Want als dat wel kan, lijkt alleen het gezondheidsrisico een kritiek te zijn die mensen hebben, om eerlijk te zijn snap ik dat. Maar vrouwen die roken tijdens zwangerschap of zo je ziet dat mensen het wel afkeuren maar reageren niet zo fel als op incest.
Fuck dit zal wel veel te serieus zijn voor KLB op de zondag maar fuck it.
Lees het nog eens rustig zonder je ziedendheid.quote:Op maandag 31 december 2018 10:12 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Waar heb je het over?Hij benoemd het toch nergens? Of wel? Maar twee zoenende mannen!?...ooooh walgelijk zeg.
Ja, twee kerels die met elkaar zoenen vind ik beestachtig goor, smerig en onnatuurlijk, als ik het zie op tv kijk ik altijd weg. Bleghh, de gedachte alleen al waar de leuter van de ene naar toe gaat bij die anderequote:Op maandag 31 december 2018 10:08 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Daaag.
Volgens mij wordt er op roken tijdens de zwangerschap net zo hard gereageerd.quote:Op maandag 31 december 2018 11:08 schreef Argo het volgende:
Zonder incest waren we hier nu niet? Is het daarom een goed ding, een slecht ding? Waarom roept incest zulke problemen op waarom zijn mensen er zo op tegen?
Een simpel voorbeeld zijn vuurgarnalen bijvoorbeeld. Die kunnen eerst mooi rood zijn maar ze neuken als konijnen als er geen nieuwe 'bloed' bijkomt. Gaan de garnalen gaandeweg een paar generaties later niet meer rood zijn. Echter is de natuur er wel op berust dat incest eens een paar keer voorkomt.
Vroeger zullen er ook periodes zijn geweest toen de genepool in een stam beperkt was.
Welnu: Als we gaan kijken naar dat mensen boos zijn omdat vervolgens de kans op een gehandicapt kind groter is. Dan is mijn vraag? Waarom wordt er zo krampachtig op incest gereageerd maar niet op bv een zwangere vrouw die drinkt en rookt tijdens zwangerschap?
Is incest zo'n probleem omdat het de maatschappelijke cohesie in gevaar brengt? Natuurlijk als we het allemaal zouden doen zou het menselijke ras gedoemd zijn.
De vraag is dan ook stel dat ik geadopteerd was uit Thailand en ik een zusje had geadopteerd uit laten we Vietnam zeggen? Zou het dan wel acceptabel zijn als ik met mijn zusje seks had en uiteindelijk trouwde en kinderen kreeg?
Want als dat wel kan, lijkt alleen het gezondheidsrisico een kritiek te zijn die mensen hebben, om eerlijk te zijn snap ik dat. Maar vrouwen die roken tijdens zwangerschap of zo je ziet dat mensen het wel afkeuren maar reageren niet zo fel als op incest.
Fuck dit zal wel veel te serieus zijn voor KLB op de zondag maar fuck it.
In een aflevering date Rachel een gozer die zo omging met zijn zus. Samen in Bad enzo. Was "toevallig" afgelopen zaterdag op TV. Vandaar.quote:Op maandag 31 december 2018 01:46 schreef Werkman het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken?
Die gasten spelen toch geen familie van elkaar?
According to researchers, American Indian and Alaska Native women were most likely to be smokers, with a staggering 18 percent reporting the habit. In most states, the rate of women who smoked while pregnant averaged around 10 percent—in California, it was close to 2 percent, while about 27 percent of pregnant women in West Virginia smoked.quote:Op maandag 31 december 2018 12:01 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er op roken tijdens de zwangerschap net zo hard gereageerd.
Je snapt het nietquote:Op maandag 31 december 2018 11:25 schreef Piger het volgende:
[..]
Je probeert je eigen incestueuze acties gewoon goed te praten
Als je nu eens mijn 1e reactie terug leest, de allereerste, wat ik daar schrijf over een relatie tussen een broer en zus. En tevens wat de mogelijke gevolgen kunnen zijn ALS ze al de seks bedrijven. Daar lag de waarschuwing. Voor de rest kunnen deze twee gewoon een 'relatie' met elkaar hebben. Het blijven, of het nu een broer en zus zijn, toch een man en een vrouw. Twee mannen met elkaar is onnatuurlijk. Zo is de mens niet gemaakt/ontworpen/geëvolueerd. 2 piemels bij elkaar werkt niet. Maar nogmaals, ik vind het persoonlijk maar niks, dat is mijn mening, maar ik zal nooit en te nimmer datgene doen wat die relschoppende rotmarokkaantjes doen, de homomeppers, homo's op straat aanvallen en mishandelen. Dat zou nooit en te nimmer in me opkomen. Als ik het op straat zou zien gebeuren zou ik eerder de 2 homo's te hulp schieten als het numeriek het toelaat (stel 2 homo's worden belaagd door 4 of 5 marokkaantjes), dan spring ik er wel even bij, zijn het er 10 dan is het geen doen. Overigens dat even terzijde, meer Nederlanders moeten dat doen, opkomen voor hun landgenoten tegen dit tuig, en niet alleen maar staan filmen met je mobiel. Initiatief tonen, anderen er gelijk roepen en aanpakken. Ik zag onlangs een documentaire over hoe een wijk werd "geterroriseerd" door Marokaantjes van 12 tot 17 jaar oud. Kelere hoe ver zijn we gezakt?quote:Op maandag 31 december 2018 11:54 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Ik vind jou ook beestachtig goor. Jij vind incest gewoon normaal en ook nog natuurlijk. Maar homoseksuele mannen zijn wel onnatuurlijk?
Ooh. Sorry mijn excuses dan.quote:Op maandag 31 december 2018 12:09 schreef TechnoCat het volgende:
[..]
Als je nu eens mijn 1e reactie terug leest, de allereerste, wat ik daar schrijf over een relatie tussen een broer en zus. En tevens wat de mogelijke gevolgen kunnen zijn ALS ze al de seks bedrijven. Daar lag de waarschuwing. Voor de rest kunnen deze twee gewoon een 'relatie' met elkaar hebben. Het blijven, of het nu een broer en zus zijn, toch een man en een vrouw. Twee mannen met elkaar is onnatuurlijk. Zo is de mens niet gemaakt/ontworpen/geëvolueerd. 2 piemels bij elkaar werkt niet. Maar nogmaals, ik vind het persoonlijk maar niks, dat is mijn mening, maar ik zal nooit en te nimmer datgene doen wat die relschoppende rotmarokkaantjes doen, de homomeppers, homo's op straat aanvallen en mishandelen. Dat zou nooit en te nimmer in me opkomen. Als ik het op straat zou zien gebeuren zou ik eerder de 2 homo's te hulp schieten als het numeriek het toelaat (stel 2 homo's worden belaagd door 4 of 5 marokkaantjes), dan spring ik er wel even bij, zijn het er 10 dan is het geen doen.
Dat je daar 2 jaar voor nodig had geeft wel aan dat TS zelfs voor trollen onaantrekkelijk isquote:
Siliconen en jammer in een zin gebruikenquote:Op zaterdag 29 december 2018 18:30 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Toptieten, wel jammer van de siliconen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |