quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar ben ik ook al een paar keer geweest vandaag, stinkt goed
quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:37 schreef peaceman het volgende:
Als je afgelopen jaren niet naartoe moest was het overigens wel België...Molenbeek....
[..]
Hey! Wie zei dat je weer in de kamer mocht komen?
Ik hoop echt dat het gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:36 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Zou wel komisch zijn, die moshpit (ofhoeheetzonspiraal?) in het café.
En mooie vrouwen. Moet ik zeggen van mijn echtgenotequote:Op zaterdag 29 december 2018 12:37 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Het land van stukjes weg tussen de gaten, geen regering en norse Walen
ow maak die van mij ook ff schoon dan als je toch in de keuken bent...quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Ik was er om de koelkast schoon te maken.
Waarom komen ze dan en mass naar Nederland (en de rest van Europa) om hier werk te zoeken?quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hoezo? Al die uitkerings fraude die daar heen gaat, gaat daar prima hoor
Goeie TV dan wel...bewegen ze eindelijk eens in dat cafequote:Op zaterdag 29 december 2018 12:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Circlepit.
Ik verwacht dat ze ergens in de komende jaren nog wel een keer door die stellage heen zakken.
niet allequote:Op zaterdag 29 december 2018 12:37 schreef Djeez het volgende:
[..]
En mooie vrouwen. Moet ik zeggen van mijn echtgenote
En slechte verlichting aan de snelwegen.quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:37 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Daar hebben we een vaatwasser voor!quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow maak die van mij ook ff schoon dan als je toch in de keuken bent...
ow en de afwas mag ook wel gedaan worden
quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:35 schreef DireStraits7 het volgende:
"Ik wil niet naar Polen, want daar gaat het te goed".
Beetje gedateerde tekst wel.
quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:38 schreef Cee het volgende:
[..]
En slechte verlichting aan de snelwegen.
quote:
ik ook maar ja ben alleen en om nou zoveel op te spaqren voor volle vaatwassers dan heb ik grotere kasten nodigquote:Op zaterdag 29 december 2018 12:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar hebben we een vaatwasser voor!Ik haat afwassen.
Dat dan weer niet hahaquote:
Stukjes weg tussen de gatenquote:Op zaterdag 29 december 2018 12:37 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Omdat wij goed betalen en Nederlanders zelf te lui zijn zulk werk te doenquote:Op zaterdag 29 december 2018 12:38 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Waarom komen ze dan en mass naar Nederland (en de rest van Europa) om hier werk te zoeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |