I wasn't trying to be cool. I genuinely hate Frans Bauer.quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Makkelijk vooroordeel. Er zijn een paar tracks (voornamelijk albumtracks van eerder werk, dat dan wel) die gewoon oprecht mooi zijn. Maar Bauer bashen is 'cool', dus kent niemand die. Maar ondertussen wel meelallen op Guus Meeuwis.
op vakantie naar Belgie?quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:34 schreef Poppejans het volgende:
Belgiëeee goede herinneringen aan, we hadden dit op cassettebandje in de auto vaak aanstaan vroeger
Niet lekker spatten in het bad?quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:35 schreef Doedezemaar het volgende:
toch nog Henk&Henk, bij die andere stond ik onder de douche
quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:35 schreef Djeez het volgende:
België: het land van La Chouffe, Westmalle, Karmeliet, Corsendonck, Brugse Zot, Straffe Hendrik
En Friet.quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:35 schreef Djeez het volgende:
België: het land van La Chouffe, Westmalle, Karmeliet, Corsendonck, Brugse Zot, Straffe Hendrik
Land van gekke namen dusquote:Op zaterdag 29 december 2018 12:35 schreef Djeez het volgende:
quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:35 schreef Zorro het volgende:
Is er een plaats tussen de sterren, waar ik heen kan gaan?
Lijflied van Gerard Joling
Westvleteren, Rochefort, Achel, Chimay.quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:35 schreef Djeez het volgende:
Zou wel komisch zijn, die moshpit (ofhoeheetzonspiraal?) in het café.quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:35 schreef Cee het volgende:
Ik hoop dat de fanclub van De Staat stiekem het café binnen is geslopen.
deze man weetquote:Op zaterdag 29 december 2018 12:35 schreef Djeez het volgende:
Nou, hij vindt jou vast heel aardig.quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:35 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
I wasn't trying to be cool. I genuinely hate Frans Bauer.
daar ben ik ook al een paar keer geweest vandaag, stinkt goedquote:Op zaterdag 29 december 2018 12:36 schreef Diaan73 het volgende:
Zo, ik was even op mijn werkplek... de keuken.
Hey! Wie zei dat je weer in de kamer mocht komen?quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:36 schreef Diaan73 het volgende:
Zo, ik was even op mijn werkplek... de keuken.
Hoezo? Al die uitkerings fraude die daar heen gaat, gaat daar prima hoorquote:Op zaterdag 29 december 2018 12:35 schreef DireStraits7 het volgende:
"Ik wil niet naar Polen, want daar gaat het te goed".
Beetje gedateerde tekst wel.
Zijn muziek bedoel ik dan. Geen idee of hij als persoon aardig is. Misschien wel.quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nou, hij vindt jou vast heel aardig.
Het land van stukjes weg tussen de gaten, geen regering en norse Walenquote:Op zaterdag 29 december 2018 12:35 schreef Djeez het volgende:
Circlepit.quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:36 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Zou wel komisch zijn, die moshpit (ofhoeheetzonspiraal?) in het café.
quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar ben ik ook al een paar keer geweest vandaag, stinkt goed
quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:37 schreef peaceman het volgende:
Als je afgelopen jaren niet naartoe moest was het overigens wel België...Molenbeek....
[..]
Hey! Wie zei dat je weer in de kamer mocht komen?
Ik hoop echt dat het gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:36 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Zou wel komisch zijn, die moshpit (ofhoeheetzonspiraal?) in het café.
En mooie vrouwen. Moet ik zeggen van mijn echtgenotequote:Op zaterdag 29 december 2018 12:37 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Het land van stukjes weg tussen de gaten, geen regering en norse Walen
ow maak die van mij ook ff schoon dan als je toch in de keuken bent...quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Ik was er om de koelkast schoon te maken.
Waarom komen ze dan en mass naar Nederland (en de rest van Europa) om hier werk te zoeken?quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hoezo? Al die uitkerings fraude die daar heen gaat, gaat daar prima hoor
Goeie TV dan wel...bewegen ze eindelijk eens in dat cafequote:Op zaterdag 29 december 2018 12:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Circlepit.
Ik verwacht dat ze ergens in de komende jaren nog wel een keer door die stellage heen zakken.
niet allequote:Op zaterdag 29 december 2018 12:37 schreef Djeez het volgende:
[..]
En mooie vrouwen. Moet ik zeggen van mijn echtgenote
En slechte verlichting aan de snelwegen.quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:37 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Daar hebben we een vaatwasser voor!quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow maak die van mij ook ff schoon dan als je toch in de keuken bent...
ow en de afwas mag ook wel gedaan worden
quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:35 schreef DireStraits7 het volgende:
"Ik wil niet naar Polen, want daar gaat het te goed".
Beetje gedateerde tekst wel.
quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:38 schreef Cee het volgende:
[..]
En slechte verlichting aan de snelwegen.
quote:
ik ook maar ja ben alleen en om nou zoveel op te spaqren voor volle vaatwassers dan heb ik grotere kasten nodigquote:Op zaterdag 29 december 2018 12:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar hebben we een vaatwasser voor!Ik haat afwassen.
Dat dan weer niet hahaquote:
Stukjes weg tussen de gatenquote:Op zaterdag 29 december 2018 12:37 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Omdat wij goed betalen en Nederlanders zelf te lui zijn zulk werk te doenquote:Op zaterdag 29 december 2018 12:38 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Waarom komen ze dan en mass naar Nederland (en de rest van Europa) om hier werk te zoeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |