Ik vind ze er op de productfoto's altijd zo langwerpig uit zien, alsof ze de benen niet goed genoeg zouden ondersteunen. Op deze aan-foto lijkt dat ook het geval:quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:03 schreef Budabuddumbam het volgende:
Ik vind rose en rebellion verschrikkelijk.
En de Easyfeel preschool is nog groter!quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:09 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
@:MevrouwCactus maar als ik het dus goed begrijp, is een Rose and Rebellion Preschool groter dan een Wompat Preschool?Dat zou ik dus zelf nooit bedenken.
Zijn ze kleiner geworden dan? Ollie zat er met 1 meter destijds echt nog veel te diep in. De preschool wompat dus. Ik zou juist zeggen dat ie pas goed zit vanaf maat 104.quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:42 schreef MevrouwCactus het volgende:
Deze R&R pre-school gaat van 98-110/116. De Wompat pre-school gaat van 92-110, maar ik vind Sjaak er met zijn 104/110 niet mooi meer in zitten. Ik heb geen recente foto van Sjaak in de Wompat zie ik.
De Wompat is 45cm breed en de R&R is 51cm breed, dus dat scheelt behoorlijk.
De Wompat Toddler en Pre-school zijn even breed, maar de Pre-school heeft een hoger rugpand. Ik weet niet hoe het eerder was, maar dit is hoe het nu is. Als ik de Wompat Pre-school op de R&R Pre-school leg, is er echt 5 cm verschil in breedte van het rugpand.quote:Op zondag 7 april 2019 18:50 schreef laziness het volgende:
[..]
Zijn ze kleiner geworden dan? Ollie zat er met 1 meter destijds echt nog veel te diep in. De preschool wompat dus. Ik zou juist zeggen dat ie pas goed zit vanaf maat 104.
Ja het rugpand qua lengte idd. Ollie zat daar zo diep in dat hij niks zag.quote:Op zondag 7 april 2019 21:05 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
De Wompat Toddler en Pre-school zijn even breed, maar de Pre-school heeft een hoger rugpand. Ik weet niet hoe het eerder was, maar dit is hoe het nu is. Als ik de Wompat Pre-school op de R&R Pre-school leg, is er echt 5 cm verschil in breedte van het rugpand.
Ik zocht even terug en dit is een foto van toen Sjaak in maat 98/104 zat ongeveer:quote:Op zondag 7 april 2019 21:18 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja het rugpand qua lengte idd. Ollie zat daar zo diep in dat hij niks zag.
Ik gooi hem er nog maar een keer in. Weet iemand hoe strikt de adviezen over gewicht zijn?quote:Op vrijdag 5 april 2019 13:11 schreef Netelig het volgende:
Mijn dreumes is opeens een reusachtige 14 kilo. Ik heb een Kokadi flip toddler, die volgens de beschrijving tot 15 kilo gaat. Is het echt zo streng of kan ik er ook een zwaarder kind in dragen?
De naden zijn getest tot 15kg. Ze kunnen hoogstwaarschijnlijk wel meer aan, maar Kokadi geeft geen garantie boven die 15kg. In de Wompat, die maximaal 15kg aan kan, heb ik een uur lang een meisje van 25kg gedragen en er was niets aan de hand. Maar ja, dat is N=1. Garantie tot de deur dusquote:Op maandag 8 april 2019 21:38 schreef Netelig het volgende:
[..]
Ik gooi hem er nog maar een keer in. Weet iemand hoe strikt de adviezen over gewicht zijn?
Wij hebben er een, maar ik vind het veel te zwaar. Man gebruikt hem wel en hij vindt het fijn voor zowel peuter als bijna peuter.quote:Op maandag 8 april 2019 22:52 schreef Nolita het volgende:
Mijn dreumes wil de laatste tijd niet meer (in de drager) gedragen worden, herkenbaar?
Heb haar nog altijd op mijn buik gedragen, maar nu het mooie weer eraan komt kan ik het eens op mijn rug proberen. Ben benieuwd of ze het nog eens toelaat om te oefenen. Een half jaar geleden was dat krijsen en hebben we de poging snel gestaakt.
Vriend overweegt zo’n rugzak ding met zo’n zitje voor op vakantie, iemand daar ervaring mee? Ik vind het zo’n gevaarte...vriend zijn argumenten zijn dat je gewoon een jas kunt dragen en dat het niet zo zweterig is als het kind tegen je aan. En dat ze er nog wel een tijd in past.
Ik was enorm fan van mijn Tula Standaard (toen bestond er nog geen FTG) maar vond de Toddler eigenlijk niet fijn. Ik vond hem erg stug en vond dat het gewicht niet heel fijn verdeeld werd. Ik heb toen een Rose and Rebellion geprobeerd maar dat vond ik ook niet alles en kwam toen uit bij Wompat. Daar was ik gelijk verliefd op en hij past zoveel beter bij mijn lichaam (en bij Sjaak) dan een Tula Toddler.quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:48 schreef Schanu het volgende:
Ik wilde juist de Tula toddler kopen, alvast ter opvolging van de FTG die we nu hebben. Begin nu een beetje te twijfelen aangezien er kennelijk nog zoveel andere opties zijn. Zijn er wel goede ervaringen met de Tula Toddler? De FTG vind ik fantastisch, is de Toddler heel anders?
En ik denk dat ik een coast wil bestellen, omdat het dan wat meer ademt in de zomer en omdat in de winter Vlokje toch altijd wel haar jasje aan zal houden zodat ze er in en er uit kan wanneer ze wil. Of is jullie ervaring anders?
Is dat zo'n zak waar het kindje in kan voor op je buik zeg maar?quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:06 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Wij hebben er een, maar ik vind het veel te zwaar. Man gebruikt hem wel en hij vindt het fijn voor zowel peuter als bijna peuter.
Nee, wat jij bedoelt, is een draagzak. Die zijn er in meer en minder ergonomische varianten en in allerlei maten.quote:Op zondag 14 april 2019 18:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Is dat zo'n zak waar het kindje in kan voor op je buik zeg maar?
Aan zoiets zit ik namelijk ook te denken, maar wordt onze eerste dus is allemaal nog proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |