is ook zonde, maar dat vind ik ook van een bokstrainer en alcohol en sigaretten ben ik allen op tegen maar ieder zijn ding.quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:12 schreef Dotteke het volgende: [..] Geef hem groot gelijk, zonde om voor 600 euro de lucht in te knallen
quote:
Je was ook niet de laatste. Maar hij is prima hoorquote:Op vrijdag 28 december 2018 13:33 schreef pollewop77 het volgende:
[..]Had er nog iets sarcastisch achter willen zetten maar ik had niet helemaal door dat ik de laatste was. Dus dacht ff snel openen
Oh echt?quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je was ook niet de laatste. Maar hij is prima hoor
Welnee TT is prima.quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:34 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Oh echt?![]()
![]()
Jij wel, mocht je willen veranderen mag het hoor. Was niet de bedoeling
Zo lang Joa denkt dat ie zielig is omdat ie geen alcohol meer mag, is hij naar mijn idee ook nog niet zover in zijn proces lijkt me?quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:36 schreef mazaru het volgende:
Kijk hem zitten met zijn patserhorloge. Meneertje 'ik drink geen alcohol dus ik mag meer dan jullie'
[ afbeelding ]
Adriaanuitquote:Op vrijdag 28 december 2018 12:54 schreef Harrison het volgende: Adriaan moest vanaf zijn twaalfde eigen vuurwerk kopen, toen is hij ermee gestopt. Hij is tegen vuurwerk
Hij wil alles zo goed doen voor de buitenwereld dat hij niet eens nadenkt over waar hij nou precies op tegen is.quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:38 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Adriaanuit
Adri-tegen eigenlijk, want hij is vrijwel overal op tegen.
Jammer, want in het begin vond ik hem leuk.
Precies. Alsof hij gestopt is met drinken om een ander een plezier te doen. Als hij er zo in blijf staan dan heeft hij maar 1 tegenslag nodig en hij drinkt weer.quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:37 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Zo lang Joa denkt dat ie zielig is omdat ie geen alcohol meer mag, is hij naar mijn idee ook nog niet zover in zijn proces lijkt me?
Heb je de cap nou gezien?quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:37 schreef Dotteke het volgende:
1 en 2 en je zakt een beetje door je benen heen. Je maakt er iets feestelijks van, zegt Fran tegen haar leerlinge
Ben ik het niet helemaal mee eens. 3 jaar nuchter is echt niet zomaar iets in zo'n geval. Het blijft altijd een gevecht.quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:37 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Zo lang Joa denkt dat ie zielig is omdat ie geen alcohol meer mag, is hij naar mijn idee ook nog niet zover in zijn proces lijkt me?
Hij begon enthousiast aan die moestuin en aan die insektenhotels en leek lekker zijn eigen gangetje te gaan. Maar nu schopt hij tegen alles aan, heeft de moestuin verwaarloosd en wil geen insektenhotels meer verkopen. Jammer, teveel de nadruk leggen op hoe jij wilt leven.quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:38 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Adriaanuit
Adri-tegen eigenlijk, want hij is vrijwel overal op tegen.
Jammer, want in het begin vond ik hem leuk.
Daarom ook mijn vraagteken. Maar hij roept het te pas en te onpas de laatste weken. Ik drink niet dus dan mag ik ook wel zus of zoquote:Op vrijdag 28 december 2018 13:41 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ben ik het niet helemaal mee eens. 3 jaar nuchter is echt niet zomaar iets in zo'n geval. Het blijft altijd een gevecht.
Hij is gestopt, maar hij zal er nooit van af zijn. Een alcoholist is zijn leven lang een alcoholist. 1 drankje en hij is de lul.quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:42 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Daarom ook mijn vraagteken. Maar hij roept het te pas en te onpas de laatste weken. Ik drink niet dus dan mag ik ook wel zus of zo
Ik vind het knap hoor, dat hij er van af is.
quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:41 schreef Dotteke het volgende:
Verzin je dit helemaal zelf, vraagt de moeder van het meisje
Ja, zegt Franny trots
Knap hoor, zegt de moeder.
Het was ook wel een groot touwtjequote:Op vrijdag 28 december 2018 13:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat touwtje is gewoon van zijn boksershort hoor.
quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gevonden!!Whahahah dat touwtje wat daar bungelt, mooi gifje hoor thnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Maar ik vind Joa daar helemaal niet zielig over doen hoor. Respect voor hem dat hij dat volhoud naast al die zuipers daar.quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:41 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ben ik het niet helemaal mee eens. 3 jaar nuchter is echt niet zomaar iets in zo'n geval. Het blijft altijd een gevecht.
Een spaghetti piemelquote:Op vrijdag 28 december 2018 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Whahahah dat touwtje wat daar bungelt, mooi gifje hoor thnx
Ik hoop dat ze binnenkort gewoon naar huis gaatquote:Op vrijdag 28 december 2018 13:46 schreef Juud79 het volgende:
Ik gok dat Shelley binnenkort een visagie verhaallijn of iets dergelijks zal opstarten. Iedere dag drie kwartier met dr make-ik in beeld.....
Iet wiet ben me piemeltje kwietquote:
Het valt mij wel op de laatste tijd. Dat hij er meer moeite mee heeft. Maar wie weet komt dat wel omdat hij Tim een beetje kwijt is zeg maarquote:Op vrijdag 28 december 2018 13:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Maar ik vind Joa daar helemaal niet zielig over doen hoor. Respect voor hem dat hij dat volhoud naast al die zuipers daar.
Hij komt op mij totaal niet over alsof hij denkt dat hij zielig is. Het is nou eenmaal zo dat mensen die alcohol drinken veel geld daaraan besteden. Hij gebruikt dat gewoon als argument als hij onderhandelt om ergens geld voor te krijgen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:37 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
En niet vergeten, ze werkt niet aan zichzelf. Zo gesloten en bot als het maar kan.quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:48 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze binnenkort gewoon naar huis gaat![]()
Hoor haar nog roepen met de laatste stemmingen, ik ben nog niet klaar hier in utopia. De lingerielijn, het engels ontbijt en al haar projectjes die niet lukken. Ze is nog geen steek verder, sterker nog ze laat steeds meer vallen. Koken, bh's etc
Voor oud en nieuw is het uitquote:Op vrijdag 28 december 2018 13:50 schreef Dotteke het volgende:
Ik voel me nu een stuk beter en ik ga me niet echt weer kut laten voelen door jou, ik laat dat echt niet toe zegt Shel tegen Ger
Ik niet. ......Hij is tegen dingen wat hij zelf niet belangrijk vindt......en iedereen moet daar aan voldoen......meneertje krijgt het te hoog in zijn bolletje.......patat bakken in plastic bakjes en geen moment aan de puntzak gedacht.......quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:39 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Hij wil alles zo goed doen voor de buitenwereld dat hij niet eens nadenkt over waar hij nou precies op tegen is.
Maar het vuurwerk snap ik heel goed
die kapsones kop van haarquote:
Ja, ze heeft een uitstraling van lik me vestjequote:
Oeps, dan gaat het niet goedquote:Op vrijdag 28 december 2018 13:52 schreef Jian het volgende:
Die Gerrit is een geweldige lul hoor, maar jongen schop dat tyfuswijf toch een keer aan de kant want zelfs ik begin medelijden met je te krijgen.
quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:49 schreef Harrison het volgende:
[..]
Hij komt op mij totaal niet over alsof hij denkt dat hij zielig is. Het is nou eenmaal zo dat mensen die alcohol drinken veel geld daaraan besteden. Hij gebruikt dat gewoon als argument als hij onderhandelt om ergens geld voor te krijgen.
quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij begon enthousiast aan die moestuin en aan die insektenhotels en leek lekker zijn eigen gangetje te gaan. Maar nu schopt hij tegen alles aan, heeft de moestuin verwaarloosd en wil geen insektenhotels meer verkopen. Jammer, teveel de nadruk leggen op hoe jij wilt leven.
echt waar?quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:52 schreef Jian het volgende:
Die Gerrit is een geweldige lul hoor, maar jongen schop dat tyfuswijf toch een keer aan de kant want zelfs ik begin medelijden met je te krijgen.
Ze begint weer afstand te creëren om dan vervolgens bij een ander weer haar toevlucht te vinden.quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:50 schreef Dotteke het volgende:
Ik voel me nu een stuk beter en ik ga me niet echt weer kut laten voelen door jou, ik laat dat echt niet toe zegt Shel tegen Ger
Daari n tegen rookt hij wel tegen de klippen op en drinkt speciale shakesquote:Op vrijdag 28 december 2018 13:49 schreef Harrison het volgende:
[..]
Hij komt op mij totaal niet over alsof hij denkt dat hij zielig is. Het is nou eenmaal zo dat mensen die alcohol drinken veel geld daaraan besteden. Hij gebruikt dat gewoon als argument als hij onderhandelt om ergens geld voor te krijgen.
Ik denk Jessie.quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze begint weer afstand te creëren om dan vervolgens bij een ander weer haar toevlucht te vinden.
Ja, ik weetz, maar ja als je niet ziet wat dat wijf is en wat ze doet dan heb je toch echt, echt dikke poep in je ogenquote:
quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daari n tegen rookt hij wel tegen de klippen op en drinkt speciale shakes
VInd het sowieso raar als je zegt ik drink niet dus ik mag vuurwerk
Of een andere compensatie. Wees trots en blij dat je van je verslaving af bent, daar hoef je toch geen beloning meer voor
quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of een andere compensatie. Wees trots en blij dat je van je verslaving af bent, daar hoef je toch geen beloning meer voor
Ja, dan moet de nood wel heel erg hoog zijn als je daar blij blijft hangen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ik weetz, maar ja als je niet ziet wat dat wijf is en wat ze doet dan heb je toch echt, echt dikke poep in je ogen
quote:
quote:
Zover denkt Adriaan niet na hoor. Maar wat hij zichzelf verbiedt verbiedt hij ook een ander.quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik niet. ......Hij is tegen dingen wat hij zelf niet belangrijk vindt......en iedereen moet daar aan voldoen......meneertje krijgt het te hoog in zijn bolletje.......patat bakken in plastic bakjes en geen moment aan de puntzak gedacht.......
Ik Zelf geef geen dubbeltje uit aan vuurwerk.......heb er een hekel aan.
Maar kan heel goed begrijpen dat sommige jongens/mannen alleen het vuurwerk het leukste vinden van heel het oud en nieuw vieren.....die leven er naar toe.
Die gaan echt niet lam het nieuwjaar in.....![]()
Dus gun ik het hem......hij had het er al zowat een maand geleden over.
Denk niet dat hij dat zegt omdat hij er zelf in gelooft. Hij hoopt gewoon dat ze erin trappen. Mensen die niet zonder hun wijntje/biertje kunnen zijn altijd bang om dat kwijt te raken, dus wel slim om daarop in te spelen. En het werkt ook nog dus, want hij loopt met 600 ¤ uit de onderhandeling weg.quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ik hoorde het ze zeggen ,wat een domme mensen zijn het ook zeg hahahahahahaahquote:Op vrijdag 28 december 2018 13:58 schreef mazaru het volgende:
Shelley zegt dat Jessie Billy van Ruud heeft afgepakt![]()
![]()
Ja ben ik ook bang voor. Ik had ook protest aangetekend bij de redactie toen hij wat met Billy kreeg. Maar gewoon schijt aan me hebbenquote:Op vrijdag 28 december 2018 13:58 schreef danaqui het volgende:
[..]Nee ik ook niet maar dan gaat het juist gebeuren
Oh was dat die klotus. Achterlijk mormel is het toch.quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:59 schreef pollewop77 het volgende:
jessie heeft Billy afgepakt van Ruud volgens Lotus![]()
![]()
![]()
Tim beaamt het, want hij heeft alles gezien van 1 (heeft vaker gezegd van niet)
Dat tegen de klippen op roken zijn vele daar.......quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is geen cent beter dan Shelley, ze verdienen elkaar.quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:52 schreef Jian het volgende:
Dat zijn zo van die scenes waarvan ik heel blij ben dat ik die gemist heb.quote:
Hebben ze heel erg goed gekeken...quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:59 schreef pollewop77 het volgende:
jessie heeft Billy afgepakt van Ruud volgens Lotus![]()
![]()
![]()
Tim beaamt het, want hij heeft alles gezien van 1 (heeft vaker gezegd van niet)
Die meid is echt niet normaalquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:02 schreef Dotteke het volgende:
Nu wil Shel weer eerst een peukie doen ha ha ha
eensquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij is geen cent beter dan Shelley, ze verdienen elkaar.
ach daar is Joa ook wel voor te porrenquote:
Zelfs Erik is Kletsie dus zat. Dan heeft ie het wel heel bont gemaakt.quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:47 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Ah, Erik op stream 2.
Als dat net zo lachen word als gister gaat ik weer helemaal stuk hier.
Hoe hij toen jessie te kakken zette.
In Uto1 zag je al dat de niet-drinkers gingen ageren. Er werd hen van alles ontzegd dus gebruikten ze dat ter verdediging. Werd voor 100-en eurietjes gezopen maar een niet-drinker werd van alles ontzegd. Ik snap dat dan wel.quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:04 schreef Jian het volgende:
Nooit gedacht dat ik dit nog eens zou zeggen, maar "rot op met je kut lingerie party"
Geen idee, maakt haar ook niet uit denk ik. Diegene moet succesvol zijn, seks willen hebben en over een eigen slaapplaats beschikken.quote:
?quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:04 schreef Jian het volgende:
Nooit gedacht dat ik dit nog eens zou zeggen, maar "rot op met je kut lingerie party"
quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:07 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
?
Met dit weer?
Lekker dikke tepels kijken man.
Cossen met de broek op de knietjes.
quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:04 schreef Jian het volgende:
quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:59 schreef Harrison het volgende:
[..]
Denk niet dat hij dat zegt omdat hij er zelf in gelooft. Hij hoopt gewoon dat ze erin trappen. Mensen die niet zonder hun wijntje/biertje kunnen zijn altijd bang om dat kwijt te raken, dus wel slim om daarop in te spelen. En het werkt ook nog dus, want hij loopt met 600 ¤ uit de onderhandeling weg.
Elke nacht toch?quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:08 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Timothy zegt dat hij ook hele serieuze gesprekken heeft met Franny. Iemand hier die wel eens opgevangen?![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:08 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Timothy zegt dat hij ook hele serieuze gesprekken heeft met Franny. Iemand hier die wel eens opgevangen?![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:10 schreef Harrison het volgende:
[..]![]()
![]()
laatst vroeg ze wat er zou gebeuren als ze een poepie laat en er een vuurtje bij houdt. Ze vroeg het heel serieus, dat wel.
quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:10 schreef Harrison het volgende:
[..]![]()
![]()
laatst vroeg ze wat er zou gebeuren als ze een poepie laat en er een vuurtje bij houdt. Ze vroeg het heel serieus, dat wel.
Eens.quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat tegen de klippen op roken zijn vele daar.......
Nooit zal hij zeggen er wordt teveel geld aan drank uitgegeven......alleen dat hij daar niet de hele avond bij kan zitten soms om naar die lallende bewoners te luisteren......Krijg ook helemaal niet het idee dat hij zielig gevonden moet worden......
Dat hij nu dit aansnijdt is omdat hij geld wil voor vuurwerk. Een ander geeft het uit aan twee uurtjes boksles omdat je graag een bewoner wil hoeken......(beetje vals ik weet het)
Zal dat helpen...... denk het niet denk dat Tim er zelf meer gaat krijgenquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:17 schreef pollewop77 het volgende:
Tim zegt vol op Christel te gaan om Frennie te redden
Was in 1 net zo hoorquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:18 schreef yaello het volgende:
Waar het stemmen in uto 1 nog een heilig iets was, waar amper over gesproken werd met je medebewoners, slaan ze in 2 echt totaal door haha.
Hoop hetquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal dat helpen...... denk het niet denk dat Tim er zelf meer gaat krijgen
GEWOON PATS BOEM 3 OP MEREL!quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:16 schreef Dotteke het volgende:
Shel gaat 3 op merel
Of een op merel, een of brenda en een op brandon
Amper over gesproken? Tactisch stemmen gemist?quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:18 schreef yaello het volgende:
Waar het stemmen in uto 1 nog een heilig iets was, waar amper over gesproken werd met je medebewoners, slaan ze in 2 echt totaal door haha.
Dat was aan het einde, had het over het beginquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:19 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Amper over gesproken? Tactisch stemmen gemist?
Ik hoop makaak, Gerrit en Tim. 1 van die drie weg is helemaal primaquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:18 schreef Dotteke het volgende:
Merel franny en tim gaat de bank uit bestaan volgens Joa
Basje kon dat heel goed.quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:19 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Amper over gesproken? Tactisch stemmen gemist?
die aap is slimmer en heeft een veel leukere lachquote:
Merel mag ook weg, maar liever en Jessie of een Hiske, Brenda mag ook gaanquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop makaak, Gerrit en Tim. 1 van die drie weg is helemaal prima
erik lult net als chriestel met iedereen mee,totaal geen eigen mening.quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:03 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Zelfs Erik is Kletsie dus zat. Dan heeft ie het wel heel bont gemaakt.
Hoe krijgen ze het soms hun strot uit hequote:Op vrijdag 28 december 2018 14:21 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Shelley is niet superjaloers![]()
📣📣📣 Amyyyyyyyyyyyy
Het is zo voorspelbaar wat Shelley doet.quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze begint weer afstand te creëren om dan vervolgens bij een ander weer haar toevlucht te vinden.
Ja, als ze een zakenvrouw wilde wordenquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:25 schreef pollewop77 het volgende:
Ai ai ai
Gerrit heeft tegen Shelley gezegd dat ze eerst Nederlands moet leren![]()
Ja dom mokkel hoor en Ger is nog dommerquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:27 schreef pollewop77 het volgende:
Ik kan het eigenlijk niet meer aanhoren, krijgen we weer die riedel ja maar Gerrit zal nooit naar mij toe komen
Dat laatste, daar hebben ze het gisteren over gehad maar dan andersom. Gerrit verweet Shelley dat ze nooit naar hem toe komt en dat hij altijd alles moet regelenquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:28 schreef Harrison het volgende:
Shelley merkt totaal niet dat Gerrit er voor haar is als ze down is. Hij zei ook dat ze beter nederlands moet leren. Als Joa een berichtje typt moet hij ook de autocorrectie aanzetten, anders is het onzin. Zou ook in verkeerde keelgat schieten als iemand dat zou zeggen, maar waar komt het vandaan, Gerrit is een student. Shelley vindt dat Gerrit niet nadenkt hoe iets op een ander overkomt als hij wat zegt. Joa denkt dat hij het goed bedoelt. Maar zit jullie relatie in kannen en kruiken? Want steeds als het uit is geweest hebbe n jullie meer afstand tot elkaar. Shelley vindt dat Gerrit nooit met haar rekening houdt, hij zoekt haar nooit op als er wat is, altijd Joa. Maar zoek jij hem wel op, vraagt Joa. Nee ook niet, maar wel iets meer.
Zakenvrouw? Ja, op de Reeperbahn misschien, maar dat is het dan ook welquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, als ze een zakenvrouw wilde worden
Precies datquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:29 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Shel is een eng manipulatief wijf
Shelly is een egoïstische opportunist.quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:28 schreef Dotteke het volgende:
Shel voelt soms niet de waardering of ziet ze niet dat hij blij is dat hij met haar gaat
Daar hoef je geen goed Nederlands te spreken.quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Zakenvrouw? Ja, op de Reeperbahn misschien, maar dat is het dan ook wel
Maar ze zal nooit voor Jessie kunnen gaan want dat had ze zichzelf voorgenomen. Wat er ook binnenkomtquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
Vindt je hem wel aantrekkelijk?
Eeuhm ja.
Reeperbahn is ook niet meer wat het geweest is.quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:29 schreef Jian het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daar hoef je geen goed Nederlands te spreken.
quote:
Hij eet een zak chips alleen opquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:34 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Gerrit is een grote ego
Klopt, daarom verdiemen jullie elkaar ook
Doe ik ookquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:35 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Hij eet een zak chips alleen op
Hoe durft hij.quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:35 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Hij eet een zak chips alleen op
Soul ook.quote:
Der lingerielijn wil ze buiten voorzettenquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik daar geweest ben was in 2001 toen heb ik vreselijk gelachen daar, maar het zal ongetwijfeld achteruit gaan met de toenemende preutsheid en regelneukerij in Europaquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:31 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Reeperbahn is ook niet meer wat het geweest is.
Halve wege de jaren 80 wel.
Laats nog geweest maar kon het niet meer terug
Geen gemakkelijke grietjequote:Op vrijdag 28 december 2018 14:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Shelly is een egoïstische opportunist.
Zo he....dus die relatie hangt af van een zakkie chipsquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:36 schreef Harrison het volgende:
Shelley: Gerrit is heel egoïstisch. Als hij een zak chips krijgt, eet hij hem helemaal alleen op. Shelley heeft al vaker gezegd neem dan geen relatie. Hij moet niet denken dat het al goed is als het alleen seks is en verder niks.
zelfs voor de walletjes niet geschiktquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Der lingerielijn wil ze buiten voorzetten
Doe ik met ringelings.quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:37 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Koop gewoon chips die de anderen niet lusten
quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:37 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Koop gewoon chips die de anderen niet lusten
Nee, want Shel gaat voor Gerrit's warme, sprankelende persoonlijkheidquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:36 schreef Aggie46 het volgende:
Shelly wil niet alleen voor de sex met Gerrit
[ afbeelding ]
OMG...ik zie al die domme caps van hem...sja...quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:38 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Nee, want Shel gaat voor Gerrit's warme, sprankelende persoonlijkheid
Ja echt he, ze draait alles omquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:39 schreef Soulraven het volgende:
Volgens Shelley geeft Gerritntoe dat hij een flirt is. Terwijl hij juist heeft gezegd dat hij heel trouw is.
#prioriteitenquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:37 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Zo he....dus die relatie hangt af van een zakkie chips
quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:38 schreef Harrison het volgende:
Joa vraagt het zich af of het wel verstandig is om hier een relatie aan te gaan. Het is heel moeilijk om hier een GULLE MIDDENWEG te vinden
Hahaha, dat is wat ze al 4 maanden doet....quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:36 schreef Aggie46 het volgende:
Shelly wil niet alleen voor de sex met Gerrit
[ afbeelding ]
Das puur verliefd worden door geilheid, hij vond het zo'n prachtige vrouw. En dan later klagen over dat verpestte karakter.quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:31 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Je zal maar verliefd op dat mokkel zijn, zwaar de Sjaak
quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:41 schreef pollewop77 het volgende:
Het is toch eigenlijk triest ook, op de andere stream zit het onderwerp van gesprek![]()
![]()
Alles in haar straatje. Letterlijk en figuurlijk.quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:39 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ja echt he, ze draait alles om
"prachtige vrouw", ik zie het niet, echt niet, zal wel weer aan mij liggenquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Das puur verliefd worden door geilheid, hij vond het zo'n prachtige vrouw. En dan later klagen over dat verpestte karakter.
Jij liever dan ik.quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:43 schreef Aggie46 het volgende:
Tis echt een sprankelijke persoonlijkheid. Straalt ervan af.[ afbeelding ]
Zeker weten.quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:30 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Veel beter zonder die afgrijselijke lippenstift
ik ben eigenlijk de enige die chips eet.quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:38 schreef Aggie46 het volgende:
[..]![]()
Welke dan?
(ik lust geeneens chippies...of ik vreet een hele zak achter elkaar leeg...sssssst)
2.quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:44 schreef Chea49 het volgende:
Hoeveel exen heeft Shelley eigenlijk? Hebben die lui tegenwoordig al 1 ex als ze na 1 week de balen hebben?
quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:44 schreef Juud79 het volgende:
Shelley heeft weer post gehad hè en er komt een stemming aan. Same old....
Ligt niet aan jou hoor, jij hebt gewoon smaak.quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:44 schreef Jian het volgende:
[..]
"prachtige vrouw", ik zie het niet, echt niet, zal wel weer aan mij liggen
Tja de andere stream is Gerrit die wezenloos voor zich uit zit te kijkenquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:44 schreef Juud79 het volgende:
Ik luister overigens niet meer naar zo’n gesprek met Shelley, been there done that....
Nopequote:Op vrijdag 28 december 2018 14:44 schreef Jian het volgende:
[..]
"prachtige vrouw", ik zie het niet, echt niet, zal wel weer aan mij liggen
Dit dusquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:46 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Tja de andere stream is Gerrit die wezenloos voor zich uit zit te kijken
Ik haak na 4 a 5 zinnen altijd al af bij Shelly, wat je zegt, we hebben het allemaal al een keer gehoord en het is bovendien hersenloos gezwam.quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:44 schreef Juud79 het volgende:
Ik luister overigens niet meer naar zo’n gesprek met Shelley, been there done that....
Niet veel keus dus.quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:46 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Tja de andere stream is Gerrit die wezenloos voor zich uit zit te kijken
Is dat een aanname?quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:47 schreef Harrison het volgende:
Franny en Tim vallen binnen in de yurt. Storen we? Ja we hebben even een serieus gesprek. Tim is beledigd dat hij het niet mag horen.
Hij mopperde omdat ze soort van weggestuurd werden. Joa zei tuurlijk mag je alles horen maat, maar we zitten even serieus in gesprek. Toen zei Franny dan gaan we toch gewoon even weg.quote:
Als Shelley de ander wil overtuigen van haar gelijk gaat ze het niet duidelijker uitleggen maar herhaalt ze steeds hetzelfde. Is me al eerder opgevallen. Doet me denken aan mensen die met het buitenland bellen en dan steeds harder gaan praten.quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik haak na 4 a 5 zinnen altijd al af bij Shelly, wat je zegt, we hebben het allemaal al een keer gehoord en het is bovendien hersenloos gezwam.
We hebben een fanquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:50 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Ik gaat nog ff een doos tissues halen.
Sraks lingerie party.
Hipske in jaratels.
Merel met een zadel op der reet.
BRB
quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als Shelley de ander wil overtuigen van haar gelijk gaat ze het niet duidelijker uitleggen maar herhaalt ze steeds hetzelfde. Is me al eerder opgevallen. Doet me denken aan mensen die met het buitenland bellen en dan steeds harder gaan praten.
Gaat het verder wel goed met je?quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:50 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Ik gaat nog ff een doos tissues halen.
Sraks lingerie party.
Hipske in jaratels.
Merel met een zadel op der reet.
BRB
Vergeet Brandon nietquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:51 schreef Mjelleke het volgende:
Denk dus dat merel en Brenda op shelly gaan stemmen
zeiden ze dat?quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:51 schreef Mjelleke het volgende:
Denk dus dat merel en Brenda op shelly gaan stemmen
Ja, dat effect inderdaadquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als Shelley de ander wil overtuigen van haar gelijk gaat ze het niet duidelijker uitleggen maar herhaalt ze steeds hetzelfde. Is me al eerder opgevallen. Doet me denken aan mensen die met het buitenland bellen en dan steeds harder gaan praten.
Oké, miste ik net. Dank je.quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:50 schreef Harrison het volgende:
[..]
Hij mopperde omdat ze soort van weggestuurd werden. Joa zei tuurlijk mag je alles horen maat, maar we zitten even serieus in gesprek. Toen zei Franny dan gaan we toch gewoon even weg.
Echt ik mag toch hopen dat Jessie haar keihard een deksel op haar neus geeftquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:52 schreef MacDeMarco het volgende:
Die verwaande blik ook van Shelley.
Een heel gesprek met joa, terwijl dat mens al een heel plan heeft. Gewoon even om het minder erg te laten lijken als ze straks achter de tosti aangaat
nee joh ff 1 x lekker in dr r**t pakken en dan dumpenquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:53 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Echt ik mag toch hopen dat Jessie haar keihard een deksel op haar neus geeft
Dat mag ookquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:54 schreef Giggio het volgende:
[..]
nee joh ff 1 x lekker in dr r**t pakken en dan dumpen
hoppaaaa
(of mag ik dat niet denken?)
Daar heeft ze het gisteren over gehad met Gerrit, maar dan andersom. Dat Shelley nooit iets voor Gerrit doetquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:53 schreef MacDeMarco het volgende:
Shelley: Dan had HIJ IETS voor mij moeten regeluh!
En daarna haar ook nog 3 stemmen geven.quote:
Bam, in your facequote:Op vrijdag 28 december 2018 14:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En daarna haar ook nog 3 stemmen geven.
oh yeahhhhh.... maaaaaaaaaaaaaak me gekquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En daarna haar ook nog 3 stemmen geven.
Weet ze al dat Jessie altijd voor zeester speelt en het initiatief van haar af zal moeten komen? Shelley kennende die nogal lui is.....……...quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:52 schreef MacDeMarco het volgende:
Die verwaande blik ook van Shelley.
Een heel gesprek met joa, terwijl dat mens al een heel plan heeft. Gewoon even om het minder erg te laten lijken als ze straks achter de tosti aangaat
quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:55 schreef Soulraven het volgende:
Shelley wil zooooo graag dat Gerrit het uitmaakt.
Ga ik wel vanuit want denk niet dat hij al dat gezeur met een meid nog wil hebben in dit programma.quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:53 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Echt ik mag toch hopen dat Jessie haar keihard een deksel op haar neus geeft
En anders wij welquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:57 schreef Koekiebakkie het volgende:
Is de Febo niet een keer uitgespeeld met dit verhaallijntje?
ja - schat in sjeldel of geile ger exit komende rondequote:Op vrijdag 28 december 2018 14:57 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik hoop dat tosti verstandig genoeg is om haar links te laten liggen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Weet ze al dat Jessie altijd voor zeester speelt en het initiatief van haar af zal moeten komen? Shelley kennende die nogal lui is.....……...
Denk ook niet dat ie op een Shelley valt, alhoewel hij viel ook op een Billyquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:57 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ga ik wel vanuit want denk niet dat hij al dat gezeur met een meid nog wil hebben in dit programma.
Denken altijd maar je schrééf het net hier!quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:54 schreef Giggio het volgende:
[..]
nee joh ff 1 x lekker in dr r**t pakken en dan dumpen
hoppaaaa
(of mag ik dat niet denken?)
Ik vind haar vreselijk, maar heb niet gezien dat ze lui is. Herinner me nog dat ze midden in de nacht de scherven van het raampje aan het opruimen was, terwijl Gerrit als een zeester op bed lag.quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Weet ze al dat Jessie altijd voor zeester speelt en het initiatief van haar af zal moeten komen? Shelley kennende die nogal lui is.....……...
was maar een hersenspinsel en mijn vingers... can't control them all the timequote:Op vrijdag 28 december 2018 14:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Denken altijd maar je schrééf het net hier!
Shelley is net een Billy iddquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:58 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ik vind haar vreselijk, maar heb niet gezien dat ze lui is. Herinner me nog dat ze midden in de nacht de scherven van het raampje aan het opruimen was, terwijl Gerrit als een zeester op bed lag.
quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:59 schreef Giggio het volgende:
[..]
was maar een hersenspinsel en mijn vingers... can't control them all the time
De keren dat Gerrit dat deed leek ze geheel emotieloos te zijn. Als je toch gek bent op iemand dan heb je daar minimaal verdriet van.quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:55 schreef Soulraven het volgende:
Shelley wil zooooo graag dat Gerrit het uitmaakt.
* FreshFruit72 deelt zakjes chips uit.quote:Op vrijdag 28 december 2018 15:01 schreef pollewop77 het volgende:
En SL, kunnen we ff bijkomen van dit zware gesprek
Vanaf dag 1 wantrouwt ze hem al en dan tóch een relatie met hem willen hebben?quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:57 schreef pollewop77 het volgende:
Shelley voelt dat het niet oprecht is
Die moet nog meer in die spiegel kijken dan ze al doet
ik wil de ringelingsquote:Op vrijdag 28 december 2018 15:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
* FreshFruit72 deelt zakjes chips uit.
Dat zit er nu aan te komen, nog ff geduld.quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:57 schreef Koekiebakkie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |