is ook zonde, maar dat vind ik ook van een bokstrainer en alcohol en sigaretten ben ik allen op tegen maar ieder zijn ding.quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:12 schreef Dotteke het volgende: [..] Geef hem groot gelijk, zonde om voor 600 euro de lucht in te knallen
quote:
Je was ook niet de laatste. Maar hij is prima hoorquote:Op vrijdag 28 december 2018 13:33 schreef pollewop77 het volgende:
[..]Had er nog iets sarcastisch achter willen zetten maar ik had niet helemaal door dat ik de laatste was. Dus dacht ff snel openen
Oh echt?quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je was ook niet de laatste. Maar hij is prima hoor
Welnee TT is prima.quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:34 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Oh echt?![]()
![]()
Jij wel, mocht je willen veranderen mag het hoor. Was niet de bedoeling
Zo lang Joa denkt dat ie zielig is omdat ie geen alcohol meer mag, is hij naar mijn idee ook nog niet zover in zijn proces lijkt me?quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:36 schreef mazaru het volgende:
Kijk hem zitten met zijn patserhorloge. Meneertje 'ik drink geen alcohol dus ik mag meer dan jullie'
[ afbeelding ]
Adriaanuitquote:Op vrijdag 28 december 2018 12:54 schreef Harrison het volgende: Adriaan moest vanaf zijn twaalfde eigen vuurwerk kopen, toen is hij ermee gestopt. Hij is tegen vuurwerk
Hij wil alles zo goed doen voor de buitenwereld dat hij niet eens nadenkt over waar hij nou precies op tegen is.quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:38 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Adriaanuit
Adri-tegen eigenlijk, want hij is vrijwel overal op tegen.
Jammer, want in het begin vond ik hem leuk.
Precies. Alsof hij gestopt is met drinken om een ander een plezier te doen. Als hij er zo in blijf staan dan heeft hij maar 1 tegenslag nodig en hij drinkt weer.quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:37 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Zo lang Joa denkt dat ie zielig is omdat ie geen alcohol meer mag, is hij naar mijn idee ook nog niet zover in zijn proces lijkt me?
Heb je de cap nou gezien?quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:37 schreef Dotteke het volgende:
1 en 2 en je zakt een beetje door je benen heen. Je maakt er iets feestelijks van, zegt Fran tegen haar leerlinge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |