is ook zonde, maar dat vind ik ook van een bokstrainer en alcohol en sigaretten ben ik allen op tegen maar ieder zijn ding.quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:12 schreef Dotteke het volgende: [..] Geef hem groot gelijk, zonde om voor 600 euro de lucht in te knallen
quote:
Je was ook niet de laatste. Maar hij is prima hoorquote:Op vrijdag 28 december 2018 13:33 schreef pollewop77 het volgende:
[..]Had er nog iets sarcastisch achter willen zetten maar ik had niet helemaal door dat ik de laatste was. Dus dacht ff snel openen
Oh echt?quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je was ook niet de laatste. Maar hij is prima hoor
Welnee TT is prima.quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:34 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Oh echt?![]()
![]()
Jij wel, mocht je willen veranderen mag het hoor. Was niet de bedoeling
Zo lang Joa denkt dat ie zielig is omdat ie geen alcohol meer mag, is hij naar mijn idee ook nog niet zover in zijn proces lijkt me?quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:36 schreef mazaru het volgende:
Kijk hem zitten met zijn patserhorloge. Meneertje 'ik drink geen alcohol dus ik mag meer dan jullie'
[ afbeelding ]
Adriaanuitquote:Op vrijdag 28 december 2018 12:54 schreef Harrison het volgende: Adriaan moest vanaf zijn twaalfde eigen vuurwerk kopen, toen is hij ermee gestopt. Hij is tegen vuurwerk
Hij wil alles zo goed doen voor de buitenwereld dat hij niet eens nadenkt over waar hij nou precies op tegen is.quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:38 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Adriaanuit
Adri-tegen eigenlijk, want hij is vrijwel overal op tegen.
Jammer, want in het begin vond ik hem leuk.
Precies. Alsof hij gestopt is met drinken om een ander een plezier te doen. Als hij er zo in blijf staan dan heeft hij maar 1 tegenslag nodig en hij drinkt weer.quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:37 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Zo lang Joa denkt dat ie zielig is omdat ie geen alcohol meer mag, is hij naar mijn idee ook nog niet zover in zijn proces lijkt me?
Heb je de cap nou gezien?quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:37 schreef Dotteke het volgende:
1 en 2 en je zakt een beetje door je benen heen. Je maakt er iets feestelijks van, zegt Fran tegen haar leerlinge
Ben ik het niet helemaal mee eens. 3 jaar nuchter is echt niet zomaar iets in zo'n geval. Het blijft altijd een gevecht.quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:37 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Zo lang Joa denkt dat ie zielig is omdat ie geen alcohol meer mag, is hij naar mijn idee ook nog niet zover in zijn proces lijkt me?
Hij begon enthousiast aan die moestuin en aan die insektenhotels en leek lekker zijn eigen gangetje te gaan. Maar nu schopt hij tegen alles aan, heeft de moestuin verwaarloosd en wil geen insektenhotels meer verkopen. Jammer, teveel de nadruk leggen op hoe jij wilt leven.quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:38 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Adriaanuit
Adri-tegen eigenlijk, want hij is vrijwel overal op tegen.
Jammer, want in het begin vond ik hem leuk.
Daarom ook mijn vraagteken. Maar hij roept het te pas en te onpas de laatste weken. Ik drink niet dus dan mag ik ook wel zus of zoquote:Op vrijdag 28 december 2018 13:41 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ben ik het niet helemaal mee eens. 3 jaar nuchter is echt niet zomaar iets in zo'n geval. Het blijft altijd een gevecht.
Hij is gestopt, maar hij zal er nooit van af zijn. Een alcoholist is zijn leven lang een alcoholist. 1 drankje en hij is de lul.quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:42 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Daarom ook mijn vraagteken. Maar hij roept het te pas en te onpas de laatste weken. Ik drink niet dus dan mag ik ook wel zus of zo
Ik vind het knap hoor, dat hij er van af is.
quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:41 schreef Dotteke het volgende:
Verzin je dit helemaal zelf, vraagt de moeder van het meisje
Ja, zegt Franny trots
Knap hoor, zegt de moeder.
Het was ook wel een groot touwtjequote:Op vrijdag 28 december 2018 13:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat touwtje is gewoon van zijn boksershort hoor.
quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gevonden!!Whahahah dat touwtje wat daar bungelt, mooi gifje hoor thnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Maar ik vind Joa daar helemaal niet zielig over doen hoor. Respect voor hem dat hij dat volhoud naast al die zuipers daar.quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:41 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ben ik het niet helemaal mee eens. 3 jaar nuchter is echt niet zomaar iets in zo'n geval. Het blijft altijd een gevecht.
Een spaghetti piemelquote:Op vrijdag 28 december 2018 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Whahahah dat touwtje wat daar bungelt, mooi gifje hoor thnx
Ik hoop dat ze binnenkort gewoon naar huis gaatquote:Op vrijdag 28 december 2018 13:46 schreef Juud79 het volgende:
Ik gok dat Shelley binnenkort een visagie verhaallijn of iets dergelijks zal opstarten. Iedere dag drie kwartier met dr make-ik in beeld.....
Iet wiet ben me piemeltje kwietquote:
Het valt mij wel op de laatste tijd. Dat hij er meer moeite mee heeft. Maar wie weet komt dat wel omdat hij Tim een beetje kwijt is zeg maarquote:Op vrijdag 28 december 2018 13:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Maar ik vind Joa daar helemaal niet zielig over doen hoor. Respect voor hem dat hij dat volhoud naast al die zuipers daar.
Hij komt op mij totaal niet over alsof hij denkt dat hij zielig is. Het is nou eenmaal zo dat mensen die alcohol drinken veel geld daaraan besteden. Hij gebruikt dat gewoon als argument als hij onderhandelt om ergens geld voor te krijgen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:37 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
En niet vergeten, ze werkt niet aan zichzelf. Zo gesloten en bot als het maar kan.quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:48 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze binnenkort gewoon naar huis gaat![]()
Hoor haar nog roepen met de laatste stemmingen, ik ben nog niet klaar hier in utopia. De lingerielijn, het engels ontbijt en al haar projectjes die niet lukken. Ze is nog geen steek verder, sterker nog ze laat steeds meer vallen. Koken, bh's etc
Voor oud en nieuw is het uitquote:Op vrijdag 28 december 2018 13:50 schreef Dotteke het volgende:
Ik voel me nu een stuk beter en ik ga me niet echt weer kut laten voelen door jou, ik laat dat echt niet toe zegt Shel tegen Ger
Ik niet. ......Hij is tegen dingen wat hij zelf niet belangrijk vindt......en iedereen moet daar aan voldoen......meneertje krijgt het te hoog in zijn bolletje.......patat bakken in plastic bakjes en geen moment aan de puntzak gedacht.......quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:39 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Hij wil alles zo goed doen voor de buitenwereld dat hij niet eens nadenkt over waar hij nou precies op tegen is.
Maar het vuurwerk snap ik heel goed
die kapsones kop van haarquote:
Ja, ze heeft een uitstraling van lik me vestjequote:
Oeps, dan gaat het niet goedquote:Op vrijdag 28 december 2018 13:52 schreef Jian het volgende:
Die Gerrit is een geweldige lul hoor, maar jongen schop dat tyfuswijf toch een keer aan de kant want zelfs ik begin medelijden met je te krijgen.
quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:49 schreef Harrison het volgende:
[..]
Hij komt op mij totaal niet over alsof hij denkt dat hij zielig is. Het is nou eenmaal zo dat mensen die alcohol drinken veel geld daaraan besteden. Hij gebruikt dat gewoon als argument als hij onderhandelt om ergens geld voor te krijgen.
quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij begon enthousiast aan die moestuin en aan die insektenhotels en leek lekker zijn eigen gangetje te gaan. Maar nu schopt hij tegen alles aan, heeft de moestuin verwaarloosd en wil geen insektenhotels meer verkopen. Jammer, teveel de nadruk leggen op hoe jij wilt leven.
echt waar?quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:52 schreef Jian het volgende:
Die Gerrit is een geweldige lul hoor, maar jongen schop dat tyfuswijf toch een keer aan de kant want zelfs ik begin medelijden met je te krijgen.
Ze begint weer afstand te creëren om dan vervolgens bij een ander weer haar toevlucht te vinden.quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:50 schreef Dotteke het volgende:
Ik voel me nu een stuk beter en ik ga me niet echt weer kut laten voelen door jou, ik laat dat echt niet toe zegt Shel tegen Ger
Daari n tegen rookt hij wel tegen de klippen op en drinkt speciale shakesquote:Op vrijdag 28 december 2018 13:49 schreef Harrison het volgende:
[..]
Hij komt op mij totaal niet over alsof hij denkt dat hij zielig is. Het is nou eenmaal zo dat mensen die alcohol drinken veel geld daaraan besteden. Hij gebruikt dat gewoon als argument als hij onderhandelt om ergens geld voor te krijgen.
Ik denk Jessie.quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze begint weer afstand te creëren om dan vervolgens bij een ander weer haar toevlucht te vinden.
Ja, ik weetz, maar ja als je niet ziet wat dat wijf is en wat ze doet dan heb je toch echt, echt dikke poep in je ogenquote:
quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daari n tegen rookt hij wel tegen de klippen op en drinkt speciale shakes
VInd het sowieso raar als je zegt ik drink niet dus ik mag vuurwerk
Of een andere compensatie. Wees trots en blij dat je van je verslaving af bent, daar hoef je toch geen beloning meer voor
quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daari n tegen rookt hij wel tegen de klippen op en drinkt speciale shakes
VInd het sowieso raar als je zegt ik drink niet dus ik mag vuurwerk
Of een andere compensatie. Wees trots en blij dat je van je verslaving af bent, daar hoef je toch geen beloning meer voor
Ja, dan moet de nood wel heel erg hoog zijn als je daar blij blijft hangen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ik weetz, maar ja als je niet ziet wat dat wijf is en wat ze doet dan heb je toch echt, echt dikke poep in je ogen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |