Ahquote:Op maandag 4 maart 2019 17:26 schreef hemarookworst het volgende:
Mentions zijn ingesteld op een limiet van 30
Ah stom.quote:Op maandag 4 maart 2019 17:26 schreef hemarookworst het volgende:
Mentions zijn ingesteld op een limiet van 30
Je kan mij beter stalken op discord 🧡quote:Op maandag 4 maart 2019 17:16 schreef Moira. het volgende:
Ff nieuwe lokroep maken met de mention, is minder topicverneukend.
@:moemoe @:I. @:Tjacka @:porsche1 @:Kopjechino @:Grrrrrrrr @:FlippingCoin @:nogeenoudebekende @:Driepink @:Flippiee @:johannes_vermeer @:madam-april @:einzeinz @:JR-Style-93 @:haags_kwartiertje @:Moira. @:BasEnAad @:noodgang @:GGMM @:DerRabbit @:Hooidraad @:hemarookworst @:Already_in_use @:Parafernalia @:Koen66 @:Borrelnootje00 @:JanCees @:Doublepain @:Dven @:R-woud88 @:Tailless @:skysherrif @:Littlerabbit @:DeHovenier @:vuurvliegje @:TARDIS. @:Monopoly @:Flamarande @:LompeHork @:FL_Freak @:isax
https://skribbl.io/?k1grdZrpjn
Vind ik ook, maar Skribbl is blijkbaar te populair daarvoor momenteelquote:Op woensdag 6 maart 2019 23:10 schreef Moira. het volgende:
@:moemoe ik heb de lokquotes in de OP teruggezetmaar als de mentions het goed doen (en er meer dan 30 kunnen) is dat wel echt een minder oogverneukende optie dan die lijst lokquotes tho
quote:Op maandag 11 maart 2019 02:50 schreef BasEnAad het volgende:
@:moemoe @:I. @:Tjacka @:porsche1 @:Kopjechino @:Grrrrrrrr @:FlippingCoin @:nogeenoudebekende @:Driepink @:Flippiee @:johannes_vermeer @:madam-april @:einzeinz @:JR-Style-93 @:haags_kwartiertje @:Moira. @:BasEnAad @:noodgang @:GGMM @:DerRabbit @:Hooidraad @:hemarookworst @:Already_in_use @:Parafernalia @:Koen66 @:Borrelnootje00 @:JanCees @:Doublepain @:Dven @:R-woud88 @:Tailless @:skysherrif @:Littlerabbit @:DeHovenier @:vuurvliegje @:TARDIS. @:Monopoly @:Flamarande @:LompeHork @:FL_Freak @:isax
https://skribbl.io/?FNvpJUVHot
Ik kan welquote:Op maandag 11 maart 2019 02:54 schreef moemoe het volgende:
Ik kan nu niet denk ik sweety, tenzij er ook veel andere spelers zijn.
Je moet gewoon wachten tot er mensen in de room komenquote:
is 180!quote:Op maandag 11 maart 2019 03:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je moet gewoon wachten tot er mensen in de room komenIk zit er nu in!
Zet de 'draw time in seconds' nog ff op 180 please
wat tag je mijquote:Op maandag 11 maart 2019 03:02 schreef Moira. het volgende:
@:nogeenoudebekende @:noodgang @:Parafernalia @:R-woud88 @:Tailless @:skysherrif @:vuurvliegje @:TARDIS.
ff de tags die het niet doen herhalen
Kom Skribblquote:Op maandag 11 maart 2019 03:03 schreef skysherrif het volgende:
@:nogeenoudebekende @:noodgang @:Parafernalia @:R-woud88 @:Tailless @:skysherrif @:vuurvliegje
ok kom zo maar terug danquote:Op maandag 11 maart 2019 03:03 schreef moemoe het volgende:
Sorry dat ik weg ging, ik probeer een ander spel te winnen..
morgenavond een uurtje of 3 eerder?quote:Op maandag 11 maart 2019 03:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kom Skribblhttps://skribbl.io/?G5MDv95BIt
ja weet niet ben wel vrij maar moet ook verhuizen ondertussenquote:Op maandag 11 maart 2019 03:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
morgenavond een uurtje of 3 eerder?
Ander keertje, niet 's nachts bij voorkeurquote:Op maandag 11 maart 2019 03:17 schreef Moira. het volgende:
moemoe als je nog komt, volgende keer oke
bedankt basenaad
Ja was leukquote:Op maandag 11 maart 2019 03:17 schreef Moira. het volgende:
moemoe als je nog komt, volgende keer oke
bedankt basenaad
Wat zijn dit voor tijdstippen?quote:Op maandag 11 maart 2019 03:02 schreef Moira. het volgende:
@:nogeenoudebekende @:noodgang @:Parafernalia @:R-woud88 @:Tailless @:skysherrif @:vuurvliegje @:TARDIS.
ff de tags die het niet doen herhalen
Leeeeeukquote:Op maandag 11 maart 2019 19:40 schreef moemoe het volgende:
We gaan spelen binnen 10 minuten.
Be there or be square!!
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
@Kopjechino @Vuurvliegje @TARDIS. @Monopoly @Flamarande @LompeHork @FL_Freak @isaxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |