Ahquote:Op maandag 4 maart 2019 17:26 schreef hemarookworst het volgende:
Mentions zijn ingesteld op een limiet van 30
Ah stom.quote:Op maandag 4 maart 2019 17:26 schreef hemarookworst het volgende:
Mentions zijn ingesteld op een limiet van 30
Je kan mij beter stalken op discord 🧡quote:Op maandag 4 maart 2019 17:16 schreef Moira. het volgende:
Ff nieuwe lokroep maken met de mention, is minder topicverneukend.
@:moemoe @:I. @:Tjacka @:porsche1 @:Kopjechino @:Grrrrrrrr @:FlippingCoin @:nogeenoudebekende @:Driepink @:Flippiee @:johannes_vermeer @:madam-april @:einzeinz @:JR-Style-93 @:haags_kwartiertje @:Moira. @:BasEnAad @:noodgang @:GGMM @:DerRabbit @:Hooidraad @:hemarookworst @:Already_in_use @:Parafernalia @:Koen66 @:Borrelnootje00 @:JanCees @:Doublepain @:Dven @:R-woud88 @:Tailless @:skysherrif @:Littlerabbit @:DeHovenier @:vuurvliegje @:TARDIS. @:Monopoly @:Flamarande @:LompeHork @:FL_Freak @:isax
https://skribbl.io/?k1grdZrpjn
Vind ik ook, maar Skribbl is blijkbaar te populair daarvoor momenteelquote:Op woensdag 6 maart 2019 23:10 schreef Moira. het volgende:
@:moemoe ik heb de lokquotes in de OP teruggezetmaar als de mentions het goed doen (en er meer dan 30 kunnen) is dat wel echt een minder oogverneukende optie dan die lijst lokquotes tho
quote:Op maandag 11 maart 2019 02:50 schreef BasEnAad het volgende:
@:moemoe @:I. @:Tjacka @:porsche1 @:Kopjechino @:Grrrrrrrr @:FlippingCoin @:nogeenoudebekende @:Driepink @:Flippiee @:johannes_vermeer @:madam-april @:einzeinz @:JR-Style-93 @:haags_kwartiertje @:Moira. @:BasEnAad @:noodgang @:GGMM @:DerRabbit @:Hooidraad @:hemarookworst @:Already_in_use @:Parafernalia @:Koen66 @:Borrelnootje00 @:JanCees @:Doublepain @:Dven @:R-woud88 @:Tailless @:skysherrif @:Littlerabbit @:DeHovenier @:vuurvliegje @:TARDIS. @:Monopoly @:Flamarande @:LompeHork @:FL_Freak @:isax
https://skribbl.io/?FNvpJUVHot
Ik kan welquote:Op maandag 11 maart 2019 02:54 schreef moemoe het volgende:
Ik kan nu niet denk ik sweety, tenzij er ook veel andere spelers zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |