quote:Op donderdag 27 december 2018 23:26 schreef Zorro het volgende:
Ik hoor liever Sonnevelds lied over de ansichtkaart dan deze foto.
quote:Op donderdag 27 december 2018 23:25 schreef Kyran het volgende:
Ik vind dat we volgend jaar een FOK! meet moeten houden in top2000 café.
Nou je het zegt. Die zijn toch wel een stuk bekender.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Dat deze hoger staat dan Malle Babbe en Banger Hart verbaast me wel
maar wie moet dan deze topics vullen?quote:
En dan wel alleen via FOK! met elkaar praten he!quote:Op donderdag 27 december 2018 23:25 schreef Kyran het volgende:
quote:Op donderdag 27 december 2018 23:26 schreef alopio het volgende:
[..]
Buiten in de rij heb je een meet van 5 uur
Daarna nog ff een afzakkertje ergens anders.quote:
ja zeg.. ik ga niet 5 uur in de rij staanquote:Op donderdag 27 december 2018 23:26 schreef alopio het volgende:
[..]
Buiten in de rij heb je een meet van 5 uur
Ik ben er een prutser in. maar er zijn genoeg users die dat mobiel volspammen.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
maar wie moet dan deze topics vullen?
Echt leuk, dan staan 2 mensen binnen en de rest in de rij buitenquote:Op donderdag 27 december 2018 23:25 schreef Kyran het volgende:
Uiteraard, we zijn zolderkamer autisten of we zijn het nietquote:Op donderdag 27 december 2018 23:27 schreef noodgang het volgende:
[..]
En dan wel alleen via FOK! met elkaar praten he!
Weigeren om weg te gaan! Do not underestimate the power of stupid FOKers in large groups.quote:
Ja, maar deze gaat over nostalgie.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nou je het zegt. Die zijn toch wel een stuk bekender.
Ik heb niet eens een zolderquote:Op donderdag 27 december 2018 23:27 schreef alopio het volgende:
[..]
Uiteraard, we zijn zolderkamer autisten of we zijn het nier
Fok the security!quote:Op donderdag 27 december 2018 23:27 schreef Kyran het volgende:
[..]
Weigeren om weg te gaan! Do not underestimate the power of stupid FOKers in large groups.
Dit.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:27 schreef Dagoduck het volgende:
Komt Neil Young al, duurt te lang.
Tot ziensquote:
Die eerste is al een paar jaar geleden gesneuveldquote:Op donderdag 27 december 2018 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik mis wel een paar goede platen van Rob de Nijs trouwens, Jan Klaassen en Zuster Ursula
quote:
En pas als je weer veilig thuis bent bekennen dat jij er ook was.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:27 schreef noodgang het volgende:
[..]
En dan wel alleen via FOK! met elkaar praten he!
Rellende FOKers in het caféquote:Op donderdag 27 december 2018 23:27 schreef Kyran het volgende:
[..]
Weigeren om weg te gaan! Do not underestimate the power of stupid FOKers in large groups.
Eens! Maar meestal kan ik het allemaal niet bijhouden, reageer ik ergens op en is het topic alweer geslotenquote:Op donderdag 27 december 2018 23:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Leuk! Deze topics worden wel een stuk leuker als je gezellig meepost
Voor Nicole Scherzinger, maar dat duurde te lang qua albumquote:Op donderdag 27 december 2018 23:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit nummer was eigenlijk bedoeld voor iemand anders hoorde ik tijdens de top 4000.
heeft hij ook al een versie van dat nummer?quote:Op donderdag 27 december 2018 23:27 schreef Dagoduck het volgende:
Komt Neil Young al, duurt te lang.
quote:
quote:Op donderdag 27 december 2018 23:29 schreef Kyran het volgende:
Nou ja buiten staan kletsen en dan hopen in een groep naar binnen te kunnen. Of kaarten regelen van te voren ofzo...Het is FOK he 100mensen zeggen te komen en er komen daadwerkelijk 10 opdagen waarschijnlijk.
En dan je kind een gedichtje in laten spreken en je achternaam wijzigen. Dat gaat al fout voordat het is begonnen.quote:
zijn er ook altijd die de trein missen, het niet kunnen vinden, etcquote:Op donderdag 27 december 2018 23:29 schreef Kyran het volgende:
Nou ja buiten staan kletsen en dan hopen in een groep naar binnen te kunnen. Of kaarten regelen van te voren ofzo...Het is FOK he 100mensen zeggen te komen en er komen daadwerkelijk 10 opdagen waarschijnlijk.
Ja snel een cover gemaaktquote:Op donderdag 27 december 2018 23:29 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
heeft hij ook al een versie van dat nummer?
echt hequote:Op donderdag 27 december 2018 23:29 schreef livelink het volgende:
[..]
En dan je kind een gedichtje in laten spreken en je achternaam wijzigen. Dat gaat al fout voordat het is begonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |