quote:Op donderdag 27 december 2018 23:26 schreef Zorro het volgende:
Ik hoor liever Sonnevelds lied over de ansichtkaart dan deze foto.
quote:Op donderdag 27 december 2018 23:25 schreef Kyran het volgende:
Ik vind dat we volgend jaar een FOK! meet moeten houden in top2000 café.
Nou je het zegt. Die zijn toch wel een stuk bekender.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Dat deze hoger staat dan Malle Babbe en Banger Hart verbaast me wel
maar wie moet dan deze topics vullen?quote:
En dan wel alleen via FOK! met elkaar praten he!quote:Op donderdag 27 december 2018 23:25 schreef Kyran het volgende:
quote:Op donderdag 27 december 2018 23:26 schreef alopio het volgende:
[..]
Buiten in de rij heb je een meet van 5 uur
Daarna nog ff een afzakkertje ergens anders.quote:
ja zeg.. ik ga niet 5 uur in de rij staanquote:Op donderdag 27 december 2018 23:26 schreef alopio het volgende:
[..]
Buiten in de rij heb je een meet van 5 uur
Ik ben er een prutser in. maar er zijn genoeg users die dat mobiel volspammen.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
maar wie moet dan deze topics vullen?
Echt leuk, dan staan 2 mensen binnen en de rest in de rij buitenquote:Op donderdag 27 december 2018 23:25 schreef Kyran het volgende:
Uiteraard, we zijn zolderkamer autisten of we zijn het nietquote:Op donderdag 27 december 2018 23:27 schreef noodgang het volgende:
[..]
En dan wel alleen via FOK! met elkaar praten he!
Weigeren om weg te gaan! Do not underestimate the power of stupid FOKers in large groups.quote:
Ja, maar deze gaat over nostalgie.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nou je het zegt. Die zijn toch wel een stuk bekender.
Ik heb niet eens een zolderquote:Op donderdag 27 december 2018 23:27 schreef alopio het volgende:
[..]
Uiteraard, we zijn zolderkamer autisten of we zijn het nier
Fok the security!quote:Op donderdag 27 december 2018 23:27 schreef Kyran het volgende:
[..]
Weigeren om weg te gaan! Do not underestimate the power of stupid FOKers in large groups.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |