tempo tov andere jaren valt anders mee.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:28 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Eens! Maar meestal kan ik het allemaal niet bijhouden, reageer ik ergens op en is het topic alweer gesloten
Wacht nu vooral op SRV trouwens, maar zie ik nu toevallig dat die voor het eerst in de top2000 staat met pride and joy?! (OF de grafiek op de site is stuk, geeft iig geen andere noteringen).
Maar zal proberen wat actiever te zijn
Ditquote:Op donderdag 27 december 2018 23:29 schreef livelink het volgende:
[..]
En dan je kind een gedichtje in laten spreken en je achternaam wijzigen. Dat gaat al fout voordat het is begonnen.
ja voor record moeten we echt harder gaanquote:Op donderdag 27 december 2018 23:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
tempo tov andere jaren valt anders mee.
In het verleden was het erger?quote:Op donderdag 27 december 2018 23:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:29 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
heeft hij ook al een versie van dat nummer?
Ik denk maar 2, Dian en peaceman, die kennen elkaar das veiligquote:Op donderdag 27 december 2018 23:29 schreef Kyran het volgende:
Nou ja buiten staan kletsen en dan hopen in een groep naar binnen te kunnen. Of kaarten regelen van te voren ofzo...Het is FOK he 100mensen zeggen te komen en er komen daadwerkelijk 10 opdagen waarschijnlijk.
Chasing Cars en Set Fire to the Third Bar ookquote:Op donderdag 27 december 2018 23:30 schreef D. het volgende:
Enige Snow Patrol die ik waardeer is Run
Ditquote:Op donderdag 27 december 2018 23:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Eenschquote:Op donderdag 27 december 2018 23:30 schreef D. het volgende:
Enige Snow Patrol die ik waardeer is Run
veel erger.... soms 3 topics in een uur... niet te doenquote:Op donderdag 27 december 2018 23:30 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
In het verleden was het erger?
Voor ons wel, maar wij zijn ervaren postersquote:Op donderdag 27 december 2018 23:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat is wel zo ja..quote:Op donderdag 27 december 2018 23:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Voor ons wel, maar wij zijn ervaren posters
Er is ook gewoon een Top 2000 chat, hè?quote:Op donderdag 27 december 2018 23:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
veel erger.... soms 3 topics in een uur... niet te doen
Ja, we reageren gewoon metquote:Op donderdag 27 december 2018 23:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik word inderdaad wel minder gillend gek van het tempo dan andere jaren.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ditquote:Op donderdag 27 december 2018 23:32 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, we reageren gewoon met
"Dit"
op iedere reactie
nee aub niet... verschrikkelijk is dat.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:32 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Er is ook gewoon een Top 2000 chat, hè?
http://top2000chat.net/flash/index.php
Ditquote:Op donderdag 27 december 2018 23:32 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, we reageren gewoon met
"Dit"
op iedere reactie
Proostquote:Op donderdag 27 december 2018 23:32 schreef PippenScottie het volgende:
Fuck off Jason Mraz.
Ik probeer een beetje melancholisch te zijn voor Harvest, kom jij een beetje vrolijke zomerse hawaii shirt liedjes spelen.
Het heeft ook wat reggae-invloeden als je goed luistert. Alsnog wel een niemendalletje natuurlijk.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:32 schreef PippenScottie het volgende:
Fuck off Jason Mraz.
Ik probeer een beetje melancholisch te zijn voor Harvest, kom jij een beetje vrolijke zomerse hawaii shirt liedjes spelen.
Beter dan een forum dat niet gebouwd is op slowchat.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee aub niet... verschrikkelijk is dat.
Ik stelde me al een soort van rastaman voor bij de zanger hiervan.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:33 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het heeft ook wat reggae-invloeden als je goed luistert. Alsnog wel een niemendalletje natuurlijk.
Het tempo valt vies tegen. Vooral in de nachten.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja voor record moeten we echt harder gaan
Ik vind dit wel leuk. Oprecht.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:33 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het heeft ook wat reggae-invloeden als je goed luistert. Alsnog wel een niemendalletje natuurlijk.
Nee joh, Dit is gewoon een misclickquote:Op donderdag 27 december 2018 23:33 schreef Zorro het volgende:
Er zijn dus mensen die denken: Hier stem ik op!
Jimmy Cliffquote:Op donderdag 27 december 2018 23:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik stelde me al een soort van rastaman voor bij de zanger hiervan.
Ik vind t prima. Beter bij te houden ditquote:Op donderdag 27 december 2018 23:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Het tempo valt vies tegen. Vooral in de nachten.
Hier kun je elkaar tenminste nog quoten.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:33 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Beter dan een forum dat niet gebouwd is op slowchat.
klopt, ik zag dat er afgelopen nachten nauwelijks gepost werdquote:Op donderdag 27 december 2018 23:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Het tempo valt vies tegen. Vooral in de nachten.
quote:Op donderdag 27 december 2018 23:35 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga niet slapen voordat Claudia de Breij is geweest.
Geen onmogelijke opgave.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga niet slapen voordat Split Enz een keer langs is geweest
Ik vind het echt zo'n walgelijk inwisselbaar nummer dat je om.4 uur 's middags op een regenachtige dag in maart hoort. Helemaal niets mee.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:34 schreef D. het volgende:
Ik vind dit nummer helemaal niet erg om aan te horen, maar het voelt zo misplaatst in de lijst
Jij hebt vast de lijst bekekenquote:Op donderdag 27 december 2018 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hahaquote:Op donderdag 27 december 2018 23:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik denk maar 2, Dian en peaceman, die kennen elkaar das veilig
Nog twee uur volhouden dan.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kun je lang wachtenquote:Op donderdag 27 december 2018 23:35 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga niet slapen voordat Claudia de Breij is geweest.
Als je meer dan drie berichten in je beeldscherm kunt plaatsen, is dat ook niet nodig.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier kun je elkaar tenminste nog quoten.
Ben niet zoveel gewend he... maar vooruit, we gaan ervoorquote:Op donderdag 27 december 2018 23:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heb effe gevraagd aan iemand wanneer Split Enz kwam, 'vroeg op deze nacht' was t antwoordquote:
dat plan had ik ookquote:Op donderdag 27 december 2018 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dartsenquote:
Ik ben bij 1 (echte) Fokmeet geweest, en volgens mij kwam iedereen opdagenquote:Op donderdag 27 december 2018 23:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik denk maar 2, Dian en peaceman, die kennen elkaar das veilig
Voor mij ook niet, ik heb deze users gemeet:quote:Op donderdag 27 december 2018 23:35 schreef Kyran het volgende:
[..]
Haha
Ik kom ook hoor, zou niet eerst FOK! meet zijn.
Het is meer een nummer voor een aanzoek (zonder ringen trouwens) dan voor een bruiloft.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:36 schreef BillDauterive het volgende:
Er zijn veel mensen getrouwd op Just Say Yes? Ieuw. Dat zal mij niet gebeuren
Ik wil trouwen op No Limit.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:36 schreef BillDauterive het volgende:
Eeuwig alleenstaande FOKer gespotquote:Op donderdag 27 december 2018 23:36 schreef BillDauterive het volgende:
het weekendje?quote:Op donderdag 27 december 2018 23:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben bij 1 (echte) Fokmeet geweest, en volgens mij kwam iedereen opdagen
wij zijn getrouwd met o.a. Love me do en Happy Together.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:36 schreef BillDauterive het volgende:
quote:Op donderdag 27 december 2018 23:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Voor mij ook niet, ik heb deze users gemeet:
- charmed_angel
Jezus wat een lijst.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
- Kluupkluup
- Rensjebree
- Phoenix78
- Heloef
- gewoonfaye
- Ishimaru
- Kaneelstokje
- Captain_Maximum
- charmed_angel
- Naatje_1
- Myraela
- ValHallen
- Palawan
- Joysa
- stefanhaan
- Murdera
- WebHawkjuh
- Lindgren
- SEMTEX
- JaimyLee
- hoe-die-nie
- Plastic_beker
- DrNick
- LittleBrownie
- djkoelkast
- knokkels
- Devilswhore
- LompeHork
- DeZwabber
- Trashcanman
- Bosbeetle
- nipeng
quote:Op donderdag 27 december 2018 23:36 schreef BillDauterive het volgende:
Een beetje een zielig huwelijk heb je dan wel.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:36 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vermoed voor mij ook zoiets, nog even darten afkijken.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga niet slapen voordat Pride and Joy is geweest.
ow dat valt best mee.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
- Kluupkluup
- Rensjebree
- Phoenix78
- Heloef
- gewoonfaye
- Ishimaru
- Kaneelstokje
- Captain_Maximum
- charmed_angel
- Naatje_1
- Myraela
- ValHallen
- Palawan
- Joysa
- stefanhaan
- Murdera
- WebHawkjuh
- Lindgren
- SEMTEX
- JaimyLee
- hoe-die-nie
- Plastic_beker
- DrNick
- LittleBrownie
- djkoelkast
- knokkels
- Devilswhore
- LompeHork
- DeZwabber
- Trashcanman
- Bosbeetle
- nipeng
ACDC, Metallica en Game of Thrones muziek is veel genialerquote:Op donderdag 27 december 2018 23:36 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ken Lindgren. van toen hier op FOK! een reeks over FIFA actief wasquote:Op donderdag 27 december 2018 23:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet, maar dat is ook mogelijkquote:Op donderdag 27 december 2018 23:37 schreef alopio het volgende:
[..]
Eeuwig alleenstaande FOKer gespot
Wees blij dat je die gemist hebtquote:Op donderdag 27 december 2018 23:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik kom er net achter dat Lex Uiting in de lijst staat... op sommige grappen zou Radio 2 gewoon censuur moeten toepassen
Goed plan!quote:Op donderdag 27 december 2018 23:36 schreef Koen66 het volgende:
we blijven allemaal wakker totdat Suburbia is geweest
Ik alleen djkoelkast. Maar scheelt ook wel dat ik hem nu al 15 jaar kenquote:Op donderdag 27 december 2018 23:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
- Kluupkluup
- Rensjebree
- Phoenix78
- Heloef
- gewoonfaye
- Ishimaru
- Kaneelstokje
- Captain_Maximum
- charmed_angel
- Naatje_1
- Myraela
- ValHallen
- Palawan
- Joysa
- stefanhaan
- Murdera
- WebHawkjuh
- Lindgren
- SEMTEX
- JaimyLee
- hoe-die-nie
- Plastic_beker
- DrNick
- LittleBrownie
- djkoelkast
- knokkels
- Devilswhore
- LompeHork
- DeZwabber
- Trashcanman
- Bosbeetle
- nipeng
Zat bij hem op school.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ken Lindgren. van toen hier op FOK! een reeks over FIFA actief was
Ik wel een stuk meer. Behalve C_A zie ik geen overeenkomstquote:Op donderdag 27 december 2018 23:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
- Kluupkluup
- Rensjebree
- Phoenix78
- Heloef
- gewoonfaye
- Ishimaru
- Kaneelstokje
- Captain_Maximum
- charmed_angel
- Naatje_1
- Myraela
- ValHallen
- Palawan
- Joysa
- stefanhaan
- Murdera
- WebHawkjuh
- Lindgren
- SEMTEX
- JaimyLee
- hoe-die-nie
- Plastic_beker
- DrNick
- LittleBrownie
- djkoelkast
- knokkels
- Devilswhore
- LompeHork
- DeZwabber
- Trashcanman
- Bosbeetle
- nipeng
quote:Op donderdag 27 december 2018 23:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet, maar dat is ook mogelijk
Dan zou het voor mij sowieso niets meer hoevenquote:Op donderdag 27 december 2018 23:37 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
[..]
Een beetje een zielig huwelijk heb je dan wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |