Ditquote:Op donderdag 27 december 2018 23:32 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, we reageren gewoon met
"Dit"
op iedere reactie
Proostquote:Op donderdag 27 december 2018 23:32 schreef PippenScottie het volgende:
Fuck off Jason Mraz.
Ik probeer een beetje melancholisch te zijn voor Harvest, kom jij een beetje vrolijke zomerse hawaii shirt liedjes spelen.
Het heeft ook wat reggae-invloeden als je goed luistert. Alsnog wel een niemendalletje natuurlijk.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:32 schreef PippenScottie het volgende:
Fuck off Jason Mraz.
Ik probeer een beetje melancholisch te zijn voor Harvest, kom jij een beetje vrolijke zomerse hawaii shirt liedjes spelen.
Beter dan een forum dat niet gebouwd is op slowchat.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee aub niet... verschrikkelijk is dat.
Ik stelde me al een soort van rastaman voor bij de zanger hiervan.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:33 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het heeft ook wat reggae-invloeden als je goed luistert. Alsnog wel een niemendalletje natuurlijk.
Het tempo valt vies tegen. Vooral in de nachten.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja voor record moeten we echt harder gaan
Ik vind dit wel leuk. Oprecht.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:33 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het heeft ook wat reggae-invloeden als je goed luistert. Alsnog wel een niemendalletje natuurlijk.
Nee joh, Dit is gewoon een misclickquote:Op donderdag 27 december 2018 23:33 schreef Zorro het volgende:
Er zijn dus mensen die denken: Hier stem ik op!
Jimmy Cliffquote:Op donderdag 27 december 2018 23:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik stelde me al een soort van rastaman voor bij de zanger hiervan.
Ik vind t prima. Beter bij te houden ditquote:Op donderdag 27 december 2018 23:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Het tempo valt vies tegen. Vooral in de nachten.
Hier kun je elkaar tenminste nog quoten.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:33 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Beter dan een forum dat niet gebouwd is op slowchat.
klopt, ik zag dat er afgelopen nachten nauwelijks gepost werdquote:Op donderdag 27 december 2018 23:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Het tempo valt vies tegen. Vooral in de nachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |