Voorzichtig aan dan maar, want dat wil je vast niet nog een keer.quote:Op zaterdag 29 december 2018 08:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik neem genoeg slaap hoorDat heeft me eerder wel gebroken trouwens
nope, en dat doe ik ook zekerquote:Op zaterdag 29 december 2018 08:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Voorzichtig aan dan maar, want dat wil je vast niet nog een keer.
Het kostte ooit wel 3 belbeurten, maar ik heb ooit een dame aan de lijn gekregen die na het compleet vastlopen van de mediabox (zelfs de aan/uit knop deed het niet meer) de boel weer gereset kreeg vanaf afstand. Die heb ik voorgedragen voor medewerkster van de maand...quote:Op zaterdag 29 december 2018 08:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, als je een andere afdeling moet hebben, wordt je ook doorverbonden naar een andere locatie en kom je daar weer achteraan in de wachtrij.
Het doet me stiekem wel deugd dat het een dame was.quote:Op zaterdag 29 december 2018 08:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het kostte ooit wel 3 belbeurten, maar ik heb ooit een dame aan de lijn gekregen die na het compleet vastlopen van de mediabox (zelfs de aan/uit knop deed het niet meer) de boel weer gereset kreeg vanaf afstand. Die heb ik voorgedragen voor medewerkster van de maand...
Als het om een klus op het werk gaat en ik mag een partner kiezen, dan kies ik bijna altijd voor een dame.quote:Op zaterdag 29 december 2018 08:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Het doet me stiekem wel deugd dat het een dame was.
quote:Op zaterdag 29 december 2018 08:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het kostte ooit wel 3 belbeurten, maar ik heb ooit een dame aan de lijn gekregen die na het compleet vastlopen van de mediabox (zelfs de aan/uit knop deed het niet meer) de boel weer gereset kreeg vanaf afstand. Die heb ik voorgedragen voor medewerkster van de maand...
In dat specifieke geval kennelijk niet.quote:Op zaterdag 29 december 2018 08:52 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
Dat is vanaf hier simpel op 1 knopje klikken.
quote:Op zaterdag 29 december 2018 09:10 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen Diaan, peaceman en just me.
Heb je al een powernap gedaan? Of bewaar je die voor later vandaag?quote:Op zaterdag 29 december 2018 09:10 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen Diaan, peaceman en just me.
Die bewaar ik voor vanmiddag.quote:Op zaterdag 29 december 2018 09:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb je al een powernap gedaan? Of bewaar je die voor later vandaag?
Ik had die laatste biertjes gisteren niet moeten nemen.quote:Op zaterdag 29 december 2018 09:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
balen dat je je niet zo lekker voelt. Er kwakkelen ook veel mensen.
Ah, ok. Dan was er inderdaad iets meer aan de hand.quote:Op zaterdag 29 december 2018 09:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In dat specifieke geval kennelijk niet.
Ik had al 2 nitwits gesproken die de boel niet aan de praat kregen, de boel bleef hangen op het welkom scherm en er was geen leven meer in te krijgen. Zelfs niet na het verwijderen van de stroomtoevoer en weer inschakelen daarvan.
Er was zelfs al een afspraak gemaakt om de box te vervangen door een monteur.
Maar samen hebben we de boel weer gefixed.
Ik was blij met haar...
quote:Op zaterdag 29 december 2018 09:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik had die laatste biertjes gisteren niet moeten nemen.
Aha een katertje dus.... paracetamol nemen en veel water drinken!quote:Op zaterdag 29 december 2018 09:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik had die laatste biertjes gisteren niet moeten nemen.
je moet toch beginnen waar je mee gestopt bentquote:Op zaterdag 29 december 2018 09:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Aha een katertje dus.... paracetamol nemen en veel water drinken!
Ik had maar 6 speciaalbiertjes op.quote:Op zaterdag 29 december 2018 09:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Aha een katertje dus.... paracetamol nemen en veel water drinken!
Dat heb ik nog nooit gedaan....quote:Op zaterdag 29 december 2018 09:20 schreef just me het volgende:
[..]
je moet toch beginnen waar je mee gestopt bent
Ik heb als laatste gisteren een glas water op.quote:Op zaterdag 29 december 2018 09:20 schreef just me het volgende:
[..]
je moet toch beginnen waar je mee gestopt bent
quote:Op zaterdag 29 december 2018 09:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik had maar 6 speciaalbiertjes op.
Maar het gaat nu al iets beter.
Ik ooit toen we een 2 daags hockey toernooi haddenquote:
doe je goedquote:Op zaterdag 29 december 2018 09:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb als laatste gisteren een glas water op.
ik eerst nog maarquote:
Dat moeten wij ook nog doen. Maar eerst even ontbijten. We zijn gisteren al naar Duitsland geweest, dus dat hoeft niet meer.quote:
dat wil Symph ook nog een keer doen, waar was je?quote:Op zaterdag 29 december 2018 11:16 schreef Tailless het volgende:
Zo ik ben weer ontspannen. Heerlijk gefloat weer
floatcenter haaglanden.quote:Op zaterdag 29 december 2018 11:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat wil Symph ook nog een keer doen, waar was je?
Pennywise tegengekomen?quote:Op zaterdag 29 december 2018 11:16 schreef Tailless het volgende:
Zo ik ben weer ontspannen. Heerlijk gefloat weer
Is dat een ziggo winkel?quote:Op zaterdag 29 december 2018 10:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier zit ook nog een vestiging van Ziggo, maar volgens mij zitten ze daar nog met twee man, het is eigenlijk al opgedoekt
nee, een callcenter. Of misschien issie de laatste maanden al helemaal opgedoekt. Eerder dit jaar belde ik en toen zei de medewerker dat hij er zowat in z’n eentje nog zatquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is dat een ziggo winkel?
Want daar zijn er inderdaad steeds minder van.
Dan zijn ze dat langzaam aan het afbouwen denk ik en huren ze alles in.quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, een callcenter. Of misschien issie de laatste maanden al helemaal opgedoekt. Eerder dit jaar belde ik en toen zei de medewerker dat hij er zowat in z’n eentje nog zat
Ja, het is inderdaad grauw, maar ik heb vanmiddag toch even een lange wandeling gemaakt. Was opgestaan met hardnekkige hoofdpijn en de frisse lucht was precies wat ik nodig had om het te laten verdwijnen. En een wandeling na al die feestdagen was ook wel weer lekker.quote:Op zaterdag 29 december 2018 15:46 schreef just me het volgende:
Man man, wat is het grauw buiten, blij dat de boodschappen weer binnen zijn
Dat kan inderdaad hartstikke lekker zijn! De hele dag thuiszitten is ook niets voor mij.quote:Op zaterdag 29 december 2018 17:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het is inderdaad grauw, maar ik heb vanmiddag toch even een lange wandeling gemaakt. Was opgestaan met hardnekkige hoofdpijn en de frisse lucht was precies wat ik nodig had om het te laten verdwijnen. En een wandeling na al die feestdagen was ook wel weer lekker.
Komt vast wel goedquote:Op zaterdag 29 december 2018 18:33 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is aan het zwoegen op z'n jaarlijst...
Nog 8 nummers te gaan....quote:
Ik hoop dat ik morgen op tijd thuis ben om te luisteren!quote:Op zaterdag 29 december 2018 19:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nog 8 nummers te gaan....
Er staan een paar grote verrassingen tussen; zelfs een nummer in de Top 50 dat ik pas deze week heb ontdekt.
Ik ben heel benieuwd.quote:Op zaterdag 29 december 2018 19:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nog 8 nummers te gaan....
Er staan een paar grote verrassingen tussen; zelfs een nummer in de Top 50 dat ik pas deze week heb ontdekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |