Wij juichen voor The Aspquote:Op donderdag 27 december 2018 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
VdPas gooit gewoon in de 80 gemiddeld en mag nu achtste finale tegen Dolan gooien, en treft bij winst in de kwartfinale de winnaar tussen Petersen-Aspinall.
TopWK.
Toch is er iets aan hem dat niet echt lekker doorflowt aan zijn worp. Maar hij kan er mee door.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Komt wss door de camera, want die gooit echt recht vooruit en totaal niet hoekig.
Ik juich voor Dolan, mijn favoriete speler waar ik liever geen wedstrijden van kijk.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wij juichen voor The Asp
Nou tweet naar Sjak!quote:Op donderdag 27 december 2018 21:38 schreef Tagliano het volgende:
Zou dit het laagste toernooigemiddelde ooit zijn waarmee iemand de laatste 16 heeft gehaald?
Richardson 86.78quote:Op donderdag 27 december 2018 21:38 schreef Tagliano het volgende:
Zou dit het laagste toernooigemiddelde ooit zijn waarmee iemand de laatste 16 heeft gehaald?
quote:Op donderdag 27 december 2018 21:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Was er vorig jaar ook al op. Zulfde vrouwtje.
Favo reclame van JR-stylequote:Op donderdag 27 december 2018 21:40 schreef Tagliano het volgende:
GENIETEN IS ONS LEVEN JAJAJALALALALA
Ah naja, nog steeds wel lekker.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Was er vorig jaar ook al op. Zulfde vrouwtje.
Of semafoor en zijn hond.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:41 schreef T3hTommay het volgende:
Drommelsch, drommelsch en nog eens drommelsch.
Waarom hebben ze de Baron nog niet gevraagd voor een reclame?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |