Wist je dat november de maand van de pindakaas isquote:Op donderdag 27 december 2018 20:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hebben er ook Fokkers ge-nonutnovemberd?
quote:Op donderdag 27 december 2018 20:29 schreef Dagoduck het volgende:
Hele album is heerlijk. Elpee staat hier ook in de kast.
De blaadjes, de blaadjes, de blaadjes!quote:Op donderdag 27 december 2018 20:31 schreef Zorro het volgende:
de blaadjes
Daar krijg je hoofdpijn van
Heb 'm in de autoquote:Op donderdag 27 december 2018 20:29 schreef Dagoduck het volgende:
Hele album is heerlijk. Elpee staat hier ook in de kast.
Met Joost ook?quote:Op donderdag 27 december 2018 20:32 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vorige maand nog live gezien en gehoord!
Kennissen hebben een zoon in de VS wonen en die zoon kwam speciaal voor Doe Maar even een weekendje over.quote:Op donderdag 27 december 2018 20:32 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vorige maand nog live gezien en gehoord!
proostquote:Op donderdag 27 december 2018 20:32 schreef Sociologica het volgende:
Heerlijk, hij smaakt goed. De rest van t uur vind ik alles prima
Docu nooit gezien?quote:Op donderdag 27 december 2018 20:32 schreef PippenScottie het volgende:
Ik snap niet dat al die bakvisjes juist hiervoor vielen.
Moet voor Doe Maar toch niet leuk geweest zijn?
*Nieuwsgierig is*quote:
"Zal ik een weekendje komen?"quote:Op donderdag 27 december 2018 20:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kennissen hebben een zoon in de VS wonen en die zoon kwam speciaal voor Doe Maar even een weekendje over.
dit keer niet. vorige keer wel.quote:
Krijgen vrouwen ook spontaan hoofdpijn vanquote:
quote:Op donderdag 27 december 2018 20:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
"Zal ik een weekendje komen?"
"Ja Doe Maar"
En toch pas voor het eerst in de lijst.quote:Op donderdag 27 december 2018 20:33 schreef StephanL het volgende:
Nederwiet vind ik echt een legendarisch liedje
quote:Op donderdag 27 december 2018 20:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
"Zal ik een weekendje komen?"
"Ja Doe Maar"
kloptquote:Op donderdag 27 december 2018 20:33 schreef LTVDK het volgende:
Ik vind dit echt een beetje gezapige nikszeggende plaat, maar zal wel een generatiekloof zijn.
Nederreggae.quote:Op donderdag 27 december 2018 20:33 schreef LTVDK het volgende:
Ik vind dit echt een beetje gezapige nikszeggende plaat, maar zal wel een generatiekloof zijn.
deze mag er niet meer uitquote:Op donderdag 27 december 2018 20:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En toch pas voor het eerst in de lijst.
Misschien door de concerten die ze dit jaar gaven.quote:Op donderdag 27 december 2018 20:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het lever dan toch een voor mij nieuw gifje opquote:
dat is toch wel opvallend.quote:Op donderdag 27 december 2018 20:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Valt tegen dan ja. Blij dat ik hem even mee neem tussen tv kijken door danquote:Op donderdag 27 december 2018 20:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die is wel heel erg slecht 😂quote:Op donderdag 27 december 2018 20:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
binnen kort Johnny Contactloos Pinnen
Geen zorgen, er komen nog andere nummersquote:Op donderdag 27 december 2018 20:35 schreef peaceman het volgende:
Ik vind andere nummers mooier, maar oke... het is wel fraai
quote:
Stemoefening hequote:
VAN THE HOLLIESquote:Op donderdag 27 december 2018 20:36 schreef D. het volgende:
[..]
Geen zorgen, er komen nog andere nummers
O noemen jullie dat een discussiequote:Op donderdag 27 december 2018 20:37 schreef Diaan73 het volgende:
We horen even niets meer. Twan heeft een discussie met zijn vriendin.
Hoe bedoel je, Tom Yorke?quote:Op donderdag 27 december 2018 20:36 schreef Sabata het volgende:
De een na laatste keer Hollies (we horen ze idd nog een keer dankzij Tom Yorke)
Toch hoop ik dat deze twee nog eens terugkeren in de lijst
quote:Op donderdag 27 december 2018 20:37 schreef Diaan73 het volgende:
oei, sterktequote:Op donderdag 27 december 2018 20:37 schreef Diaan73 het volgende:
Busstop?quote:
Overlegquote:Op donderdag 27 december 2018 20:37 schreef Diaan73 het volgende:
Ja we zitten erbij....quote:Op donderdag 27 december 2018 20:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
O noemen jullie dat een discussie
Wie neemt er dan ook een vriendinquote:Op donderdag 27 december 2018 20:37 schreef Diaan73 het volgende:
en zij heeft gelijk!quote:Op donderdag 27 december 2018 20:37 schreef Diaan73 het volgende:
You can leave your Radiohat on.quote:
Dit jaar niet meerquote:Op donderdag 27 december 2018 20:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Busstop?
the day curly billy shot down crazy sam mcgee?
niet meer?![]()
Dat doen ze gewoon bij jullie thuis?quote:Op donderdag 27 december 2018 20:37 schreef Diaan73 het volgende:
Alohaquote:
Ai. Pijnlijk.quote:
Nederland is een smakeloos land...quote:
Ja hoor. Ze liggen ook gewoon bij elkaar op de bank.quote:Op donderdag 27 december 2018 20:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat doen ze gewoon bij jullie thuis?
Ik ‘discussieerde’ altijd heel zachtjes als er iemand anders in huis was.
Blijkt maar weerquote:Op donderdag 27 december 2018 20:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nederland is een smakeloos land...
Er werd net ook al opgeroepen om niet te komenquote:Op donderdag 27 december 2018 20:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik had eigenlijk vanavond naar Hilversum willen gaan, maar ben net pas klaar met werken
Op de bank ook nog. Niet eens in Twans kamer?quote:Op donderdag 27 december 2018 20:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja hoor. Ze liggen ook gewoon bij elkaar op de bank.
Zo druk ja? Oef.quote:Op donderdag 27 december 2018 20:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Er werd net ook al opgeroepen om niet te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |