*Nieuwsgierig is*quote:
"Zal ik een weekendje komen?"quote:Op donderdag 27 december 2018 20:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kennissen hebben een zoon in de VS wonen en die zoon kwam speciaal voor Doe Maar even een weekendje over.
dit keer niet. vorige keer wel.quote:
Krijgen vrouwen ook spontaan hoofdpijn vanquote:
quote:Op donderdag 27 december 2018 20:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
"Zal ik een weekendje komen?"
"Ja Doe Maar"
En toch pas voor het eerst in de lijst.quote:Op donderdag 27 december 2018 20:33 schreef StephanL het volgende:
Nederwiet vind ik echt een legendarisch liedje
quote:Op donderdag 27 december 2018 20:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
"Zal ik een weekendje komen?"
"Ja Doe Maar"
kloptquote:Op donderdag 27 december 2018 20:33 schreef LTVDK het volgende:
Ik vind dit echt een beetje gezapige nikszeggende plaat, maar zal wel een generatiekloof zijn.
Nederreggae.quote:Op donderdag 27 december 2018 20:33 schreef LTVDK het volgende:
Ik vind dit echt een beetje gezapige nikszeggende plaat, maar zal wel een generatiekloof zijn.
deze mag er niet meer uitquote:Op donderdag 27 december 2018 20:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En toch pas voor het eerst in de lijst.
Misschien door de concerten die ze dit jaar gaven.quote:Op donderdag 27 december 2018 20:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het lever dan toch een voor mij nieuw gifje opquote:
dat is toch wel opvallend.quote:Op donderdag 27 december 2018 20:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Valt tegen dan ja. Blij dat ik hem even mee neem tussen tv kijken door danquote:Op donderdag 27 december 2018 20:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |