In heel Syrie is geen kapper meer te vinden denk ik.quote:Op donderdag 27 december 2018 18:16 schreef Nobu het volgende:
Zal wel een bazenland worden nu alle klaplopers naar Europa vertrokken zijn.
konden ze zowiezo al want hele stukken zijn al jaren veilig.quote:
De VS deed het ook, waarom zou Syrië het dan niet mogen?quote:Op donderdag 27 december 2018 18:24 schreef Hathor het volgende:
Zelf de overwinning uitroepen terwijl er nog overal brandhaarden zijn.
Omdat het een beetjequote:Op donderdag 27 december 2018 18:29 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
De VS deed het ook, waarom zou Syrië het dan niet mogen?
Vergeet het maar, Assad neemt ze nooit meer terug.quote:Op donderdag 27 december 2018 19:01 schreef BoneThugss het volgende:
Mooi, al die lui weer enkeltje thuisland.
Scheelt weer een paar uitkeringen.
Dan dwingen we hem.quote:Op donderdag 27 december 2018 19:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Vergeet het maar, Assad neemt ze nooit meer terug.
denk dat Assad weinig keuze heeft als hij zijn land op wil bouwen en internationaal ergens aanspraak op wil makenquote:Op donderdag 27 december 2018 19:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Vergeet het maar, Assad neemt ze nooit meer terug.
De vraag is hoeveel Syriers we hier hebben die op de vlucht waren voor de oorlog, of op de vlucht voor het regime. In het geval van de laatsten, zullen die zich niet terug laten sturen, dan heb je weer jaren procederen voor de boeg.quote:Op donderdag 27 december 2018 19:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
denk dat Assad weinig keuze heeft als hij zijn land op wil bouwen en internationaal ergens aanspraak op wil maken
niet dat ik terug zou gaan naar een kapot geschoten land vol barbaren maar toch
lijkt me wel jaquote:
Afgelopen is een groot woord, inderdaad. Maar als landen zich er nu niet meer mee bemoeien, dan ziet het er wel degelijk naaruit dat Assad het weer flink in eigen hand heeft.quote:Op donderdag 27 december 2018 18:55 schreef Hathor het volgende:
[..]
Omdat het een beetjeis, net zo idioot als Bush indertijd met zijn 'mission accomplished", terwijl die mission toen eigenlijk pas begon. Iedereen met een internetaansluiting weet dat die oorlog nog helemaal niet is afgelopen.
Ik denk dat Turkije juist staat te trappelen om zich er eindelijk mee te gaan bemoeien, en de jacht op de Koerden te openen, en dat voegt dan meteen een heel nieuw hoofdstuk toe aan het conflict.quote:Op donderdag 27 december 2018 19:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Afgelopen is een groot woord, inderdaad. Maar als landen zich er nu niet meer mee bemoeien, dan ziet het er wel degelijk naaruit dat Assad het weer flink in eigen hand heeft.
Welnee. Turkije gaat dat risico niet nemen. Dat pikt Rusland niet. Je moet je realiseren dat Turkije er behoorlijk alleen voor staat. Ze liggen eigenlijk nergens echt lekker.quote:Op donderdag 27 december 2018 19:13 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik denk dat Turkije juist staat te trappelen om zich er eindelijk mee te gaan bemoeien, en de jacht op de Koerden te openen, en dat voegt dan meteen een heel nieuw hoofdstuk toe aan het conflict.
Godverdomme , ik ben het gewoon eens met Scarface.quote:Op donderdag 27 december 2018 19:30 schreef Scarface88 het volgende:
AssadDit soort landen hebben een dictator nodig. Kijk naar Irak, Lybie enz. Dictator weg en alles gaat naar de klote.
Dat is ook de reden dat de USA weg gaat uit Syrië en omgevingquote:Op donderdag 27 december 2018 19:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Welnee. Turkije gaat dat risico niet nemen. Dat pikt Rusland niet. Je moet je realiseren dat Turkije er behoorlijk alleen voor staat. Ze liggen eigenlijk nergens echt lekker.
Ruslandquote:Op donderdag 27 december 2018 20:29 schreef Infection het volgende:
Assad? Je bedoelt Rusland? Zonder Rusland had Assad al aan de galg gehangen.
quote:Op donderdag 27 december 2018 19:53 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Godverdomme , ik ben het gewoon eens met Scarface.
Dat ik dit nog mee mag maken![]()
![]()
Ik word er gewoon emotioneel van
lees jij een ander stukje dan ik, waar roept Assad dat hij gewonnen heeft? niet in dit artikel, hier doet de VAE het.quote:Op donderdag 27 december 2018 18:24 schreef Hathor het volgende:
Zelf de overwinning uitroepen terwijl er nog overal brandhaarden zijn.
De relevantie met betrekking tot de rest van de OP?quote:Op donderdag 27 december 2018 17:51 schreef vigen98 het volgende:
John 19:30
When he had received the drink, Jesus said, “It is finished.” With that, he bowed his head and gave up his spirit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |